Comentarii (22)
ge0x
ge0x  •  09 Ianuarie 2022, 14:25
Postat de romulus65 pe 09 Ianuarie 2022, 14:15

Eu nu-l inteleg pe Valentin Iordanescu. Daca primaria si Romgaz nu mai baga bani pana nu pleaca iar el nu gaseste alte surse de finantare de ce se mai cramponeaza de functie? Poate ca daca pleaca isi vor primi jucatorii si personalul banii.

Ceva bani intra in club dar nu suficienti. El isi ia salariul. Dar o parte din jucatori nu. Daca nu chiar toti.

ge0x
ge0x  •  09 Ianuarie 2022, 14:21
Postat de robbiekean pe 09 Ianuarie 2022, 13:55

da,de aia nu are bani gaz metan medias si inca vreo cateva echipe. daca ramaneam 14 echipe si retrograda dinamo--p in 2020,nu mai aveam problema asta acum. hai ca iti dau un exemplu simplificat. daca drepturile tv se impart la 14 si nu la 16,echipe gen clinceni sau gaz metan medias luau in ultimi 2 ani cu cel putin 600 de mii de euro mai mult,suficient cat sa nu fie probleme acum. eu si acum raman socat cum au acceptat echipele in 2020 sa ia mai putini bani pentru multi ani de acum in colo. incredibil. oare cu ce au fost santajate de vitan barzxesti si mai?

Eu daca vreau sa imi renovez casa si am salariul 400 de euro din care abia platesc datoriile si mananc , mai pot sa renovez casa? Nu mai pot! Si la un moment dat imi cade acoperisul in cap! Cand e putul sec, bei praf. Trebuie bani. Nu mai sunt bani. Digi iti da 1,5 milioane de euro pe an si tu ai cheltuieli de 3 milioane de euro. Ce faci cu gaura care se tot largeste? A vandut Gaz si ea vreun Plesca macar pe 3,4 sute de mii de euro? A vandut si ea tricouri macar de 50 de mii de euro? A vandut si ea bilete de 50 de mii de euro? Nimic, nimic? Atunci joci cu jucatori la care le dai o mie sau doua de euro si nu mai dai faliment. E simplu ca buna ziua.

romulus65
romulus65  •  09 Ianuarie 2022, 14:15

Eu nu-l inteleg pe Valentin Iordanescu. Daca primaria si Romgaz nu mai baga bani pana nu pleaca iar el nu gaseste alte surse de finantare de ce se mai cramponeaza de functie? Poate ca daca pleaca isi vor primi jucatorii si personalul banii.

ge0x
ge0x  •  09 Ianuarie 2022, 14:15
Postat de robbiekean pe 09 Ianuarie 2022, 13:55

da,de aia nu are bani gaz metan medias si inca vreo cateva echipe. daca ramaneam 14 echipe si retrograda dinamo--p in 2020,nu mai aveam problema asta acum. hai ca iti dau un exemplu simplificat. daca drepturile tv se impart la 14 si nu la 16,echipe gen clinceni sau gaz metan medias luau in ultimi 2 ani cu cel putin 600 de mii de euro mai mult,suficient cat sa nu fie probleme acum. eu si acum raman socat cum au acceptat echipele in 2020 sa ia mai putini bani pentru multi ani de acum in colo. incredibil. oare cu ce au fost santajate de vitan barzxesti si mai?

Hai ca m ai facut sa rad. Daca tu joci 2 meciuri pe an iei bani pt 2 meciuri. Daca joci 10 meciuri pe an iei bani pt 10 meciuri. A existat an sa nu fie echipe care sa aiba probleme cu banii? Proasta organizare e de vina. Nu 200 de mii de euro in plus sau minus. Salariile care nu au acoperire. Jucatorii care nu produc. FCSB si CFR au mai produs cate ceva, un jucator vandut,niste bani din Cupele europene si tot au probleme cu banii. Daca nu luau bani in plus, produsi de ei, erau in faliment demult. E vorba ca nu sunt bani. Tu auzi cati bani ia tacsu lu Haland si impresarul lui daca Haaland ajunge la Barcelona? 50 de milioane de euro. Si tu vii la mine ca Gaz Metan intra in faliment ca nu mai ia 2,3 sute de mii de euro in plus? Aberezi vere, nu te pricepi, esti habarnist! Zau! Dai faliment ca nu ai bani nici de o ciorba sau un parizer. Daia dai faliment.

robbiekean
robbiekean  •  09 Ianuarie 2022, 13:55
Postat de ge0x pe 09 Ianuarie 2022, 13:50

Daia nu are Gaz Metan bani ,ca au mai intrat 2 echipe din Liga a doua? Gaz Metan e in Liga 1 de ani de zile. De unde vii cu logica asta? Dinamo nu are bani de ani de zile. Se taraie de vreo 4 ani. Ce treaba are una cu alta? In liga a 2a sunt cel putin 4 formatii care vor sa promoveze . Care are bani de acolo? Pai atunci sa joace cine are bani inca! Fcsb, Csu, Farul, Sepsi si probabil Rapid, Voluntari,FC U Craiova. Cam astea nu s au plans. Campionat de 7,8 echipe.

da,de aia nu are bani gaz metan medias si inca vreo cateva echipe. daca ramaneam 14 echipe si retrograda dinamo--p in 2020,nu mai aveam problema asta acum. hai ca iti dau un exemplu simplificat. daca drepturile tv se impart la 14 si nu la 16,echipe gen clinceni sau gaz metan medias luau in ultimi 2 ani cu cel putin 600 de mii de euro mai mult,suficient cat sa nu fie probleme acum. eu si acum raman socat cum au acceptat echipele in 2020 sa ia mai putini bani pentru multi ani de acum in colo. incredibil. oare cu ce au fost santajate de vitan barzxesti si mai?

demolarii
demolarii  •  09 Ianuarie 2022, 13:55

Din nou aceleasi probleme organizatorice. Tipice pentru organizarea LPF și FRF. Până acum Romania, cu un campionat slab, era perceput ca o intrare în fotbalului european ce suna mai bine ca și Liga a 3 portugheză, a 2-a turcească sau a 4-a italiană......Cum investitiile și organizarea fotbalului juvenil e la nivelul anului 1912-1914 , finanțele reale pentru cluburi sunt aproximativ spre 0,va decenii o atracție pentru cluburi accederea în Conference League, sau vânzarea unor jucători în Liga a 2-a bulgara..... În 5 ani conservand realitățile fotbalului românesc de azi , și e vorba de asumări financiare care stau la baza performanței sportive ( nu visul cu investitorul potent care arunca cu bani pe jucatori- sa aiba rudele/impresari ce castiga- pentru ca nu are ce face cu ei și plătește cand pierde in mod ciudat/ românesc, fără resentimente), rezultatul va fi: multe dispute la tv intre specialisti, putine realizari. Deja cei ce au câștigat CCE in 1986, dar mai ales cei numiți Generația de Aur, sunt demonetizati și nu mai reprezintă un model sau un nivel de atins. Cine sunt ei? Ce au in comun? Cum poti spune ca Dinamo 2020 e Dinamo din 1989? Ca Fcsb 2020 are ceva in comun cu Steaua 1986? Ca Petrolul , UTA, Rapid sau Poli Tm au ceva in comun cu Petrolul , UTA, Rapid sau Poli Tm dintre 1900-1992? Astept articole documentate....

ge0x
ge0x  •  09 Ianuarie 2022, 13:55

E vorba de a avea legi corecte si clare. Sa oferi ce salarii iti permiti. Nu e vorba de nr de echipe. Ai echipa de 1000 de euro salariu pe luna , cu aia joci. Nu aduci jucatori de 7,8 mii si apoi nu ii platesti cu lunile. Si nu ai dat salariul la timp ,jucatorul sa poata pleca in secunda doi. Sau si penalizare de puncte daca nu achiti restantele. Ai jucatorii de 10.000 de euro salariu, joci pt titlul. Ai de 1000 joci pt ce se poate. Poate iei titlul si cu 1000 de euro salariul. Sa garantezi cu fondul de salarii inainte sa inceapa campionatul. Ai un million fond de salarii ,te incadrezi in aia.

ge0x
ge0x  •  09 Ianuarie 2022, 13:50
Postat de robbiekean pe 09 Ianuarie 2022, 13:44

pai chiar l-a salvat,dar cu 14 echipe. au venit *** de la vitan barzesti si ca sa nu retrogardeze au inventat ad hoc 16 echipe in loc de 14 cate trebuiau. nu te speria ca se desfiinteaza vitanul tau barzesti anul asta,ati amanat doar inevitabilul si ati prelungit umilintele ***.

Daia nu are Gaz Metan bani ,ca au mai intrat 2 echipe din Liga a doua? Gaz Metan e in Liga 1 de ani de zile. De unde vii cu logica asta? Dinamo nu are bani de ani de zile. Se taraie de vreo 4 ani. Ce treaba are una cu alta? In liga a 2a sunt cel putin 4 formatii care vor sa promoveze . Care are bani de acolo? Pai atunci sa joace cine are bani inca! Fcsb, Csu, Farul, Sepsi si probabil Rapid, Voluntari,FC U Craiova. Cam astea nu s au plans. Campionat de 7,8 echipe.

ion.caraion
ion.caraion  •  09 Ianuarie 2022, 13:45
Postat de robbiekean pe 09 Ianuarie 2022, 13:17

multumiri *** de la vitan barzesti care au insistat sa avem 16 echipe acum 2 ani pentru a nu retrograda ei. adica astia au spus clar ca nu putem sustine mai mult de 14 echipe in liga 1 si uite unde s-a ajuns.

Corect. Eu aș spune că liga 1 ar trebui să aibă numai 12 echipe, 6 în playout și 6 în playoff. Oricum din 12 echipe numai vreo 3-4 au bugete proprii, restul așteaptă drepturile tv că altfel s-ar desființa.

robbiekean
robbiekean  •  09 Ianuarie 2022, 13:44
Postat de antidepresivu112 pe 09 Ianuarie 2022, 13:33

Eh, dar nu pot sa cred. Cati ani s-a scris ca latifundiarul a scapat fotbalul romanesc de la faliment... si iata unde s-a ajuns.

pai chiar l-a salvat,dar cu 14 echipe. au venit *** de la vitan barzesti si ca sa nu retrogardeze au inventat ad hoc 16 echipe in loc de 14 cate trebuiau. nu te speria ca se desfiinteaza vitanul tau barzesti anul asta,ati amanat doar inevitabilul si ati prelungit umilintele ***.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează