Articol de Ionuţ Coman - Publicat vineri, 28 februarie 2020 11:45
Dinamoviștii se inspiră de la cluburile care au o relație apropiată cu suporterii, gen Hajduk Split, iar al treilea echipament îl vor dedica fanilor din programul socios DDB, ale căror nume vor fi imprimate pe echipament Programul socios "Doar Dinamo București" capătă o mai mare importanță în viața clubului.
Până acum s-au strâns peste un milion de lei în conturile asociației, dintre care 700.000 de lei au fost virați către grupare pentru plata salariilor restante și pentru obținerea licenței sportive.
Scenografia de la Derby de România a fost dedicată programului, iar echipa a purtat tricouri speciale la duelul cu FCSB (2-1) având inscripționat pe piept sloganul "Doar Dinamo București" și adresa de internet pe care microbiștii o pot accesa ca să devină socios, membri plătitori. Jucătorii lui Uhrin vor avea tricouri similare și la meciul de diseară cu Clinceni.
Numele fiecăruia pe tricou
Fanii trec la un alt nivel. După mai bine de un an de tatonări se va pune în practică ideea unui echipament dedicat în întregime membrilor cotizanți, suporterilor care ajută financiar clubul, fie cu 48 de euro, ca simplu acționar DDB, fie cu 1.948 de euro, ca Elite DDB.
Astfel, în colaborare cu sponsorul tehnic, italienii de la Macron, va fi elaborat un al treilea rând de echipament special pentru ultrași.Mai exact, numele tuturor membrilor DDB înscriși în program și ale celor ce se vor înscrie în perioada imediat următoare vor apărea pe tricourile oficiale pe care Dinamo le va folosi în ediția 2020-2021!
Urmează doar ca italienii să anunțe curând data limită până la care se poate accepta lista cu numele respective. "Designul și celelalte detalii trebuie să fie gata cu 4 luni înainte de intrarea în producție", i-au anunțat fanii pe cei ce plănuiesc să se înscrie în programul socios în viitorul apropiat.
În aceeași situație cu croații
Modelul a avut succes în ediția 2018/2019 la Hajduk Split, club care are una dintre cele mai temute și respectate galerii din lume, furioasa Torcida. Gruparea dalmată are același sponsor tehnic precum Dinamo.Croații au demarat un program asemănător la finele lunii octombrie 2019, "Hajduk Family Club".
Un program de fidelizare prin care să ajute financiar formația din Split, locul 2, la 12 puncte în spatele lui Dinamo Zagreb. Există posibilitatea ca și tricourile "câinilor" dedicate fanilor să fie tot negre, precum cele folosite de Hajduk, iar numele membrilor DDB să fie trecuți cu alb. Doar că detaliile vor diferi, întrucât culorile celor din Split sunt roșu și albastru.
75 de eurocostă un tricou cu numele fanilor lui Hajduk pentru croați
10 la sutădin acțiunile clubului au fost cedate de Negoiță fanilor din programul DDB, inițiat de membrii Peluzei Cătălin Hîldan
Primul echipament va fi "gen Ajax"
"Câinii" au ales, în principiu, cum va arăta echipamentul principal din ediția 2020/2021. Va fi asemănător celui purtat de Ajax Amsterdam, roșu și cu o dungă mare albă pe mijloc. Având în vedere că au găsit mereu înțelegere la sponsorul principal, casa de pariuri Unibet, atunci când a fost vorba să înlocuiască numelui acestuia de pe tricouri cu cel al programului DDB, există posibilitatea ca al doilea echipament să fie unul verde, imaginea partenerului de afaceri.
Upgradare pentru Lupescu
Ionuț Lupescu și-a făcut din vară card de membru DDB, fiind implicat în programul socios al fanilor, doar că a cerut o upgradare. Să nu mai fie un simplu membru cotizant, 48 de euro pe an, ci să facă parte din grupul Elite DDB, care investește câte 1.948 de euro pe an. Suporterii din PCH au publicat informația pe pagina de facebook și au mai dezvăluit un detaliu: fostul căpitan al clubului a cedat tricoul special de la ultimul Derby, cadou pentru apartenența la grupul Elite DDB, cu mențiunea: "Știu cât de mult s-ar bucura un copil să aibă un astfel de tricou, un dinamovist care nu și-ar permite să-l cumpere, să i-l dați lui!".