Comentarii (62)
cristi_brancovan
cristi_brancovan  •  29 Noiembrie 2011, 14:09

Toata lumea loveste in suporteri, clubul organizator neavand aproape nicio raspundere.Cu sau fara huligani, oamenii pot murii pe stadioane din vina cluburilor organizatoare care nu pun mare pret pe masurile de ordine.Nu este necesar sa se bata unii pentru a se produce o nenorocire.Verificati de ex pe stadioanele unde mergeti cate porti de evacuare spre teren sunt fara lacat pe ele cu cu cheia pe la mama dracu.Verificati cum se poate face evacuarea in cazuri de forta majora (incendii,cutremur,etc) in timpul meciului cand portile dinspre exterior sunt inchise cu cheia iar evuacuarea se face doar prin turnicheti (spre finalul meciului vine unu ce face turul stadionului si deschide portile)

me__
me__  •  29 Noiembrie 2011, 13:57
Postat de nutecred pe 29 Noiembrie 2011, 13:05

se pare ca tu nu intelegi esenta cu interzisul! si ca sa-ti raspund: 1.permis au si oamenii analfabeti, deci poate fi obtinut de oricine. 2.daca era o necesitate nu se mai suspendau permisele. necesitati sunt altele si din cauza asta nu se darama veceuri publice. 3.controlul psihologic nu arata nimic. un om perfect sanatos poate comite cea mai abominabila crima. 4, 5. huliganii sunt in afara stadioanelor nu pe stadioane. daca zici ca intelegi termenul iti dai seama ca in romania nu prea exista huligani. doar ultrasi. cu legea asta iti dai seama ca nu am evoluat deloc de la jean valjean incoace. pentru o paine sau torta aprinsa (nu sustin aruncarea lor in tribune sau teren)...iei ani!

ai dreptate in ceea ce priveste posibila aplicare defectuasa a acestei legi ai dreptate...dar in fond ea este o lege corecta care protejeaza lumea civilizata dintr-un stadion. Dar in fond legea este publica, deci iti este adus la cunostinta ca pentru o "paine sau o torta iei ani"... daca vrei sa risti integritatea corporala a celorlalti pentru teribilism fa-o cu riscul de a merge la puscarie! daca nu aprinde-ti torte la tine in camera si arunca-le in perete!

cristi_brancovan
cristi_brancovan  •  29 Noiembrie 2011, 13:52

Multi se gandesc mie nu o sa mi se intample....ei bine, eu zic sa nu mai fiti atat de relaxati daca vi-ati facut un abonament la meci,indiferent de tribuna. Jandarmeria nu pateste nimic chiar daca te confunda.Chiar si cei ce nu stau la peluza ar fi bine sa se gandeasca inainte de a bea o bere pentru ca simplul fapt ca mirosi a bere la intrare insemna un an interdictie si un an de umblat pe la sectia de politie,eventual un servici pierdut din cauza sefului ce nu te intelege,dintr-un om perfect normal esti vazut ca infractor....si totul pentru o gura de bere. Deci nu radeti de cei de la peluza....i se poate intampla oricui.

cristi_brancovan
cristi_brancovan  •  29 Noiembrie 2011, 13:45
Postat de nutecred pe 29 Noiembrie 2011, 13:37

ai atins aici un punct corect. din moment ce ai facut contestatie la pv de interzicere pe stadion, suspendare sau cum se numeste, esti NEVINOVAT si ar trebui sa poti intra pe orice stadion. prezumtia de nevinovatie functioneaza doar cand vrea ea ... sau unii!

Chiar eu m-am confruntat cu o asemenea situatie.Mi-a venit in posta o amenda cu interdictie in care scria ca am fost identificat de camerele video ca am patruns pe pista stadionului.Am facut plangere,am mers de 4 ori pana in localitatea unde s-ar fi produs respectiva fapta si am fost gasit nevinovat printr-o deciziei definitiva si irevocabila,doar ca pana sa mi se suspende interdictia executasem 3 luni si jumatate din pedeapsa de 6 luni.Am cheltuit si o gramada de bani pe benzina.Acum daca vor sa te tina si in sectie,nu doar in afara stadionului,fara ca cel care ia decizia sa fie o persoana independenta precum judecatorul.

nutecred
nutecred  •  29 Noiembrie 2011, 13:37
Postat de cristi_brancovan pe 29 Noiembrie 2011, 13:31

Adevarul e ca noi ca popor suntem facuti pentru a trai in dictatura.Ce democratie ne trebuie noua?Ce respectarea constitutiei.Ce separatie a puterilor in stat?Ce ne trebuie toate astea.E suficient jandarmul, sigur ai facut tu ceva daca ti-a venit un proces verbal in posta precum unui sofer ce incalca limita de viteza si ii vine amenda acasa. Sa urmam exemplul legii acesteia si impotriva soferilor ce li se suspenda permisul.De ce ei au dreptul la aparare si se suspenda executarea sanctiunii complementare a ridicarii permisului de indata ce formuleaza contestatie impotriva procesului verbal? Ce libertate ne mai trebuie.Ceausescule te-au impuscat unii degeaba...noua dictatura ni se potriveste

ai atins aici un punct corect. din moment ce ai facut contestatie la pv de interzicere pe stadion, suspendare sau cum se numeste, esti NEVINOVAT si ar trebui sa poti intra pe orice stadion. prezumtia de nevinovatie functioneaza doar cand vrea ea ... sau unii!

cristi_brancovan
cristi_brancovan  •  29 Noiembrie 2011, 13:31

Adevarul e ca noi ca popor suntem facuti pentru a trai in dictatura.Ce democratie ne trebuie noua?Ce respectarea constitutiei.Ce separatie a puterilor in stat?Ce ne trebuie toate astea.E suficient jandarmul, sigur ai facut tu ceva daca ti-a venit un proces verbal in posta precum unui sofer ce incalca limita de viteza si ii vine amenda acasa. Sa urmam exemplul legii acesteia si impotriva soferilor ce li se suspenda permisul.De ce ei au dreptul la aparare si se suspenda executarea sanctiunii complementare a ridicarii permisului de indata ce formuleaza contestatie impotriva procesului verbal? Ce libertate ne mai trebuie.Ceausescule te-au impuscat unii degeaba...noua dictatura ni se potriveste

cristi_brancovan
cristi_brancovan  •  29 Noiembrie 2011, 13:24

Un criminal are dreptul la aparare, un spectator care se trezeste acasa cu o amenda cu interdictie data de Dumnezeu pe pamanet -JANDARMUL "pe baza imaginilor video" (sa zicem) nu are acest drept. Din acel moment trebuie sa-si dedice minim 8 ore pe luna pentru a sta in sectia de politie ca infractorul,asta daca nu joaca si nationala.Unu de il condamna instanta 10 ani precum Iancu are drept sa fie judecat de inca doua instante, in timp ce suporterul ce se trezeste cu amenda in posta are doar dreptul teoretic la aparare deoarece primul termen in recursul impotriva amenzii lui se judeca de regula dupa 3-6 luni.Cand i se face dreptate deja si-a ispasit aproape toata pedeapsa... ca un in

nutecred
nutecred  •  29 Noiembrie 2011, 13:05
Postat de me__ pe 29 Noiembrie 2011, 12:45

asta e o analogie de te apuca rasul! cum sa compari condusul unei masini cu manuirea unor tortze de catre persoane neautorizate sa le foloseasca si care sunt de cele mai multe ori facute acasa...1.pentru a conduce iti trebuie perimis!!!! 2. condusul e aproape o necesitate! 3. la "ultrasi" nu li se face control psihologic. 4. ultrasii le place sa fie huligani pana in momentul cand trebuie sa raspunda pentru faptele lor. 5 ultrasii se manifesta in mod organizat exista sefi pentru diversele grupari care de obicei le sustin faptele de huliganism celor care se preteaza la ele. deci merita bagati in aceeasi oala! ;)

se pare ca tu nu intelegi esenta cu interzisul! si ca sa-ti raspund: 1.permis au si oamenii analfabeti, deci poate fi obtinut de oricine. 2.daca era o necesitate nu se mai suspendau permisele. necesitati sunt altele si din cauza asta nu se darama veceuri publice. 3.controlul psihologic nu arata nimic. un om perfect sanatos poate comite cea mai abominabila crima. 4, 5. huliganii sunt in afara stadioanelor nu pe stadioane. daca zici ca intelegi termenul iti dai seama ca in romania nu prea exista huligani. doar ultrasi. cu legea asta iti dai seama ca nu am evoluat deloc de la jean valjean incoace. pentru o paine sau torta aprinsa (nu sustin aruncarea lor in tribune sau teren)...iei ani!

me__
me__  •  29 Noiembrie 2011, 12:49
Postat de raducultras pe 29 Noiembrie 2011, 11:41

DAR DE CE NU II PUN PE INTERZISI SA VINA LA UN POLITIST ACASA?...DACA ESTI LA MUNCA..SAU ESTI IN SPITAL ..TRB SA IL SUNI NEAPARAT PE MILITIAN SA II ZICI CA NU POTI VENI?...IAR PENTRU O PETARDA SA FACI PUSCARIE.....FIX TORTELE ERAU CEL MAI IMPORTANT LUCRU...NE BAGA PE NOI LA PUSCARIE CA APRINDEM O TORTA...IAR PE INTERLOPI SI PE TOT NENOROCITIII CA FURA MII SI MILIOANE DE EURO ..FRAUDA..TAXE NU..NIMIC..NUMAI PE FURACIUNE...PE ASTIA NU II BAGA LA PUSCARIE..NE BAGA PE NOI CA APRINDEM O PETARDA

da cum sa nu! :)) aia fura milioane deci hai sa dam cu pietre in fotbalisti cu tortze in ceilalti suporteri si rezolvam totul :|

me__
me__  •  29 Noiembrie 2011, 12:45
Postat de nutecred pe 29 Noiembrie 2011, 11:49

asa e, dar la fel, pe principiul asta ar trebui sa interzicem oamenilor sa conduca masini pe principiul ca se gaseste un descreierat care sa intre cu ea pe contrasens, pe o trecere de pietoni etc si sa omoare niste oameni. Sa interzici nu e o solutie! E doar o metoda comunista de a rezolva o problema fara sa te duca prea mult capul.

asta e o analogie de te apuca rasul! cum sa compari condusul unei masini cu manuirea unor tortze de catre persoane neautorizate sa le foloseasca si care sunt de cele mai multe ori facute acasa...1.pentru a conduce iti trebuie perimis!!!! 2. condusul e aproape o necesitate! 3. la "ultrasi" nu li se face control psihologic. 4. ultrasii le place sa fie huligani pana in momentul cand trebuie sa raspunda pentru faptele lor. 5 ultrasii se manifesta in mod organizat exista sefi pentru diversele grupari care de obicei le sustin faptele de huliganism celor care se preteaza la ele. deci merita bagati in aceeasi oala! ;)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează