Comentarii (51)
scandautor
scandautor  •  21 Aprilie 2015, 12:18
Postat de altona pe 20 Aprilie 2015, 21:02

Ganea a debutat cu Rosu, Balint, Cojocnean, Bus, Balan, Pacurar, printre altii. Vedetele vechii echipe erau Sandulescu, Lung, Tanc, Ciolacu, Florin Calin, Iacob si Dica.

Asa e, dar a fost alegerea lui cum isi facea echipa - pentru ca pe cei din urma ii avea in continuare in lot (Lung si Iacob au format in unele meciuri cuplul de fundasi centrali, unul dintre ei - cred ca Lung - alternand cu Mera, care parea mai bun; Florin Calin a dat golul victoriei cu "U" Cluj in ultimele secunde - chiar daca doar atat; Ciolacu - gol si parca si assist cu Viitorul etc.). Eu spuneam doar ca Ganea n-a fost nevoit sa faca o echipa de la zero, a avut un oarece schelet de jucatori care se stiau mai bine intre ei. Nu neg ca n-a avut perioada de pregatire, ca era haos, ca valoarea jucatorilor era asa cum o stim... dar spre deosebire de domnul Pustai, Ionel Ganea a avut cat de cat pe ce sa construiasca. Mi-as fi dorit sa reuseasca, asa cum am mai zis - dar repet, cand te bate dinamo (nici pe-atunci vreo stralucire) cu nu mai putin de 3-0 in 10 oameni tot meciul, mi-e greu sa cred ca e exclusiv vina jucatorilor. Si nici nu prea reusesc sa privesc acel meci ca pe un simplu accident, pentru ca nici etapele de pana atunci nu rupsesera gura targului (poate doar surprinzatorul pe atunci egal fara goluri de la Petrolul - dar... cam putin as zice).

altona
altona  •  20 Aprilie 2015, 21:02
Postat de scandautor pe 19 Aprilie 2015, 19:57

E-adevarat. Totusi, la capitolul "vanzoleala" Ganea a avut in final un oarecare avantaj (subliniez - oarecare, pentru ca stim calitatea jucatorilor): in mare, exista un nucleu care a ramas - cei mai ok dintre jucatorii cu care Rapid promovase. "Ok", nu extraordinari, dar aia se stiau intre ei, aveau ceva relatii de joc (cat le ramasese in cap de la Viorel Moldovan, care cred in continuare ca a facut o treaba mult peste conditiile si calitatea fotbalistica pe care le-a avut la dispozitie). Pe cand domnul Pustai a trebuit sa insaileze o echipa din, practic, vreo 20 de jucatori care nici n-auzisera unii de altii, daramite sa mai fi jucat impreuna vreun meci. Au avut la dispozitie cateva amicale, dar zguduirea unui lot intreg (din care mai ramasesera doar vreo 4-5 jucatori) cred ca a fost mai mare decat ce a gasit Ionel Ganea in vara trecuta la Rapid. In fine, eu am spus atunci cand a venit Ganea ca nu-l vedeam potrivit pentru Rapid, nu la acel moment, nu dupa rezultatele pe care le avusese (sau nu prea) el pana la data respectiva. In acelasi timp, imi doream sa ma insel si sa ma contrazica, pentru ca nu am pretentia ca m-as pricepe, ci constat si eu ce vad si-mi exprim niste pareri de profan. Cum-necum, din pacate pentru el si pentru Rapid, n-a reusit sa ma contrazica (ceea ce nu ma face pe mine mai putin profan). Poate vor mai avea sansa amandoi, altadata.

Ganea a debutat cu Rosu, Balint, Cojocnean, Bus, Balan, Pacurar, printre altii. Vedetele vechii echipe erau Sandulescu, Lung, Tanc, Ciolacu, Florin Calin, Iacob si Dica.

scandautor
scandautor  •  19 Aprilie 2015, 19:57
Postat de altona pe 18 Aprilie 2015, 13:55

"Cred, totusi, ca daca ar fi luat o echipa a Rapidului de la un inceput mai normal de drum, lucrurile ar fi stat mult mai bine" Aceasta afirmatie se potriveste mai bine pentru Ganea decit pentru Pustai. Ganea a venit pe 17 iulie, primul meci a fost pe 24 iulie, iti amintesti? Vinzoleala jucatorilor era in floare.

E-adevarat. Totusi, la capitolul "vanzoleala" Ganea a avut in final un oarecare avantaj (subliniez - oarecare, pentru ca stim calitatea jucatorilor): in mare, exista un nucleu care a ramas - cei mai ok dintre jucatorii cu care Rapid promovase. "Ok", nu extraordinari, dar aia se stiau intre ei, aveau ceva relatii de joc (cat le ramasese in cap de la Viorel Moldovan, care cred in continuare ca a facut o treaba mult peste conditiile si calitatea fotbalistica pe care le-a avut la dispozitie). Pe cand domnul Pustai a trebuit sa insaileze o echipa din, practic, vreo 20 de jucatori care nici n-auzisera unii de altii, daramite sa mai fi jucat impreuna vreun meci. Au avut la dispozitie cateva amicale, dar zguduirea unui lot intreg (din care mai ramasesera doar vreo 4-5 jucatori) cred ca a fost mai mare decat ce a gasit Ionel Ganea in vara trecuta la Rapid. In fine, eu am spus atunci cand a venit Ganea ca nu-l vedeam potrivit pentru Rapid, nu la acel moment, nu dupa rezultatele pe care le avusese (sau nu prea) el pana la data respectiva. In acelasi timp, imi doream sa ma insel si sa ma contrazica, pentru ca nu am pretentia ca m-as pricepe, ci constat si eu ce vad si-mi exprim niste pareri de profan. Cum-necum, din pacate pentru el si pentru Rapid, n-a reusit sa ma contrazica (ceea ce nu ma face pe mine mai putin profan). Poate vor mai avea sansa amandoi, altadata.

altona
altona  •  18 Aprilie 2015, 13:55

"Cred, totusi, ca daca ar fi luat o echipa a Rapidului de la un inceput mai normal de drum, lucrurile ar fi stat mult mai bine" Aceasta afirmatie se potriveste mai bine pentru Ganea decit pentru Pustai. Ganea a venit pe 17 iulie, primul meci a fost pe 24 iulie, iti amintesti? Vinzoleala jucatorilor era in floare.

scandautor
scandautor  •  18 Aprilie 2015, 11:35
Postat de altona pe 18 Aprilie 2015, 06:49

Gresesti. Dintre antrenorii pe care I-a avut Rapid in ultima vreme, Ionel Ganea este -de departe- cel mai bun. Chiar peste Viorel Moldovan. Atita doar ca lui Ganitza ii sare tandara repede si nu mai tine cont de nimic. Arbitrul Mudura poate sa dea detalii mai multe. Daca Bergodi ar pleca mine, l-as vrea pe Ganea inapoi. Nici Bergodi, nici Ganea nu-I cinta la taragot lui Vama. In plus, sint foarte buni amindoi. Ganea ii da trei clase lui Pustai.

Personal, nu m-a incantat prea tare ce juca Rapidul in vremea lui Ganea. Da, ok, echipa a facut 8 puncte, dar in cam tot atatea etape. Da, ok, jucatorii aia erau cum erau si puteau doar atat cat puteau. Dar asa cum am mai spus, in astfel de momente se arata antrenorul, daca e. Mie nu mi s-a parut ca Ganea ar fi fost (ca sa dau doar un exemplu - iarta-ma, dar sa iei 3-0 de la o echipa care joaca din minutul 2 in zece oameni mi se pare absurd, chiar si pentru nivelul fotbalului de la noi, chiar si pentru "stilul" clasicizat de-a face pocinoage al Rapidului). Parerea mea e ca, desi tentative de a-l aduce au mai fost, Rapid a avut prilejul de-a-l avea antrenor pe domnul Pustai fix in momentul cel mai neprielnic: cand cutitul era deja mult intrat in os, cand timpul nu ajuta deloc, cand lotul a fost alcatuit literalmente peste cateva nopti, cu posibilitate de influenta a antrenorului minima sau deloc etc. - stim conditiile acestui inceput de an. Da, asa e - si in cazul asta se aplica ce spuneam mai devreme - ar trebui sa se vada mana unui antrenor, flerul, stiinta de-a improviza constructiv atunci cand nu are cu ce, adaptabilitatea rapida la schimbarile de la o etapa la alta din cadrul competitiei etc. Nici domnul Pustai n-a reusit sa tina pasul, desi aici nu mi-e clar de ce. Cred, totusi, ca daca ar fi luat o echipa a Rapidului de la un inceput mai normal de drum, lucrurile ar fi stat mult mai bine. N-a fost sa fie, deocamdata.

altona
altona  •  18 Aprilie 2015, 06:49
Postat de scandautor pe 17 Aprilie 2015, 11:59

Ionel Ganea - care nici pe departe nu poate fi "acuzat" de prea multa inteligenta - se da singur de gol ca intra in categoria desemnata de Daniel Pancu. Pentru ca din ce spune aparentul pretendent de-a fi numit antrenor, pe vremea cand obtinuse carma echipei Rapid (pe baza de scrisoare de intentie depusa la femeia aia care n-are habar de ea, daramite de fotbal), Daniel Pancu nu s-ar fi prezentat zile intregi la antrenamente sau s-ar fi prezentat mahmur. Buuun. Pai atunci "Eonel" de ce n-a luat la vremea respectiva nici o masura disciplinara? Nu era el carmaciul echipei? Aaa... se temea de reactia fanilor sau poate chiar a lui Pancu? Deci "solutia" lui a fost sa taca si sa inghita. Mhm, mda, superantrenor in acest caz, nu? Ce misto sunt oamenii astia care se pomenesc dupa 9 luni ca i-a jenat o cravata in tinerete si-acuza acum industria textila ca e plina de produse de calitate indoielnica...

Gresesti. Dintre antrenorii pe care I-a avut Rapid in ultima vreme, Ionel Ganea este -de departe- cel mai bun. Chiar peste Viorel Moldovan. Atita doar ca lui Ganitza ii sare tandara repede si nu mai tine cont de nimic. Arbitrul Mudura poate sa dea detalii mai multe. Daca Bergodi ar pleca mine, l-as vrea pe Ganea inapoi. Nici Bergodi, nici Ganea nu-I cinta la taragot lui Vama. In plus, sint foarte buni amindoi. Ganea ii da trei clase lui Pustai.

scandautor
scandautor  •  17 Aprilie 2015, 11:59

Ionel Ganea - care nici pe departe nu poate fi "acuzat" de prea multa inteligenta - se da singur de gol ca intra in categoria desemnata de Daniel Pancu. Pentru ca din ce spune aparentul pretendent de-a fi numit antrenor, pe vremea cand obtinuse carma echipei Rapid (pe baza de scrisoare de intentie depusa la femeia aia care n-are habar de ea, daramite de fotbal), Daniel Pancu nu s-ar fi prezentat zile intregi la antrenamente sau s-ar fi prezentat mahmur. Buuun. Pai atunci "Eonel" de ce n-a luat la vremea respectiva nici o masura disciplinara? Nu era el carmaciul echipei? Aaa... se temea de reactia fanilor sau poate chiar a lui Pancu? Deci "solutia" lui a fost sa taca si sa inghita. Mhm, mda, superantrenor in acest caz, nu? Ce misto sunt oamenii astia care se pomenesc dupa 9 luni ca i-a jenat o cravata in tinerete si-acuza acum industria textila ca e plina de produse de calitate indoielnica...

borat101
borat101  •  17 Aprilie 2015, 11:41
Postat de zurzu_zurzu pe 17 Aprilie 2015, 11:33

Pancu din cauza bauturii a rata un contract la Chelsea!Omul clar are probleme cu alcoolul si nu de acum.Lucescu spunea asta de cand era la Besiktas...si nu cred ca mintea.Eu daca as veni la un club de fotbal ca patraon as face in primul rand curatenie toatala.As da afara de la presedinte pana la femeia de serviciu.,As face un program pe minim 3 ani,dupa care as aduce un antrenor strain dar care imprima un fotbal ofensiv,i as explica strategia mea pe termen mediu dupa care am cumpara jucatorii care se potrivesc filosofiei lui si i as da mana libera in vestiar sa faca legea..L as trage la raspundere dupa un an,in functie de cum merg treburile.In romania e debandada,lipsa de profesionalism,amatorismul bantuie liber in orice domeniu.Am spus si ma repet.Nu avem antrenori de valoare inca de la grupele de copii si juniori.Copii vin cu carente mari de la juniorat,carente de ordin tehnic si psihic.Nu stiu sa joace in sportul de echipa ,nu stiu sa joace tehnico-tactic,nu stiu cu mingea ,sa tina de ea,sa rupa ritmul.Sunt fiecare pentru el.Nu se mai poate asa.Scoala de antrnori romaneasca e de *** de cand e Mircea Radulescu acolo.Omul asta nu a realizat nimic si toti antrenorii produsi acolo pe genunchi sunt praf...D aia lipsesc rezultatele,basca ca sunt prost platiti,nu s lasati sa si puna in practica filosofia,etc,etc,patronii purtandu se ca mosierii de pe vremuri,multi dintre ei acum ceva ani fiind niste sarantoci,acum parveniti ,fara pic de maniere,cultura generala,agramati,etc,et

Asta este din cauza mafiei de se castiga meciuri prin birouri, cafenele, brichete, cu elicopterul, valize, etc... Deci "Antrenorii" veniti de la scoala din Romania sunt deja NULI, pentru ca nu castiga ei meciuri.... Daca un Messi la Barcelona face prea multe fitze, va fi dat afara instant, in Romania este dat afara antrenorul ca nu ingenucheaza Blaturilor cu jucatorii care pacalesc fotbalul/sportul.

borat101
borat101  •  17 Aprilie 2015, 11:35
Postat de p.rares pe 17 Aprilie 2015, 05:56

Pancu strica atmosfera la club,pe langa faptul ca bea peste masura,nici nu are prea multi neuroni,ca sa nu vorbim de educatie.Nu poti sa-ti faci antrenorii carpe. Rapid ar trebui sa aduca jucatori tineri,de perspectiva daca se doresc rezultate.Este pacat de acest club,este pacat de suporteri care pun mult suflet in sustinerea echipei.

Sunt carpe antrenorii din Romania, are dreptate PANCU! Pentru ca in majoritatea cazurilor, Antrenorii sunt facuti (dati afara) de jucatori. Asta este nivelul de civilizatie fotbalistica in Romania, dar si la toate nivelele societatii.

zurzu_zurzu
zurzu_zurzu  •  17 Aprilie 2015, 11:33

Pancu din cauza bauturii a rata un contract la Chelsea!Omul clar are probleme cu alcoolul si nu de acum.Lucescu spunea asta de cand era la Besiktas...si nu cred ca mintea.Eu daca as veni la un club de fotbal ca patraon as face in primul rand curatenie toatala.As da afara de la presedinte pana la femeia de serviciu.,As face un program pe minim 3 ani,dupa care as aduce un antrenor strain dar care imprima un fotbal ofensiv,i as explica strategia mea pe termen mediu dupa care am cumpara jucatorii care se potrivesc filosofiei lui si i as da mana libera in vestiar sa faca legea..L as trage la raspundere dupa un an,in functie de cum merg treburile.In romania e debandada,lipsa de profesionalism,amatorismul bantuie liber in orice domeniu.Am spus si ma repet.Nu avem antrenori de valoare inca de la grupele de copii si juniori.Copii vin cu carente mari de la juniorat,carente de ordin tehnic si psihic.Nu stiu sa joace in sportul de echipa ,nu stiu sa joace tehnico-tactic,nu stiu cu mingea ,sa tina de ea,sa rupa ritmul.Sunt fiecare pentru el.Nu se mai poate asa.Scoala de antrnori romaneasca e de *** de cand e Mircea Radulescu acolo.Omul asta nu a realizat nimic si toti antrenorii produsi acolo pe genunchi sunt praf...D aia lipsesc rezultatele,basca ca sunt prost platiti,nu s lasati sa si puna in practica filosofia,etc,etc,patronii purtandu se ca mosierii de pe vremuri,multi dintre ei acum ceva ani fiind niste sarantoci,acum parveniti ,fara pic de maniere,cultura generala,agramati,etc,et

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 6
Comentează