Articol de GSP - Publicat marti, 03 mai 2022 18:30 / Actualizat marti, 03 mai 2022 19:11
Mihai Rotaru, finanțatorul celor de la CS Universitatea Craiova, a asigurat că echipa sa nu va forma nicio alianță în finalul acestui sezon în vederea luptei la titlu.
Rotaru a ținut să-i răspundă lui Becali, care a afirmat că are o convenție cu acesta, privind disputarea meciurilor pe teren, și susține că alb-albaștrii vor face tot ce le stă în putință pentru a obține locul 2 la finalul campionatului.
„Campionatul s-a pierdut la acea serie de 7 meciuri cu doar 3 puncte! Nu ne mai uităm în spate, ne-am propus să terminăm minim pe locul 3 la momentul respectiv. Locul 3 e asigurat acum, astfel că ne uităm mai sus atâta timp cât avem șanse matematice. Pentru locul 2, nici măcar cu 3 etape înainte de final nu suntem la mâna noastră. Asta e realitatea matematică.
Nu avem șanse la titlu, dar ne gândim la locul 2. Dacă batem pe FCSB, CFR este campioană și, în următoarea etapă, va fi mai ușor să-i batem și pe ei. Nu se pune problema de alianță cu FCSB, nu există. Craiova nu a făcut niciodată alianțe”, a declarat Mihai Rotaru la emisiunea „Digi Sport Special”.
Deja 11.000 de bilete vândute pentru meciul cu FCSB
Sunt toate șansele ca meciul Universitatea Craiova - FCSB să fie „sold out”. Din informațiile Gazetei, până în această dimineață, la ora 09:00, se vânduseră în total 10.987 de bilete, în condițiile în care meciul este programat duminică și mai sunt practic 6 zile, inclusiv azi, în care se pot achiziționa tichete online sau de la casele de bilete.
Clubul a luat decizia de a deschide și Peluza Sud, acolo unde, la meciurile de acasă ale rivalei FCU, stă galeria echipei lui Mititelu. CSU are și 4.107 abonați în acest sezon, ceea ce înseamnă că, măcar teoretic, contează deja pe 15.000 de fani!
Ceea ce nu poate decât să-l bucure pe Laurențiu Reghecampf. Încă dinaintea rundei trecute, antrenorul oltenilor a făcut apel la mobilizarea suporterilor: „Vreau să avem 25.000 de oameni în tribune la meciul cu Voluntari, «să ia foc» stadionul, să transmitem un mesaj puternic către celelalte echipe și către celelalte concurente la primele două locuri, că suntem puternici și că luptăm până la capăt”.