Comentarii (106)
zidane92
zidane92  •  20 Iulie 2015, 15:05
Postat de unico_biancorossi pe 20 Iulie 2015, 14:57

la cererea DNA s-a instituit sechestrul si poprirea siguratorie pe conturile si bunurile clubului ASA, pe toata durata cercetarilor/judecatii cazului de coruptie (in sport) anchetat si incriminat de organele procuraturii p[olitice.)) Gestapo de Romania, mai precis.) cu siguranta, cauzele masurii sunt legale, si ca dovada, instanta a respins pe fond contestatia la masurile dispuse de DNA. indiferent ce sume se afla in conturi, sau ce sume vor mai intra in perioada popririi si sechestrului, ele nu pot fi retrase si folosite, bancile avand aceasta interdictie legala. nici DNA sau Statul nu pot retrage sumele considerate prejudicii, pana cand nu va exista o hotarare definitiva si irevocabila, care sa ateste prejudiciul, vinovatii si cuantumul despagubirilor. poprirea este asiguratorie, nu executorie, in acest caz.

Pai ok ok daca eu firma am 100 milioane de euro in cont,imi pot paraliza activitatea punandu-mi sechestru pe conturi pentru 1 milion ,e ilogic,ce dracu nici in somalia sau in bangladesh nu cred ca sunt legi asa imbecile!

samertx
samertx  •  20 Iulie 2015, 15:05
Postat de a.c.a.b_st pe 20 Iulie 2015, 15:01

Priviți păcălicii de serviciu,acum nu mai sunt drepte instituțiile pe care le lăudau acum 5 minute.:)))) S-au cam inmulțit *** pe vremea căldura asta.

Ba sunt drepte, ca Columna lui Traian, tu te uiți chiorâș! :))

tiberiu33
tiberiu33  •  20 Iulie 2015, 15:04

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

alexbibirica1
alexbibirica1  •  20 Iulie 2015, 15:02
Postat de unico_biancorossi pe 20 Iulie 2015, 14:57

la cererea DNA s-a instituit sechestrul si poprirea siguratorie pe conturile si bunurile clubului ASA, pe toata durata cercetarilor/judecatii cazului de coruptie (in sport) anchetat si incriminat de organele procuraturii p[olitice.)) Gestapo de Romania, mai precis.) cu siguranta, cauzele masurii sunt legale, si ca dovada, instanta a respins pe fond contestatia la masurile dispuse de DNA. indiferent ce sume se afla in conturi, sau ce sume vor mai intra in perioada popririi si sechestrului, ele nu pot fi retrase si folosite, bancile avand aceasta interdictie legala. nici DNA sau Statul nu pot retrage sumele considerate prejudicii, pana cand nu va exista o hotarare definitiva si irevocabila, care sa ateste prejudiciul, vinovatii si cuantumul despagubirilor. poprirea este asiguratorie, nu executorie, in acest caz.

asta inseamna ca va fi pus lacatul in curand pe aceasta asociatie din tg mures ... pt ca sunt sigur ca jucatorii vor zbura cat se va vedea cu ochiul liber de la aceasta echipa (asa ... asociatia sportiva ardealul ,care nu are nicio treaba cu vechea asociatie sportiva a armatei din tg mures)

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  20 Iulie 2015, 15:01

Priviți păcălicii de serviciu,acum nu mai sunt drepte instituțiile pe care le lăudau acum 5 minute.:)))) S-au cam inmulțit *** pe vremea căldura asta.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  20 Iulie 2015, 14:57
Postat de zidane92 pe 20 Iulie 2015, 14:51

Spune-mi tu ca ai legatura cu domeniul cu ce drept instanta iti blocheaza toata suma din conturi daca datoria ta e doar de jumatate din banii pe care ii ai in cont?

la cererea DNA s-a instituit sechestrul si poprirea siguratorie pe conturile si bunurile clubului ASA, pe toata durata cercetarilor/judecatii cazului de coruptie (in sport) anchetat si incriminat de organele procuraturii p[olitice.)) Gestapo de Romania, mai precis.) cu siguranta, cauzele masurii sunt legale, si ca dovada, instanta a respins pe fond contestatia la masurile dispuse de DNA. indiferent ce sume se afla in conturi, sau ce sume vor mai intra in perioada popririi si sechestrului, ele nu pot fi retrase si folosite, bancile avand aceasta interdictie legala. nici DNA sau Statul nu pot retrage sumele considerate prejudicii, pana cand nu va exista o hotarare definitiva si irevocabila, care sa ateste prejudiciul, vinovatii si cuantumul despagubirilor. poprirea este asiguratorie, nu executorie, in acest caz.

samertx
samertx  •  20 Iulie 2015, 14:56
Postat de unico_biancorossi pe 20 Iulie 2015, 14:47

nu, pur si simplu au mentinut masura DNA de blocare completa a conturilor. ai citit mesajul clubului ASA ? e dramatica situatia lor. daca le raman conturile blocate 2-3 luni ... nici nu ma gandesc. tu stii ce inseamna pentru un afacerist sa aiba conturile blocate 3 luni ? e moarte curata, amigo. de asta sustineam ca aceasta stire este stirea zilei. una negativa, in mod vadit, desigur.

Grav, națiunea asta a noastră parcă e făcută în ciudă, cum ridică cineva capul, cum îl călcăm ca pe șarpe! Suntem un stat fantomă cu cetățeni abrutizați din cauza grijii viitorului. Ne mai întrebăm pe la colțuri de ce exportăm inteligență afară. Fals, se exportă singură dintr-un no mens land! Hai că m-ai întristat.

inginerul_reloaded
inginerul_reloaded  •  20 Iulie 2015, 14:53

gabita oprea si generalii ***,nu MAPN-UL.*** sunt trecatori prin functii,la fel si *** la propriu si la figurat.Cu sau fara sigla veche,Steaua este in continuare singura reprezentanta permanenta a Romaniei in Cupele Europene si asta nu o mai pot fura cu nici un magistrat corupt.***!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  20 Iulie 2015, 14:52
Postat de mal. pe 20 Iulie 2015, 14:49

Probabil că povestitorul uită că n-au murit toți martorii acelor vremi. Cum adică a făcut pușcărie pentru Steaua? Ce povești sunt astea? Nu știm cum erau fotbaliștii de la Steaua acelor vremi? Cum a venit Stângaciu să ne bată la coadă la benzină (se stăteau și 2 zile la coadă, pentru cine nu mai ține minte...) amenințându-ne cu miliția și cu „Nea Valentin”... Povestitorul nu ne spune cum bea apă doar în ciorbă! Cu asemenea *** credeți că veți reda memoria fotbalului acelor ani? Tamaș era copil nevinovat pe lângă unele „legende” ale fotbalului românesc... care acum vin și ne povestesc verzi și uscate. Alo! Tovarăși! Noi am fost martorii acelor vremi! PS: pe la Hazetă nu mai e nimeni care să oprească delirul?

chapeau bas, monsieur. nu va cunosc, dar consider ca tocmai ati postat un comentariu de forta. respecte si felicitari.

zidane92
zidane92  •  20 Iulie 2015, 14:51
Postat de unico_biancorossi pe 20 Iulie 2015, 14:47

nu, pur si simplu au mentinut masura DNA de blocare completa a conturilor. ai citit mesajul clubului ASA ? e dramatica situatia lor. daca le raman conturile blocate 2-3 luni ... nici nu ma gandesc. tu stii ce inseamna pentru un afacerist sa aiba conturile blocate 3 luni ? e moarte curata, amigo. de asta sustineam ca aceasta stire este stirea zilei. una negativa, in mod vadit, desigur.

Spune-mi tu ca ai legatura cu domeniul cu ce drept instanta iti blocheaza toata suma din conturi daca datoria ta e doar de jumatate din banii pe care ii ai in cont?

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 11
Comentează