Comentarii (21)
narcis_ny
narcis_ny  •  20 Iunie 2010, 11:09

piti... adu-l pe CRISTIAN IANU e super atacant, mult mai bun decat moraes.

bombon
bombon  •  20 Iunie 2010, 11:06

Chiar asa, branza de oaaie urat mirositoare, amestecata cub caccarezze, se vinde singura, la ce-i trebuie ciobannului marketing?!

unull
unull  •  20 Iunie 2010, 10:30

ma terminati cu circul astia care comentati naspa...avea profit de 2 milioane ...insa cheltuielile poate erau de 3...voi credeti ca materialele alea pica din cer?>??? chirii? lumina? angajati? impozite? insa la roman numai de ban ii arde atat cand aude...aude gheorghe de la tzara de 2 milioane...waw ce de bani...insa...pana acolo...bvo gigi decizie inteleapta...

sibelius
sibelius  •  20 Iunie 2010, 09:39

Deci: incasari doua milioane. Care au fost cheltuielile?

dan14
dan14  •  20 Iunie 2010, 09:21

mare taran!

cristirapid
cristirapid  •  20 Iunie 2010, 09:13

Cea mai proasta decizie, se vede ca este singura zona in care mai decide Gigi la clubul ala. Sunt rapidist, dar Steaua avea un sistem mult mai bun de a atrage fanii. Se pierd multi bani asa. Cei de la FC Barcelona sunt disperati sa-ti vanda si un rahat cu sigla clubului, numa sa aduca mai multi bani in visterie. Va fi o mare pierdere pt Steaua.

cristianlungu
cristianlungu  •  20 Iunie 2010, 08:43

Cea mai proasta decizie luata de Becali de cand este la Steaua. Steaua este singurul club din Romania care se poate autofinanta integral daca pe langa o conducere inteleapta si profesionista i se acorda Marketingului rolul cuvenit. Are cea mai mare baza de suporteri, are o infrastructura, proiecte incepute de echipa condusa de Boby Durbac. Din toate cluburile romanesti la Steaua sa lucrat cel mai bine in ultimii 3 ani pe marketing. Cu atmosfera si rezultate normale, nu erau 2 ci 12 milioane.

petry72
petry72  •  20 Iunie 2010, 08:21

Marketing nu inseamna numai magazinele oficiale, inseamna mai mult decat atat. Nu am vazut pe nicaieri spoturi, panouri de prezentare cu evenimente importante care s-au derulat sau viitoare ale Stelei, imagini care sa atraga consumatorul ( suporterul) la stadion. Credeti-ma ca in Spania la un derby de ex Real - Barca cu o saptamana inainte Madridul este plin de spoturi si imagini pe panourile gigant, de aceea au stadioane arhipline, indiferent de evolutie.

petry72
petry72  •  20 Iunie 2010, 08:19

Pai oameni buni, fara marketing nu existi!! Cum iti promovezi imaginea, cum te vinzi, cum atragi investitori si contracte. Nu mai spun ca vanzarile au un rol deosebit prin marketing. GIGI MAI INTAI INVATA CE ESTE ACELA MK SI PE URMA IL DESFIINTEZI! Marketingul sta la baza unui produs, serviciu, sau a unei activitati, Oricum la Steaua nu a stiut nimeni sa promoveze acest club, cred ca sunt numai incompetenti.Astept pareri si opinii. Banii nu inseamna totul, trebuie sa stii sa-i folosesti.

ultras_de_tastatura
ultras_de_tastatura  •  20 Iunie 2010, 02:36

Poa' sa inchida toate magazinele. Noua ne place casual. =)))

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează