Comentarii (63)
O_persoana
O_persoana  •  09 Iulie 2023, 15:14
Postat de fabulos pe 08 Iulie 2023, 22:19

Pai nu are cum sa fie corect. A fost preluată informarea venită din România. Indiferent dacă a fost o intenție sau doar o greșeală, pentru cs în acei ani toți credeau că secția de fotbal a fost pierdută de clubul Steaua în favoarea lui Becali. Adevărul este ca nu s-a întâmplat acest lucru în acte. In acest moment FC FCSB nu deține absolut nimic de la Steaua. De aceea cupa, stema, stadionul, palmaresul și orice altceva aparține clubului CSA Steaua București. Acum a aflat și Becali ca nu a primit nimic de la Steaua pentru ca legea cerea sa se îndeplinească niște criterii. Chiar el spune ca fără licitație nimeni nu poate lua nimic de la Steaua. Este normal să se facă licitație și nu încredințare directă, așa poate sa participe și Țiriac poate chiar alți investitori sau grupuri de investiții. Nimic din ce avea Steaua în 1986 sau în 2016 nu s-a modificat pana acum.

Omule , crede-ma , mu este o greșeală. Dacă ar fi fost o greșeală , ea ar fi fost remediata pana acum. UEFA judeca aceste cazuri după cum am zis eu. Dacă procesul cu palmaresul s-ar fi judecat la Lausanne , Steaua din prima liga ar fi câștigat procesul 100%. FCSB -ului, la nivel european cel puțin, încă ii este atribuita câștigarea CCE in 1986. Repet , palmaresul nu exista in dicționarul legislativ românesc (poște doar face parte din fondul de comerț) , el este strict sportiv

fabulos
fabulos  •  09 Iulie 2023, 11:01
Postat de stefan.83 pe 09 Iulie 2023, 09:18

Am dat. Scrie "Steaua". Câte echipe Steaua cunoști tu? Eu știu doar una: FCSB din Liga I

Prin ce metoda inovatoare se poate numi Steaua o societate comerciala care are alt nume, altă stema, este înființată cu mult după câștigarea CCE și nu are nici o legătură cu CSA Steaua București? Sau singurul argument este ca asa se spune?

stefan.83
stefan.83  •  09 Iulie 2023, 09:18
Postat de fabulos pe 08 Iulie 2023, 14:22

Dă click acolo unde scrie 1985 - 1986 și citește ce scrie. Poți sa dai copy si apoi paste aici. Ia zii te iei doar după titlu sau mergi mai departe sa afli conținutul?

Am dat. Scrie "Steaua". Câte echipe Steaua cunoști tu? Eu știu doar una: FCSB din Liga I

Vmctp
Vmctp  •  09 Iulie 2023, 09:09
Postat de fabulos pe 08 Iulie 2023, 22:29

Ai perfectă dreptate mai puțin la final. Clubul se numește CSA Steaua București. Steaua, sau Steaua București, este doar o prescurtare. CCE din 1986 a fost câștigată de CSA Steaua București. Dar asta nu are prea mare relevanță.

Aa stiu, clubul a fost, este si va fi mereu CSA Steaua Bucuresti (sau ASA la inceput) Sunt multi fcsbisti lipsiti de creier care au impresia ca Steaua e din 1947, iar CSA e infiintata in 2017…

fabulos
fabulos  •  08 Iulie 2023, 22:29
Postat de Vmctp pe 08 Iulie 2023, 09:42

Cand infractorii devin valori pentru oameni, cu ajutorul presei, atunci stim ca va fi rau de tot. Oameni buni, incercati sa intelegeti ca Becali nu a preluat nicio Steaua de la Paunescu, intrucat Paunescu nu detinea Steaua, ci doar dreptul de folosire a brandului, care era, este, si va fi mereu detinut de MApN. Incercati sa intelegeti ca anii 90 au fost anii marilor furturi in Romania, iar sectia de fotbal de la Steaua era foarte profitabila prin vanzarile de jucatori pe care le facea, iar baietii destepti au incercat doar sa puna mana pe milioanele de dolari din acele vanzari. Incercati sa intelegeti ca Romania a fost mereu furata de marii smecheri, interlopi si politicieni. Sustinand o echipa ca FCSB, voi sustineti o infractiune. Inteleg ca lipsa de educatia, lipsa de informatii, sau lipsa de logica va face sa nu intelegeti aceste lucruri, dar singurului lucru cert este ca FCSB a folosit imaginea brandului Steaua ilegal! Fara acte. Iar FCSB nu a fost niciodata Steaua, intrucat Steaua este un club polisportiv, iar sectia de fotbal nu este entitate juridica. P.S: terminati cu CSA, clubul este Steaua Bucuresti, e ca si cum in loc de FC Barcelona i-ati spune FC.

Ai perfectă dreptate mai puțin la final. Clubul se numește CSA Steaua București. Steaua, sau Steaua București, este doar o prescurtare. CCE din 1986 a fost câștigată de CSA Steaua București. Dar asta nu are prea mare relevanță.

fabulos
fabulos  •  08 Iulie 2023, 22:19
Postat de O_persoana pe 08 Iulie 2023, 21:23

Articolul acela este scris in 2016 , înainte de schimbarea de nume. Plus , ei zic cum se numea echipa la acea vreme. In afara de acel articol , scrie peste tot ca FCSB deține palmaresul. Sa îți explic cum judeca UEFA. Lor nu le pasa de procese , ei judeca dintr-un punct de vedere sportiv. Din moment ce noua entitate a preluat locul jn liga , jucătorii , denumirea etc. , iar fosta entitate s-a desființat , UEFA considera automat acea echipa ca deținătoarea palmaresului. Plus , in ,,Dicționarul” legal , nu exista denumirea palmares. Acesta se poate considera ca este parte din registrul comerțului. Deci, din moment ce palmaresul este ceva strict sportiv , eu zic ca punctul de vedere al UEFA In privința deținătoarei palmaresului este cel corect.

Pai nu are cum sa fie corect. A fost preluată informarea venită din România. Indiferent dacă a fost o intenție sau doar o greșeală, pentru cs în acei ani toți credeau că secția de fotbal a fost pierdută de clubul Steaua în favoarea lui Becali. Adevărul este ca nu s-a întâmplat acest lucru în acte. In acest moment FC FCSB nu deține absolut nimic de la Steaua. De aceea cupa, stema, stadionul, palmaresul și orice altceva aparține clubului CSA Steaua București. Acum a aflat și Becali ca nu a primit nimic de la Steaua pentru ca legea cerea sa se îndeplinească niște criterii. Chiar el spune ca fără licitație nimeni nu poate lua nimic de la Steaua. Este normal să se facă licitație și nu încredințare directă, așa poate sa participe și Țiriac poate chiar alți investitori sau grupuri de investiții. Nimic din ce avea Steaua în 1986 sau în 2016 nu s-a modificat pana acum.

ThomasVorbe
ThomasVorbe  •  08 Iulie 2023, 22:09
Postat de Catalynn._.. pe 08 Iulie 2023, 11:51

Cumva, lupii moraliști ca tine, nu vor sa se respecte decât legile care le convin lor … la fel si sentințele justiției. Restul sunt, cum altfel?, nedrepte! :-))) Pt ca vezi tu, daca se respectau legile nu se ajungea aici. De ce crezi tu ca tine FC Fcsb mortiș sa joace in Ghencea!? A facut cerere pt stadionul Rapid de exemplu!? Ca e tot din bani publici. Daca chiar refuzi sa o recunoști, este pt ca ei si astăzi, in ciuda sentințelor justiției, ei încearcă sa se agate cu disperare de brandul Steaua. Bai, daca acum 7 ani când li s-a interzis sa mai folosească numele Steaua, după ce in prealabil li se interzisese folosirea mărcii, isi vedeau decteeaba lor, recunoșteau public ca nu au nicio treaba cu Steaua si denumeau echipa FC Crucea Berceni de exemplu, in loc sa tot o aburească cu “continuitatea” cu FCSB = Steaua si alte inepții, daca astăzi făceau cerere sa organizeze un meci pe Stadionul Steaua si respectau toate legile si regulile (de exemplu ca trebuie HG pt închiriere, fiind o unitate MAPN) nu cred ca erau refuzați, iar PS nu le voia capul. Doar ca daca nu continuau cu minciunile, azi cred ca aveau suporteri cam cât Progresul sau Unirea Urziceni in vremurile lor bune …

Credeam ca bugetul armatei, ca sa nu folosesc termenul profesional, se cheltuieste pentru plata postacilor inteligenti! Imi cer scuze, m-am inselat! Le lipseste logica si vad dusmani in orice idee care denota realitatea! Vezi-ti de misiunea ta si nu mai bate campii!

O_persoana
O_persoana  •  08 Iulie 2023, 22:09
Postat de O_persoana pe 08 Iulie 2023, 21:23

Articolul acela este scris in 2016 , înainte de schimbarea de nume. Plus , ei zic cum se numea echipa la acea vreme. In afara de acel articol , scrie peste tot ca FCSB deține palmaresul. Sa îți explic cum judeca UEFA. Lor nu le pasa de procese , ei judeca dintr-un punct de vedere sportiv. Din moment ce noua entitate a preluat locul jn liga , jucătorii , denumirea etc. , iar fosta entitate s-a desființat , UEFA considera automat acea echipa ca deținătoarea palmaresului. Plus , in ,,Dicționarul” legal , nu exista denumirea palmares. Acesta se poate considera ca este parte din registrul comerțului. Deci, din moment ce palmaresul este ceva strict sportiv , eu zic ca punctul de vedere al UEFA In privința deținătoarei palmaresului este cel corect.

Corecție: palmaresul face parte din fondul de comerț

johny2003
johny2003  •  08 Iulie 2023, 21:43
Postat de lefter_popescu pe 08 Iulie 2023, 17:18

Amice, ...dar în final *** tot ii va plăti. 37 mil.euro inseamna plata întreținerii stadionului comunist, pe o perioada de 37 de ani. Asta ca dlCiolacu sa doarmă liniștit...pt. ca amintirile copilăriei îl chinuiesc. Naveta Buzău-Bucuresti este obositoare.

Amigo, asta e cusurul tau! Esti Lefter ptr.ca nu te potolesti!

O_persoana
O_persoana  •  08 Iulie 2023, 21:23
Postat de fabulos pe 08 Iulie 2023, 14:22

Dă click acolo unde scrie 1985 - 1986 și citește ce scrie. Poți sa dai copy si apoi paste aici. Ia zii te iei doar după titlu sau mergi mai departe sa afli conținutul?

Articolul acela este scris in 2016 , înainte de schimbarea de nume. Plus , ei zic cum se numea echipa la acea vreme. In afara de acel articol , scrie peste tot ca FCSB deține palmaresul. Sa îți explic cum judeca UEFA. Lor nu le pasa de procese , ei judeca dintr-un punct de vedere sportiv. Din moment ce noua entitate a preluat locul jn liga , jucătorii , denumirea etc. , iar fosta entitate s-a desființat , UEFA considera automat acea echipa ca deținătoarea palmaresului. Plus , in ,,Dicționarul” legal , nu exista denumirea palmares. Acesta se poate considera ca este parte din registrul comerțului. Deci, din moment ce palmaresul este ceva strict sportiv , eu zic ca punctul de vedere al UEFA In privința deținătoarei palmaresului este cel corect.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează