Articol de Daniel Grigore - Publicat joi, 10 aprilie 2025 17:48 / Actualizat joi, 10 aprilie 2025 19:36
Dinamo a anunțat astăzi, 10 aprilie, un parteneriat tehnic cu PUMA, a doua cea mai mare companie de articole sportive din Europa, după 8 ani în care i-a avut pe cei de la Macron ca sponsori tehnici.
Începând din sezonul viitor, oficial de la 1 iulie 2025, Dinamo va avea un nou sponsor tehnic. PUMA, gigantul care le îmbracă pe Manchester City, AC Milan și Borussia Dortmund, printre altele, va furniza echipamentele și pentru băieții antrenați de Zeljko Kopic.
Parteneriatul a fost anunțat astăzi, în cadrul unui eveniment la care clubul a fost reprezentat de administratorul special Andrei Nicolescu. PUMA mai produs tricourile lui Dinamo în perioada 1983-1987.
Dinamo a anunțat un parteneriat cu PUMA. Andrei Nicolescu: „Ne duce și pe noi la alt nivel”
„Sunt un pic emoționat, pentru că n-am participat la construcția acestui eveniment. Sunt aici să reprezint clubul și să vă spun câteva lucruri despre cum cred eu că acest pas, începând cu 1 iulie 2025, este foarte important pentru Dinamo.
Acum doi ani, când am apărut pentru prima dată între dinamoviști, în inima echipei, am fost privit odată curios și cu mult scepticism despre viitor. Atunci mi-am permis aroganța de a lansa ideea Dinamo, cel mai respectat club în 2028. Lumea nu s-a sfiit să spună că exagerăm, că suntem luați de valul faptului că am ajuns în față la un club atât de mare, că altitudinea ne-a cam luat mințile.
Vin în fața dumneavoastră după doi ani în care cred că s-au văzut mici pași de reconstrucție, în bine, în tot ceea ce se întâmplă la Dinamo.
Vin în fața dumneavoastră cu acest eveniment pentru că încercăm ca la clubul Dinamo să repoziționăm maniera în care un club de fotbal profesionist din România își face strategia cu privire la partenerii cu care vrea să evolueze. Vin în fața dumneavoastră cu mândrie, pentru că parteneriatul pe care-l începem de a 1 iulie 2025 este foarte, foarte important din cel puțin două puncte de vedere.
O dată, pentru istoria lui Dinamo și pentru toți oamenii care au făcut istorie în tricourile acestui partener. În momentele acelea de parteneriat, '83-'87, au dus nivelul de mândrie al suporterului dinamovist foarte sus. Să ai un astfel de partener era ceva special.
Doi, pentru că între timp, partenerul nostru de anul viitor a avansat foarte mult și tehnologic și ca imagine și ca soluții pentru cluburile de fotbal. Cred că poziționarea lui ne duce și pe noi, prin alăturare, la un alt nivel. Este ceea ce ne dorim în fiecare an, să ducem Dinamo la un alt nivel.
Am încercat cu acest eveniment să ne poziționăm puțin diferit, să anunțăm acest parteneriat și să vorbim despre o strategie privind modul în care lansăm și poziționăm acest parteneriat, încercând să ducem cât mai sus curiozitatea iubitorilor fotbalului, iubitorilor de Dinamo”, au fost ideile lui Andrei Nicolescu.
Clubul nu a dezvăluit încă echipamentele pentru sezonul următor.
Din partea PUMA a luat cuvântul Marek Cernak, directorul de vânzări pentru România, Republica Cehă și Slovacia.
„Sunt foarte entuziasmat să anunț parteneriatul dintre Dinamo București și PUMA. Acest anunț este o mare realizare pentru noi. Credem că putem fi mai puternici împreună.
Știm cu toții că Dinamo este un club cu o istorie bogată, fondat în 1948. Deja avem o potrivire perfectă, pentru că PUMA a fost fondată în același an.
În anii de aur, sezonul '83/'84, clubul a reușit cea mai mare realizare a club, semifinala Cupei Campionilor Europeni. A fost un rezultat uriaș. Am fost partenerii clubului în acel sezon, este o altă legătură minunată dintre noi și club”, a afirmat acesta.
Partenerii tehnici pe care i-a avut Dinamo:
In-House: până în 1978
Adidas: 1979-1982
PUMA: 1983-1987
Ennedue: 1988-1990
Mannarini: 1990-1991
Hummel: 1991-1992
Umbro: 1993-1994
Pienne: 1994-1995
Diadora: 1995-1999
Joma: 1999-2000
Lotto: 2000-2006
Nike: 2006-2017
Macron: 2017-2025
Conform Football Kit Archive.

