Articol de Alexandru Răducanu, Cătălin Popescu - Publicat sambata, 11 iunie 2011 00:00 / Actualizat vineri, 10 iunie 2011 22:55
George Copos continuă să-şi arate încrederea în Răzvan Lucescu şi a postat, ieri, pe blogul personal un mesaj prin care explică de ce antrenorul poate reuşi în Grant ce nu a putut la "naţională".
"Lucrul la echipa naţională e dificil. Lucrezi cu jucători care provin din cluburi diferite. Selecţionerul e pus în situaţia să asambleze o maşină de curse din piese de Audi, BMW, Mercedes, Porsche, etc. Piesele, luate în parte, sînt perfecte. Atîta doar că maşina nu merge întotdeauna aşa cum ţi-ai dori. În prezent, Răzvan se pregăteşte să redevină inginer mecanic «de uzină». Preia un Bentley, despre care am mai vorbit: o maşină RAPIDă şi, din nou, europeană. Are posibilitatea de a asambla maşina din piesele aceluiaşi producător, adică din piesele Rapidului. A mai făcut-o, în trecut, cu mare succes. Sperăm cu toţii că o va face din nou", a scris Copos.
Clauză-record!
Tot ieri, finanţatorul giuleştean a dezvăluit de ce Răzvan Lucescu nu poate pleca uşor de la Rapid: "Există în contract o clauză cu o sumă care trebuie plătită în cazul unei rezilieri unilaterale a contractului, e normal. "E peste o jumătate de milion de euro! Nu pot să spun valoarea ei pentru că e confidenţială". Surse autorizate susţin că ar fi vorba de aproximativ 800.000 de euro!
"Răzvan începe o nouă aventură şi o nouă epocă la Rapid. Poate va fi «Rapid 2002 – 2003 - RELOADED», adică să se repete sezonul cînd am luat campionatul şi supercupa"
George Copos, patron Rapid