Comentarii (36)
robotzel
robotzel  •  18 Septembrie 2011, 23:21
Postat de blu3_li0n pe 18 Septembrie 2011, 23:10

mai robotzel, ca vad ca tu le stii pe toate. Lamureste-ma si pe mine, FRF se supune sau nu legilor tarii romanesti alias ROMANIA sau este stat in stat ? Functioneaza ca o institutie (for) in tara asta fraiera in care traim?

Si hai sa iti mai spun ceva: In Spania si in Italia premierile sunt permise. Se fac mereu premieri la final de sezon. Adica sa prespunem ca primele doua echipe din clasament sunt la 1p distanta. Atunci vor premia fiecare echipa adversara celeilalte. Crede-ma ca mereu a fost asa si se stie. Nu se ameninta cu retrogradari si depunctari si asa mai departe. Acum ce ar trebui sa faca sa spunem Becali acum???? Sa dea in judecata Romania pentru ca l-a arestat pentru ceva legal in alte tari? Esti intr-o tara, intr-o federatie, intr-o asociatie, care fiecare are niste legi. Le respecti sau pleci. Regulamentul spune ca nu ai voie sa ataci in instanta o decizie sportiva. Nu o faci sau te retragi.

robotzel
robotzel  •  18 Septembrie 2011, 23:19
Postat de blu3_li0n pe 18 Septembrie 2011, 23:10

mai robotzel, ca vad ca tu le stii pe toate. Lamureste-ma si pe mine, FRF se supune sau nu legilor tarii romanesti alias ROMANIA sau este stat in stat ? Functioneaza ca o institutie (for) in tara asta fraiera in care traim?

prietene FRF se supune legilor romanesti cand este vb de a face vreo infractiune ceva. dar cluburile afliliate se supun deciziilor sportive. cluburile afiliate au dreptul de a da in judecata federatia doar atunci cand au epuizat si ultima cale de recurs pe plan sportiv. Craiova a epuizat aceste instrumente???? Cum ti s-ar parea tie ca o echipa pe care un arbitru a devantajat-o si a pierdut un meci care inseamna eliminare din cupa romaniei, sa dea in judecata federatia si arbitru????? Tu realizezi ca este un sport si nu este o lupta in instanta? nu este joc pe calculator. Cum ar fi FRB sa dea in judecata in Romania AIBA pentru ca a fost dezafiliata? Crezi ca este normal?????

mai76
mai76  •  18 Septembrie 2011, 23:12

Le multumim celor de la Sion pentru sustinere! Acum chiar e 100% sigur ca s-a comis un abuz grosolan impotriva Universitatii. Tinta nu a fost Mititelu, ci chiar Universitatea.

blu3_li0n
blu3_li0n  •  18 Septembrie 2011, 23:10
Postat de robotzel pe 18 Septembrie 2011, 22:47

prietene prin asociere ai semnat un contract. poate pentru unele persoane este greu de inteles ce o sa spun acum: NU TE OBLIGA NIMENI SA INTRI IN ACEASTA ASOCIATIE. AI INTRAT DE BUNA VOIE, TE SUPUI REGULILOR DE ACOLO. NU ITI CONVINE IESI SAU ESTI EXCLUS DACA NU LE ACCEPTI. Nu te apuci dupa aia sa dai in judecata asociatia pentru regulile care le are. ai posibilitatea sa le schimbi daca faci lobby si gasesti sustinere. nu poti sa schimbi o lege doar pentru ca unui club nu ii convine. daca majoritatea sunt de acord atunci asa ramane. exemplu din box: exista mai multe versiuni pentru ca nu au vrut sa aiba aceleasi reguli. restul este CAN CAN. sper ca ai inteles si tu si oltenii.

mai robotzel, ca vad ca tu le stii pe toate. Lamureste-ma si pe mine, FRF se supune sau nu legilor tarii romanesti alias ROMANIA sau este stat in stat ? Functioneaza ca o institutie (for) in tara asta fraiera in care traim?

robotzel
robotzel  •  18 Septembrie 2011, 22:47
Postat de otmar.c pe 18 Septembrie 2011, 21:59

federatia Romana de fotbal este o ograda proprie pt. m.sandu si acolitii lui.Se doreste o casta inchisa in care doar cei doriti isi au locul. Dezavuarea legilor in baza unor asa zise legi sportive si vezi doamne dezafilieri,pun de fapt legile de joc ale unei asociatii in fata legilor Romane si chiar a constitutiei. Romane. Iar in fata legii rimane toate pesoanele raspund. Sa vedem cum va raspunde si frf alias mircea sandu?

prietene prin asociere ai semnat un contract. poate pentru unele persoane este greu de inteles ce o sa spun acum: NU TE OBLIGA NIMENI SA INTRI IN ACEASTA ASOCIATIE. AI INTRAT DE BUNA VOIE, TE SUPUI REGULILOR DE ACOLO. NU ITI CONVINE IESI SAU ESTI EXCLUS DACA NU LE ACCEPTI. Nu te apuci dupa aia sa dai in judecata asociatia pentru regulile care le are. ai posibilitatea sa le schimbi daca faci lobby si gasesti sustinere. nu poti sa schimbi o lege doar pentru ca unui club nu ii convine. daca majoritatea sunt de acord atunci asa ramane. exemplu din box: exista mai multe versiuni pentru ca nu au vrut sa aiba aceleasi reguli. restul este CAN CAN. sper ca ai inteles si tu si oltenii.

otmar.c
otmar.c  •  18 Septembrie 2011, 21:59

federatia Romana de fotbal este o ograda proprie pt. m.sandu si acolitii lui.Se doreste o casta inchisa in care doar cei doriti isi au locul. Dezavuarea legilor in baza unor asa zise legi sportive si vezi doamne dezafilieri,pun de fapt legile de joc ale unei asociatii in fata legilor Romane si chiar a constitutiei. Romane. Iar in fata legii rimane toate pesoanele raspund. Sa vedem cum va raspunde si frf alias mircea sandu?

robotzel
robotzel  •  18 Septembrie 2011, 21:50
Postat de alegzander19 pe 18 Septembrie 2011, 21:41

Gresit! UEFA a dat suspendarea transferurilor pentru sezonul 2010/2011, Sion a transferat in vara, perioada de mercato care apartine sezonului 2011/2012. Vaslui a avut data limita interdictie transferuri. In cazul Sion nu s-a data o data limita. Jucatorii transferati au castigat procesele civile cu Federatia Elvetiana (care refuza initial inregistrarea). Federatia a fost obligata sa legitimeze jucatorii instanta motivand ca suspendarea a fost deja efectuata. UEFA nu a fost data in judecata initial. UEFA nu a tinut cont de legitimarile facute de federatia ei a eliminat SION din EL, dar atentie, nu a cerut deafilierea FC SION, ori suspendarea Federatiei pt incalcarea regulamentelor !!!

si era sa uit. daca nu se da un termen inseamna ca este pe perioada nedeterminata. puteau sa obtina intai o hotarare uefa prin care sa li se spuna data exacta si dupa aia sa cumpere jucatori. pe bune le gasim scuze si doar pentru ca sunt in elvetia, acolo unde UEFA si FIFA are sediu, nu inseamna ca legea elvetiana o sa ii ajute pe ei mai mult decat restul echipelor in alte campionate. nu ar fi corect.

robotzel
robotzel  •  18 Septembrie 2011, 21:48
Postat de alegzander19 pe 18 Septembrie 2011, 21:41

Gresit! UEFA a dat suspendarea transferurilor pentru sezonul 2010/2011, Sion a transferat in vara, perioada de mercato care apartine sezonului 2011/2012. Vaslui a avut data limita interdictie transferuri. In cazul Sion nu s-a data o data limita. Jucatorii transferati au castigat procesele civile cu Federatia Elvetiana (care refuza initial inregistrarea). Federatia a fost obligata sa legitimeze jucatorii instanta motivand ca suspendarea a fost deja efectuata. UEFA nu a fost data in judecata initial. UEFA nu a tinut cont de legitimarile facute de federatia ei a eliminat SION din EL, dar atentie, nu a cerut deafilierea FC SION, ori suspendarea Federatiei pt incalcarea regulamentelor !!!

tot atentie. sion macar trebuia sa ceara acordul UEFA pentru a folosi in meciurile oficiale jucatorii in cauza. Daca obtineau dreptul ii folosea, daca nu juca fara si incerca sa se califice cu ce avea. insa ei nu au facut asta. nu comva numele de Christian Constantin (presedintele Sion) are ceva de roman il el si acelasi mod de lucru?

whitelion
whitelion  •  18 Septembrie 2011, 21:48

sper sa se aleaga praful de militian si de canceros, de ei si de familia lor, sa nu se mai nasca o generatie de asa oameni ordinari si fara caracter.......

alegzander19
alegzander19  •  18 Septembrie 2011, 21:41
Postat de robotzel pe 18 Septembrie 2011, 21:24

Si iar continuare la cele de mai jos: Pentru ca a transferat acum ceva timp un jucator egiptean parca, care era sub contract cu alta echipa. A facut un lucru mai mult decat ilegal dar si imoral. Cei de la UEFA le-a interzis pentru o perioada de timp sa faca transferuri (vezi si cazul lui Vaslui care a respectat decizia pana la capat). Mai departe Sion ce a spus: "hai sa incercam sa pacalim iar". Au transferat desi nu aveau voie, au si folosit jucatorii in meciul cu Celtic, doua goluri fiind marcare de unul dintre ei. S-au calificat. Parerea voastra care este: pe drept???? Au incercat iar sa treaca peste o penalizare si o regula impusa de faptul ca in trecut au furat. Tot ei se plan

Gresit! UEFA a dat suspendarea transferurilor pentru sezonul 2010/2011, Sion a transferat in vara, perioada de mercato care apartine sezonului 2011/2012. Vaslui a avut data limita interdictie transferuri. In cazul Sion nu s-a data o data limita. Jucatorii transferati au castigat procesele civile cu Federatia Elvetiana (care refuza initial inregistrarea). Federatia a fost obligata sa legitimeze jucatorii instanta motivand ca suspendarea a fost deja efectuata. UEFA nu a fost data in judecata initial. UEFA nu a tinut cont de legitimarile facute de federatia ei a eliminat SION din EL, dar atentie, nu a cerut deafilierea FC SION, ori suspendarea Federatiei pt incalcarea regulamentelor !!!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează