Comentarii (130)
324482868306514
Liviu Aricescu  •  22 August 2018, 16:55

sa intelegem ca justitia romana asa cum o stim-patata,75 % din cetatenii romani nu au incredere in ea,a dat o hotarare ca sa-l ajute pe puscarias cu clona lui ne.no.ro.cita??! puscariasul exulta!

supereduardo10
supereduardo10  •  22 August 2018, 16:54
Postat de ticbis pe 22 August 2018, 16:46

Corect! Exact asa e: palmaresul e la vechea echipa a lui Mititelu, cea dezafiliata si aflata in faliment. Actuala echipa a lui Mititelu si CSU n-au nimic altceva decat ce-au adunat in cei 2-5 ani de cand au aparut.

Vai de capul vostru vb la ce nu va pricepeti ca mai toti romanii epigoni :))) Cum sa spui asa bazaconii?!?! Sa-te lamuresc nitel cum e cu palmaresul. Palmaresul este istoricul unui brend in cazul nostru istoricul unei echipe. Brendul este legat de marca, cine detine acea marca sau dreptul sa foloseasca un nume detine si isoricul adica palmaresul respectivei entitati. cu alte cuvinte mai pe inteles marca detinuta este valoroasa prin istoricul ei!

10207202405083487
Nanu Daniel  •  22 August 2018, 16:53

Avea dracu bani sa cumpere un club in 91 cu tot cu brand ! Ceea ce s-a facut atunci ca sa respecte un ordin de ministru aberant a fost o trecere printr-o conventie a unor jucatori si dreptul de participare in prima liga... pe o societate comerciala infiintata de unele persoane din conducerea clubului. Obligatia lor era sa le plateasca salariile si sa traiasca din vanzari de jucatori (primiti moca), incasari din bilete si alte surse. N-a fost privatizare cu vanzari de active, plati si toate cele. A fost ceva roamanesc care acum avantajeaza vechile cluburi de traditie. Si e normal fiindca munca aceea nu a fost platita.

observator_federal
observator_federal  •  22 August 2018, 16:52
Postat de ticbis pe 22 August 2018, 16:46

Corect! Exact asa e: palmaresul e la vechea echipa a lui Mititelu, cea dezafiliata si aflata in faliment. Actuala echipa a lui Mititelu si CSU n-au nimic altceva decat ce-au adunat in cei 2-5 ani de cand au aparut.

Da, asta este situația actuală, dar echipa posesoare a mărcii, numelui , culorilir, echipa recunoscută de instituția de învățământ Universitatea Craiova și, totodată, echipa cu cei mai mulți suporteri pe stadion (lucru definitoriu pentru Campioana unei mari iubiri) va obține, cu siguranță, recuperarea palmaresului echipwi de suflet a Olteniei. Logic, normal, inevitabil!

ticbis
ticbis  •  22 August 2018, 16:46
Postat de observator_federal pe 22 August 2018, 16:11

Hotărârea dateaza din 18 iunie 2018 și nu recunoaște palmaresul pentru Universitatea Craiova. Ok, dar nu spune că ar fi al echipei lui Mititelu ci al echipei dezafiliate. Cum ziceam, rămâne ca fiecare din echilele craiovene (cea recunoscută de instituția de învățământ Universitatea, recunoscută și de public și deținătoare a tuturor elementelor definitorii pentru Campioana unei mari iubiri și cealaltă "pregendentă", echipa lui Mititelu). Deci GDP, ceai vrea să slună LPF și FRF ?!

Corect! Exact asa e: palmaresul e la vechea echipa a lui Mititelu, cea dezafiliata si aflata in faliment. Actuala echipa a lui Mititelu si CSU n-au nimic altceva decat ce-au adunat in cei 2-5 ani de cand au aparut.

324482868306514
Liviu Aricescu  •  22 August 2018, 16:46
Postat de ticbis pe 22 August 2018, 16:43

Cand vei pricepe ca marca si numele n-au nicio legatura cu palmaresul sportiv al unui club, atunci o sa-ti explic cum sta treaba. Altfel, e inutil!

BAI PU.LI.FR.ICI nu ai ce sa-mi explici mie,tine-ti idioteniile pentru tine.

10207202405083487
Nanu Daniel  •  22 August 2018, 16:45
Postat de ticbis pe 22 August 2018, 15:50

Problema palmaresului nu tine de patron, ci de echipa. OK, legea a obligat "patronul" CSA sa instraineze echipa; aceasta a fost preluata de un alt patron, echipa era tot aia, poate la 3 zile dupa tranzactie a avut meci oficial de campionat. Asta nu inseamna ca CSA si-a suspendat temporar activitatea de fotbal, ci ca a transferat-o asa cum era ea atunci catre alta entitate juridica. Asta asigura automat si transferul de palmares. Daca CSA dorea sa-si suspende activitatea de fotbal pentru ca nu-i mai dadea voie legea sa faca fotbal profesionist; trebuia nu s-o transfere altuia, ci sa solicite FRF si LPF excluderea echipei din competitii. Asa ceva nu s-a intamplat, deci echipa a continuat de acolo de unde a predat-o CSA. Asa s-a intamplat si la Dinamo si la Rapid! Exact la fel! Cat despre cazul Ripensia, nu cunosc amanuntele si nu-mi pot da cu parerea. Insa, pot da un exemplu: Eu, ticbis, imi fac o echipa de fotbal, o pornesc de jos, din ultima liga, ajung pana in liga I-a, castig un campionat, apoi, dupa 15 ani, ma plictisesc de distractia asta si o desfiintez (nu din cauze financiare si nici din cauza de faliment; pur si simplu vreau o pauza). Bun, dupa 10 ani, ma hotarasc sa reinfiintez clubul, fac o alta echipa, ma inscriu din nou in ultima liga, o iau de la capat. Ei bine, palmaresul meu cu prima echipa mi se cuvine atasat la cea nou infiintata, pentru ca notiunea de continuitate va fi inteleasa in sensul ei extins.

Ce transfer bre ? Tu crezi ca se da totul asa pe ochi frumosi. Brand-ul valoreaza mult, in Vest cluburile il pun gaj la banca si obtin imprumuturi grase. Brand-ul se reevalueaza periodic, este bun de patrimoniu. Daca in 91 cluburile comuniste "au transferat" cum zici tu ceva, atunci acel ceva a fost o conventie (fara bani/plata)de a instraina jucatorii unor societati facute de persoane din interiorul clubului, obligatia de ai plati si dreptul de participare in prima liga. Brand-ul nu s-a dat, s-a folosit in mod tacit de viitorii patroni, dar unii patroni s-au facut ai dracului ... atunci ei au primit ceea ce au dat.

ticbis
ticbis  •  22 August 2018, 16:43
Postat de Liviu Aricescu pe 22 August 2018, 16:07

***

Cand vei pricepe ca marca si numele n-au nicio legatura cu palmaresul sportiv al unui club, atunci o sa-ti explic cum sta treaba. Altfel, e inutil!

324482868306514
Liviu Aricescu  •  22 August 2018, 16:31
Postat de observator_federal pe 22 August 2018, 16:11

Hotărârea dateaza din 18 iunie 2018 și nu recunoaște palmaresul pentru Universitatea Craiova. Ok, dar nu spune că ar fi al echipei lui Mititelu ci al echipei dezafiliate. Cum ziceam, rămâne ca fiecare din echilele craiovene (cea recunoscută de instituția de învățământ Universitatea, recunoscută și de public și deținătoare a tuturor elementelor definitorii pentru Campioana unei mari iubiri și cealaltă "pregendentă", echipa lui Mititelu). Deci GDP, ceai vrea să slună LPF și FRF ?!

ordinul de la puscariasul care ii conduce este sa destabilizeze echipa.ai vazut ca a revenit oferta *** mitrita si dupa ce ji.go.dia de arbitru ilfovean a nenorocit meciul cu chiajna,a stiut mangia de ce a sarit la scar.na.via de arbitru dupa meci. invidia miticilor pe ce se intampla la Universitatea Craiova este nemarginita. ji.go.dii dar frf de ce a permis inscrierea unei echipe cu insemne si titulatura asemanatoare cu UNIVERSITATEA CRAIOVA in divizia c? asta nu va intrebati *** de pseudoziaristi de la gsp??? Universitatea Craiova este doar una,recunoscuta de institutia de invatamant din craiova!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

observator_federal
observator_federal  •  22 August 2018, 16:11

Hotărârea dateaza din 18 iunie 2018 și nu recunoaște palmaresul pentru Universitatea Craiova. Ok, dar nu spune că ar fi al echipei lui Mititelu ci al echipei dezafiliate. Cum ziceam, rămâne ca fiecare din echilele craiovene (cea recunoscută de instituția de învățământ Universitatea, recunoscută și de public și deținătoare a tuturor elementelor definitorii pentru Campioana unei mari iubiri și cealaltă "pregendentă", echipa lui Mititelu). Deci GDP, ceai vrea să slună LPF și FRF ?!

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 13
Comentează