Comentarii (63)
mihai041
mihai041  •  08 Ianuarie 2023, 22:36
Postat de emil1986 pe 08 Ianuarie 2023, 21:48

Ideea e, *** de ignorant, ca n-apărea la vremea respectivă CSA în titularura echipei Steaua așa cum apărea clona infiintata scum aproape 6 ani, respectiv CSA Steaua. Pricepi ma minte puțină. Titulatură acelei echipei la acel moment dat și după '89 era FC Steaua sau pur și simplu Steaua. Așa cum era în 1947, când echipa a fost înființată ASA București (Asociația Sportivă Armata), CSCA (Clubul Sportiv Casa Armatei) sau CCA (Casa Centrală a Armatei) și din 1961 denumirea echipei era Steaua, nicidecum CSA Steaua, așa cum se numește clonă din liga 2-a. Sper ca acum au priceput toți proștii, inclusiv clonatul calvinist.

Ia intră tu aici, prostane, să afli cum se numea steaua în perioada 1961-1998 https://en.m.wikipedia.org/wiki/CSA_Steaua_Bucure%C8%99ti_(football) și aici să afli cum se numește echipa pe care o susții https://en.m.wikipedia.org/wiki/FCSB și mai subțire cu jignirile. Vezi că eu îți aduc și dovezi în sprijinul a ceea ce afirm. Ești prost de bubui.

alexh
alexh  •  08 Ianuarie 2023, 22:21
Postat de popescu.dzn pe 08 Ianuarie 2023, 18:35

Tu nu ești prostul care spunea ca Burleanu si Bichir au agreat sa joace CSA barajul?

El e!

alexh
alexh  •  08 Ianuarie 2023, 22:18
Postat de mihai041 pe 08 Ianuarie 2023, 19:19

Nu are ce microfișa să aducă pensionarul. FC-urile, în România au apărut după 1989. Înainte de 1989, toate cluburile de fotbal erau CS-uri.

Asta s-o crezi tu. Erau FC Arges, FC Bihor, FC Constanța, FC Olt, FC Inter Sibiu, FC Baia Mare și altele.

popescu.dzn
popescu.dzn  •  08 Ianuarie 2023, 22:17
Postat de Catalynn_. pe 08 Ianuarie 2023, 20:41

As vrea sa fac o mică corectură, daca îmi permiți, pt ca altfel Milică pensie mică găsește motiv pt a se eschiva! Evident ca in perioada respectiva NU exista sport profesionist, toți sportivii erau “angajați in câmpul muncii” socialiste și nu pt a practica sportul respectiv, dar FC existau. De exemplu FC Olt … sau FC Bihor! Nu însemna ca erau profesioniste ci doar ca aveau o singura secție, cea de fotbal. Dinamo, Steaua, Rapid etc etc cluburi cu mai multe secții sportive erau într-adevăr CS. Tot ce e posibil ca vreun stagiar de pe la Scânteia sa se fi referit la echipa de fotbal Steaua ca FC Steaua in cele 5 rânduri pe care le găseai undeva in vreun colț de pagina, însă la vremea aia era un detaliu absolut insignifiant.

Tu nu ești prostul care a susținut ca va câștiga CSA la TAS si va fi in Liga 1?

emil1986
emil1986  •  08 Ianuarie 2023, 21:48
Postat de mihai041 pe 08 Ianuarie 2023, 20:44

Acuma o dai cu e posibil? Vezi cum te dai singur de gol că minți? Că vorbești fără acoperire. Cum te ia cineva mai tare, cum te încuri în minciuni. Parcă erai ferm convins că în cronicile vremii apărea fc steaua sau steaua București. Ți-ai schimbat discursul de la un comentariu la altul. Mincinosule! Dezinformatorule! *** comunist ce ești!

Ideea e, *** de ignorant, ca n-apărea la vremea respectivă CSA în titularura echipei Steaua așa cum apărea clona infiintata scum aproape 6 ani, respectiv CSA Steaua. Pricepi ma minte puțină. Titulatură acelei echipei la acel moment dat și după '89 era FC Steaua sau pur și simplu Steaua. Așa cum era în 1947, când echipa a fost înființată ASA București (Asociația Sportivă Armata), CSCA (Clubul Sportiv Casa Armatei) sau CCA (Casa Centrală a Armatei) și din 1961 denumirea echipei era Steaua, nicidecum CSA Steaua, așa cum se numește clonă din liga 2-a. Sper ca acum au priceput toți proștii, inclusiv clonatul calvinist.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

c23655
c23655  •  08 Ianuarie 2023, 21:43
Postat de mihai041 pe 08 Ianuarie 2023, 20:26

Nu capul meu sec, prostule, cei care au făcut site-ul nu știu de deciziile din instanțele din România. Vor afla curând. fcfcsb nu este steaua. Însuși Becali o zice. El nu are nicio legătură cu Steaua. Patrimoniul Steaua nu poate fi îndepărtat de csa. Mintea ta îngustă nu poate pricepe asta. Nu fcfcsb e deținătoarea cce, csa este. Voi nu aveți nicio legătură cu ăia. *** a fost dat în vileag la timp. Să ziceți mersi dacă rămâneți cu palmaresul de după 2003. An în care ați luat, abuzivm ființă. Marca steaua și palmaresul de până în 2003 sunt definitiv și irevocabil la csa. Degeaba lătrând voi pe aici. Decizia tribunalului a fost clară.

Daca te referi la clona fc r psd sector 1, da, a luat fiinta abuziv si in curand va iesi totul la iveala, deja stie toata lumea ca sunteti o clona. Rapid a falimentat si s-a desfiintat in 2016. FCSB e Steaua - echipa istorica, iar fc r psd sector 1 e o clona de partid. qed.

mihai041
mihai041  •  08 Ianuarie 2023, 21:11
Postat de Catalynn_. pe 08 Ianuarie 2023, 20:41

As vrea sa fac o mică corectură, daca îmi permiți, pt ca altfel Milică pensie mică găsește motiv pt a se eschiva! Evident ca in perioada respectiva NU exista sport profesionist, toți sportivii erau “angajați in câmpul muncii” socialiste și nu pt a practica sportul respectiv, dar FC existau. De exemplu FC Olt … sau FC Bihor! Nu însemna ca erau profesioniste ci doar ca aveau o singura secție, cea de fotbal. Dinamo, Steaua, Rapid etc etc cluburi cu mai multe secții sportive erau într-adevăr CS. Tot ce e posibil ca vreun stagiar de pe la Scânteia sa se fi referit la echipa de fotbal Steaua ca FC Steaua in cele 5 rânduri pe care le găseai undeva in vreun colț de pagina, însă la vremea aia era un detaliu absolut insignifiant.

Ai dreptate. Uitasem de ele și de Victoria București. Mea culpa. Ideea e că omul se încurcă în minciuni. El, și încă unul sau doi de pe aici, care, am eu impresia că, postează de pe mai multe conturi. Și ai dreptate. Fotbaliștii pe vremea respective apărea ca angajați ai fabricilor, uzinelor sau ai armatei sau miliției. Ești pe subiect.

catalin.mocanu
catalin.mocanu  •  08 Ianuarie 2023, 21:10

E o confuzie in titlul articolului: se vorbeste de un pariu intre Rotaru si managerul de la FCSB, dar aflam in articol ca nu e vorba de managerul Gigi Becali, ci de comicul postac laudaros MM Stoica, omul responsabil cu diferite anunturi si ironii de la FCSB. Cum MM este complet irelevant pentru FCSB, tot asa e si articolul.

odoacru
odoacru  •  08 Ianuarie 2023, 21:09
Postat de emil1986 pe 08 Ianuarie 2023, 20:22

Mai clonă calvinista, de ce-mi răspunzi? Ești una și aceeași persoană cu juristul ratat? E posibil ca înainte de '89 să nu apară în cronici FC, dar nici CSA. Apărea simplu Steaua București. După' 89, cu siguranță a apărut FC Steaua sau FC Steaua București. De aici și FCSB, ignoranță maximă.

fcsb e de la fotbal club sporting bucuresti, prostule.

Catalynn_.
Catalynn_.  •  08 Ianuarie 2023, 20:53
Postat de emil1986 pe 08 Ianuarie 2023, 20:22

Mai clonă calvinista, de ce-mi răspunzi? Ești una și aceeași persoană cu juristul ratat? E posibil ca înainte de '89 să nu apară în cronici FC, dar nici CSA. Apărea simplu Steaua București. După' 89, cu siguranță a apărut FC Steaua sau FC Steaua București. De aici și FCSB, ignoranță maximă.

Ni la Milica pensie mică: “Clonă calvinistă”! :-))) Tataie, ești erudit rău bre! :-))) Acum deci FC Steaua a apărut abia după ‘90 deși ai afirmat apăsat ca in ‘86 CCE NU a fost câștigată de CSA ci de FC :-))) Așa ceva bă!? :-))) Da, ai dreptate, FC Steaua București a fost entitatea înființata in 21 Februarie 2003, pana atunci a mai fost doar AFC Steaua, clubul non profit înființat de MApN in ‘98 unde CSA a externalizat activitatea fotbalistică pt a ii da o spoiala de privatizare.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează