Comentarii (369)
1984adrian
1984adrian  •  04 Noiembrie 2014, 11:56
Postat de v_for_vendetta_2011 pe 04 Noiembrie 2014, 11:52

multi ii acuza pe batrani ca se vand pentru ulei si zahar si ca sunt niste nenorociti care hotarasc viitorul tinerilor sub influenta unei pungi. eu i-as intreba pe astia: oare este vina batranilor ca au ajuns sa se bucure la un litru de ulei? daca tu tinere consideri ca batranii sunt niste nenorociti care voteaza stramb pentru viitorul tau,mergi prima data la bunicii tai si rupele mainile sa nu mai aiba cu ce vota. nu credeti ca este vina noastra ca ne-am adus bunicii in situatia asta? noi si politicienii i-am adus pe batrani in situatia de a depinde de un litru de ulei,iar daca vrei sa nu depinda de lacel litru de ulei,mergi tu ca nepot si rezolva-le problemele,dar nu,tu stai pe facebook

Corect!

v_for_vendetta_2011
v_for_vendetta_2011  •  04 Noiembrie 2014, 11:54
Postat de mariuss72 pe 04 Noiembrie 2014, 11:45

Omule, eu vorbesc despre ceva realist, nu despre ce ar trebui facut. Si nu cred ca e vina noastra, a celor care ne exprimam o atitudine in virtual, noi macar ne exprimam o opinie, e vina celor inerti sau prea batuti in cap ca sa aiba o parere.

de la a ne exprima o opinie la a trece la fapte este cale lunga

v_for_vendetta_2011
v_for_vendetta_2011  •  04 Noiembrie 2014, 11:52
Postat de 1984adrian pe 04 Noiembrie 2014, 11:42

Ai perfecta dreptate. Sunt total de acord cu ceea ce ai scris si cred ca doar asa se mai poate salva tara asta. Altfel...vom alege raul cel mai mic dintre 2 candidati dar care intotdeauna se va dovedi raul cel mare pentru aceasta tara.

multi ii acuza pe batrani ca se vand pentru ulei si zahar si ca sunt niste nenorociti care hotarasc viitorul tinerilor sub influenta unei pungi. eu i-as intreba pe astia: oare este vina batranilor ca au ajuns sa se bucure la un litru de ulei? daca tu tinere consideri ca batranii sunt niste nenorociti care voteaza stramb pentru viitorul tau,mergi prima data la bunicii tai si rupele mainile sa nu mai aiba cu ce vota. nu credeti ca este vina noastra ca ne-am adus bunicii in situatia asta? noi si politicienii i-am adus pe batrani in situatia de a depinde de un litru de ulei,iar daca vrei sa nu depinda de lacel litru de ulei,mergi tu ca nepot si rezolva-le problemele,dar nu,tu stai pe facebook

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  04 Noiembrie 2014, 11:52
Postat de mario_seppona pe 04 Noiembrie 2014, 11:48

bai arieratu' lu' tata! la ce te gandesti ba tu cand spui cuvantul "sacrificiu"? poate te gandesti cumva la sacrificarea mielului de pasti? bai prostanacu lu' tata! ai habar cam cat e datoria externa a romaniei? ia spune si mie cum o sa fie ea platita? ai habar de unde sunt platite ajutoarele sociale atat de mult promise de catre ponta? dar pensiile care se tot lauda asta ca le mareste? s o crezi ba tu ca imprumutandu-te o s o duci mai bine pe termen lung! dar, na... fiecare cu opinia lui! si poate cand ai timp imi spui si mie cine a condus tara din '90 pana acum! si daca ai si mai mult timp poate mi spui cateva dintre realizarile marete ale lu' nea iliescu! taticul spiritual al

Amice,atitudinea asta de sluga nu te ajuta deloc.Datoriile externe au fost facute de-a lungul anilor,din 90 pana azi..Au distrus industrie,au distrus agricultura,au distrus scoli,spitale,au vandut tot ce se putea vinde.Toata clasa politica este vinovata,toti au fost la conducere,intr-un fel sau altul,pana in ziua de azi.Discursul asta cu sacrificiile ce trebuiesc facute imi face greata pur si simplu,este o dovada clara de indobitocire...Intr-o tara in care,doar din agricultura si turism se poate trai decent,nu se poate face nimic pana nu este schimbata TOATA clasa politica.

1984adrian
1984adrian  •  04 Noiembrie 2014, 11:52
Postat de mariuss72 pe 04 Noiembrie 2014, 11:45

Omule, eu vorbesc despre ceva realist, nu despre ce ar trebui facut. Si nu cred ca e vina noastra, a celor care ne exprimam o atitudine in virtual, noi macar ne exprimam o opinie, e vina celor inerti sau prea batuti in cap ca sa aiba o parere.

Eu cred ca in totalitate este vina noastra, deoarece nu luam atitudine. Imi pare rau, dar asta este adevarul.

mario_seppona
mario_seppona  •  04 Noiembrie 2014, 11:48
Postat de a.c.a.b_st pe 04 Noiembrie 2014, 11:42

Imi place asta cu sacrificiile de mor.In tara asta se fac sacrificii de zeci de ani,dar de aia,lumea este tot mai saraca..curios,intr-o tara foarte bogata....fa ntu mah sacrificii sa-i ingrasi pe ordinarii aia,toti care au condus tara asta din 90 pana acum...eventual,munceste si 4 ore pe zi gratis,sa ajungi mai repede la nivelul Germaniei..incredibil ce specimene au ajuns sa posteze pe net.INCREDIBIL!!!!

bai arieratu' lu' tata! la ce te gandesti ba tu cand spui cuvantul "sacrificiu"? poate te gandesti cumva la sacrificarea mielului de pasti? bai prostanacu lu' tata! ai habar cam cat e datoria externa a romaniei? ia spune si mie cum o sa fie ea platita? ai habar de unde sunt platite ajutoarele sociale atat de mult promise de catre ponta? dar pensiile care se tot lauda asta ca le mareste? s o crezi ba tu ca imprumutandu-te o s o duci mai bine pe termen lung! dar, na... fiecare cu opinia lui! si poate cand ai timp imi spui si mie cine a condus tara din '90 pana acum! si daca ai si mai mult timp poate mi spui cateva dintre realizarile marete ale lu' nea iliescu! taticul spiritual al

mariuss72
mariuss72  •  04 Noiembrie 2014, 11:45
Postat de v_for_vendetta_2011 pe 04 Noiembrie 2014, 11:39

ce este de facut? nu vom vedea nici un protest in masa pt ca nu vrem sa iesim,este mai comod sa o lalaim pe net. un protest,sa nu-i spun chiar revolutie,ar putea schimba multe,in primul rand ar putea rupe sistemul,acest sistem inchis in care oamenii cu adevarat valorosi si patrioti ar avea acces . apoi....ar trebui schimbata legea electorala ca sa poata candida oricine se simte capabil. nu este ciudat ca sunt candidati care chipurile au strans cele 200 mii de semnaturi necesare depunerii candidaturii dar la vot nu au fost votati nici de 40 mii? clasa politica trebuie schimbata din telemie,de la mic la mare,de la primul la ultimul.

Omule, eu vorbesc despre ceva realist, nu despre ce ar trebui facut. Si nu cred ca e vina noastra, a celor care ne exprimam o atitudine in virtual, noi macar ne exprimam o opinie, e vina celor inerti sau prea batuti in cap ca sa aiba o parere.

1984adrian
1984adrian  •  04 Noiembrie 2014, 11:45
Postat de mario_seppona pe 04 Noiembrie 2014, 11:38

ai inceput prin a ne incuraja sa ne anulam votul, pe motiv ca nu este nimeni bun! si ai ajuns la a ne spune ca de fapt toti sunt rai, mai putin ponta! care este un fel de faurul pamantului! au ajuns toti semidoctii sa ne invete cum si ce sa votam! si mai ales de ce! si uita sa ne spuna ca de fapt romania a fost distrusa tocmai de psd! il injurati pe boc c a taiat salarii! si l aplaudati pe ponta cu ale lui taxe fara numar! fara sa va ganditi ca tara asta ca sa poa' sa mearga inainte, trebuiesc facute mai intai sacrificii! d aia ajung sa voteze toti babuinii asistati social,si pensionari ale caror pensii sunt platite din imprumuturi externe! pe care..p alea cine le plateste dom'le adrian1984?

Domnule mario.seppona, fii atent la nick, citeste-l de 2-3 ori si apoi revino si vezi ce spun eu 1984adrian si compara cu ce manipuleaza clona "adrian1984."

sevilla_1986
sevilla_1986  •  04 Noiembrie 2014, 11:43

Si ce este rau in asta? Si Papa de la Roma are echipa lui...asa ca...Big LIKE!

cpt.ahab
cpt.ahab  •  04 Noiembrie 2014, 11:43
Postat de mariuss72 pe 04 Noiembrie 2014, 11:32

Pai si ce e de facut? Se pare ca ne agitam de pomana, orice varianta e compromisa si orice am face e totul pierdut...realist vorbind, nu vom vedea niciodata un protest de masa in Romania, oricit de greu se va trai.

Nu va fi, pt ca avem putini intelectuali si aceea sunt dezinteresati de societatea civila. Orice societate avansata are clasa de mijloc si intelectualitate care cultiva simtul civic. La noi nu exista asa ceva. Avem pseudo-intelectuali cu ifose, care-si urmaresc interesele meschine, o sinecura, un pesches, un mizilic, care ling maini si dosuri de politicieni, lasand societatea civila fara nici o aparare in fata abuzurilor puterii. Cine sa educe oamenii? Cine sa-i invete sa riposteze la aberatii? Cei care au transformat universitatile in tiparnite de diplome, doar pt a avea ei salarii de neam prost, simpozioane, banchete si studente "generoase"?

  • 1
  • •••
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • •••
  • 37
Comentează