Comentarii (243)
gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  12 Iulie 2017, 18:07
Postat de timm pe 12 Iulie 2017, 16:54

Ma prostovane. LPF este organizatorul ligii 1. Ai priceput? Tu te uiti in ROAF care este regulamentul FRF, care nu organizeaza liga 1. Citeste regulamentul LPF priving organizarea ligii 1. Ai priceput?

Prostovane, toata lumea si toate televiziunile vorbesc despre cum ar trebui sa fie campioana Viitorul, sau Steaua, dupa preferinte, facand referire la art 8 din ROAF si art 27 din ROAF ( inclusiv oficialii Viitorului ) , iar matale o tii una si buna cu alt regulament, al LPF :)))) Matale unde ai gasit regulamentul LPF, ca esti unicat pe planeta, esti singurul care il citesti :))))) Toata lumea citeste din ROAF, tu ai regulametul tau :))))

timm
timm  •  12 Iulie 2017, 18:06
Postat de gigi_becali_4 pe 12 Iulie 2017, 18:00

Ai perfecta dreptate, mai mult decat atat, nu a fost votat nimic in CEX decat ROAF-ul !! Nu exista alt regulament, sau act aditional. Exista doar comunicatul Ligii, in care ei interpreteaza ROAF cum vor ei... Eu am o singura intrebare : De ce exista un singur articol de legiferare a campioanei pentru 4 sisteme de campionat ??? ( campionat tur-retur, campionat turneu, campionat eliminatoriu, campionat play-off / play-out ) . Pentru ca daca exista un singur articol de stabilire a campioanei, si se foloseste in el in el tot timpul doar sintagma "campionat" , atunci cand exista in fapt 4 sisteme de organizare a campionatului, este clar 100% ca sintagma "campionat" face referire la toate cele patru sisteme, adica inclusiv la ce am avut anul trecut. Sa faci ceea ce fac LPF cu FRF si sa spui ca anul trecut am avut 2 campionate este de rasul curcilor :))) Nu, am avut un singur campionat anul trecut, avem un singur articol care stabileste campioana, si acela este art.27 : " Dacă două sau mai multe echipe acumulează acelaşi număr de puncte după ce au jucat TOATE meciurile programate în campionat, clasamentul se va stabili pe baza aplicării, în ordine, a următoarelor criterii: a) numărul mai mare de puncte obţinute în jocurile DIRECTE disputate între echipele aflate la egalitate de puncte" . Punct. Nu am avut decat 1 campionat anul trecut, ca daca aveam doua, trebuiau 2 campioane. Aplicati regulamentul, nu va faceti de ras cu 2 campionate intr-unul :)))

Ma prostovane. CEX-ul FRF la cererea LPF a interpretat art 27 al 3(plus alte articole care erau neclare). CEX-ul FRF a votat in unanimitate. Apoi a informat LPF asupra interpretarilor. LPF a informat in 29 feb 2016 cluburile despre interpretari. fcsb nu a contestat interpretarea, nici alt club. ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  12 Iulie 2017, 18:03
Postat de timm pe 12 Iulie 2017, 18:00

Ai televizor???? Vezi cum a abordat partidele Craiova cu fcsb...noncombat...si scorul. Vezi alte meciuri jucate de Craiova in playoff...:))) Acum Craiova a primit 400K de la fcsb pentru servicii. Ai priceput?

Deci Craiova a fost blat cu Steaua, dar Craiova a jucat cu titularii, cu prima echipa. Hmmmm..... atunci la Craiova cu Viitorul ce a fost, cand Craiova a jucat cu Viitorul cu rezervele + 4 juniori din care 2 nici nu mai jucasera 1 meci macar in Liga 1, si nici nu prinsesera vreodata banca de rezerve la Craiova ? :)))))) Nu mai lua pastile, ca te afecteaza :)

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  12 Iulie 2017, 18:01
Postat de Toma Antonio-Marius pe 12 Iulie 2017, 17:26

Timp băiatule,du-te si fa-ti un control la cap prietene ***,nu mai vezi realitatea,cand a fost noncombat cu craiova cand patronii celor 2 echipe erai la cutite

:))))) Eu cred ca se referea la meciul Craiova cu Viitorul , cand a fost scandal pentru ca Craiova a venit cu 4 juniori la meci, din care 2 erau debutanti in divizia A, nici pe banca de rezerve nu mai fusesera vreodata , si incurca Viitorul cu Streaua :)))

timm
timm  •  12 Iulie 2017, 18:00
Postat de Toma Antonio-Marius pe 12 Iulie 2017, 17:26

Timp băiatule,du-te si fa-ti un control la cap prietene ***,nu mai vezi realitatea,cand a fost noncombat cu craiova cand patronii celor 2 echipe erai la cutite

Ai televizor???? Vezi cum a abordat partidele Craiova cu fcsb...noncombat...si scorul. Vezi alte meciuri jucate de Craiova in playoff...:))) Acum Craiova a primit 400K de la fcsb pentru servicii. Ai priceput?

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  12 Iulie 2017, 18:00
Postat de Toma Antonio-Marius pe 12 Iulie 2017, 16:42

Nu contează ce a votat Argaseala pe 29 februarie si ceilalți din cex,dacă nu s-redactat,semnat si stampilat de catre toti votantii,un regulament adițional la regulamentul principal,orice se votează si nu se scrie este egal cu 0

Ai perfecta dreptate, mai mult decat atat, nu a fost votat nimic in CEX decat ROAF-ul !! Nu exista alt regulament, sau act aditional. Exista doar comunicatul Ligii, in care ei interpreteaza ROAF cum vor ei... Eu am o singura intrebare : De ce exista un singur articol de legiferare a campioanei pentru 4 sisteme de campionat ??? ( campionat tur-retur, campionat turneu, campionat eliminatoriu, campionat play-off / play-out ) . Pentru ca daca exista un singur articol de stabilire a campioanei, si se foloseste in el in el tot timpul doar sintagma "campionat" , atunci cand exista in fapt 4 sisteme de organizare a campionatului, este clar 100% ca sintagma "campionat" face referire la toate cele patru sisteme, adica inclusiv la ce am avut anul trecut. Sa faci ceea ce fac LPF cu FRF si sa spui ca anul trecut am avut 2 campionate este de rasul curcilor :))) Nu, am avut un singur campionat anul trecut, avem un singur articol care stabileste campioana, si acela este art.27 : " Dacă două sau mai multe echipe acumulează acelaşi număr de puncte după ce au jucat TOATE meciurile programate în campionat, clasamentul se va stabili pe baza aplicării, în ordine, a următoarelor criterii: a) numărul mai mare de puncte obţinute în jocurile DIRECTE disputate între echipele aflate la egalitate de puncte" . Punct. Nu am avut decat 1 campionat anul trecut, ca daca aveam doua, trebuiau 2 campioane. Aplicati regulamentul, nu va faceti de ras cu 2 campionate intr-unul :)))

1251080135017632
Toma Antonio-Marius  •  12 Iulie 2017, 17:26
Postat de timm pe 12 Iulie 2017, 17:21

Ma mincinosule, rupt de realitate. Nu traiesc in Romania. Cu fcsb au fost non-combat Craiova, CFR si Astra. fcsb cand a jucat cu Viitorul si Dinamo a fost ajutata de arbitrii a jucat in 14 oameni. Despre ce vorbim?

Timp băiatule,du-te si fa-ti un control la cap prietene ***,nu mai vezi realitatea,cand a fost noncombat cu craiova cand patronii celor 2 echipe erai la cutite

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

timm
timm  •  12 Iulie 2017, 17:21
Postat de Toma Antonio-Marius pe 12 Iulie 2017, 17:07

Timm,eu cred ca tu faci parte din anturajul frf si tie frica sa nu cada regimul burleanu,dacă e s-o luam p-aia dreapta viitorul nu merita sa fie nici pe locul 2 la cum s- a jucat playoff-ul,stii bine cum a fost ajutată si de adversari si de arbitrii,fcsb si dinamo au practicat un fotbal mult mai bun,viitorul merita sa fie anul asta pe locul 3,dupa fcsb si dinamo

Ma mincinosule, rupt de realitate. Nu traiesc in Romania. Cu fcsb au fost non-combat Craiova, CFR si Astra. fcsb cand a jucat cu Viitorul si Dinamo a fost ajutata de arbitrii a jucat in 14 oameni. Despre ce vorbim?

1251080135017632
Toma Antonio-Marius  •  12 Iulie 2017, 17:07
Postat de timm pe 12 Iulie 2017, 16:50

Ca sa nu mori prost "Interpretarea oficială are caracter general obligatoriu, la fel ca actul normativ interpretat. în legătură cu actele normative (legile) interpretative, art. 9 alin. (2) C.civ. stabileşte că norma interpretativă produce efecte numai pentru viitor”.

Timm,eu cred ca tu faci parte din anturajul frf si tie frica sa nu cada regimul burleanu,dacă e s-o luam p-aia dreapta viitorul nu merita sa fie nici pe locul 2 la cum s- a jucat playoff-ul,stii bine cum a fost ajutată si de adversari si de arbitrii,fcsb si dinamo au practicat un fotbal mult mai bun,viitorul merita sa fie anul asta pe locul 3,dupa fcsb si dinamo

timm
timm  •  12 Iulie 2017, 16:54
Postat de gigi_becali_4 pe 12 Iulie 2017, 16:48

Deci e clar ca in art.27, cuvantul CAMPIONAT nu se refera DOAR la sistemul "campionat tur-retur" se refera la TOATE sistemele, fie ca e vorba de "campionat tur-retur", sau sistem "campionat turneu" , sau sistem "campionat eliminatoriu" , sau sistem "campionat play-off/play-out" . Daca in art. 27 , cum pretind Liga si FRF , se legifereaza cum se stabileste campioana DOAR pentru sistemul "campionat tur-retur" , atunci cum se face ca NU EXISTA NICI UN ALT ARTICOL DE STABILIRE A CAMPIOANELOR pentru RESTUL SISTEMELOR COMPETITIONALE ???? ( turneu, eliminatoriu si play-off / play-out ! ) ..... Si daca sustin ca art.27 se refera DOAR la sistemul "play-off / play-out" , unde sunt articolele prin care se stabileste campiona pentru celelalte 3 sisteme ??? Nu exista alt articol ! Deci e clar, pentru ca art.27 este SINGURUL care legifereaza cum se stabileste campioana, el se aplica pentru toate cele 4 sisteme competitionale. Si daca se aplica pentru toate ce 4 ( inclusiv play off / play-out ) , termenul de "campionat" din cuprinsul art.27 nu se refera DOAR la "sistemul competitional campionat tur-retur" , ci este denumirea unitara pentru toate patru. Deci daca au " acelaşi număr de puncte după ce au jucat TOATE meciurile programate în campionat, " se ia in considerare " numărul mai mare de puncte obţinute în jocurile DIRECTE disputate între echipele aflate la egalitate de puncte "

Ma prostovane. LPF este organizatorul ligii 1. Ai priceput? Tu te uiti in ROAF care este regulamentul FRF, care nu organizeaza liga 1. Citeste regulamentul LPF priving organizarea ligii 1. Ai priceput?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 25
Comentează