Comentarii (96)
tictictic
tictictic  •  26 August 2021, 17:53
Postat de cuviosul_pafnutie pe 26 August 2021, 17:38

Toti cei care finanteaza o echipa de fotbal-inclusiv faimosul Becali-prefera...IMPRUMUTUL!De ce?Simplu:din cauza...fiscului!Daca ar dona banii catre echipa,hop si Fiscul cu...impozitele!Care nu sunt deloc mici!Dimpotriva!Dar daca in contabilitatea clubului raman acele imprumuturi...ca datorii neplatite!Si apar alte belele cu bancile-la eventuale imprumuturi -sau afaceri cu alti parteneri-aparand ca un partener greu solvabil!Tot asa si la licentza!Asa se face ca finantzatorul Negoitza-la prima insolventza-tot el a fost cel care a solicitat procedura de insolventza...ca sa curetze contabilitatea clubului de acele imprumuturi!Preferand sa„piarda”vreo 15 milioane-adica totalul finantzarilor!Cum i-a pierdut si de ce i-a „pierdut”,credetzi ca a contat pentru dusmani?!

Ai dreptate, insa ce face Becali a facut si DDB-ul... au IMPRUMUTAT clubul! Macar Becali imprumuta din banii lui; in schimb DDB-ul a imprumutat clubul cu bani adunati din donatii si bilete virtuale de la vreo 15000 de fraieri (in majoritate, agonisiti din pensii amarate si alocatiile copiilor). Sa nu uitam ca DDB-ul e inscris la masa credala a insolventei de la Dinamo, in timp ce Steaua (eu asa ii zic) se autofinanteaza de vreo 10 ani incoace, din ceea ce produce, fara niciun ban de la Becali. Inca!

cuviosul_pafnutie
cuviosul_pafnutie  •  26 August 2021, 17:38

Toti cei care finanteaza o echipa de fotbal-inclusiv faimosul Becali-prefera...IMPRUMUTUL!De ce?Simplu:din cauza...fiscului!Daca ar dona banii catre echipa,hop si Fiscul cu...impozitele!Care nu sunt deloc mici!Dimpotriva!Dar daca in contabilitatea clubului raman acele imprumuturi...ca datorii neplatite!Si apar alte belele cu bancile-la eventuale imprumuturi -sau afaceri cu alti parteneri-aparand ca un partener greu solvabil!Tot asa si la licentza!Asa se face ca finantzatorul Negoitza-la prima insolventza-tot el a fost cel care a solicitat procedura de insolventza...ca sa curetze contabilitatea clubului de acele imprumuturi!Preferand sa„piarda”vreo 15 milioane-adica totalul finantzarilor!Cum i-a pierdut si de ce i-a „pierdut”,credetzi ca a contat pentru dusmani?!

tictictic
tictictic  •  26 August 2021, 17:00
Postat de bodystyle74 pe 26 August 2021, 14:51

Adica baiatul asta Zavaleanu este putin cam fraier, ar trebui sa citeasca pe aici ca sa se lumineze. Omul nu poate spune tot ce negociaza spune doar ca a negociat si ca Anton va pleca de la Dinamo pana la inchiderea perioadei de transferuri. Anton,Rauta,Grigore,Mihaiu si restul trupei sunt deja inscrisi la masa credala.Dinamo,sau o terta persoana, va plati acesti 19000€ in schimbul votului pt cele 760000€ de la masa credala. La fel s-a intamplat si cu datoriile celorlalti,a spus-o chiar Sorescu intr-un interviu acum doua saptamani. Numai ca el in necunostinta de cauza a confundat cumpararea datoriilor unor jucatori cu platitea restantelor salariale. Imediat a iesit Muresan si a dezmintit stirea.Dealtfel adm jud a rup unilateral contractele unor jucatori cu salarii mari imediat dupa ce au intrat in insolventa. De ce crezi ca nu a procedat la fel si cu Anton?

Offf... e grele astea!!! Dinamo si-a declarat insolventa, dar e in plin proces de a o obtine-o. Pana la aprobarea de catre un judecator a Planului de Reorganizare, societatea trebuie restructurata de catre administratorul judiciar, Zavaleanu in cazul de fata. Pe moment, Zavaleanu il poate tine neplatit pe Paul Anton cu lunile; abia dupa aprobarea insolventei in instanta va fi obligat sa-i plateasca lui si celorlalti angajati ai clubului salariile pe care le-a calculat/negociat la fondul de cheltuieli aprobat de o hotarare judecatoreasca. De aici inainte, orice restanta salariala catre angajati duce direct spre falimentul societatii; asa scrie la legea insolventei. Cu alte cuvinte, daca in planul bugetului de salarii previzionat NU intra si salariul lui Paul Anton (care nu renunta la contractul actual), inseamna ca pe jucator il blochezi degeaba astazi; mai mult, risti sa intarzii intreaga procedura, cu lunile, pentru ca jucatorul va intenta procese, contestatii si apeluri... ceea ce va amana cu lunile decizia finala a judecatorului pentru aprobarea Planului de Reorganizare. Ori, mai sunt doar 7 luni pana la depunerea dosarului de licentiere; si fara Planul de Reorganizare aprobat in instanta Dinamo nu poate lua licenta si va fi retrogradata in divizia B fara discutie! D-asta zic, da-i astazi drumul liber lui Paul Anton si scapi de o problema... ca oricum mai ai si alte zeci...

bodystyle74
bodystyle74  •  26 August 2021, 14:51
Postat de ticbic pe 26 August 2021, 14:09

Stai jos ca n-ai inteles nimic! Paul Anton este sub contract legal cu Dinamo; salariul lui legal este de 19 mil de euro pe luna. Dinamo, odata intrata in insolventa, are ca scop renegocierea de COMUN ACORD a tuturor salariilor angajatilor, astfel incat sa se inscrie in plafonul de cheltuieli aferent Planului de Reorganizare. Insa, daca un salariat NU accepta reducerea salariului, societatea fie ramane cu el asa cum este in prezent, fie il disponibilizeaza si scapa de el. Adica, in cazul lui Paul Anton, lasat liber!!! Atentie; NU e vorba aici de datoriile din urma ale lui Dinamo catre Paul Anton (datorii pentru care jucatorul se poate inscrie la masa credala), ci de SALARIILE pe care Dinamo le va plati de aici inainte GARANTAT in starea de INSOLVENTA, conform Planului de Reorganizare aprobat de catre o instanta judecatoreasca. Cu alte cuvinte, lui Paul Anton, daca nu accepta diminuarea salariului, n-ai ce sa-i faci: ori iti permiti sa-l pastrezi cu salariul actual si sa-l incadrezi in Planul de Reorganizare, ori NU si atunci n-ai alta optiune decat sa-i reziliezi contractul si sa-l lasi jucator liber. Cu cat il tii legat cu forta mai multe luni, cu atat trece timpul si risti sa nu fii gata cu dosarul de licentiere pentru sezonul urmator la timp... Priceput acum? Sau trebuie sa-ti desenez...

Adica baiatul asta Zavaleanu este putin cam fraier, ar trebui sa citeasca pe aici ca sa se lumineze. Omul nu poate spune tot ce negociaza spune doar ca a negociat si ca Anton va pleca de la Dinamo pana la inchiderea perioadei de transferuri. Anton,Rauta,Grigore,Mihaiu si restul trupei sunt deja inscrisi la masa credala.Dinamo,sau o terta persoana, va plati acesti 19000€ in schimbul votului pt cele 760000€ de la masa credala. La fel s-a intamplat si cu datoriile celorlalti,a spus-o chiar Sorescu intr-un interviu acum doua saptamani. Numai ca el in necunostinta de cauza a confundat cumpararea datoriilor unor jucatori cu platitea restantelor salariale. Imediat a iesit Muresan si a dezmintit stirea.Dealtfel adm jud a rup unilateral contractele unor jucatori cu salarii mari imediat dupa ce au intrat in insolventa. De ce crezi ca nu a procedat la fel si cu Anton?

adrianna.
adrianna.  •  26 August 2021, 14:44
Postat de albub pe 26 August 2021, 14:28

Imprumutul a fost doar modalitatea legala de-a da acei bani si ca ei sa fie protejati de spanioli si oamenii lor,asa au fost sfatuiti cei din DDB de avocati si se pare ca au avut dreptate,nu a fost un imprumut cu gandul de-ai lua inapoi

Impresia publica a fost ca si-au rupt de la gura ca sa sustina echipa. Si pana la urma banii se intorc la bucurica si tararache?

albub
albub  •  26 August 2021, 14:28

Imprumutul a fost doar modalitatea legala de-a da acei bani si ca ei sa fie protejati de spanioli si oamenii lor,asa au fost sfatuiti cei din DDB de avocati si se pare ca au avut dreptate,nu a fost un imprumut cu gandul de-ai lua inapoi

adrianna.
adrianna.  •  26 August 2021, 14:19
Postat de ticbic pe 26 August 2021, 14:09

Stai jos ca n-ai inteles nimic! Paul Anton este sub contract legal cu Dinamo; salariul lui legal este de 19 mil de euro pe luna. Dinamo, odata intrata in insolventa, are ca scop renegocierea de COMUN ACORD a tuturor salariilor angajatilor, astfel incat sa se inscrie in plafonul de cheltuieli aferent Planului de Reorganizare. Insa, daca un salariat NU accepta reducerea salariului, societatea fie ramane cu el asa cum este in prezent, fie il disponibilizeaza si scapa de el. Adica, in cazul lui Paul Anton, lasat liber!!! Atentie; NU e vorba aici de datoriile din urma ale lui Dinamo catre Paul Anton (datorii pentru care jucatorul se poate inscrie la masa credala), ci de SALARIILE pe care Dinamo le va plati de aici inainte GARANTAT in starea de INSOLVENTA, conform Planului de Reorganizare aprobat de catre o instanta judecatoreasca. Cu alte cuvinte, lui Paul Anton, daca nu accepta diminuarea salariului, n-ai ce sa-i faci: ori iti permiti sa-l pastrezi cu salariul actual si sa-l incadrezi in Planul de Reorganizare, ori NU si atunci n-ai alta optiune decat sa-i reziliezi contractul si sa-l lasi jucator liber. Cu cat il tii legat cu forta mai multe luni, cu atat trece timpul si risti sa nu fii gata cu dosarul de licentiere pentru sezonul urmator la timp... Priceput acum? Sau trebuie sa-ti desenez...

Asta le-am zis si eu, dar nu vor sa inteleaga. Ori pleaca liber, pentru ca l-au dat afara ori il platesc 19k pe luna, din momentul declararii insolventei. Anton a zis clar ca nu negociaza. N-au ce sa-i faca.

ticbic
ticbic  •  26 August 2021, 14:09
Postat de bodystyle74 pe 26 August 2021, 13:45

In parte ai dreptate dar nu in totalitate. Obiectivul adm judiciar este de a avea acel plan de reorganizare validat de judecator si asta pana la sf lui aprilie 2022 pt cei ce nu participa in cupele europene,ca sa obtina licenta pt sezonul urmator. Din momentul validarii lui ,dinamo,prin adm.j. trebuie sa faca plati la timp catre creditorii inscrisi la masa credala si catre staff.Vechile datorii, inclusiv salariu lui Anton,sunt parte din masa credala, nu sunt luate in calcul de federatie la obtinerea licentei. Pt obtinerea licentei federatia cere dovada platilor cf planului de organizare validat. De exemplu la Cluj din masa credala de 20 mil s-a platit 10% iar la dinamo din 16mil ,negoita a platit 5%. Intre timp,probabil datoria catre Anton va fi cumparata de ddb pt 10% ,ca si alte datorii catre jucatorii spanioli sau alt tip de creditori. Planul de reorganizare este votat de creditori inainte de a fi validat de judecator deci interesul ddb este sa aiba cat mai multe creante inscrise la masa credala ca sa-si impuna votul. Negoita spre exemplu a cumparat datorii de 16 mil cu 2 mil.

Stai jos ca n-ai inteles nimic! Paul Anton este sub contract legal cu Dinamo; salariul lui legal este de 19 mil de euro pe luna. Dinamo, odata intrata in insolventa, are ca scop renegocierea de COMUN ACORD a tuturor salariilor angajatilor, astfel incat sa se inscrie in plafonul de cheltuieli aferent Planului de Reorganizare. Insa, daca un salariat NU accepta reducerea salariului, societatea fie ramane cu el asa cum este in prezent, fie il disponibilizeaza si scapa de el. Adica, in cazul lui Paul Anton, lasat liber!!! Atentie; NU e vorba aici de datoriile din urma ale lui Dinamo catre Paul Anton (datorii pentru care jucatorul se poate inscrie la masa credala), ci de SALARIILE pe care Dinamo le va plati de aici inainte GARANTAT in starea de INSOLVENTA, conform Planului de Reorganizare aprobat de catre o instanta judecatoreasca. Cu alte cuvinte, lui Paul Anton, daca nu accepta diminuarea salariului, n-ai ce sa-i faci: ori iti permiti sa-l pastrezi cu salariul actual si sa-l incadrezi in Planul de Reorganizare, ori NU si atunci n-ai alta optiune decat sa-i reziliezi contractul si sa-l lasi jucator liber. Cu cat il tii legat cu forta mai multe luni, cu atat trece timpul si risti sa nu fii gata cu dosarul de licentiere pentru sezonul urmator la timp... Priceput acum? Sau trebuie sa-ti desenez...

adook
adook  •  26 August 2021, 13:58
Postat de fixpix pe 26 August 2021, 13:45

Iar aberezi p-aci, gigistule.

ca de obicei ce te miri?

fcsbesteaua
fcsbesteaua  •  26 August 2021, 13:51

Cand stii ca datoriile ti se vor sterge,mi se pare absolut normal sa nu le tii socoteala! Ca sunt 8,sau 80,ce mai conteaza?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 10
Comentează