Comentarii (41)
rrt1947
rrt1947  •  14 Aprilie 2014, 12:23
Postat de stelist1986 pe 14 Aprilie 2014, 12:11

Las ca nu asta-i problema. Daca niste sportivi cunoscuti ajung imaginea unei companii , ajung pentru ce fac in viata sportiva nu pentru cat au citit la viata lor. Problema intervine atunci cand vorbim de aia care conduc Steaua si care se comporta ca niste vatafi sau ca niste matroane de bordel.

tu crezi ca fotbalistilor le pare rau pentru aceasta reclama? pai fiecare primesc cate un ceas de minim 2000 de euro...si pana la urma asocierea cu o companie elvetiana de ceasuri e un lucru rau????? daca ii ducea la studio la salam pe post de dansatoare mai ziceam. si pana la urma nu e implicat clubul Steaua, baietii au fost acolo ca si colaboratori ANMP. ea cu asta se ocupa, le gaseste contracte. la fel se intampla si cu Nike sau Adidas, managerul jucatorului negociaza conditiile si daca e convenabil se semneaza contractul...trebuiau pusi sa vanda bilete, asta era mai nobil :_)

terminatorul3
terminatorul3  •  14 Aprilie 2014, 12:17

Bagati vrajeli si strambe inainte de meciul de cupa ?

stelist1986
stelist1986  •  14 Aprilie 2014, 12:11
Postat de rrt1947 pe 14 Aprilie 2014, 12:04

realitatea ca niste baieti cu cel mult 8 clase sunt imaginea unei companii elvetiene? foarte nasol pentru ei, nu ar vrea nimeni sa fie in locul lor....

Las ca nu asta-i problema. Daca niste sportivi cunoscuti ajung imaginea unei companii , ajung pentru ce fac in viata sportiva nu pentru cat au citit la viata lor. Problema intervine atunci cand vorbim de aia care conduc Steaua si care se comporta ca niste vatafi sau ca niste matroane de bordel.

rrt1947
rrt1947  •  14 Aprilie 2014, 12:04
Postat de stelist1986 pe 14 Aprilie 2014, 11:59

Sunt convins ca in articol sunt si multe inflorituri, dar cam asta-i realitatea la Steaua. Cocalarii sunt la putere la Steaua in anii astia. Asta e , probabil ca in istoria unui club exista si momente jenante ca asta. N-o sa mai tina mult.

realitatea ca niste baieti cu cel mult 8 clase sunt imaginea unei companii elvetiene? foarte nasol pentru ei, nu ar vrea nimeni sa fie in locul lor....

stelist1986
stelist1986  •  14 Aprilie 2014, 11:59

Sunt convins ca in articol sunt si multe inflorituri, dar cam asta-i realitatea la Steaua. Cocalarii sunt la putere la Steaua in anii astia. Asta e , probabil ca in istoria unui club exista si momente jenante ca asta. N-o sa mai tina mult.

victor33
victor33  •  14 Aprilie 2014, 11:49
Postat de dinamo_forever_77 pe 14 Aprilie 2014, 11:43

Scuze...m-am gandit la Ioanid si am scris Icoanei. Sunt la 50 m unul de altul :)

Ei, scuze... :) o fi umblat ea si pe acolo, ziceam asa, geografic ca ar fi mai aproape. Parca a fost "Zoia", nu? Atunci, clar era mai mult prin Icoanei.

calin_nebunul
calin_nebunul  •  14 Aprilie 2014, 11:49

a ajuns mahalagioaca de la the buleni mare doamna , a draq patzachina :)))))

dinamo_forever_77
dinamo_forever_77  •  14 Aprilie 2014, 11:43
Postat de victor33 pe 14 Aprilie 2014, 10:51

Mai degraba pe langa Ioanid. Stii mai multe despre ea? :)

Scuze...m-am gandit la Ioanid si am scris Icoanei. Sunt la 50 m unul de altul :)

panion44
panion44  •  14 Aprilie 2014, 11:41
Postat de kossu pe 14 Aprilie 2014, 11:29

În familia Reghecampf nu se folosește expresia „a face bani pe imaginea steliștilor”, ci „îi scoatem puțin la produs”. În rest, articolul e foarte bun... Ăștia ai lui Reghe (și el, și nevastă-sa) au devenit atât de orbiți după bani încât mă aștept ca în curând să ne pomenim cu Adi Popa, Stanciu et comp., trăgându-ne de mână prin parcări la supermarket, cu oferte de genul: „Haoleo, auzi, mă praleo, am o cameră vidio, mânca-ț-aș, acu' a adus-o Reghe pruaspăt din Jermania, nu ie de furat să mor io... Hai că ți-o dau eftin, cu tot cu otograf și un trico' cu Piți Talent. Nu mă lăsa, frățioare, că dacă nu vând zece astăzi, nu mai prind iechipa până-n vară... Iei?”

sa mori tu ca asa se va intampla?i-ai luat locul lui mitica pe post de oracol?vezi e semn rau..ai putea ajunge la mititica...

kossu
kossu  •  14 Aprilie 2014, 11:29

În familia Reghecampf nu se folosește expresia „a face bani pe imaginea steliștilor”, ci „îi scoatem puțin la produs”. În rest, articolul e foarte bun... Ăștia ai lui Reghe (și el, și nevastă-sa) au devenit atât de orbiți după bani încât mă aștept ca în curând să ne pomenim cu Adi Popa, Stanciu et comp., trăgându-ne de mână prin parcări la supermarket, cu oferte de genul: „Haoleo, auzi, mă praleo, am o cameră vidio, mânca-ț-aș, acu' a adus-o Reghe pruaspăt din Jermania, nu ie de furat să mor io... Hai că ți-o dau eftin, cu tot cu otograf și un trico' cu Piți Talent. Nu mă lăsa, frățioare, că dacă nu vând zece astăzi, nu mai prind iechipa până-n vară... Iei?”

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează