FOTBAL  »  Superliga  »  DINAMO

GALERIE FOTO Pas DECISIV pentru noul stadion Dinamo: „A fost finalizată procedura” » Reacție oficială: „E gata în doi ani!”

Randările noului stadion Dinamo // foto: Facebook @ Ministerul Dezvoltării +21   FOTO
Randările noului stadion Dinamo // foto: Facebook @ Ministerul Dezvoltării

Articol de , - Publicat joi, 13 februarie 2025 15:39 / Actualizat joi, 13 februarie 2025 16:48

Ministerul Dezvoltării a anunțat că a fost finalizată licitația publică pentru ridicarea noului stadion Dinamo, astfel că „în curând vor putea începe lucrările de construire”.

După ani de tergiversare, lucrările la demolarea actualului stadion Dinamo și ridicarea noii arene stau să înceapă.

Veste mare la Dinamo: a fost finalizată licitația, lucrările la noul stadion stau să înceapă

+16 FOTO

Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației a anunțat astăzi că „a fost finalizată procedura de licitație publică” pentru atribuirea contractului de ridicare a noului stadion.

Dacă nu vor fi depuse contestații în următoarele 10 zile, contractul de execuție va putea fi semnat și, în consecință, „în curând vor putea începe lucrările de construire a stadionului”.

Costul estimat al lucrărilor este de 580 de milioane de RON fără TVA, 116,5 milioane de euro la cursul curent, și va fi acoperit de Ministerul Dezvoltării.

Etapa ,

Stadionul din noul complex va avea o capacitate de 25.000 de locuri, „spații de cazare și cantină pentru sportivi, săli de antrenament pentru multiple discipline sportive, centru de recuperare pentru sportivi și spațiu expozițional”.

Cseke Attila, ministrul dezvoltării, a transmis cu această ocazie reafirmarea angajamentului „de a susține infrastructura sportivă din România, în general, și construirea Stadionului Dinamo, în mod specific. Proiectul include și amenajarea heliportului Spitalului Clinic de Urgență Floreasca București”.

FOTO. În vara lui 2024 au început demolarea vechiului stadion, apoi s-au oprit

Demolarea actualului stadion Dinamo a început, timid, în vara lui 2024. Primele acțiuni în acest sens au vizat dezmembrarea unor elemente de structură din vechea arenă, cum ar fi acoperișul tribunei a doua, de sub zona destinată presei. De atunci, liniște!

+16 FOTO

Președintele CS Dinamo pentru GSP: „Noua arenă va fi gata în 2027”

Ionuț Popa, președintele CS Dinamo, clubul de liga a treia, spune că noul stadion ar trebui să fie gata în 2027.

„Acum rămâne să așteptăm să treacă cele 10 zile în care pot fi depuse contestații. Dar nu ne așteptăm să apară vreo problemă. După aceea, în doi ani va fi gata noua arenă, în 2027. Am discutat și am analizat în detaliu proiectul, au fost zeci de ingineri care au studiat totul în detaliu și au anticipat orice problemă. Am primit toate avizele, totul e în regulă.

După ce se semnează contractul, trebuie obținute anumite autorizații, de dărâmare și de construire. Nu mai sunt multe de pus la punct până la demolarea actualei arene. Avem mare parte din documente gata, cam 70%. Mai sunt detalii tehnice de pus la punct, chestii mărunte. Nu vor mai apărea impedimente”, a spus Ionuț Popa pentru GSP.ro.

Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport
Citește și:

Gazzetta dello Sport despre Ionuț Radu: „Își plătește o datorie față de Inter. A devenit decisiv pentru fosta echipă””

Lamine Yamal, după remontada anului cu Atletico Madrid: „E o declarație. Mânia și neputința ne-au ajutat!”


Comentarii (37)
istet10  •  15 Februarie 2025, 21:21
Postat de lefter_popescu pe 14 Februarie 2025, 12:50

Amice, nu este nicio aiureala ci purul adevăr. Ca n-ai avut informații în acest sens asta nu înseamnă că nu este adevarat. Afla ca în perioada lui Carol I se foloseau locomotive și vagoane englezești ( perioada Reginei Victoria) . In perioada interbelica Malaxa a făcut locomotive românești de o calitate cel puțin egala cu cele din Anglia și Germania. Tara era plina de aceste locomotive ( foarte bune pt acele timpuri) care erau întreținute la atelierele Grivița patronate de Malaxa . Comuniștii, prin Mihail Roller au mistificat istoria tarii și patronii interbelici ( cu bubele lor - aveau multe) nu trebuiau pomeniți. Și astăzi, CFR -ul și Atelerele Grivița sunt prezentate de către neo comunisti ,în mod eronat , ca fiind în apanajul comuniștilor în perioada interbelica . Pt ca nu știai intrebarea ta ar fi fost corecta dacă nu foloseai apelativul " aiureala".

Ba, esti lefter la minte!!! Atelierele alea erau ale CFR-ului, nu ale lui Malaxa!!! Acolo a fost angajat Dej. CFR era institutie a statului !!!

endeavour  •  15 Februarie 2025, 07:19

Dacă stadionul ăsta va fi gata în doi ani înseamnă că România a intrat în altă eră! La lentoarea și puturoșenia constructorilor români ar fi minune Dumnezeiască! Noi suntem ticăloși cu noi că nație!.... Unii spun că sunt multe stadioane in București??.... Păi mergeți în Londra să vedeți acolo stadioane care se învârt după soare, vreo 4-5 uriașe, ultramoderne, se fac tururi de vizitare turistică! Și alte vreo 10 mai mici construite pe la jumătatea secolului, dar zici că-s noi nouțe! Si Bucureștiul nu e în stare să aibă 4 stadioane mari și late!? Sală de jocuri nu avem niciuna peste 4.000 de locuri! Sa ne trăiești Nicușor Dan! Mare puturos și indolent primar avem! Incompetentul vrea să fie președinte!?

abavati  •  14 Februarie 2025, 21:29
Postat de lefter_popescu pe 14 Februarie 2025, 12:50

Amice, nu este nicio aiureala ci purul adevăr. Ca n-ai avut informații în acest sens asta nu înseamnă că nu este adevarat. Afla ca în perioada lui Carol I se foloseau locomotive și vagoane englezești ( perioada Reginei Victoria) . In perioada interbelica Malaxa a făcut locomotive românești de o calitate cel puțin egala cu cele din Anglia și Germania. Tara era plina de aceste locomotive ( foarte bune pt acele timpuri) care erau întreținute la atelierele Grivița patronate de Malaxa . Comuniștii, prin Mihail Roller au mistificat istoria tarii și patronii interbelici ( cu bubele lor - aveau multe) nu trebuiau pomeniți. Și astăzi, CFR -ul și Atelerele Grivița sunt prezentate de către neo comunisti ,în mod eronat , ca fiind în apanajul comuniștilor în perioada interbelica . Pt ca nu știai intrebarea ta ar fi fost corecta dacă nu foloseai apelativul " aiureala".

dar nu are nicio legatura faptul ca malaxa a adus ingineri destepti ca sa faca acele locomotive cu care s-a calatorit inca zeci de ani cu apartenenta politica si infiltrarea comunista si legionara in randul salariatilor. Sau esti inca impresionat de priapismul lui Carol II

Vezi toate comentariile (37)
Comentează