Articol de GSP - Publicat joi, 09 iunie 2022 17:30 / Actualizat joi, 09 iunie 2022 17:43
FC Botoșani are începând de azi un nou logo pe Facebook, o abreviere stilizată „FCBT”, scrisă cu alb pe un fond albastru, care a activat ironiile microbiștilor.
Cei care au reacționat au sesizat că noul logo al „Fotbal Club Botoșani” seamănă izbitor cu cel al unui brand de produse cosmetice.
FC Botoșani are un nou logo pe Facebook: „Ce e porcăria asta?”

Suporterii au reacționat imediat după postarea care a adunat până la ora publicării articolului zeci de comentarii. Pe lângă mesajele de susținere pentru Marius Croitoru, fostul antrenor al moldovenilor, majoritatea replicilor au fost critice și au vizat aspecul logo-ului:
- „Parcă e capacul de la Nivea” - Nicu Cucu
- „FC Nivea Botoșani” - Florin Nidelea
- „Nivea sau Norvea...?” - Piaskovski Severin (n.r. - Norvea fiind o altă firmă de produse cosmetice)
- „Ce e porcăria asta?” - Betiuc Flavius-Cătălin
- „E o campanie prin care vă susțineți frații de la FCSB?” - Alexandru Cristea
- „Rebrandruire în Nivea?” - Alexandru Gheorghe

Până azi, FC Botoșani avea la profilul paginii oficiale de Facebook o fotografie cu emblema:

FC Botoșani, acord cu Balint
Valeriu Iftime a insistat pentru numirea antrenorului Laszlo Balint la FC Botoșani, după despărțirea de Marius Croitoru. Cele două părți au ajuns deja la un acord - detalii, pe larg, AICI!
Mai multe știri despre Liga 1:
CFR a pierdut procesul la FIFA! Jucătorul campioanei a semnat cu rivala din play-off
Jucătorii cer falimentul lui Dinamo! Ce le-a propus Răzvan Zăvăleanu


