Comentarii (241)
bodyoflies
bodyoflies  •  19 Februarie 2015, 12:09
Postat de mihai231 pe 19 Februarie 2015, 12:02

Cristi...eu nu am nimika....dar 2-3 lucruri pot sa-i reprosez...cand ai vazut in meciul cu polonezi ca primesti 3 goluri din cauza lui Duracell...frate nu- incepi joaca cu el...apoi Nedelcearu este inca tanar nu poate avea multa experienta....din 22 de goluri in amikale 10 sau luat din greseala lui Duracell...asta-i reprosez eu...cuplu de fundasi centrali....pai cica ambele goluri au venit pe greseli a lui Durimel...pai atunci frate...il dai afara de la echipa...2....jucatori care nu respecta ceea ce zice Teja...la urmatorul meci nu-i mai bagi in teren...M.Niculae"...vad ca una vorbim inainte de meci si alta facem...!"...pai dac exista jucatori care nu asculta indicatiile ..ii lasi

Nu avea cu cine să joace in apărare, poate doar să il reprofileze pe Elhamid, dar dacă greșea si Elhamid, atunci iar aveam motive de reproș, singurele lucruri pe care am eu să le spun sunt că nu trebuia să inceapă cu Cristescu si M. Niculae, dar este strict părerea mea, poate și cu alți jucători in teren meciul arăta la fel, nu avem de unde să știm....

el11
el11  •  19 Februarie 2015, 12:08
Postat de mihai231 pe 19 Februarie 2015, 12:04

ii lasi pe bara.....frate...mai exista..echipe...exista Berceniul si Dinamo II....si acolo este nevoie de jucatori....dar cum am mai spus....nu see poate sa continui cu Duracel, insemna ca esti batut in cap...te-a lovit ,,.fulgerul ca si pe Stoican....si atunci nu este bine.....in rest ..da, tu ai dreptate, nu este nimeni batut in cap sa nu inteleaga ca nu s-au format inca relatiile de joc si este nevoie de timp...

Daca aia erau singurii fundasi centrali din lot disponibili, cu cine ai fi vrut sa joace ??

d_3amon
d_3amon  •  19 Februarie 2015, 12:08
Postat de mitroi2008 pe 19 Februarie 2015, 12:00

Poate peste 3-4 saptamani Dinamo va juca senzational, dar daca pana atunci va fi ratata finala de Cupa Ligii totul va fi in zadar. Investitiile astea in aducerea unor jucatori experimentati s-au facut 90% pentru acest trofeu, pentru ca doar castigand cupa Negoitza mai poate spera sa-i prosteasca pe suporteri!

iar esti la 2km pe langa subiect. daca serios crezi ca intereseaza pe cineva cupa ligii, si ca au fost adusi 10 jucatori, din care cel putin 6 au contract pe 1 an jumate iar restul posibilitate de prelungire dupa 6 luni, pentru a castiga competitia asta, imi pare rau, dar chiar nu te duce capul deloc. la Dinamo obiectivul e formarea unei echipe care sa se bata la europa sezonul viitor. returul asta e perioada de proba pentru toti, antrenori, jucatori, cine demostreaza ramane , cine nu, nu. iar in vara lotul va fi completat.

mihai231
mihai231  •  19 Februarie 2015, 12:07
Postat de d_3amon pe 19 Februarie 2015, 12:02

si eu sunt sigur ca discutia respectiva e doar fructul imaginatiei "ziaristului" care a scris articolul.

Demone...inca nu te-ai obisniit cu...Vrinceanu....asta de abia asteapta sa lovesca in Dinamo...de cate ori are ocazia o sa o faca....asa ca nu.l bagati in seama pe...Vrinceanu ca nu are rost...vorbeste si el...sa poata manca o paine si asa este negra vai-mama ei:))))

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  19 Februarie 2015, 12:06
Postat de d_3amon pe 19 Februarie 2015, 11:58

e apararea din tur , erau normal sa apara prestatiile jenante din tur. teja a inceput cu alexe, grozav, lazar in spatele varfului, jucand la targu jiu, in fara unei echipe carei ii place sa aiba posesia, probabil a mizat pe o tactica cu atacuri rapide, pe contra atac, bazanduse pe viteza si driblingurile celor 3. Dinamo n-a inceput rau deloc meciul, dar a venit minutul 8 gol la primul sut pe poarta, gol care e 80% al portarului si 20% a lui durimel. de acolo s-a rupt totul, pentru ca Dinamo sufera clar la relatii de joc, omogenitate dar era de asteptat. iar faza golului 2 e marca inregistrat a apararii lui Dinamo, eric singur intre 5 dinamovisti, barboianu sare pe sub minge, nede ii da pasa.

foarte adevarat dar am 3 amendamente : 1. la gol, ti-o spun ca fost fotbalist, iesirea hazardata a lui farnolle dintre buturi nu mai era asa importanta, daca durimel intervenea si isi facea treaba de stoper. el e stoper, nu dirijor de circulatie, ca militienii in intersectie. e stoper ca sa stopeze atacurile, nu sa insoteasca atacantii catre poarta, ca nu e stewardesa, ci doar stoper. deci procentul e invers : 80 durimel, 20 la portar. oricum a fost gol, nu mai conteaza decat analitic. 2. cel care a sarit pe sub balon a fost acelasi durimel, barboianu era pe partea lui, chiar de acolo s-a centrat, din dreapta. 3. dinamo nu poate juca ceva coerent fara mijlocasi buni.

mihai231
mihai231  •  19 Februarie 2015, 12:04
Postat de mihai231 pe 19 Februarie 2015, 12:02

Cristi...eu nu am nimika....dar 2-3 lucruri pot sa-i reprosez...cand ai vazut in meciul cu polonezi ca primesti 3 goluri din cauza lui Duracell...frate nu- incepi joaca cu el...apoi Nedelcearu este inca tanar nu poate avea multa experienta....din 22 de goluri in amikale 10 sau luat din greseala lui Duracell...asta-i reprosez eu...cuplu de fundasi centrali....pai cica ambele goluri au venit pe greseli a lui Durimel...pai atunci frate...il dai afara de la echipa...2....jucatori care nu respecta ceea ce zice Teja...la urmatorul meci nu-i mai bagi in teren...M.Niculae"...vad ca una vorbim inainte de meci si alta facem...!"...pai dac exista jucatori care nu asculta indicatiile ..ii lasi

ii lasi pe bara.....frate...mai exista..echipe...exista Berceniul si Dinamo II....si acolo este nevoie de jucatori....dar cum am mai spus....nu see poate sa continui cu Duracel, insemna ca esti batut in cap...te-a lovit ,,.fulgerul ca si pe Stoican....si atunci nu este bine.....in rest ..da, tu ai dreptate, nu este nimeni batut in cap sa nu inteleaga ca nu s-au format inca relatiile de joc si este nevoie de timp...

mihai231
mihai231  •  19 Februarie 2015, 12:02
Postat de unico_biancorossi pe 19 Februarie 2015, 11:54

dupa mine, acest articol nu exista. stii dc ? pentru ca nici discutia de mai sus, fix asa cum e 'redata', sunt sigur ca nu exista. deci nu exista obiectul, asa ca nu exista subiectul, deci nici matricea, sau mai precis, matricea este falsa. evident ca la dinamo nu sunt niste conducatori geniali, dar nici idioti sadea nu sunt, stiu si ei realitatea, sub toate aspectele, si stiu s ei ca e nevoie de timp pentru a forma relatii de joc intre 10 jucatori noi si restul grupului. si mai stiu ca teja tocmai pentru misiunea asta e adus, deci, din start se stie ce risc si-a asumat, iar rezultatul nu poate fi evaluat asa repede, ci abia in circa 2 luni. teja are vina lui, dar e mica.

Cristi...eu nu am nimika....dar 2-3 lucruri pot sa-i reprosez...cand ai vazut in meciul cu polonezi ca primesti 3 goluri din cauza lui Duracell...frate nu- incepi joaca cu el...apoi Nedelcearu este inca tanar nu poate avea multa experienta....din 22 de goluri in amikale 10 sau luat din greseala lui Duracell...asta-i reprosez eu...cuplu de fundasi centrali....pai cica ambele goluri au venit pe greseli a lui Durimel...pai atunci frate...il dai afara de la echipa...2....jucatori care nu respecta ceea ce zice Teja...la urmatorul meci nu-i mai bagi in teren...M.Niculae"...vad ca una vorbim inainte de meci si alta facem...!"...pai dac exista jucatori care nu asculta indicatiile ..ii lasi

d_3amon
d_3amon  •  19 Februarie 2015, 12:02
Postat de unico_biancorossi pe 19 Februarie 2015, 11:54

dupa mine, acest articol nu exista. stii dc ? pentru ca nici discutia de mai sus, fix asa cum e 'redata', sunt sigur ca nu exista. deci nu exista obiectul, asa ca nu exista subiectul, deci nici matricea, sau mai precis, matricea este falsa. evident ca la dinamo nu sunt niste conducatori geniali, dar nici idioti sadea nu sunt, stiu si ei realitatea, sub toate aspectele, si stiu s ei ca e nevoie de timp pentru a forma relatii de joc intre 10 jucatori noi si restul grupului. si mai stiu ca teja tocmai pentru misiunea asta e adus, deci, din start se stie ce risc si-a asumat, iar rezultatul nu poate fi evaluat asa repede, ci abia in circa 2 luni. teja are vina lui, dar e mica.

si eu sunt sigur ca discutia respectiva e doar fructul imaginatiei "ziaristului" care a scris articolul.

mitroi2008
mitroi2008  •  19 Februarie 2015, 12:00
Postat de unico_biancorossi pe 19 Februarie 2015, 11:54

dupa mine, acest articol nu exista. stii dc ? pentru ca nici discutia de mai sus, fix asa cum e 'redata', sunt sigur ca nu exista. deci nu exista obiectul, asa ca nu exista subiectul, deci nici matricea, sau mai precis, matricea este falsa. evident ca la dinamo nu sunt niste conducatori geniali, dar nici idioti sadea nu sunt, stiu si ei realitatea, sub toate aspectele, si stiu s ei ca e nevoie de timp pentru a forma relatii de joc intre 10 jucatori noi si restul grupului. si mai stiu ca teja tocmai pentru misiunea asta e adus, deci, din start se stie ce risc si-a asumat, iar rezultatul nu poate fi evaluat asa repede, ci abia in circa 2 luni. teja are vina lui, dar e mica.

Poate peste 3-4 saptamani Dinamo va juca senzational, dar daca pana atunci va fi ratata finala de Cupa Ligii totul va fi in zadar. Investitiile astea in aducerea unor jucatori experimentati s-au facut 90% pentru acest trofeu, pentru ca doar castigand cupa Negoitza mai poate spera sa-i prosteasca pe suporteri!

unico_biancorossi
unico_biancorossi  •  19 Februarie 2015, 12:00
Postat de gutza23 pe 19 Februarie 2015, 11:52

chiar eram curios sa stiu si parera ta despre prestatia lui nedelcearu din primul meci :) .......

acum o stii. eu nu pot sa mistific adevarul, si eu as vrea sa spun ca stoperii au jucat impecabil, dar ei nu sunt baresi si costacurta, ci nedelcearu si durimel, din nefericire, pentru ei si pentru noi, mai ales. la fel, daca filip era vreun maldini...) nu luam primul gol, si nici pe al doilea, ambele faze fiind lucrate spre partea stanga a apararii lui dinamo. nedelecaru a degajat ca un copil de 12 ani la golul 2, e corect, dar pana la degajare au fost balbe in lant, la durimel si filip, care se-nvarteau ca popicele pe langa acel gras, permitandu-i sa suteze efectiv in reluare, la propriu si la figurat.

  • 1
  • •••
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • •••
  • 25
Comentează