Comentarii (251)
bimbi79
bimbi79  •  02 Februarie 2016, 17:10
Postat de valiro pe 02 Februarie 2016, 16:54

Aici gresesti un pic, e semnat doar de FCSB, Armata n-a semnat acel act. Cauta actul si vei vedea ca e redacta de FCSB... Asa stiu sa fac si eu acte cu orice... si le arat la TV

poate stii sa citesti si poate ai auzit de babiuc si alti generali de la steaua. deschide link-ul: http://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/24428/ , pe prima pagina sunt toate semnaturile

479442462207434
Ionut Zamfir  •  02 Februarie 2016, 17:10

Valiro si Adrian008 - cum sa concesioneze pe 10 ani nume, palmares si sigla ? Nu intelegeti ca, din punct de vedere sportiv, UEFA nu permitea ? Ministerul nu mai putea fi proprietarul echipei fie si concesionand-o ! Prin concesionare, voi spuneti, proprietarul ramanea acelasi, MAPN. Spuneti ca procesul deschis de MAPN a inceput exact dupa incheierea celor 10 ani ? Altfel spus, MAPN vine acum si spune, v-am pacalit pe voi cei de la UEFA, tot noi am fost proprietari in acesti 10 ani dar am avut un ,,paravan,, pe Becali. Acum vrem sa schimbam ,,paravanul,, pentru bani mai multi sau chiar sa desfintam echipa. Realizati unde poate duce ,,recunoasterea,, acestei stari de fapt, ca MAPN a fost, in toata aceasta perioda proprietarul echipei ? Se poate ajunge la suspendarea Stelei, anularea tuturor rezultatelor din acesti ani, posibil suspendarea tuturor echipelor romanesti si chiar solicitarea de daune materiale pentru prejudiciul adus competitiei. Si cine ar trebui sa plateasca aceste daune ? MAPN, Statul Roman. Vad posibil scenariul vostru numai daca, de la inceput, ,,generalii,, din minister s-au gandit cum sa fenteze UEFA, au gasit un ,,fraier,, (cine era Becali in 2003?) si au hoatarat ca-l pot manevra si dirija, astfel incat ,,castigurile,, ce ar fi urmat sa poata fi dirijate catre ei. Pe parcurs, Becali si-a luat-o in cap, a inteles (a fost ajutat sa inteleaga) ca MAPN nu va putea sa iasa niciodata public sa spuna ,,noi suntem adevaratii proprietari,, si nu a mai raspuns.

valiro
valiro  •  02 Februarie 2016, 16:54
Postat de bimbi79 pe 02 Februarie 2016, 16:23

Adunarea Generala a unei institutii de stat are valoare infinit mai mare decat o factura si o chitanta. Steaua, prin becali, a platit multi dolari, DATORIE IMENSA, in contul fostei STEAUA BUCURESTI. Mult mai important este acel proces verbal, semnat si stampuilat de toate partile, unde scrie negru pe alb ceea ce s-a intamplat. Dar generalii cersetori si *juristul* talpan au facut acel document pierdut sau ratacit sau nu-l recunosc desi Becali il are si arata de partea cui este dreptatea.

Aici gresesti un pic, e semnat doar de FCSB, Armata n-a semnat acel act. Cauta actul si vei vedea ca e redacta de FCSB... Asa stiu sa fac si eu acte cu orice... si le arat la TV

valiro
valiro  •  02 Februarie 2016, 16:36
Postat de adrian008 pe 02 Februarie 2016, 15:15

Faci confuzie si tu si bimbi 79.Paunescu a preluat de la armata echipa.Nu a cumparat-o.A preluat-o,cu drept de folosinta pe timp de 10 ani a numelui,palmaresului si siglei.Asta prin 2001 sau 2002.Apoi Becali printr-un tertip l-a pacalit(dupa unii cu forta) pe Paunescu si a preluat el de la Paunescu echipa.A fost un intreg scandal atunci.Cei 10 ani au expirat in 2011 sau 2012.Armata nu avea ce face fiinca concisionase dreptul de folosinta pe 10 ani.Acum spune-mi cand a inceput armata procesul cu Becali?Exact cand au expirat cei 10 ani.Asta va spun asa ca sa stiti si voi istoria Stelei .Ca tot va pretindeti fani.Paunescu a spus atunci ca asteapta trecerea celor 10 ani.Apoi cu bani cred ca s-a mai imbunat desi si el a spus recent cand a fost intrebat ca palmaresul,sigla si numele sunt ale armatei.Mai cititi,documentati-va,nu e greu.

Bravo, ce spui tu e corect. Ar fi bine sa citeasca toti de 3-4 ori, depinde de intelegerea fiecaruia... Steaua Armatei a fost concesionata. Bun, daca a fost concesionata, de ce si-a scimbat NR de inregistrare la Registrul Comertului ? Inseamna ca nu e tot Steaua aia, e alta, infiintata in 2003.

bimbi79
bimbi79  •  02 Februarie 2016, 16:32
Postat de adrian008 pe 02 Februarie 2016, 15:20

Si pt. tine.Citeste ce am scris.Asa afli si tu adevarul.Nu a fost vanduta.A fost concesionata cu drept de folosire 10 ani.Nu la Becali .La Paunescu.Voi sunteti fanii Stelei.Tata care are 86 de ani,a lucrat in armata stie situatia si s-a impacat cu ea.Este fan declarat al Stelei.Dar stie ca Becali nu are dreptate.Va minte.Mai cautati presa din vremea aia.

Esti intr-o mare eroare. Te rog publicitatii procesul verbal din ianuarie 2003. Acolo scrie cu totul altceva, acolo scrie ca CSA STEAUA BUCURESTI nu mai exista ca si club departamental, ea fiind preluata de Becali, cu TOTUL. Concesiunea la care faci referinta se refera la terenul de fotbal si nu era pe 10 ani ci pe 40, cu obligatia ca Becali s-o modernizeze si s-o intretina permanent. Sper ca ai priceput acum.

bimbi79
bimbi79  •  02 Februarie 2016, 16:23
Postat de valiro pe 02 Februarie 2016, 14:42

Ce echipa a vandut si cui ? Arata si mie o factura sa citesc eu ca au vandut.. Pai ce ? era clubul lui ma-sa sa-l vanda ? Nu stii ca Armata e organ de stat ?

Adunarea Generala a unei institutii de stat are valoare infinit mai mare decat o factura si o chitanta. Steaua, prin becali, a platit multi dolari, DATORIE IMENSA, in contul fostei STEAUA BUCURESTI. Mult mai important este acel proces verbal, semnat si stampuilat de toate partile, unde scrie negru pe alb ceea ce s-a intamplat. Dar generalii cersetori si *juristul* talpan au facut acel document pierdut sau ratacit sau nu-l recunosc desi Becali il are si arata de partea cui este dreptatea.

1646060965613816
Mateescu Constantin  •  02 Februarie 2016, 16:06

Tudorele ai ramas suparat ca nu te-a bagat si pe tine bagator de seama pe la club sa iei si tu cateva mii de euro pe luna???Cum sa dai o galagie de bani pe emblema?? de ce?? ce sa faca statul cu banii aia?? ca sunt ca si furati asa mai bine nu..

bobomax
bobomax  •  02 Februarie 2016, 15:59

Acest distins domn , Tudorel Stoica , sa ne prezinte ce mari realizari are de cand s-a lasat de fotbal .... aceasta mare glorie ....ce a facut in ultimii 30 de ani ? .... e usor sa vorbesti ... n-a iesit in evidenta decat cu astfel de declaratii ....

hanmocar
hanmocar  •  02 Februarie 2016, 15:41

Forza Gigi ! Forza Steaua ! dușmanii CRAPA DE CIUDA !

479442462207434
Ionut Zamfir  •  02 Februarie 2016, 15:26

Adrian 008 - echipele de fotbal nu se concesioneaza, se vand si se cumpara. Cu istorie, cu palamares, cu tot. Cum sa concesionezi o echipa de fotbal ? Pai si in cei 10 ani cine joaca ? Se mareste palmaresul sau dupa 10 ani, fiecare pleaca cu partea lui ? Pai si in istorie, in statistici (FRF, UEFA) cine a jucat in cei 10 ani ? Tu realizezi ce enormitati spui ? Echipele se vand si se cumpara...asa este peste tot in lumea civilizata !

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 26
Comentează