Comentarii (193)
valah.redandblue
valah.redandblue  •  26 Aprilie 2012, 16:40
Postat de sylar_1923 pe 26 Aprilie 2012, 16:13

Noi niciodata nu am pus la indoiala valoarea fotbalistilor. Eu sunt rapidist din tata in fiu, si chiar si tatal meu lauda foarte multi jucatori pe care dinamo sau steaua i-a avut. As fi ipocrit sa spun ca Lacatus, Dumitrache, Dinu sau oricare altul nu avea valoare. Desigur ca pot fi si exceptii, cum de altfel ai precizat si tu, de fotbalisti care au crescut la dinamo, nu care au fost racolati de sistem, insa ei raman niste EXCEPTII. Si nu cred ca exagerez cu nimic cand spun ca titlurile se castigau INDIFERENT DE CONSECINTE. Se calca pe cadavre ca sa castige steaua sau dinamo, si se ajungea la asta tocmai pentru ca erau cluburi ca Arges sau Rapid care se opuneau regimului.

Cu ce puii mei se opunea Rapidul ca nu punea în pericol nici Cupa și nici campionatul? Echipa care a dat peste bot regimului, prin performațele ei extraordinare a fost U Craiova.

riccardo1966
riccardo1966  •  26 Aprilie 2012, 16:39
Postat de rdanutz pe 26 Aprilie 2012, 13:13

Ai fost! Acum NU mai esti! (cumparator de buna credinta) Mai omule, tu nu ai inteles ca esti condamnat pentru TAINUIRE?! Ejti cam bucciu ... ai tras pe nas? Bine, nu o sa spui acum ca stiai despre ce e vorba si ca ai spus ceva de genu: ´Daca nici astia de la Dinamo nu mai rezolva o masina, atunci cine?´ Imi pare rau DACA ti-ai luat teapa, numai ca eu cred ca ai facut-o cu buna stiinta! Nu?! Iti doresc sa se afle adevarul si daca nu esti vinovat sa ti se plateasca si daune!

In Italia , fapta celor care au cumparat de la HOTI , se chiama "RICETAZIONE" si se pedepseste mai dur decat hotia insasi... !

starchild
starchild  •  26 Aprilie 2012, 16:38

Va recomand sa treceti peste frustraile trecutului. Steaua sau Dinamo nu sunt vinovate pentru cei 45 de ani de comunism, voi sunteti. Ati acceptat un regim politic si jurdic tipm de 45 de ani, vi l-ati insusit, acum ni-l reprosati noua, celor care l-am schimbat. E rusinos, ce faceti! Be all your sins remembered!

badeadorian
badeadorian  •  26 Aprilie 2012, 16:38
Postat de starchild pe 26 Aprilie 2012, 16:33

Permite-mi sa te intreb ceva, voi de ce ati partcipat in competitie? V-a obligat cineva sa faceti fotbal? V-a amenintat cineva cu arma? Ati participat la acest ''masacru' si asta va face complici, ati acceptat status-quoul, nu sunteti victime, sunteti infractori. Rezolutia infractionala a Rapidului comunist, dar si a celorlate echipe nu este in discutie.

Ai o fractura de logica de face groapa Marianelor sa roseasca !!!! AM PARTICIPAT la competitia interna pentru ca ERAM O ECHIPA DE TRADITIE , aveam o masa de suporteri impresionanta si O GALERIE INEGALABILA . Forta care a tinut Rapidul in viata A FOST GALERIA EI UNICA . Nu iti pot cere sa gandesti corect , dar iti cer sa faci un efort macar sa gandesti inainte sa pui aberatii pe hartie . Sau sa citesti , sau sa vorbesti cu oameni batrani fie ei si din oltenia ta natala . Sunt oameni corecti pe acolo si poti invata multe .Pana nu este prea tarziu .

valah.redandblue
valah.redandblue  •  26 Aprilie 2012, 16:36
Postat de sibelius pe 26 Aprilie 2012, 16:30

Hai sa incepem sa gandim logic: cine e de fapt FC Arges? e fosta Dinamo Pitesti fosta Dinamo Obor, ultima infiintata la fel ca Dinamo. A jucat Rapidul in exil dupa 1945? Nu cred. A fost una dintre echipele interbelice care a supravietuit. Cum? Ghici. Asa cum au existat si lideri comunisti picati in dizgratie, asa au existat echipe scapate din brate de comunisti. Pana la urma si Rapidul tot club departamental a fost... Despre alte echipe(gen Craiova) nu are rost sa vorbim. Anul infiintarii spune totul. Ca armata, politia si securitatea au facut abuzuri SI in fotbal e adevarat. Dar nu numai acolo.

Sa ne întoarcem pana la Burebista de ce nu? Get a life man, trăim în prezent și nu prea avem viitor.

sibelius
sibelius  •  26 Aprilie 2012, 16:35
Postat de badeadorian pe 26 Aprilie 2012, 16:26

sal alex , da-mi voie sa spun si eu ceva : UTA, Arges, Craiova si Ploiestiu' s-au descurcat PENTRU CA AU AVUT IN SPATE un oras resedinta de judet !!! si mai marii de la judet nu erau chiar neica nimeni !!! Nu se putea ajunge sa joace doar Steaua si Dinamo in prima divizie ( desi prin sateliti aproape ca au monopolizat fotbalul de prima scena ) si existau judete unde "capul de partid" pe judet tinea ca echipa fanion sa nu fie "maltratata" ... in schimb la anumite telefoane erau cu "sa traiti am inteles" !!! . Rapidul era echipa unui cartier SI ATAT !!! Nu aveam voie sa scoatem capul . Era periculos la ce masa de suporteri avea Rapidul .

Salutare bade, Pe o anumita epoca ai perfecta dreptate cu Rapidul. Dar nu ati fost oprimati tot timpul. Daca vorbim despre sateliti(toti stim ca au fost, si se stiau si polii de putere) ia o Scanteia de la sfarsitul anilor '40 si vezi cate echipe ceferiste erau in prima divizie. Aia nu tot un fel de sateliti erau pe linie departamentala? E drept, asa cum ai spus, ca daca venea ordinul de MAI SUS de ministerul de restort toata lumea inghitea in sec.

sibelius
sibelius  •  26 Aprilie 2012, 16:35
Postat de badeadorian pe 26 Aprilie 2012, 16:26

sal alex , da-mi voie sa spun si eu ceva : UTA, Arges, Craiova si Ploiestiu' s-au descurcat PENTRU CA AU AVUT IN SPATE un oras resedinta de judet !!! si mai marii de la judet nu erau chiar neica nimeni !!! Nu se putea ajunge sa joace doar Steaua si Dinamo in prima divizie ( desi prin sateliti aproape ca au monopolizat fotbalul de prima scena ) si existau judete unde "capul de partid" pe judet tinea ca echipa fanion sa nu fie "maltratata" ... in schimb la anumite telefoane erau cu "sa traiti am inteles" !!! . Rapidul era echipa unui cartier SI ATAT !!! Nu aveam voie sa scoatem capul . Era periculos la ce masa de suporteri avea Rapidul .

Salutare bade, Pe o anumita epoca ai perfecta dreptate cu Rapidul. Dar nu ati fost oprimati tot timpul. Daca vorbim despre sateliti(toti stim ca au fost, si se stiau si polii de putere) ia o Scanteia de la sfarsitul anilor '40 si vezi cate echipe ceferiste erau in prima divizie. Aia nu tot un fel de sateliti erau pe linie departamentala? E drept, asa cum ai spus, ca daca venea ordinul de MAI SUS de ministerul de restort toata lumea inghitea in sec.

badeadorian
badeadorian  •  26 Aprilie 2012, 16:34
Postat de alex_cainele pe 26 Aprilie 2012, 16:19

Se calca si nu prea pana nu a mers Valentin la Steaua. Arges si-a cucerit ultimul titlu in Stefan cel Mare stergand pe jos cu Dinamo. Daca era sa se calce pe cadavre nu luau pitestenii titlul in vecii vecilor. S-a ajuns la mizerii in anii "de glorie", cam prin 85 cand era deja Valentin la Steaua si se gasisera generalii din Securitate sa-si bage coada la Dinamo. In primul rand atunci au aparut satelitii(Flacara Moreni, Victoria, FC Olt), atunci s-au luat ghetele de aur cu japca(Mateut si Camataru), atunci a fost perioada in care cele doua echipe terminau pe 1 si 2 in campionat si jucau negresit finala cupei. Si atunci a fost si mizeria aia de episod cu jucatorii Rapidului arestati

alex esti un caracter corect , mai rar suporteri ca tine . tot ce ai spus este de bun simt si logic cu un minuscul amendament :Arges si-a cucerit ultimul titlu in Stefan cel Mare stergand pe jos cu Dinamo NUMAI DATORITA GENIULUI LUI DOBRIN . Si nu a sters pe jos , a fost un 3-4 superb in care recunosc ca arbitrajul a fost chiar corect !!!!! Doar geniul Dobrin a facut diferenta . Cum era titrat in ziar : Dobrin si-a exercitat dreptul de veto !!! Atunci am auzit prima data de veto !!! Habar nu aveam ce inseamna :))))))

starchild
starchild  •  26 Aprilie 2012, 16:33
Postat de badeadorian pe 26 Aprilie 2012, 16:26

sal alex , da-mi voie sa spun si eu ceva : UTA, Arges, Craiova si Ploiestiu' s-au descurcat PENTRU CA AU AVUT IN SPATE un oras resedinta de judet !!! si mai marii de la judet nu erau chiar neica nimeni !!! Nu se putea ajunge sa joace doar Steaua si Dinamo in prima divizie ( desi prin sateliti aproape ca au monopolizat fotbalul de prima scena ) si existau judete unde "capul de partid" pe judet tinea ca echipa fanion sa nu fie "maltratata" ... in schimb la anumite telefoane erau cu "sa traiti am inteles" !!! . Rapidul era echipa unui cartier SI ATAT !!! Nu aveam voie sa scoatem capul . Era periculos la ce masa de suporteri avea Rapidul .

Permite-mi sa te intreb ceva, voi de ce ati partcipat in competitie? V-a obligat cineva sa faceti fotbal? V-a amenintat cineva cu arma? Ati participat la acest ''masacru' si asta va face complici, ati acceptat status-quoul, nu sunteti victime, sunteti infractori. Rezolutia infractionala a Rapidului comunist, dar si a celorlate echipe nu este in discutie.

amusement
amusement  •  26 Aprilie 2012, 16:33
Postat de valah.redandblue pe 26 Aprilie 2012, 16:29

Cata mai șoricul de gros poți sa ai sogore sa mai deschizi gurița aia urat mirositoare de gulaș otrăvit după 0-5 și 1-4. Cand o sa va reîntoarceți sa jucați ain Ungaria, acolo unde ați mai evoluat, în timp ce romanii din Ardealul de Nord erau exterminați de trupele fasciste maghiare , va fii mare fericire intre romanii. Mai deschide un pic gura sogore: ahhhhhhhhh merci , te mai anunț când mai am nevoie.

tzigane, e lung drumul pana in India. baga mare ! hop hop, iote ce-ai in gura? :)))))))))

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 20
Comentează