Comentarii (67)
976569435687052
Budica Stancu  •  22 Septembrie 2017, 10:28

Dica sa schimbe formula de jocsi sa stabileasca locul corect al jucatorilor. Alibec primeste pasele numai cu spatele catre poarta,deci locul lui nu este acestta desi el probabil ca vrea.Alibec trebuie folosit mijocas ofensiv dreapta ,ca conduca mingea cu fata la poarta,sa dribleze sa faca 1-2- cu dreapta sau stanga .Tanase sau Gnnoroye sa fie atacantul initre cele 2 extreme Man dreapta si Golfca stanga.Budescu alaturi de Alibec mijoca stanga iar Pintili(Tecseira) intre ei.Asta e echipa de atac!

cpt.ahab
cpt.ahab  •  22 Septembrie 2017, 10:24
Postat de whiteredarad pe 22 Septembrie 2017, 10:13

Sa va fie clar, privit neutru, fara patimi, CFR-FCSB a fost un meci slab, dar incrancenat, fara ocazii, fara ritm. E prima data cind il vad pe Becali ca incrimineaza echipa lui, nu pe arbitru. Asa si este , Hategan este acoperit si la asa-zisul gol anulat, pt CFR ( unde in saritura clujeanul era cu mainile pe umerii adversarului,) si la penalty-ul nedat (unde este clar, clujeanul a atins, deci a jucat mingea), si la galbenul lui Pintilii, un colectionar inconstient de galbene. O fi mai si gresit si Hategan, dat a tinut dreapta corectitudinea si impartialitatea fata de meci, a fost un arbitraj european, ( numai Craciunescu nu poate recunoaste evidenta...), putini arbitri romani "il ardeau" cu galben, pe Alibec, un alt increzut, pe degeaba. Budescu s-a scos cu golul, in rest a fost si el...zero barat. De la FCSM mi-au placut Benzar, Nedelcu, Pianici,si Man, dar ei nu au portar serios, de la Cluj ..Ulko Vera, Manea, Camora si partial Deac si cei 2 stoperi, dar CFR ... si are portar bun. Marea surpriza a meciului a fost...comentariul corect si la obiect al lui....Becali, care apreciaza arbitrul si constata ca, in campionat FCSB nu se poate impune asa usor,...ca "nu baga osul". Meci sub asteptari, in care Dan Petrescu a jucat la egal, in plus nici FCSB, nici CFR nu sint pregatite fizic, clujenii fiind , chiar praf in repriza a doua. Am plecat dezamagit de la "pomul laudat....".

Like.

cpt.ahab
cpt.ahab  •  22 Septembrie 2017, 10:22
Postat de brancusi pe 22 Septembrie 2017, 08:46

Cataline,lasa-l balta de subiectivism dus la extrem,chiar nu ai dreptate.Dar sarind peste astea,ne poti spune ceva despre fotbalul superurat practicat de echipele antrenate de vesnic nesatisfacutul Dan Petrescu?

Salutare! Fotbalul lui e urat pentru ca omul e prea preocupat de arbitri si de rezultat pozitiv cu orice pret. Asta e Dan Petrescu. Are rezultate, dar echipele lui nu raman cu nimic in amintirea microbistilor. Oricum, eu am sa tot repet: suntem prea preocupati de arbitraje si prea putin de fotbal, in sine. Jucatorii nostri vin cu sechele de la copii si juniori. Fizice, tehnice, tactice, dar mai ales de mentalitate. In loc sa se perfectioneze, ei se straduiesc sa-i faca viata grea arbitrului, sa-l pacaleasca, pentru a-i pune puncte in traista. Cum incepe meciul, jucatorii incep sa vocifereze, sa simuleze, sa dea coate, sa se tavaleasca si sa se vaite. Antrenorii, pe margine, fac si ei circ. Publicul huiduie si-si baga, in loc sa-si incurajeze echipa. Comentatorii exagereaza si ei cu ras-studierea reluarile pentru a incrimina arbitrajul. Asta numai fotbal nu e. E inadmisibil ca la o echipa de talia FCSB-ului, cel mai bun jucator sa fie Man, un copilandru, in timp ce Pintilii, Alibec sau Budescu inoata fara rost, dar plini de tafna! Am fost pe furios pe Contra, vazand ca dupa meciul de la CFR arunca pisica in ograda lui Gaman, desi Dinamo a avut superioritate numerica si a jucat dezlanat, fara orizont. Urmarea? A luat bataie la Iasi, pe aceleasi carente de joc, de asta data nemaiputand da vina nici macar pe arbitru. Asa-i cand nu te preocupa propriul joc.

whiteredarad
whiteredarad  •  22 Septembrie 2017, 10:13

Sa va fie clar, privit neutru, fara patimi, CFR-FCSB a fost un meci slab, dar incrancenat, fara ocazii, fara ritm. E prima data cind il vad pe Becali ca incrimineaza echipa lui, nu pe arbitru. Asa si este , Hategan este acoperit si la asa-zisul gol anulat, pt CFR ( unde in saritura clujeanul era cu mainile pe umerii adversarului,) si la penalty-ul nedat (unde este clar, clujeanul a atins, deci a jucat mingea), si la galbenul lui Pintilii, un colectionar inconstient de galbene. O fi mai si gresit si Hategan, dat a tinut dreapta corectitudinea si impartialitatea fata de meci, a fost un arbitraj european, ( numai Craciunescu nu poate recunoaste evidenta...), putini arbitri romani "il ardeau" cu galben, pe Alibec, un alt increzut, pe degeaba. Budescu s-a scos cu golul, in rest a fost si el...zero barat. De la FCSM mi-au placut Benzar, Nedelcu, Pianici,si Man, dar ei nu au portar serios, de la Cluj ..Ulko Vera, Manea, Camora si partial Deac si cei 2 stoperi, dar CFR ... si are portar bun. Marea surpriza a meciului a fost...comentariul corect si la obiect al lui....Becali, care apreciaza arbitrul si constata ca, in campionat FCSB nu se poate impune asa usor,...ca "nu baga osul". Meci sub asteptari, in care Dan Petrescu a jucat la egal, in plus nici FCSB, nici CFR nu sint pregatite fizic, clujenii fiind , chiar praf in repriza a doua. Am plecat dezamagit de la "pomul laudat....".

dinamo_fan
dinamo_fan  •  22 Septembrie 2017, 10:10
Postat de stampede pe 22 Septembrie 2017, 09:15

Planor esti tu! Dar n-am ce sa-i explic unuia caruia ii convin greselile de arbitraj. Stati bine pe primul loc cu 6 puncte facute cadou de arbitrii, nu? Si nu te mai uita atat de mult in gura lu Craciunescu. El a facut scoala pe vremea cand facea plopu mere si rachita micsunele. Si nu ma lua ca a fost mare arbitru. Ca palmares, Hategan l-a facut deja la CV. Si chiar daca a gresit aseara Hategan nu a avantajat pe nimeni aseara. A fost in acord cu meciul. Dar probabil asta va deranjeaza cel mai tare pe cei de la CFR. Ca nu s-a mai gresit in favoarea voastra cat sa mai scoateti puncte. FCSB a jucat infect aseara, dar mai castigati si voi meciuri ducand mingea voi in poarta. Nu punandu-vi-o arbitrii sa trageti de la punctul cu var. Iti reamintesc. Acum aveati cu 6 puncte mai putin. Dar nu cred ca e nevoie, este perfect constient si tu de treaba asta! ;)

deci pentru tine a fost ok arbitrajul cand le anuleaza CFRului gol valabil in minutul 8...si faci morala altora ? :)) subspecia asta numita fcsbist/gigist e mai proasta pe zi ce trece. sunteti intr-o continua involutie. anuleaza arbitrii goluri valabile impotriva voastra si voi tot aveti ceva de comentat si sunteti nemultumiti de arbitrii.

cry_67
cry_67  •  22 Septembrie 2017, 10:10

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

stampede
stampede  •  22 Septembrie 2017, 10:09
Postat de catalin_cj pe 22 Septembrie 2017, 09:29

Nu meriti sa poarte cineva un dialog cu tine. Nivelul tau de inteligenta ma mira ca iti permite sa insiri litere cu ajutorul tastaturii. Cred ca prost e un cuvant mult prea bland pentru a te descrie. Si mai cred ca parintii tai sunt mandri de ce creatura au procreat.

Adevarul deranjeaza, asa-i? Esti exact precum un copil mic de gradinita, cum nu mai are argumente isi ia jucariile si pleaca. E cea mai patetica scuza pe care poate scoate cineva. Si app, sunt convins ca si parintii tai sunt tare mandrii de tine. Te consideri atat de superior si totusi ai procedat ca liftul, te-ai coborat la nivelul meu. Of, *** aristocrati si genii neintelese! Aveti impresia ca daca sunteti din vestul tarii, sunteti mai occidentali decat restul. Iti dau o veste proastra, Clujul inca este in Romania!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

catalin_cj
catalin_cj  •  22 Septembrie 2017, 09:29
Postat de stampede pe 22 Septembrie 2017, 09:15

Planor esti tu! Dar n-am ce sa-i explic unuia caruia ii convin greselile de arbitraj. Stati bine pe primul loc cu 6 puncte facute cadou de arbitrii, nu? Si nu te mai uita atat de mult in gura lu Craciunescu. El a facut scoala pe vremea cand facea plopu mere si rachita micsunele. Si nu ma lua ca a fost mare arbitru. Ca palmares, Hategan l-a facut deja la CV. Si chiar daca a gresit aseara Hategan nu a avantajat pe nimeni aseara. A fost in acord cu meciul. Dar probabil asta va deranjeaza cel mai tare pe cei de la CFR. Ca nu s-a mai gresit in favoarea voastra cat sa mai scoateti puncte. FCSB a jucat infect aseara, dar mai castigati si voi meciuri ducand mingea voi in poarta. Nu punandu-vi-o arbitrii sa trageti de la punctul cu var. Iti reamintesc. Acum aveati cu 6 puncte mai putin. Dar nu cred ca e nevoie, este perfect constient si tu de treaba asta! ;)

Nu meriti sa poarte cineva un dialog cu tine. Nivelul tau de inteligenta ma mira ca iti permite sa insiri litere cu ajutorul tastaturii. Cred ca prost e un cuvant mult prea bland pentru a te descrie. Si mai cred ca parintii tai sunt mandri de ce creatura au procreat.

stampede
stampede  •  22 Septembrie 2017, 09:15
Postat de catalin_cj pe 22 Septembrie 2017, 09:03

Esti planor. Chiar Craciunescu a spus ca era cam de galben, si asta imediat dupa ce si-a dat cu stangul in dreptu' cu penaltyul pentru steaua, el fiind convins ca Nouvier nu a atins mingea. Si a si explicat la un moment dat, dar probabil ca pentru tine e prea greu. Portarul daca atinge mingea si loveste nu e fault. Daca nu atinge mingea si loveste e fault. Nu conteaza suprafata. Presupunem ca faza era jos si in 6 m, nita ii lua picioarele lui Vera si nu atingea mingea. Era penalty si rosu?

Planor esti tu! Dar n-am ce sa-i explic unuia caruia ii convin greselile de arbitraj. Stati bine pe primul loc cu 6 puncte facute cadou de arbitrii, nu? Si nu te mai uita atat de mult in gura lu Craciunescu. El a facut scoala pe vremea cand facea plopu mere si rachita micsunele. Si nu ma lua ca a fost mare arbitru. Ca palmares, Hategan l-a facut deja la CV. Si chiar daca a gresit aseara Hategan nu a avantajat pe nimeni aseara. A fost in acord cu meciul. Dar probabil asta va deranjeaza cel mai tare pe cei de la CFR. Ca nu s-a mai gresit in favoarea voastra cat sa mai scoateti puncte. FCSB a jucat infect aseara, dar mai castigati si voi meciuri ducand mingea voi in poarta. Nu punandu-vi-o arbitrii sa trageti de la punctul cu var. Iti reamintesc. Acum aveati cu 6 puncte mai putin. Dar nu cred ca e nevoie, este perfect constient si tu de treaba asta! ;)

catalin_cj
catalin_cj  •  22 Septembrie 2017, 09:11
Postat de brancusi pe 22 Septembrie 2017, 08:46

Cataline,lasa-l balta de subiectivism dus la extrem,chiar nu ai dreptate.Dar sarind peste astea,ne poti spune ceva despre fotbalul superurat practicat de echipele antrenate de vesnic nesatisfacutul Dan Petrescu?

Salut. Nu pot sa spun decat ca nu am inteles nimic din tactica lui Petrescu. Ai o echipa care poate domina orice alta echipa din campionat, cu 3 mijlocasi foarte buni si primii 3 atacanti din tara. Hoban da pase de parca le deseneaza. Apararea e bunicica. Tu dai un gol si apoi te retragi in 30m. E absolut imposibil ca pana la urma sa nu primesti gol din aglomeratia din care sau din cele 10 ocazi pe care si le creaza adversarul. S-a vazut cu Botosani, Dinamo sau Craiova si acum cu Steaua, Si-au dominat adversarul pana a dat gol apoi s-au retras. Sa te retragi in halul asta la 1-0 e aproape sinucidere. Cu asemenea echipa mi se pare rusinos sa practici un antijoc cum a facut CFR la ultimele partide. Cred ca potenta echipei s-a vazut in meciul cu Poli cand de la 4-0 a revenit pana la 4-3 in 10 minute, sufocandu-si adversarul. Si apropo de subiectivism, ia revezi faza golului CFR-ului si vezi cum sare Nita fara sa se uite direct cu pumnul in gura atacantului. Daca atacantul era roman, cadea si mai si facea pe mortul ca Benzar eu cred ca Nita lua cel putin galben.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează