Comentarii (78)
fcsb_clar_e_steaua
fcsb_clar_e_steaua  •  16 Iulie 2023, 15:18
Postat de Catalynn._.. pe 16 Iulie 2023, 13:10

FC fcsb este Becali! Nu exista niciun echivoc, de altfel v-a spus si demostrat cu prisosință ca absolut tot la clubul din Berceni se face cum spune Becali! Acum ca am stabilit asta, schimba in comentariul tău FC Fcsb cu Becali si recitește-l! :-)))

Să ne facem un nou club de fiecare dată când nu ne convine ceva, să ne luăm jucăriile și să plecăm. Sau, am putea să protestăm, să ne facem auziți. CSA Steaua nu e deocamdată pentru performanță sportivă, e doar o altă formă de protest. Mai mult fotbal, că la fotbal nu ne mai pricepem de mult timp.

mgky
mgky  •  16 Iulie 2023, 15:09
Postat de Catalynn._.. pe 16 Iulie 2023, 13:10

FC fcsb este Becali! Nu exista niciun echivoc, de altfel v-a spus si demostrat cu prisosință ca absolut tot la clubul din Berceni se face cum spune Becali! Acum ca am stabilit asta, schimba in comentariul tău FC Fcsb cu Becali si recitește-l! :-)))

Și atunci, CSA Steaua e Mapn, deci Psd, Pnl, Usr, ***.nm, și ce alte partide vor ajunge să mai dețină controlul acelui minister. Csa um 0298371 regal talpan e un proiect politic cap coadă. Puțină frică să aveți de Ciolacu, Tilvar si Bahide care peste noapte pot închide secția de fotbal prin hotărâre de guvern, și îi pot acorda dreptul de folosință a mărcii pe 1000 de ani lui Becali. Și ce faceți când becali preia iar controlul asupra numelui Steaua? Când veți înțelege că iubești echipa aia d efotbal indiferent de patron? Una echipă înființată în 1947 si transferată la Becali iar alta înființată în 2017. Nu există -eu nu mai țin cu aia ca e becali patron- ci dimpotrivă. Rămâi fidel echipei și pui presiune panala ultima suflare să îl fortezi pe acel individ să vândă echipa. Mai ales dacă te crezi ultras puteai in 2014 sa il fortezi pe becali sa renunte la echipa. Daca e tot sudul atat de smecher asta era datoria lor de ultrasi să scape echipa din mâinile unui pușcăriaș și să îl fortezi definitiv pe Becali să dispară din lumea fotbalului. Dar in schimb sudul s-au comportat ca niste lași care fug acasă cu mingea cand nu le convine, niste lași mizerabili. Acum plang că echipa lor de minister nu e lăsata sa promoveze și e linșată pe fiecare site. Cum să nu fiți linșați când amenințați pe toată lumea cu bătaia și cu războiul? Cei care rămân fideli echipei vor avea de câștigat până la urmă, fanii proiectelor politice vor suferi că așa pățesc trădătorii.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

fcsb_clar_e_steaua
fcsb_clar_e_steaua  •  16 Iulie 2023, 14:49
Postat de Catalynn._.. pe 16 Iulie 2023, 14:21

Ce spui tu va fi valabil in situația strict ipotetică ca Becali se va retrage complet si de facto de la FC fcsb! Pana atunci însă FC Fcsb = Gigi Becali, prin urmare suporterii sunt fcsbisti = gigiști! Tu încerci sa o întorci ca la Brăila cum ca noi suntem talpanisti. Doar ca Talpan nu e patronul CSA, nu e ministru, nu e nici măcar Comandant, ci un simplu slujbaș. Bine ar fi sa aibă la CSA si 50% din puterea pe care o are ne-a jjijji la FC fcsb, azi Steaua era demult in A iar FC Fcsb chemat sa răspundă in fata Instanței de fiecare data când oficialii si colaboratorii săi făceau in spațiu public declarații contrare sentințelor defintive, gen “FC Fcsb e Steaua si ne întoarcem acasă, in Ghencea!” Nu doar FC fcsb, însă si presa care nu respecta Constituția dezinformand cu nerușinare publicul pt profit. Ti-ai lua atunci “adio!” de la “discursuri manifest” a la Gradinescu! :-)))

Becali nu e Steaua. Dacă un club, de-a lungul istoriei, e deținut de diverse persoane, când e cineva nemulțumit de conducere își face alt club sau rămâne lângă echipă? Ura împotriva lui Becali ii face pe unii să nu mai gândească. Nu zic că trebuie acceptat, însă faci tot posibilul să îl faci să nu se simtă bine acolo, să îl îndepărtezi, nu părăsești echipa, cred. Și nu spune nimeni că nu pot exista două echipe, succesul CSA Steaua depinde de performanța și de cât fotbal se face acolo, însă prin împiedicarea FCSB, respectiv a suporterilor steliști, nu aveți nimic de câștigat.

Catalynn._..
Catalynn._..  •  16 Iulie 2023, 14:24
Postat de fcsb_clar_e_steaua pe 16 Iulie 2023, 13:47

Presa are o mare vină pentru că promovează astfel de oameni. Nu se găsesc oameni să cumpere un club de tradiție de la Becali? Nu pot fi mereu scandări anti Becali și conducere, bannere, presiuni? Nu cred că soluția e un nou club, CSA Steaua. Însă fiecare face cum crede că e bine.

Da, presa e G….! Dar fără ea FC Fcsb ar fi exact ce a spus Căpitanul! Despre cumpărat, nu știu ce sa îți spun … Din câte vad, fotbalul românesc nu e atractiv pt investitori serioși. :-(((

Catalynn._..
Catalynn._..  •  16 Iulie 2023, 14:21
Postat de fcsb_clar_e_steaua pe 16 Iulie 2023, 13:38

Bine, ai dreptate legat de Becali, însă clubul? Suporterii ce vină au? Nu-s nici gigisti, nici cu MM, cu clubul sunt, cu aceeași echipă. Soluția e îndepărtarea prin presiune a conducerii sau performanța sportivă cu CSA Steaua. Atât, nimic altceva. E o greșeală lupta asta anti suporteri FCSB, că sunt steliști Vs steliști, unii știu mai multă istorie, alții mai puțin.

Ce spui tu va fi valabil in situația strict ipotetică ca Becali se va retrage complet si de facto de la FC fcsb! Pana atunci însă FC Fcsb = Gigi Becali, prin urmare suporterii sunt fcsbisti = gigiști! Tu încerci sa o întorci ca la Brăila cum ca noi suntem talpanisti. Doar ca Talpan nu e patronul CSA, nu e ministru, nu e nici măcar Comandant, ci un simplu slujbaș. Bine ar fi sa aibă la CSA si 50% din puterea pe care o are ne-a jjijji la FC fcsb, azi Steaua era demult in A iar FC Fcsb chemat sa răspundă in fata Instanței de fiecare data când oficialii si colaboratorii săi făceau in spațiu public declarații contrare sentințelor defintive, gen “FC Fcsb e Steaua si ne întoarcem acasă, in Ghencea!” Nu doar FC fcsb, însă si presa care nu respecta Constituția dezinformand cu nerușinare publicul pt profit. Ti-ai lua atunci “adio!” de la “discursuri manifest” a la Gradinescu! :-)))

lefter_popescu
lefter_popescu  •  16 Iulie 2023, 14:19
Postat de bererece pe 16 Iulie 2023, 09:34

Fără 37 de milioane în comentariu?! Ești ok? Și da, asta sugerează :mulți dintre "războinicii stelari" au băgat botul la borcanul cu brânză de oaie. Vrei câteva nume?! Ce zici de Lăcătuș, Pițurcă, Duckadam, Ogăraru, T Stoica și alții care, în momentul în care s-a închis robinetul, s-au transformat în fecioare virgine care nici brânză n-au mâncat și nici gura nu le miroase a urdă?!. Dacă nici ăștia nu bârfesc între ei pe la șprițuri despre manevre și imbârligături.... Dă drumul la aerul condiționat și ai grija de sănătatea ta, lasă-i pe alții să se erijeze în stindarde morale.

...amice, fecioare virgine , precum te exprimi , este un pleonasm. Modifica repede pt ca altfel intri în categoria lui Ilie Dumitrescu cu al sau "presing de intampinare ".

fcsb_clar_e_steaua
fcsb_clar_e_steaua  •  16 Iulie 2023, 13:47
Postat de Catalynn._.. pe 16 Iulie 2023, 13:10

FC fcsb este Becali! Nu exista niciun echivoc, de altfel v-a spus si demostrat cu prisosință ca absolut tot la clubul din Berceni se face cum spune Becali! Acum ca am stabilit asta, schimba in comentariul tău FC Fcsb cu Becali si recitește-l! :-)))

Presa are o mare vină pentru că promovează astfel de oameni. Nu se găsesc oameni să cumpere un club de tradiție de la Becali? Nu pot fi mereu scandări anti Becali și conducere, bannere, presiuni? Nu cred că soluția e un nou club, CSA Steaua. Însă fiecare face cum crede că e bine.

fcsb_clar_e_steaua
fcsb_clar_e_steaua  •  16 Iulie 2023, 13:38
Postat de Catalynn._.. pe 16 Iulie 2023, 13:10

FC fcsb este Becali! Nu exista niciun echivoc, de altfel v-a spus si demostrat cu prisosință ca absolut tot la clubul din Berceni se face cum spune Becali! Acum ca am stabilit asta, schimba in comentariul tău FC Fcsb cu Becali si recitește-l! :-)))

Bine, ai dreptate legat de Becali, însă clubul? Suporterii ce vină au? Nu-s nici gigisti, nici cu MM, cu clubul sunt, cu aceeași echipă. Soluția e îndepărtarea prin presiune a conducerii sau performanța sportivă cu CSA Steaua. Atât, nimic altceva. E o greșeală lupta asta anti suporteri FCSB, că sunt steliști Vs steliști, unii știu mai multă istorie, alții mai puțin.

Catalynn._..
Catalynn._..  •  16 Iulie 2023, 13:10
Postat de fcsb_clar_e_steaua pe 16 Iulie 2023, 09:32

Dacă ții cu FCSB nu înseamnă că ești cu Gigi, suporterii FCSB sunt steliști și o știți cu toții, la CSA sunt cei ce nu l-au mai suportat pe Becali. CSA nu e Steaua, la fel cum Becali nu e Steaua, FCSB e Steaua, vrem sau nu vrem. Singurul mod de a câștiga suporterii de partea CSA e prin performanță sportivă, nu prin tertipuri juridice și bețe in roată puse stiliștilor care își doresc să vadă FCSB/Steaua jucând cu Dinamo din nou in Ghencea. Dacă acolo la CSA s-ar fi știut exact ce se vrea, era de mult echipa in Liga 1 și se concentrau pe fotbal, așa e doar un grup anti Becali care se întâmplă să aibă o echipă de fotbal, una reînființată, cu jucatori de la Regal. Rușinos ce face Talpan și cum se manifestă, ca un om care are nevoie de un control la psihiatrie. Nu-s fan Gigi, MM, sunt fan Steaua, FCSB, adevărată Steaua. Nu-mi place de multe ori ce face conducerea acolo, dar clubul ăsta e același, și înainte și din timpul lui Becali. Ăsta e adevărul.

FC fcsb este Becali! Nu exista niciun echivoc, de altfel v-a spus si demostrat cu prisosință ca absolut tot la clubul din Berceni se face cum spune Becali! Acum ca am stabilit asta, schimba in comentariul tău FC Fcsb cu Becali si recitește-l! :-)))

Catalynn._..
Catalynn._..  •  16 Iulie 2023, 12:59
Postat de steauaefcsb pe 16 Iulie 2023, 11:18

Infractor in libertate? Pai mergi si intreaba generalii ce-au facut cu banii cpubului,de ce au ajuns sa se imprumute de la cioban si de ce i-au dat clubul,este simplu! Tu chiar crezi ca un cioban s-a pus asa stapan pe echipa armatei? Inseamna ca ai creier sub o gaina?

Nu mai bine il intrebi tu pe nea Viorel!? Si poate te lămurește si ca nu a luat niciodată Steaua de la Armata! :-)))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 8
Comentează