Articol de GSP - Publicat vineri, 01 iulie 2022 13:34 / Actualizat vineri, 01 iulie 2022 18:04
Azi, la tragerea la sorți pentru sezonul 2022-2023 din Liga 1, s-a anunțat că se pregătește un nou contract pentru drepturile TV.
Actualul contract, în baza căruia firma eAD achită 28 de milioane de euro pe sezon, va expira peste două sezoane, iar deținătorul drepturilor TV și Liga Profesionistă de Fotbal au demarat deja discuțiile pentru o nouă înțelegere.
Mai mulți bani în Liga 1 din drepturile TV
„Da, am demarat discuțiile. Da, am crescut suma. Veți afla suma în perioada următoare.
E o propunere mai amplă. Noi avem o penalizare, din pandemie, pe care nu am încasat-o încă. E o propunere mai amplă. Renunțăm la penalizare, creștem suma și plătim o sumă suplimentară ca bonus, pe criterii de audiență pe stadioane și la TV”, a spus Orlando Nicoară, șeful firmei eAD.
Anticipând cumva, apare un alt principiu de lucru, în care cluburile înțeleg că pentru a accesa anumite sume trebuie să îmbunătățească aspecte care țin de marketing.
- Justin Ștefan, secretar general al LPF
Un nou sponsor pentru Liga 1
Superbet e noul sponsorul al Ligii 1 din acest sezon.
„Parteneriatul s-a încheiat pentru 2 ani. Suma nu e confidențială, dar este parte din cele 28 de milioane de euro, pe care îi plătim noi Ligii pentru drepturile TV și cele comerciale. Acest parteneriat face parte din contractul pentru drepturile de televizare și cele comerciale ale SuperLigii”, a spus Orlando Nicoară.
Sperăm că acest parteneriat să fie de bun augur și să avem fotbal de calitate.
- Gino Iorgulescu, președinte LPF
Citește și:
Dorin Rotariu exclude varianta FCSB » Cu ce club vrea să semneze