Comentarii (208)
baddog26
baddog26  •  07 Aprilie 2018, 14:37
Postat de valeri_gazaev100 pe 07 Aprilie 2018, 14:28

Ok, deci conchid ca milioanele de care pomeneai in primul comentariu nu sunt tocmai milioane. E bine asa, ne mai apropiem de realitate. Fotbalul romanesc e la pamant. Si asta e corect, cand ai liga 1 formata din echipele actuale, nu e de mirare. Dar hai sa vedem ce denaturam noi, ok ? denaturam faptul ca derbiul Steaua-Rapid va fi cel mai mare eveniment sportiv de anul acesta ? denaturam faptul ca interesul e foarte mare ? denaturam faptul ca nimeni nu tine cont de calitatea fotbalistica precara, doar pentru senzatia de a trai pe viu un astfel de meci ? e nevoie sa denaturam ?

Care derby Steua -Rapid cumetre?Momentan nici una dintre ele nu este oficial echipa de legenda, Rapid ori Steaua.Acest meci se vrea o propaganda sa ne arate noua ca vezi doamne uite la un meci de L4 se strang mii de spectatori.E posibil sa fie 10-15 mii de oameni pe stadion insa daca era adevaratul Steaua-Rapid stadionul era full!!!!

saviola2_8
saviola2_8  •  07 Aprilie 2018, 14:37

@valeri, am spus ca steaua are milioane de fani! asta am spus, nu am spus ca are milioane de fani pe stadion! e o diferenta! de ce nu ar fi bunica meu stelist, ca era stelist de peste 60 de ani, doar pentru ca nu merge pe stadion? eu cred ca te inseli, si te inseli amarnic, dinamo nu are fani? ei au cate 200 la meci, asta inseamna ca dinamo nu are fani? hai sa nu aberam! si referitor la meciul respectiv eu zic ca starneste interes mai mult pentru rapidisti, pentru stelisti nu starneste niciun interes, sau poate starni doar o curiozitate, sigur, nu ma refer la cei 2 3 mii din peluza tradatoare. ma refer la stelisti in general! niciodata nu a fost peluza sud portavocea tuturor stelistilor, de fapt nici o peluza nu a fost asa ceva! dinamo inseamna doar peluza pch, rapid inseamna doar legione granata? ce o fi asa greu de inteles. Da e un meci de liga 4, intre o echipa nou infiintata fara istorie si palmares csa regal 2017 si un rapid carfe momentan nu e rapid, dpdv juridic( poate fi, nu imi pasa) . E un meci care starneste un interes, as fi absurd sa spun ca e un meci banal, pentru ca pe stadion vor fi cam toti fanii rapidului, iar de partea cealalta, or fi ei tradatori, dar atmosfera fac, dpvd meciul este atractiv, tocmai de aia mi as fi dorit si eu sa merg. M am razgandit tocmai pentru a nu incuraja sau a contribui la aberatia ca aceasta echipa nou infiintata fara istorie si palmares ar fi adevarata steaua! de aici pana la a fi meciul anului e distanta de ani lumina!

ticbis
ticbis  •  07 Aprilie 2018, 14:36
Postat de crangasi_visiniu pe 07 Aprilie 2018, 14:26

Din considerente administrative, vezi cazul Glasgow Rangers. Si noi si ei suntem in aceeasi situatie.

Gresit: Glasgow Rangers a fost declarata in faliment, dar societatea nu a fost radiata. Au continuat din ultima liga si in cativa ani si-au revenit. Rapidul este in lichidare judiciara; mai mult, s-au infiintat peste noapte vreo 5 clone Rapid! Unde ai vazut tu asa ceva la Glasgow Rangers????????????

gannicus2014
gannicus2014  •  07 Aprilie 2018, 14:36
Postat de saviola2_8 pe 07 Aprilie 2018, 14:26

asa este, eu nu neg istoria echipei! steaua s-a infiintat in prima liga direct, in 1947! si evolueaza acolo din 1947 pana azi, niciodata nu a retrogradat! multumesc pentru confirmare.

A.S.Armata (viitorarea CS.C.A, C.C.A, Steaua) nu s-a infiintat direct in prima liga (divizie), trebuia sa inceapa din ultimul esalon (divizia B la vremea respectiva) si chiar era programata, insa cu vreo 5 zile inainte de inceperea campionatului Carmen a fost desfiintata de regimul la putere si A.S. Armata a fost invitata sa ocupe locul

paul801
paul801  •  07 Aprilie 2018, 14:35
Postat de ticbis pe 07 Aprilie 2018, 14:30

FCSB este continuatoare de drept a fostei Steaua; juridic si sportiv vorbind. Nu este nicio diferenta! Asa cum la vanzarea clubului Austria Salzburg noii proprietari i-au schinbat denumirea, tot asa s-a intamplat si in cazul Stelei. Ambele echipe au continuat activitatile de acolo de unde le-au lasat predecesoarele, deci detin intreg palmaresul!!!

Juridic vom vedea , caci se judeca . Pai poate ne arata si noua Gigi cum a preluat el ''Steaua '' de la Paunescu, caci marea buba a scadalului astuia de acolo vine .

catalynn
catalynn  •  07 Aprilie 2018, 14:33
Postat de crangasi_visiniu pe 07 Aprilie 2018, 14:25

Mica mare diferenta: Red Bull Salzburg e continuatoarea de drept a Austriei Salzburg, echipa aia a fanilor nefiind juridic legata de clubul vechi. FC Fcsb nu e continuatoarea Stelei Bucuresti juridic vorbind, deci nu are palmaresul, ci CSA il are.

N-ai ce explica lui ticbis, el nu e prost, ci doar un ticalos becalist. Stie bine de tot ca Red Bull au CUMPARAT clubul austriac. CUMPARAT !!!! Adica cu acte, contract beton, LE APARTINE cu tot ce tine de el!!! Prin urmare, pot sa faca fix ce doresc! jjjijji NU a cumparat Steaua! Insa incearca sa o arda ca Red Bull. Nu merge! De aia pierde in Instante, niciun judecator normal la cap nu ii poate da dreptate, nici macar in Romania tutoror posibilitatilor! Saviola e exact ca un un adolescent inselat de iubita. Ii tot cauta scuze si spune ca alta ca ea nu va mai fi pt el, ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

crangasi_visiniu
crangasi_visiniu  •  07 Aprilie 2018, 14:32
Postat de gannicus2014 pe 07 Aprilie 2018, 14:29

vai de capul tau, csa steaua umple stadionul sau cei care se pretind a fi rapid ? atunci de ce nu jucati meci de meci pe Arena Nationala cu 45.000 de oameni si va strangeti cate 500 pe coclauri ?

O sa fim mai multi in peluza decat ei, si avem si pe la tribune. E clar ca cetatenii sunt la echipa lui jiji.

ticbis
ticbis  •  07 Aprilie 2018, 14:30
Postat de crangasi_visiniu pe 07 Aprilie 2018, 14:25

Mica mare diferenta: Red Bull Salzburg e continuatoarea de drept a Austriei Salzburg, echipa aia a fanilor nefiind juridic legata de clubul vechi. FC Fcsb nu e continuatoarea Stelei Bucuresti juridic vorbind, deci nu are palmaresul, ci CSA il are.

FCSB este continuatoare de drept a fostei Steaua; juridic si sportiv vorbind. Nu este nicio diferenta! Asa cum la vanzarea clubului Austria Salzburg noii proprietari i-au schinbat denumirea, tot asa s-a intamplat si in cazul Stelei. Ambele echipe au continuat activitatile de acolo de unde le-au lasat predecesoarele, deci detin intreg palmaresul!!!

gannicus2014
gannicus2014  •  07 Aprilie 2018, 14:29
Postat de catalynn pe 07 Aprilie 2018, 14:17

E OK, de la anul vei fi .... ateu :-)))) fcsb dispare, si Steaua nu va mai fi pt tine. Ce ne facem insa cu "milioanele" alea care NU mai fac rating la L1 nici la TV si nici la meciuri?! Bate vantul pe stadioanele din Liga Satelor! Mai ramane sa promoveze si Clinceni sau Afumati si sa vezi ratinguri atunci :-)))) Nu spuneati voi fcsbistii ca Liga 4 si Steaua nu interseaza pe nimeni?! Ei uite ca asa neintersanta cum e, Steaua umple stadionul pe care fcsb nu a reusit nici macar cu Lazio! Cum sa ai ma milioane de suporteri si tu sa nu strangi macar 25 de mii la un meci de play off sau sa il umpli unul important gen cel cu Dinamo ori in Europa?! Mai zici ca esti si economist ... :-)))) Nu da bilantul bre, te prezinti la aia la ANAF cu din astea risti sa ajungi pe unde au fost Popescu, mimi, jijji, Borcea ....

vai de capul tau, csa steaua umple stadionul sau cei care se pretind a fi rapid ? atunci de ce nu jucati meci de meci pe Arena Nationala cu 45.000 de oameni si va strangeti cate 500 pe coclauri ?

ando89
ando89  •  07 Aprilie 2018, 14:29

Nu avem niciun contabil printre noi. Oare cum ar înregistra jijica mijloacele fixe nocturnă și tabela de marcaj la scoaterea din evidență? Are dreptul la perisabilitati? O fi făcut referat de casare? Sau merge direct la TAS?:))

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • •••
  • 21
Comentează