Comentarii (118)
depeche
depeche  •  15 Iunie 2020, 17:21

Cum nu ti-a placut tie cartea...

10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  15 Iunie 2020, 16:31
Postat de robotzel pe 15 Iunie 2020, 13:29

Ia spune-mi tu mie in ce an este infiintata echipa Steaua de care spui tu? iti spun eu acum 3 ani. Cine este pana la urma clona? O echipa infiintata acum 3 ani? lasati-o cu clonele astea. CSA a vandut clubul lui Becali dupa care a decis ca vrea numele inapoi. datorita coruptiei din romania a castigat. daca ar fi castigat pe drept atunci trebuiau sa ii dea banii inapoi omului cu tot cu aducerea lor la valoarea actuala. este ca si cand eu iti vand tie o masina si peste 3 ani te dau in judecata ca vreau masina inapoi si nici nu iti dau banii pe ea. tu iti dai seama unde s-a ajuns? FCSB este STEAUA!

gandesti gresit! Becali nu a cumparat nimic de la Steaua! el a facut o bisnitareala, e drept ca avand complici chiar din cadrul clubului, de genul Paunescu are sa va dea voua bani si eu ii dau lui ca sa va plateasca datoria, dar am pretentia sa folosesc ce are el! nu functioneaza asa decat pe strada! adica fara contract de vanzare cumparare nu face nici o ceapa degerata ca tu ii dai lu` ala, ca ala imi da mie, ca eu le dau lor! asta e bisnita in cea mai pura forma! Becali sa-l dea in judecata pe Paunescu sa-si recupereze banii pe care i-a dat pe pielea ursului din padure! si nesimtitii aia din cadrul armatei care au contribuit la genul asta de bisnitareala, sa raspunda in fara legii!

10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  15 Iunie 2020, 16:24
Postat de adriann_ pe 15 Iunie 2020, 16:12

Capsunarul ala nu valoreaza nimic pentru economia romaneasca pentru ca NU PRODUCE AICI, nu plateste impozite aici etc. 90% din banii cheltuiti de el aici merg la marile lanturi de retail care exporta profitul multumita legislatiei promovate de pedelistii adusi la putere de prostimea #rezist. Un roman are munceste aici in economia reala (nu pe la vreo firma de IT care practic face un fel de lohn in Romania) valoreaza pentru tara asta cat 100 de capsunari, pe putin.

te-am tagat din greseala, tu esti ala simplu de cap care nu pricepe ca si ala care munceste in Romania isi cheltuie banii pe aceleasi lucruri ca si ***! sa nu ai impresia ca romanii din tara cumpara de la taran sau de la producator si ala de afara cumpara de la lantul de magazine!in rest, citeste ce ti-am scris mai sus si incearca sa intelegi importanta banului pe care *** il aduce in tara! nu te-ai mai scobi in nas, cum am zis, in timp de Dorel da cu sapa, ai fi un amarat de somer!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

10155074652718103
Muzzi Ciprian  •  15 Iunie 2020, 16:20
Postat de adriann_ pe 15 Iunie 2020, 16:12

Capsunarul ala nu valoreaza nimic pentru economia romaneasca pentru ca NU PRODUCE AICI, nu plateste impozite aici etc. 90% din banii cheltuiti de el aici merg la marile lanturi de retail care exporta profitul multumita legislatiei promovate de pedelistii adusi la putere de prostimea #rezist. Un roman are munceste aici in economia reala (nu pe la vreo firma de IT care practic face un fel de lohn in Romania) valoreaza pentru tara asta cat 100 de capsunari, pe putin.

e greu sa inteleaga unul care gandeste ca el ceea ce spui tu acolo! el considera ca amaratii aia de afara nu contribuie cu nimic la economia! dar admite singur ca cheltuie 50k sa isi faca casa, in tara! 50 de mii care intra in tara! fiecare "capsunar" care vine in vacanta, an de an, cheltuie in medie 1000 e euro! ma rog, asa zic studiile, eu am venit de 2 ori in 5 ani si am cheltuit 5 mii prima data si 3 a doua! adica 8k in 5 ani! tinand cont cati suntem care venim in tara pentru vacante, faci un calcul si vezi ca "capsunarii" aia care nu merita respect aduc, an de an, 2-3 miliarde de euro! bani fara de care economia romaneasca ar fi in colaps si ei, astia care au dubii asupra contributiei capsunarilor la bunul mers al economiei nu ar mai avea unde munci! nu ati mai sta cate 20 de insi in jurul unuia mai Dorel care munceste si voi va uitati, ar fi doar Dorel si inca unul langa el care sa se scarpine in cap, nu 20!

adriann_
adriann_  •  15 Iunie 2020, 16:12
Postat de davveire pe 15 Iunie 2020, 15:36

esti prost ,capsunarul ala care construieste casa aia cu 50 k euro cumpara materiale din tara lui ,asa mai fac sute si mii de oameni care vin de afara si te tin probabil pe tine la munca ca daca patronul tau nu ar vinde ar tine doar doi angajati ,nu douazeci ,asa si cu marile lanturi de magazine gen lidl ,kaufland etc ...mai citeste cat intra an de an in tara de afara ,bani fara de care economia Romaniei ar fi la pamant... macar taci daca nu te pricepi !

Capsunarul ala nu valoreaza nimic pentru economia romaneasca pentru ca NU PRODUCE AICI, nu plateste impozite aici etc. 90% din banii cheltuiti de el aici merg la marile lanturi de retail care exporta profitul multumita legislatiei promovate de pedelistii adusi la putere de prostimea #rezist. Un roman are munceste aici in economia reala (nu pe la vreo firma de IT care practic face un fel de lohn in Romania) valoreaza pentru tara asta cat 100 de capsunari, pe putin.

davveire
davveire  •  15 Iunie 2020, 15:36
Postat de cordell.hull pe 15 Iunie 2020, 14:23

“Cei ce aduc bani in aceasta țara” crezi ca merita aprecierea celor care muncesc in aceasta țara iar produsele lor sunt exportate pentru a aduce bani in țara așa cum fac cei de la Dacia de exemplu?... crezi ca au vreun merit special cei ce muncesc afara?... cu ce contribuie un “căpșunar” venit de afara cu 50 mii euro cu care își construiește o casa cu ei iar majoritatea banilor ii cheltuie ori la negru ori pe produse din import?

esti prost ,capsunarul ala care construieste casa aia cu 50 k euro cumpara materiale din tara lui ,asa mai fac sute si mii de oameni care vin de afara si te tin probabil pe tine la munca ca daca patronul tau nu ar vinde ar tine doar doi angajati ,nu douazeci ,asa si cu marile lanturi de magazine gen lidl ,kaufland etc ...mai citeste cat intra an de an in tara de afara ,bani fara de care economia Romaniei ar fi la pamant... macar taci daca nu te pricepi !

whiteredarad
whiteredarad  •  15 Iunie 2020, 15:30

Pe ce spune Becali..sa nu dai doua parale ! Pai de ce l-o fi adus la club? Doar pentru caracter ? Pai s-a dus la Arad sa ii cunoasca frumusetea caracterului ? Sa fim seriosi ! Becali nu prea mai doreste ca FCSB sa se mai numeasca Steaua, deci nu mai are nevoie de imaginea lui Duckadam. El prefera yes-man-i ,linga el, cam tipul lui MM, care si el este trecut pe linie moarta si doar "linge". Duckadam s-a socotit un om fara "obiectul muncii", nu i se cere parerea, trebuie sa fie atent ce spune, vizavi de Becali. Cum...la DIGI SPORT a devenit un comentator apreciat si respectat ,ia probabil...vreo 5000 Eu/luna, plus pensia, s-a saturat sa fie "lacheul lui Becali". Asta este, iar reactia Ciobanului ne arata cit pret pune el pe colaboratorii loaiali. Sa nu ne miram ca becali nu mai face doua parale cu echipa sa, cind ii v vinde pe Coman,Man, Tanase,..va termina si cu clubul asta far trecut si viitor.

cordell.hull
cordell.hull  •  15 Iunie 2020, 14:27
Postat de Stefan Babanu pe 15 Iunie 2020, 14:07

Da, domnule, a avut dreptate dupa mintea lui putina pe care o are precum si a celor ce impartasesc aceasta falsa opinie! Pai cu ce contribuia Duckadam cand primea bani din mila de la Becali? II producea Duckadam in vreun fel? Si a mai avuit tupeul sa vorbeasca de cei ce aduc bani in aceasta tara! Pai sa se duca si el la capsuni, sa vada si el cum se castiga painea, asa, cu sudoare!

Apropo de remarca in care spui cu ce contribuia dukadam... pai tu îl crezi pe gg prost? Eu recunosc ca nu... e fără școala asta e clar.. contribuția lui e incomensurabila... este asocierea FC Fcsbeului cu CCE fără de care nu cred ca ar fi ajuns vreodată in faza grupelor europene de unde a câștigat zeci de milioane de euro... ei bine din acele câteva zeci de milioane primea di dukadam 2000 pe luna

cordell.hull
cordell.hull  •  15 Iunie 2020, 14:23
Postat de Stefan Babanu pe 15 Iunie 2020, 14:07

Da, domnule, a avut dreptate dupa mintea lui putina pe care o are precum si a celor ce impartasesc aceasta falsa opinie! Pai cu ce contribuia Duckadam cand primea bani din mila de la Becali? II producea Duckadam in vreun fel? Si a mai avuit tupeul sa vorbeasca de cei ce aduc bani in aceasta tara! Pai sa se duca si el la capsuni, sa vada si el cum se castiga painea, asa, cu sudoare!

“Cei ce aduc bani in aceasta țara” crezi ca merita aprecierea celor care muncesc in aceasta țara iar produsele lor sunt exportate pentru a aduce bani in țara așa cum fac cei de la Dacia de exemplu?... crezi ca au vreun merit special cei ce muncesc afara?... cu ce contribuie un “căpșunar” venit de afara cu 50 mii euro cu care își construiește o casa cu ei iar majoritatea banilor ii cheltuie ori la negru ori pe produse din import?

cordell.hull
cordell.hull  •  15 Iunie 2020, 14:18
Postat de Stefan Babanu pe 15 Iunie 2020, 14:07

Da, domnule, a avut dreptate dupa mintea lui putina pe care o are precum si a celor ce impartasesc aceasta falsa opinie! Pai cu ce contribuia Duckadam cand primea bani din mila de la Becali? II producea Duckadam in vreun fel? Si a mai avuit tupeul sa vorbeasca de cei ce aduc bani in aceasta tara! Pai sa se duca si el la capsuni, sa vada si el cum se castiga painea, asa, cu sudoare!

A fost in America cu loteria Vizelor și avenit înapoi ca nu ia plăcut munca

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 12
Comentează