Comentarii (323)
1609288426001049
Vasiliu Daniel  •  08 Martie 2021, 06:29
Postat de catalynn pe 08 Martie 2021, 05:11

E simplu și elementar, dacă nu ai fi fcsbist ai sti: pt ca Boroi, pt ca Petrea, pt ca Bixi și pt ca Hincu! Dar și pt ca NU Talpan! Poți sa ii cauti tu câte defecte vrei, nea Florică e singurul din CSA care chiar se lupta pt club, și culmea, de cele mai multe ori cu proprii comandanti! De ce i-a tăiat Hincu 50% din salariu pt ca a notificat FRF!? Nu asta face un jurist!? Nu asta au spus cei din asociația juriștilor ca e in fisa postului!? Vezi pe SL un articol cu poze :-))) despre cum era urmărit prin club de oamenii lu’ Zisu ... Mai găsim un alt Sfinx!? Greu! Talpan însă are măcar dedicația necesara chiar dacă poate ii lipsesc anumite skill-uri.

Simplu și elementar.. cati fotbalisti de la csa au fost in cantonment turcia și cati oficiali ? Tin sa reamintesc totul din bani publici .. politica în fotbal ... într-o tara plina de corupție.. vine Cătălina și ne spune cât de dreapta este justiția.. sa le spui și la bătrâni catalino de ce au pensii de 300 RON pe luna :))) sau de ce facem 5 ore bucuresti Sibiu.. ce vai de capul nostru suntem.. cu romani patrioți precum Cătălina.. ne meritam imnul Deșteaptă-te Romane!!!

steaua1986.
steaua1986.  •  08 Martie 2021, 05:43

*** cum ii rabda pamantul pe astia?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

cata23
cata23  •  08 Martie 2021, 05:43
Postat de gogoas pe 08 Martie 2021, 05:28

Sa o luam pe scurtatura . Daca pierdeti palmaresul ramineti fara suporteri.

daca se da o lege ca nu mai ai voie sa te rogi, sa ai credinta probabil ca la un moment dat de frica, obisnuinta dupa 2, 3 generatii 60 70 de ani numarul de oameni credinciosi va scadea la jumatate. Mentalul colectiv, amintirile, obisnuinta nu pot fi luate si transpuse altei entitati imediat. Oamenii nu sunt animale pe care le indrumi sa mearga intr-o parte si o fac. Este adevarat ca sunt si suporteri indobitociti atat la FCSB cat si la CSA pe care ii duci unde vrei pentru ca ei nu gandesc decat foarte simplu dar mare parte sunt din prima categorie

cata23
cata23  •  08 Martie 2021, 05:30
Postat de catalynn pe 08 Martie 2021, 05:11

E simplu și elementar, dacă nu ai fi fcsbist ai sti: pt ca Boroi, pt ca Petrea, pt ca Bixi și pt ca Hincu! Dar și pt ca NU Talpan! Poți sa ii cauti tu câte defecte vrei, nea Florică e singurul din CSA care chiar se lupta pt club, și culmea, de cele mai multe ori cu proprii comandanti! De ce i-a tăiat Hincu 50% din salariu pt ca a notificat FRF!? Nu asta face un jurist!? Nu asta au spus cei din asociația juriștilor ca e in fisa postului!? Vezi pe SL un articol cu poze :-))) despre cum era urmărit prin club de oamenii lu’ Zisu ... Mai găsim un alt Sfinx!? Greu! Talpan însă are măcar dedicația necesara chiar dacă poate ii lipsesc anumite skill-uri.

idolul femeilor si al vostru a primit penalizare pentru ca a trimis fara acceptul conducerii, sa iti amintesc ca este unitate militara si sunt grade si functii de respectat? Ar fi culmea ca intr-o unitate militara sa se apuce unul si altul sa faca actiuni in numele generalilor... Hancu sa participe la o emisiune trebuie sa ceara voie

gogoas
gogoas  •  08 Martie 2021, 05:28
Postat de cata23 pe 08 Martie 2021, 05:01

Sigur, apropo de sponsori... iti amintesti ca vreo 4 ani Becali nu a vrut sponsor la Steaua pentru ca i se parea ca este luat brandul Steaua la misto cu sumele oferite si acceptate inainte de generali? Si acum sponsorii principali platesc minim 1 milion de euro pe an. Sau ca a spus ca brandul Steaua merita alti bani din drepturi tv? Cand nimeni inainte de 98 nu spusese nimic? Stiu, o sa spui ca a facut-o pentru el si este adevarat dar de ce generalii aia nu o fac pentru Steaua? De ce nu s-a batut niciunul ca CSA Steaua sa fie la tv in anii acestia? Sa atraga un sponsor? Voi aveti ganduri ca vin sponsorii la voi? Publicul Steaua din Liga 1 este format din stelisti care erau si care au devenit odata cu semifinala de UEFA, meciurile din CL. Daca spuneti FCSB nu este Steaua se creaza un vid de vreo 20 de ani in istorie, sponsorii merg unde sunt suporterii, copiii care au crescut in acesti 20 de ani nu vor tine niciodata cu CSA. M-am uitat la baraj... ce sponsori si-ar asocia imaginea cu o echipa de fotbal la care suporterii vin si dezbraca jucatori si il injura pe Lacatus? Poate este mai bine ca s-au desprins si s-au dus la CSA

Sa o luam pe scurtatura . Daca pierdeti palmaresul ramineti fara suporteri.

cata23
cata23  •  08 Martie 2021, 05:20
Postat de rhcp_47 pe 08 Martie 2021, 04:21

Amuzanti fcsbistii, raspund la intrebari cu intrebari. Eu ma laud ca echipa mea favorita se numeste Steaua Bucuresti, are palmaresul 1947-2003, galeria veche alaturi si joaca in Ghencea. Nu ma deranjeaza ca echipa de fotbal primeste 1 milion de euro anual, e o suma infima din bugetul MApN-ului, ar merita mult mai mult. Barajul Ligii a 4-a n-a fost anulat, esti prost informat, Steaua a batut cu 5-1 si 6-0. In 1995, cand juca cu Juve in UCL, nu am vazit pe nimeni sa spuna ca e vreo problema ca joaca din bugetul MApN-ului. La baraj, vreo o mie de insi, cu 900 mai multi decat la 95% din meciurile fcsbistilor. La meciul cu rapid, cat toate audtientele de "acasa" ale fcsbistilor pe vreo 2 sezoane. Usor, ca la Jocurile Olimpice iar o sa fiti mandri ca sportivii Stelei obtin medalii, atunci o sa uitati ca e vorba de bani publici. Hai, zi, ce te faci cand Curtea de Apel va definitiva decizia Tribunalui in procesul palmaresului? Dar cand Steaua va juca pe noul stadion, iar fcsb pe unde apuca, cu cortul?

Care performante olimpice? Ca Steaua a luat un bronz la ultima olimpiada la care nu a contribuit cu antrenor si sala dar a cheltuit 100 milioane de euro in ciclu olimpic? Suporterii n-au venit in ultimii 4 ani din cauza lui Becali si a rezultatelor ca na, asa suntem noi, suporteri de rezultat. Spui ca te tragi din vechea galerie, iti amintesti media suporterilor la meciurile Stelei inainte de 98? De meciul cu Lodz din CL? Ca stadioanele se umpleau doar cand era intrarea gratuita? Ca nu se dadeau meciuri la tv sa vina suporteri la meci? Chiar si daca se pierde palmaresul in cea mai rea situatie nu mai tin cu nicio echipa, in niciun caz cu CSA si ca mine mai sunt multi... Cand spuneti ''Steaua suntem noi'' trebuie sa intelegeti ca in momentul in care Steaua are stadion, nume dar nu are suporteri nu mai este Steaua... mai bine nu dadeai exemplul cu Rapid, acolo chiar s-a vazut cine are suporteri

catalynn
catalynn  •  08 Martie 2021, 05:11
Postat de cata23 pe 08 Martie 2021, 05:01

Sigur, apropo de sponsori... iti amintesti ca vreo 4 ani Becali nu a vrut sponsor la Steaua pentru ca i se parea ca este luat brandul Steaua la misto cu sumele oferite si acceptate inainte de generali? Si acum sponsorii principali platesc minim 1 milion de euro pe an. Sau ca a spus ca brandul Steaua merita alti bani din drepturi tv? Cand nimeni inainte de 98 nu spusese nimic? Stiu, o sa spui ca a facut-o pentru el si este adevarat dar de ce generalii aia nu o fac pentru Steaua? De ce nu s-a batut niciunul ca CSA Steaua sa fie la tv in anii acestia? Sa atraga un sponsor? Voi aveti ganduri ca vin sponsorii la voi? Publicul Steaua din Liga 1 este format din stelisti care erau si care au devenit odata cu semifinala de UEFA, meciurile din CL. Daca spuneti FCSB nu este Steaua se creaza un vid de vreo 20 de ani in istorie, sponsorii merg unde sunt suporterii, copiii care au crescut in acesti 20 de ani nu vor tine niciodata cu CSA. M-am uitat la baraj... ce sponsori si-ar asocia imaginea cu o echipa de fotbal la care suporterii vin si dezbraca jucatori si il injura pe Lacatus? Poate este mai bine ca s-au desprins si s-au dus la CSA

E simplu și elementar, dacă nu ai fi fcsbist ai sti: pt ca Boroi, pt ca Petrea, pt ca Bixi și pt ca Hincu! Dar și pt ca NU Talpan! Poți sa ii cauti tu câte defecte vrei, nea Florică e singurul din CSA care chiar se lupta pt club, și culmea, de cele mai multe ori cu proprii comandanti! De ce i-a tăiat Hincu 50% din salariu pt ca a notificat FRF!? Nu asta face un jurist!? Nu asta au spus cei din asociația juriștilor ca e in fisa postului!? Vezi pe SL un articol cu poze :-))) despre cum era urmărit prin club de oamenii lu’ Zisu ... Mai găsim un alt Sfinx!? Greu! Talpan însă are măcar dedicația necesara chiar dacă poate ii lipsesc anumite skill-uri.

catalynn
catalynn  •  08 Martie 2021, 05:02
Postat de bandoleros pe 08 Martie 2021, 02:34

Deci "catalynn" prin August 2014 era supărat fleasca după un meci al Stelei mai puțin reușit și o victorie chinuita cu Viitorul. Pai ce facem dom'le, suntem fîcîcîsbisti ori numai suntem?

“Suparat fleașcă”!? :-))) Asta ai înțeles!? :-))) Io văd ca am rămas obiectiv și am punctat exact realitatea, ceea ce un fcsbist nu ar face niciodată, el vede scris FC fcsb dar citește Steaua, vede cum Tanase se arunca in careu dar jura pe familie ca e 11m, vede ca echipa câștiga norocos fără a avea decât un singur șut pe poarta dar spune ca victoria a fost “meritata”, la fel și in cazul blaturilor grosolane sau jafurilor cu arbitrii de casă. Ei da, asta înseamnă sa fii fcsbist! :-)))) Am spus “Steaua” echipei lu’ ne-a jjijji in August 2014!? Pai cum sa ii spun dacă așa se numea !? Credeam ca e “Steaua”!? Din nou, exista atunci alta echipa care putea fi “Steaua”!? Aveam la dispoziție decizii judecătorești, motivări, acte etc. care sa imi spună fără echivoc că nu e!? Mai mergeam însă la meciuri!? După 2003 rar spre deloc ( mai mult când veneau “oaspeți” de marca din Europa, cum de altfel am mers și la niște meciuri ale dinamoviștilor) nu am mai stat niciodată in galerie (deci de “cântat” nu s-a pus problema) deci pe undeva ai și tu dreptate, post 2003 am avut un comportament demn de un suporter ... fcsbist! :-))))

cata23
cata23  •  08 Martie 2021, 05:01
Postat de gogoas pe 08 Martie 2021, 04:29

Daca pierdeti palmaresul sponsorii o sa se inghesuie sa sponsorizeze steaua bucuresti

Sigur, apropo de sponsori... iti amintesti ca vreo 4 ani Becali nu a vrut sponsor la Steaua pentru ca i se parea ca este luat brandul Steaua la misto cu sumele oferite si acceptate inainte de generali? Si acum sponsorii principali platesc minim 1 milion de euro pe an. Sau ca a spus ca brandul Steaua merita alti bani din drepturi tv? Cand nimeni inainte de 98 nu spusese nimic? Stiu, o sa spui ca a facut-o pentru el si este adevarat dar de ce generalii aia nu o fac pentru Steaua? De ce nu s-a batut niciunul ca CSA Steaua sa fie la tv in anii acestia? Sa atraga un sponsor? Voi aveti ganduri ca vin sponsorii la voi? Publicul Steaua din Liga 1 este format din stelisti care erau si care au devenit odata cu semifinala de UEFA, meciurile din CL. Daca spuneti FCSB nu este Steaua se creaza un vid de vreo 20 de ani in istorie, sponsorii merg unde sunt suporterii, copiii care au crescut in acesti 20 de ani nu vor tine niciodata cu CSA. M-am uitat la baraj... ce sponsori si-ar asocia imaginea cu o echipa de fotbal la care suporterii vin si dezbraca jucatori si il injura pe Lacatus? Poate este mai bine ca s-au desprins si s-au dus la CSA

gogoas
gogoas  •  08 Martie 2021, 04:29
Postat de cata23 pe 08 Martie 2021, 03:51

Practic tu te lauzi ca echipei tale i s-a construit un stadion si ca armata le da 1 milion de euro pe an din banii romanilor... Care este meritul clubului care in 4 ani a reusit o promovare pentru ca i s-a anulat barajul? Ca platesc salarii de divizia A dar joaca in C? Spui ca aveti galerie, cati au fost la baraj? Cati sponsori noi au adus la echipa? Care este sponsorul tehnic si de ce echipa de fotbal joaca cu tricouri ca acum 70 de ani? Ti-am enumerat cateva din ce au primit si meritul clubului si stai linistit ca acel stadion peste 10-15 ani in buna traditie a clubului construit de armata va fi in paragina, nu vor fi in stare sa il pastreze in conditii optime. Daca aceast, CSA ar fi avut suporteri venea un sponsor... urmeaza sa vina performantele de la hochey, rugby, hipism, volei, rugby, handbal, sporturile olimpice...

Daca pierdeti palmaresul sponsorii o sa se inghesuie sa sponsorizeze steaua bucuresti

  • 1
  • •••
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • •••
  • 33
Comentează