Comentarii (157)
saviola2_8
saviola2_8  •  21 Martie 2012, 11:30
Postat de amusement pe 21 Martie 2012, 11:21

daca in Romania nu exista legea cutare, dar in alte tari din Europa exista.. noi ne facem de cap si profitam, ne imbogatim si apoi ne batem joc de ceilalti.. asa n-o sa progresam veci, de asta nu ne agreaza europenii, pentru ca la noi inca se mai pot face destule mizerii, iar cu cei care gandesc ca tine, ca daca nu exista legea cutare poti sa-ti faci de cap nu o sa ajungem departe. incearca sa-ti schimbi mentalitatea, un sfat prietenesc

spune-mi mie ti se pare normal ca borcea si nu numai el sa poarte discutii cu seful arbitrilot sa se ia la per tu, din discutii reiese clar ca vorbeau despre un meci, bai nene un meci in care aribtrse fi`su lu ala, si mai si zice` ai vazut ca te=-a lasat` etc, in ce tara europeana exosta asa ceva? premieri sigur exista oficial si neoficial, dar asa ceva ai mai auzit? adica motivarea unei echipe ti se pare ceva anormal, cica sa se faca dreptate:)) nu sunteti sanatosi, pe bune.Voi v-ati dori retriogradrea stelei:) asta n-o sa se intample nu pt ca nu vreau eu, tu sau altii pentru ca nu se poate si nu ar fi corect LEGAL, e simplu.Iar daca era vorba de cfr-ul tau nu gandeai la fel, eu nu`s asa!

saviola2_8
saviola2_8  •  21 Martie 2012, 11:25
Postat de amusement pe 21 Martie 2012, 11:21

daca in Romania nu exista legea cutare, dar in alte tari din Europa exista.. noi ne facem de cap si profitam, ne imbogatim si apoi ne batem joc de ceilalti.. asa n-o sa progresam veci, de asta nu ne agreaza europenii, pentru ca la noi inca se mai pot face destule mizerii, iar cu cei care gandesc ca tine, ca daca nu exista legea cutare poti sa-ti faci de cap nu o sa ajungem departe. incearca sa-ti schimbi mentalitatea, un sfat prietenesc

lol, prietene vorbesti prostii, legea e interpretabila in orice stat, si exosta portite, chichite, eu am spus doar ce mi s-a spus, eu nu ma pricep la legi, dupa mine si dupa capu meu si logica mea premierea nu poate fi niciodata mita, premierea exista in majoritatea tarilor din UE deci ceva gresit nu cred ca e,din pacate nu e dupa tine sau mine am spus doar ca se va judeca dupa legi, am spus ceva gresit? si am mai spus ca eu necunoscand legea am intrebat si eu pe altii care se presupune ca stiu.Mi s-a explicat care e riscul si asa ca daca vin si va spun, nu sunt absolut sigur dar eu personal nu cred ca jiji va patii, nimic, voi pe ce legi si argumente va bazati cand spuneti ceva?fiti seriosi

yubytu
yubytu  •  21 Martie 2012, 11:23

a 3-a varianta faceti egal 1-1

amusement
amusement  •  21 Martie 2012, 11:21
Postat de saviola2_8 pe 21 Martie 2012, 11:08

nu e , nu ma ddau mare cunoscator dar m-am interesat si eu ca tot omu, toti au fost de parere ca jiji si mai ales steaua nu poate pati mai nimic, bine in romania e posibil orice, adica poti vorbi cu seful arbitrului sa-i dai sampanii fara sa fii chemat la dna dar daca oferi bani pentru a motiva o echipa e ceva incorect, si daca se face asupra fimei ce, in 2007 nu exosta o lege pentru premiere, asta nu intelegeti voi, legea acea a fost adoptata la 2 ani dupa evenimente, nu poate fii judecat nici jiji nici steaua retroactiv, din punct de vedere moral e clar ca nu e nimic gresit, la legi nu ma pricep dar mi s-a explicat , ma rog cu alti termeni dar v-am relatat si eu ce mi s-a spus cum am putut

daca in Romania nu exista legea cutare, dar in alte tari din Europa exista.. noi ne facem de cap si profitam, ne imbogatim si apoi ne batem joc de ceilalti.. asa n-o sa progresam veci, de asta nu ne agreaza europenii, pentru ca la noi inca se mai pot face destule mizerii, iar cu cei care gandesc ca tine, ca daca nu exista legea cutare poti sa-ti faci de cap nu o sa ajungem departe. incearca sa-ti schimbi mentalitatea, un sfat prietenesc

saviola2_8
saviola2_8  •  21 Martie 2012, 11:21
Postat de eucutine pe 21 Martie 2012, 11:12

Fals, in sezonul ala s-a votat in CEx, din care facea parte inclusiv Argaseala, ca premierele sunt interzise si ca echipele risca depunctarea, ajungandu-se pana la retrogradare. Pe baza acelui regulament, steaua a fost depunctata cu 7 pct. Apoi, s-a intamplat o scamatorie, si i-au dat pct inapoi, incalcand regulamentul votat la startul sezonului. Deci indiferent dcaa era sau nu mita, dincolo de latura penala, regulamentul spunea negru pe alb ca premierile sunt interzise si se sanctioneaza. Ceea ce s-a intamplat initial, si ceea ce nu s-a intamplat ulterior (desi nu au existat noi probe ai verdictul sa fie intors cu 180 de grade...au inventat povestea cu terenurile).

si legea in romania (nu-i stiu numaru) care spune ca `oirce fel de premiere egal mita` nu exista atunci, la vreo 2 ani s-a adoptat, asta stiu sigur.

saviola2_8
saviola2_8  •  21 Martie 2012, 11:20
Postat de eucutine pe 21 Martie 2012, 11:12

Fals, in sezonul ala s-a votat in CEx, din care facea parte inclusiv Argaseala, ca premierele sunt interzise si ca echipele risca depunctarea, ajungandu-se pana la retrogradare. Pe baza acelui regulament, steaua a fost depunctata cu 7 pct. Apoi, s-a intamplat o scamatorie, si i-au dat pct inapoi, incalcand regulamentul votat la startul sezonului. Deci indiferent dcaa era sau nu mita, dincolo de latura penala, regulamentul spunea negru pe alb ca premierile sunt interzise si se sanctioneaza. Ceea ce s-a intamplat initial, si ceea ce nu s-a intamplat ulterior (desi nu au existat noi probe ai verdictul sa fie intors cu 180 de grade...au inventat povestea cu terenurile).

lol, tu n-ai citit toate comentariile mele, am si spus ca steaua a fost A SANCTIONATA, am spus doar ca retrogradrea nu era prevazuta ca sanctiune! li s-a luat 7 puncte apoi la apel sau ce naiba a fost a fost sanctionat doar jijinio, deci? asadar?:) cu alte cuvinte imi dai dreptate, daca era stipulat undeva ca trebuia retrogradata nu aveau incotro, daca maine se redeschie cazul de catre comisiile de fotbal ma refer maxim se va lua o sanctiune de genu, ca cea cu punctele, iar restu`n instanta sunt problemele lui gigi!

eucutine
eucutine  •  21 Martie 2012, 11:12
Postat de saviola2_8 pe 21 Martie 2012, 10:40

gigi poate fi acuzat ca a mintit, ca a incercat sa insele statul neplatind impozit, asta e partea a doua e evaziune fiscala nu e mita! iar comisiile sauliga poate redeschide cazul steaua cu valiza de la U de 1 miliard de ori, atata timp cat nu exostau atunci sanctiuni drastice ca si retrogradrea ei nu pot face asa ceva acum! e simplu tu furi o gaina in 2008 si atunci incadrare e 1-3 ani , procesul tau e pe rol si in 2010 astepti sa iti dea sentinta, intre timp se da o lege care zice c cine fura o gaina va primi 7 ani, tu autmoat te vei incadra la prima lege cand ai facut fapta, nu poate fi altfel.Steaua nu risca nimic,, am vb cu 3-4 persoane, juristi,avocati! a ca va doriti voi e altceva:))

Fals, in sezonul ala s-a votat in CEx, din care facea parte inclusiv Argaseala, ca premierele sunt interzise si ca echipele risca depunctarea, ajungandu-se pana la retrogradare. Pe baza acelui regulament, steaua a fost depunctata cu 7 pct. Apoi, s-a intamplat o scamatorie, si i-au dat pct inapoi, incalcand regulamentul votat la startul sezonului. Deci indiferent dcaa era sau nu mita, dincolo de latura penala, regulamentul spunea negru pe alb ca premierile sunt interzise si se sanctioneaza. Ceea ce s-a intamplat initial, si ceea ce nu s-a intamplat ulterior (desi nu au existat noi probe ai verdictul sa fie intors cu 180 de grade...au inventat povestea cu terenurile).

saviola2_8
saviola2_8  •  21 Martie 2012, 11:12
Postat de amusement pe 21 Martie 2012, 11:06

las-o moarta.. prima data a declarat ca banii erau pt. cumpararea unui teren, apoi a vazut ca nu merge asa si s-a consultat cu cineva cu privire la aceasta parte cu "premierea" ca sa invoace acest motiv tocmai pentru ca in Romania nu exista aceasta lege. Dar ia sa vedem cate legi nu exista in Romania? Tocmai din cauza ca in Romania nu exista legea cutare a facut ca mizeriile de parlamentari sa profite de aceste lucruri si sa-si faca o gramada de bani, dupa care au hotarat sa voteze legea.. Daca tie iti convin aceste lucruri pt. ca gandesti ca un comunist e problema ta.. noi vrem o ROMANIE CURATA. Adu-ti aminte si de cazul CARITAS ;)

si, daca a declarat? poate fii acuzat de marturie mincionasa, ce legatura are asta cu steaua? nu stiu straegia avocatilor lui dar poa` sa declare si ca-i dadea cadou de nunta, n-are treaba sula cu prefectura, asta daca vorim de sanctionarea stelei, in rest ce risca jiji ma doare la basca, v-am mai zis eu 99% n=-ati citit o data codul penal dar brusc sunteti de partea legii, jenibil.Eu zic doar atat, cazul e mediatizat poate ai vreo cunostiinta sau daca nu poti da 5 sute de mii oricaurui avocat si te va ajuta:) iti va explica el mai bine.Ceea ce e socant e cum anti stelisti fac front comun si li se pare ceva ANORMAL adica imoral, daca era echipa voastra sunt sigur ca totul era ok:) rusinica!

saviola2_8
saviola2_8  •  21 Martie 2012, 11:08
Postat de botizan pe 21 Martie 2012, 10:53

PAi stai asa ca Gigi pentru orice infractiune a actionat pentru scopul Stelei ca persoana juridica , nu a lui si atunci si firma trebuie sanctionata nu ? Pedeapsa se face si asupra firmei , acuma retrogradarea doar Liga o poate decide nu instanta sau statul roman , dar ar fi interesant sa ii vedem la inchisoare pe toti din dosarul Valiza si dosarul Transferurilor , aaa plus Marian Iancu pentru frauda de la RAFO , plus Paszkany pentru ingineriile cu Polus-ul , atunci chiar am intra in Schenghen

nu e , nu ma ddau mare cunoscator dar m-am interesat si eu ca tot omu, toti au fost de parere ca jiji si mai ales steaua nu poate pati mai nimic, bine in romania e posibil orice, adica poti vorbi cu seful arbitrului sa-i dai sampanii fara sa fii chemat la dna dar daca oferi bani pentru a motiva o echipa e ceva incorect, si daca se face asupra fimei ce, in 2007 nu exosta o lege pentru premiere, asta nu intelegeti voi, legea acea a fost adoptata la 2 ani dupa evenimente, nu poate fii judecat nici jiji nici steaua retroactiv, din punct de vedere moral e clar ca nu e nimic gresit, la legi nu ma pricep dar mi s-a explicat , ma rog cu alti termeni dar v-am relatat si eu ce mi s-a spus cum am putut

amusement
amusement  •  21 Martie 2012, 11:06
Postat de saviola2_8 pe 21 Martie 2012, 10:40

gigi poate fi acuzat ca a mintit, ca a incercat sa insele statul neplatind impozit, asta e partea a doua e evaziune fiscala nu e mita! iar comisiile sauliga poate redeschide cazul steaua cu valiza de la U de 1 miliard de ori, atata timp cat nu exostau atunci sanctiuni drastice ca si retrogradrea ei nu pot face asa ceva acum! e simplu tu furi o gaina in 2008 si atunci incadrare e 1-3 ani , procesul tau e pe rol si in 2010 astepti sa iti dea sentinta, intre timp se da o lege care zice c cine fura o gaina va primi 7 ani, tu autmoat te vei incadra la prima lege cand ai facut fapta, nu poate fi altfel.Steaua nu risca nimic,, am vb cu 3-4 persoane, juristi,avocati! a ca va doriti voi e altceva:))

las-o moarta.. prima data a declarat ca banii erau pt. cumpararea unui teren, apoi a vazut ca nu merge asa si s-a consultat cu cineva cu privire la aceasta parte cu "premierea" ca sa invoace acest motiv tocmai pentru ca in Romania nu exista aceasta lege. Dar ia sa vedem cate legi nu exista in Romania? Tocmai din cauza ca in Romania nu exista legea cutare a facut ca mizeriile de parlamentari sa profite de aceste lucruri si sa-si faca o gramada de bani, dupa care au hotarat sa voteze legea.. Daca tie iti convin aceste lucruri pt. ca gandesti ca un comunist e problema ta.. noi vrem o ROMANIE CURATA. Adu-ti aminte si de cazul CARITAS ;)

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 16
Comentează