Comentarii (115)
fliper21
fliper21  •  03 Iunie 2013, 14:39
Postat de cristian_feisbucc pe 03 Iunie 2013, 14:22

Pentru ca probabil planul facut de cineva (politicieni/extraterestri/CIA/America) nu include dezvoltarea sau popularea zonei rurale. In plus exista oameni (foarte multi oameni) care sunt de accord cu finantarea sportului in orasele lor. Insa echipele de la sat nu mananca ele atatia bani cat pentru o canalizare sa spunem. In continuare vreau sa sustin mentinerea unui echilibru. Adica sa fie si canalizare si sport (acolo unde exista potential). Iar in cazul de fata, cu Hagi, exista potential imens pentru ca el isi investeste banii lui, ceea ce presupune o garantie serioasa a proiectului.

Domnule Hagi Viitorul nu este echipa Orasului Constanta, Viitorul este o echipa noua, care a jucat pe la Ovidiu o perioada. Echipa Fanion a orasului este Faru, daca ai prelua aceasta echipa si ai fuziona sub acest nume, iar echipa se va numi FC FARUL, vei avea si spectatori si sustinere, pentru ca practic VIITORUL nu inseamna nmk, nu este un nume un brand. Preluai faru si acum stateau lucrurile altfel, si daca vrei sa te muti go go, la fel va si in partea cealalta, fara sustinere si spectatori. NU UITA NUMELE COTEAZA -BRANDUL

alexandru_p
alexandru_p  •  03 Iunie 2013, 14:37

nu stiu ce s'a intamplat cu publicul constantean. pe vremea cand era farul printre noi, veneau la meciuri, sustineau. acum, hagi, cel mai bun jucator roman din toate timpurile, nascut in zona aia, sustine din bani proprii o echipa promovata in liga 1 si care a reusit sa se si salveze, cu copii talentati, incearca ceva pentru fotbalul romanesc si nimeni nu da un 5 lei pe bilet sa vina la meci, sa ajute si el cauza! e trist! proiectul lui hagi chiar merita mai mult!

markinio
markinio  •  03 Iunie 2013, 14:34
Postat de rossonero9 pe 03 Iunie 2013, 14:19

Foarte corect, sunt perfect de acord cu tine. Traim in capitalism, nu in comunism, unde toata lumea asteapta de la stat. Uite ca poate ca si contribuabil la bugetul local, n-am chef ca banii mei platiti pe taxe si impozite sa se duca la fotbal, ci mai bine la restaurarea scolilor/spitalelor/orfelinatelor. Eu daca imi fac maine o firma si nu reusesc sa mi-o manageriez, nu-mi da statul niciun ban. Noi in Romania ne-am obisnuit sa asteptam pomeni de la stat, dar nu-i normal. Dovedeste ca poti sa ridici clubul, listeaza societatea la bursa si atrage investitori. Daca oamenii cred in firma ta, vor cumpara actiuni. Dar nu pe principiul ca autoritatile nu ma ajuta.

pai cine sa mai creada in firma lui atata timp cat se fac blaturi(gen steaua,dinamo)si la loturile nationale de copii sant obligati cei di frf sa selectioneze un anumit nr de copii pe loturi ptr ca daca nu se ajunge la un anumit nr academia nu ii lasa sa vina,asa ca sa.si faca el nationala lui iar nationalele de juniori ale romaniei sa fie formate din copii din tara si strainatate,nu-i mai tine atita partea lui hagi ptr ca eu am trait momente penibile la un lot de juniori a romaniei,ca de asta se cheama nationala romaniei si nu nationala hagi,pe urma se lauda peste tot ca are nu stiu cati copii la loturi dar nu spune ca ii constringe pe cei de la frf sa faca aceste selectii

gilos
gilos  •  03 Iunie 2013, 14:33

Cine sa se asocieze cu HagiBLAT ? Constantenii tin cu Farul si nu sunt interesetati de interesele machedonilor . Relatiile dubioase Hagi-Victor-Giovani sunt notorii !! Daca era bine -intentionat, Hagi nu ar fi inventat surogatul asta de echipa Viitorul-Blatuitorul, ci ar fi investit la Farul, echipa-fanion a judetului, care se confrunta cu grave probleme financiare, si ar fi avut si stima suporterilor si ajutorul autoritatilor locale...

viorescu
viorescu  •  03 Iunie 2013, 14:27

Daca la unii se poate si la altii nu, ce poti sa mai spui? Un stadion (si) pentru Hagi si un milion pentru ca a ramas in liga 1. E bine?

darkdark
darkdark  •  03 Iunie 2013, 14:26
Postat de cristian_feisbucc pe 03 Iunie 2013, 14:22

Pentru ca probabil planul facut de cineva (politicieni/extraterestri/CIA/America) nu include dezvoltarea sau popularea zonei rurale. In plus exista oameni (foarte multi oameni) care sunt de accord cu finantarea sportului in orasele lor. Insa echipele de la sat nu mananca ele atatia bani cat pentru o canalizare sa spunem. In continuare vreau sa sustin mentinerea unui echilibru. Adica sa fie si canalizare si sport (acolo unde exista potential). Iar in cazul de fata, cu Hagi, exista potential imens pentru ca el isi investeste banii lui, ceea ce presupune o garantie serioasa a proiectului.

O echipa merita sa primeasca ajutor de la autoritatile locale atunci cand acea echipa reprezinta ceva pentru populatia locatitatii respective, mai scurt spus atunci cand are suporteri. Echipa lui Hagi are suporteri doar la FRF si CCA. De ce i-ar finanta autoritatile publice din Constanta atat timp cat interesul pentru aceasta echipa in oras si judet este aproape zero?

mariuss72
mariuss72  •  03 Iunie 2013, 14:22

Sa mute echipa la Domnesti, si asa e satelit...

cristian_feisbucc
cristian_feisbucc  •  03 Iunie 2013, 14:22
Postat de lolica123 pe 03 Iunie 2013, 14:07

Am inteles perfect! Insa tot nu sunt de acord cu bani publici in fotbal, oricat s-ar fura in tara asta... de ce nu ar face ei apa curenta in localitatile in care sunt sustinute echipele de fotbal? Uita-te in ligile inferioare, ca toate echipele sunt sponsorizate de primarie (sau ma rog, majoritatea)... Cu banii pe care primaria din orasul x ii baga in fotbal, poate sa inceapa de ex sa bage apa curenta, canalizare (macar sa inceapa, si cu banii bagati an de an... se mai indulceste un pic viata de la tara) pentru ca probabil multi din voi stiu cam cum traieste lumea noastra de la sat, in zilele noastre...

Pentru ca probabil planul facut de cineva (politicieni/extraterestri/CIA/America) nu include dezvoltarea sau popularea zonei rurale. In plus exista oameni (foarte multi oameni) care sunt de accord cu finantarea sportului in orasele lor. Insa echipele de la sat nu mananca ele atatia bani cat pentru o canalizare sa spunem. In continuare vreau sa sustin mentinerea unui echilibru. Adica sa fie si canalizare si sport (acolo unde exista potential). Iar in cazul de fata, cu Hagi, exista potential imens pentru ca el isi investeste banii lui, ceea ce presupune o garantie serioasa a proiectului.

alpin
alpin  •  03 Iunie 2013, 14:21
Postat de moldovean pe 03 Iunie 2013, 14:09

Hagi vrea si bani publici acum?

Dar ce ai vrea tu? Sa fure de la el?!?

rossonero9
rossonero9  •  03 Iunie 2013, 14:19
Postat de markinio pe 03 Iunie 2013, 14:11

mai lasa-ne nenea hagi cu doctrina ta comunista,nu te-a pus nimeni sa-ti faci academie,nu-ti convine vinde tot si lasa lumea in pace nu mai plinge atita,ca tu si academia ta sunteti cancerul fotbalului romanesc,din cauza ta nu sunt vazuti si alti copii decat cei de la academie,ti se pare normal,ori acolo ai numai fenomene,ma indoiescul tău...

Foarte corect, sunt perfect de acord cu tine. Traim in capitalism, nu in comunism, unde toata lumea asteapta de la stat. Uite ca poate ca si contribuabil la bugetul local, n-am chef ca banii mei platiti pe taxe si impozite sa se duca la fotbal, ci mai bine la restaurarea scolilor/spitalelor/orfelinatelor. Eu daca imi fac maine o firma si nu reusesc sa mi-o manageriez, nu-mi da statul niciun ban. Noi in Romania ne-am obisnuit sa asteptam pomeni de la stat, dar nu-i normal. Dovedeste ca poti sa ridici clubul, listeaza societatea la bursa si atrage investitori. Daca oamenii cred in firma ta, vor cumpara actiuni. Dar nu pe principiul ca autoritatile nu ma ajuta.

  • 1
  • •••
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Comentează