Comentarii (17)
saviola3_5
saviola3_5  •  31 August 2020, 17:45

exemplu irelevant, masina nu joaca fotbal, nu poate avea palmares sportiv, ah daca te cheama alonso si esti pilot de formula 1, si concurezi 3 ani pentru ferrari si iesi campion mondial o data, apoi iesi campion mondial cu renault inca o dasta, cate trofee de campion mondial ai in palmares? e simplu? poate nu e, hai ca te lamuresc. CSa a renuntat la sectia de fotbal in 98, cand a cedat drepturile sportive afc-ului, dovada? pai scrie si in sentintele judecatoresti, scrie inclusiv pe site-ul MAPN, plus ca mapn a infiintat echipa noua in 2017, in niciun momend nu s-a pus problema ca csa sa recupereze cumva echipa de fotbal fondata in 1947 ca uni din sectiile clubului polisportiv. daca echipa de fondata in 1947 a jucat neincetat de atunci si pana acum in liga 1, timp de 73 de ani aand mai multe denumiri, oare la cine o fi palmaresul? e greu?

lupu68
lupu68  •  31 August 2020, 17:41
Postat de 10arecare pe 31 August 2020, 16:57

Hai să-ți dau un exemplu. Te duci si închiriezi o mașină in regim Rent Car pe termen determinat,o săptămână să zicem . Semnezi un contract unde ai niște clauze si reguli de respectat,mai primești si jumătate de rezervor de carburant,evident primești actele masina si cheile. După o săptămână aduci mașina înapoi la firmă predai mașina in stare buna,cu jumătate de rezervor,cheile si actele. Teai folosit de bun si l-ai returnat. Conform aceluiași contract al FC Steaua București- Păunescu -Becali ,trebuia predată echipa (jucătorii putea să îi transfere la alta echipă sau sa îi vândă si sa lase jucători de 7 lei) ,locul in liga1 ,si să lași societatea fara datorii. Făcând o comparație cu exemplul mașinii,Becali a închiriat mașina,a plătit pentru ea,a respectat contractul dar rămâne cu actele mașinii (idemtitatea sportivă aka continuatoarea Steaua)și sa presupunem ca mașina avea si un loc de parcare obținut de firma de rent a car(si anume locul din liga1). Asta daca o luăm după orice fel de logică citind contractul dintre părți care a fost făcut public.Daca nu-l citim,credem fiecare ce vrem si îi lăsăm pe moderatori de 2 lei sa nască discuții ori de cate ori are ocazia. După alta logică,cine ar fi cumpărat o echipă ca Steaua cu 5 milioane de dolari, echipă cu stadion si baza de pregătire? Nimeni iti zic eu mai ales ca stadionul si bwza sportivă se află într-o unitate militară. Talpan oricât de scăpat de la socola pare a fi a demonstrat ca avut dreptate,altfel castiga Gigi la Cedo

Alo! Pai ce facem aici, batem campii? Pai masina a fost COMPLET transformata, omul a tunat-o ca sa o inscrie in competitii, i-a pus motor turbo, i-a schimbat caroseria uzata, faruri cu xenon, spaliere moderne, 6 trepte de viteza ... Nu mai e aceeasi masina, bre!!!!!!!!

stefan..
stefan..  •  31 August 2020, 17:34

Cioc-cioc!... -Cine e? întreabă Gigi Becali, frecandu-si palmele de bucurie , visând la cele 15 milioane pentru "perla" sa. - Falimentu', se aude de dincolo de usa. :))))

10arecare
10arecare  •  31 August 2020, 16:57
Postat de Silvio pe 31 August 2020, 15:05

Daca e adevarat ce spui, atunci ar fi trebuit confiscat clubul de la becali si continuat in liga 1, nu in liga satelor! Pana nu faci acest lucru, Steaua ramane echipa care are CONTINUITATE SPORTIVA, indiferent in ce fel isi schimba numele.

Hai să-ți dau un exemplu. Te duci si închiriezi o mașină in regim Rent Car pe termen determinat,o săptămână să zicem . Semnezi un contract unde ai niște clauze si reguli de respectat,mai primești si jumătate de rezervor de carburant,evident primești actele masina si cheile. După o săptămână aduci mașina înapoi la firmă predai mașina in stare buna,cu jumătate de rezervor,cheile si actele. Teai folosit de bun si l-ai returnat. Conform aceluiași contract al FC Steaua București- Păunescu -Becali ,trebuia predată echipa (jucătorii putea să îi transfere la alta echipă sau sa îi vândă si sa lase jucători de 7 lei) ,locul in liga1 ,si să lași societatea fara datorii. Făcând o comparație cu exemplul mașinii,Becali a închiriat mașina,a plătit pentru ea,a respectat contractul dar rămâne cu actele mașinii (idemtitatea sportivă aka continuatoarea Steaua)și sa presupunem ca mașina avea si un loc de parcare obținut de firma de rent a car(si anume locul din liga1). Asta daca o luăm după orice fel de logică citind contractul dintre părți care a fost făcut public.Daca nu-l citim,credem fiecare ce vrem si îi lăsăm pe moderatori de 2 lei sa nască discuții ori de cate ori are ocazia. După alta logică,cine ar fi cumpărat o echipă ca Steaua cu 5 milioane de dolari, echipă cu stadion si baza de pregătire? Nimeni iti zic eu mai ales ca stadionul si bwza sportivă se află într-o unitate militară. Talpan oricât de scăpat de la socola pare a fi a demonstrat ca avut dreptate,altfel castiga Gigi la Cedo

Silvio
Silvio  •  31 August 2020, 15:05
Postat de persanu pe 31 August 2020, 14:59

Alooo , debitezi , trezeste-te. Datorita oamenilor ca Lita Dumitru si Duckadam sau Ilie Dumitrescu lumea are impresia ca FCSB este STEAUA. Total gresit , cu siguranta daca Lita Dumitru ar avea interese la echipa armatei ar fi spus de ea ca este adevarata Steaua , asa cu FCSB poate il vede Gigi si il cheama sa ii faca un contract sa nu mai munceascape tiruri si sa se chinuie la varsta asta cumn spunea chiar el. Din pacate. Sa stii totusi ca si eu m-am obisnuit ca FCSB este Steaua pentru ca Fcsb a avut niste rezultate in europa , pentru ei deschid tv pt fotbalul romanesc si pt Craiova si Viitorul , dar nu o sa sustin niciodata ca FCSB este Steaua indiferent daca era sau nu decizia instantei , dintr-un singur motiv , am citit contractul intre parti , ceea ce multe oi nu au facut-o si nici nu o vor face dar vor semnaliza inteligenta lor asimptomatica peste tot. In contract scrie CLAR , NEGREU PE ALB , echipa este CONCESIONATA pe o perioada de 15 ani cu cateva clauze , sa plateasca datoriile , sa joace si sa se antreneze in ghencea contra cost , sa investeasca in echipa si sa nu retrogradeze , sa presupunem ca echipa retrograda echipa revenea automat in bratele armatei datorita clauzei , si atentie concesionat inseamna imprumutat , cesionat inseamna ca renunti de bunavoie la un bun fara eventuale drepturi in viitor . Becali a luat echipa de la Paunescu care a si preluat contractul facut de Armata cu Paunescu . Sa intelegi altceva din asta , tre ***. Trb sa dea si locul L1.

Daca e adevarat ce spui, atunci ar fi trebuit confiscat clubul de la becali si continuat in liga 1, nu in liga satelor! Pana nu faci acest lucru, Steaua ramane echipa care are CONTINUITATE SPORTIVA, indiferent in ce fel isi schimba numele.

persanu
persanu  •  31 August 2020, 14:59
Postat de Dumitru Florin pe 31 August 2020, 14:39

Corect, nea Lita! STEAUA este una singura, indiferent de schimbarea "capului", a hotararilor unor judecatori care habar nu au de istoria fotbalului romanesc si cine are drept de mostenire a unui CV de echipa. Facatura aia din nu stiu care esalon inferior este doar nascocirea unui racan cu stele pe epoleti, care s-a trezit cu mintea blocata! Pacat ca exista cativa fosti jucatori la Steaua, unii chiar cu supremul trofeu european in vitrina din sufragerie, altii cu titlurile de campioni castigate chiar si dupa 1990 sau 2000 care se fac ca "uita" ce culori au avut la tricou! Fronda lor nu este nici asupra "traversarilor" pe care le-a facut echipa in timp, nici simpatia sau crezul in dementa afisata de individul ala de-si zice "justitiarul istoriei fotbalistice", ci doar pentru ca nu-l suporta pe Gigi Becali, uitand ca daca nu ar fi existat acesta, echipa ajungea exact unde se afla acum facatura lui Talpan! Parca-i vad pe toti acesti "revolutionari" cum, daca prin absurd Becali ar ceda clubul acelui individ cu epoleti, isi vor aduce aminte ca au castigat CCE si vor "reintregi" vitrina cu trofee, adaugandu-le si pe cele de dupa "schisma" din 2003...

Alooo , debitezi , trezeste-te. Datorita oamenilor ca Lita Dumitru si Duckadam sau Ilie Dumitrescu lumea are impresia ca FCSB este STEAUA. Total gresit , cu siguranta daca Lita Dumitru ar avea interese la echipa armatei ar fi spus de ea ca este adevarata Steaua , asa cu FCSB poate il vede Gigi si il cheama sa ii faca un contract sa nu mai munceascape tiruri si sa se chinuie la varsta asta cumn spunea chiar el. Din pacate. Sa stii totusi ca si eu m-am obisnuit ca FCSB este Steaua pentru ca Fcsb a avut niste rezultate in europa , pentru ei deschid tv pt fotbalul romanesc si pt Craiova si Viitorul , dar nu o sa sustin niciodata ca FCSB este Steaua indiferent daca era sau nu decizia instantei , dintr-un singur motiv , am citit contractul intre parti , ceea ce multe oi nu au facut-o si nici nu o vor face dar vor semnaliza inteligenta lor asimptomatica peste tot. In contract scrie CLAR , NEGREU PE ALB , echipa este CONCESIONATA pe o perioada de 15 ani cu cateva clauze , sa plateasca datoriile , sa joace si sa se antreneze in ghencea contra cost , sa investeasca in echipa si sa nu retrogradeze , sa presupunem ca echipa retrograda echipa revenea automat in bratele armatei datorita clauzei , si atentie concesionat inseamna imprumutat , cesionat inseamna ca renunti de bunavoie la un bun fara eventuale drepturi in viitor . Becali a luat echipa de la Paunescu care a si preluat contractul facut de Armata cu Paunescu . Sa intelegi altceva din asta , tre ***. Trb sa dea si locul L1.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1198649370199221
Dumitru Florin  •  31 August 2020, 14:39

Corect, nea Lita! STEAUA este una singura, indiferent de schimbarea "capului", a hotararilor unor judecatori care habar nu au de istoria fotbalului romanesc si cine are drept de mostenire a unui CV de echipa. Facatura aia din nu stiu care esalon inferior este doar nascocirea unui racan cu stele pe epoleti, care s-a trezit cu mintea blocata! Pacat ca exista cativa fosti jucatori la Steaua, unii chiar cu supremul trofeu european in vitrina din sufragerie, altii cu titlurile de campioni castigate chiar si dupa 1990 sau 2000 care se fac ca "uita" ce culori au avut la tricou! Fronda lor nu este nici asupra "traversarilor" pe care le-a facut echipa in timp, nici simpatia sau crezul in dementa afisata de individul ala de-si zice "justitiarul istoriei fotbalistice", ci doar pentru ca nu-l suporta pe Gigi Becali, uitand ca daca nu ar fi existat acesta, echipa ajungea exact unde se afla acum facatura lui Talpan! Parca-i vad pe toti acesti "revolutionari" cum, daca prin absurd Becali ar ceda clubul acelui individ cu epoleti, isi vor aduce aminte ca au castigat CCE si vor "reintregi" vitrina cu trofee, adaugandu-le si pe cele de dupa "schisma" din 2003...

tictris
tictris  •  31 August 2020, 13:49
Postat de lupu68 pe 31 August 2020, 13:28

O! Ho! Ho! Sari, catalynne, ca arde! Sariti, ma, toti cu extinctoarele sa-l ajutati, ca va ia sandramaua foc: iute, puneti mana pe galeti si, daca tot va miscati, mai dati-va si cu apa pe ochi: adriann_, coana Alice, hai, ca sunteti destui! Ce faceti, il lasati pe Lita sa bata campii sau il reclamati la Fiscul american din Chiajna?

Stai linistit, ca Catalynn asta (imi asum cacofonia), habar n-are cine e Lita Dumitru! In viata lui nu l-a vazut jucand pe viu, din tribunele de pe "Republicii" si "23 August" in anii '60-'70 sau prin Ghencea anilor '75! Prostanul asta talpanist nici macar pe Marcel Raducanu nu l-a vazut vreodata jucand in "Templu"! Asta nu e stelist; n-a fost niciodata... e doar un atarnator recent al peluzei, cu Becali in gura de cand s-a nascut... Catalynn asta e doar un amarat... n-are fata de stelist si nici nu va avea niciodata asa ceva... ever!

standart
standart  •  31 August 2020, 13:45
Postat de babahuba pe 31 August 2020, 13:34

"sclavetii din liga 3" nu se intreaba de ce MAPN-ul ascunde documente?

Poate întreabă procuratura...

Silvio
Silvio  •  31 August 2020, 13:42
Postat de Costel Chelaru pe 31 August 2020, 13:35

E clar ca asta e Steaua..dar Becali a transformato dupa chipul si asemanarea lui. Nu mai simt nimic pentru echipa asta

E clar ca armata si generalii l-au lasat sa isi faca de cap cu Steaua.. si acum incearca sa o redreseze, dar intr-un mod gresit. Cel mai corect ar fi fost sa il indeparteze pe cioban de la echipa din liga 1, sa pastreze lotul de jucatori si palmaresul post 2003. Dar nu au cum sa faca acest lucru, iar infiintarea unei echipe in liga 4 folosind numele si stema nu e suficient, daca nu exista continuitate.. ***!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
Comentează