Comentarii (116)
Catalynn_14
Catalynn_14  •  21 Ianuarie 2024, 21:16
Postat de istet10 pe 21 Ianuarie 2024, 19:33

Daca e cum spui, csa e condamnat sa aiba echipa in B.

E exact cum spun, și deși mulți steliști visează cu ochii deschiși la promovare, fără modificarea legii (ca se face prin OUG, prin inițiativa parlamentara sau contestare la CCR prin Avocatul Poporului) în actuala ei interpretare, da, Steaua nu poate obține licența de L1. Asocierea de care se tot discuta nu se poate realiza pt ca nouă entitate va fi o clonă ca AFC Steaua, deci va începe cu Palmares zero, degeaba are numele și marca sau joacă în Ghencea. Alte posibilități ar fi desființarea LPF sau atacarea la TAS a regulamentului de licențiere pt ca e bazat pe o interpretare discriminatorie a legii (nu mai intru in detalii acum), insa ambele sunt iluzorii. Așa ca da, momentan suntem într-un impas total. Poate după alegeri să fie altă conjunctură politică și să reușim să ieșim la mal, însă garantat până atunci nu se schimbă absolut nimic.

Catalynn_14
Catalynn_14  •  21 Ianuarie 2024, 21:03
Postat de TicX8.Junior pe 21 Ianuarie 2024, 20:00

Eu înclin totuși să merg pe mâna lu' Sadiku. Știi că el spune mereu că Badea controlează tot ce mișcă la Dinamo. Și eu cred că el e în spatele celor de la Red&White... având influență și pe la CS. Ei așteaptă doar finalul procesului vostru pt a-și pune planul în aplicare, să vadă ce variantă vor alege. Interesul e s-o țină pe Dinamo 1948 cât mai jos, la limita supraviețuirii. Suporterii deja s-au obișnuit să sufere... vor privi asocierea ca pe o salvare,... în lipsa unui loc în prima ligă după care să plângă. Când totul e controlat de un singur om și toți sunt dispuși să colaboreze, lucrurile sunt mult mai simple... iar posibilitatea ca ele să se așeze așa cum fiecare câine își dorește... e destul de mare.

Categoric la Dinamo vorbim despre un alt fel de “țesătură” din care sunt făcuți cei care conduc și controlează lucrurile la ei. Cum să zic io, ca să nu mă cenzureze ăștia … sunt “foști” (să nu uităm ginerele cui a fost Badea) organizați așa ca un fel de lojă masonică (la ora asta nu găsesc altă comparație, dar înțelegi tu … :-))) ), așa ca pot tine lucrurile sub control mai ușor. Doar ca și la ei vezi ca apar fricțiuni și e suficientă o mică scânteie pt a declanșa o nouă “Crevedia”. Nu știu dacă urmărești politica americană. “Secretul” dinamoviștilor e cumva tratat ca fraudele electorale comise în 2020. Daca încearcă unul să deschidă subiectul, să pună întrebări pertinente, să ceară explicații logice și să aducă dovezi, băi, toți îi sar ca la un semn în cap și îl fac în toate felurile, de la putinist la QAnon și alte teorii ale conspirației, și pun ștampila “big lie”. Doar ca, ce să vezi, nu poți ascunde adevărul la infinit și lucrurile au început să iasă la iveală. OK, poate cam târziu, deja ce a fost atunci nu se mai poate întoarce, dar nu am multe dubii ca acel “deep state” care a orchestrat toată treaba va fi efectiv spulberat la toamnă. Cam așa văd lucrurile și la Dinamo … Ce sunt destul de sigur e ca echipa CS Dinamo, își va intra în drepturi în următorii 2 ani, cu sau fără Palmares defalcat.

istet10
istet10  •  21 Ianuarie 2024, 20:59
Postat de talpaiadului pe 21 Ianuarie 2024, 20:15

Rapid a fost infiintata de niste muncitori care si-au confectionat pantofii si tricourile visinii chiar acolo in atelier, fara nici o finantare sau sponsorizare. GRIRO este Grivita Rosie, si-a modificat putin denumirea pentru a evita asocierea cu regimul comunist iar sistemele sub presiune pe care le produce acum sunt echivalentul modern al cazanelor cu abur de altadata. Te asteptai cumva sa se mai produca in ziua de azi cazane cu abur sau ca CFR-ul sa aiba nevoie de sisteme sub presiune?

Mai omule, GRIRO fabrica utilaj petrochimic din anii 60. Cazane fabricau inca inainte de razboi. Nu au treaba cu cfr si cu Rapid. Si nici nu au avut. Si-au confectionat rapidistii echipamentul, dar ce-i cu asta? Dupa mintea ta, finantarea de atunci are legatura cu ce inseamna finantare azi? Daca studiezi serios ce se intampla in perioada, vei observa niste fenomene dupa declararea PCdR in ilegalitate. La scurta vreme Ajutorul Rosu pateste acelasi lucru. Vei observa modificari survenite la o serie de organizatii muncitoresti. Dispar asociatii culturale si apar altele sportive, de popularizarea stiintei, etc. Este o perioada istorica interesanta. Cum interesanta este perioada anilor 1923-1930 din istoria Rapidului. Mai apoi cand reuseste sa devina aproape peste noapte o echipa profesionista puternica.

talpaiadului
talpaiadului  •  21 Ianuarie 2024, 20:15
Postat de istet10 pe 21 Ianuarie 2024, 19:47

GRIRO nu are treaba cu CFR. GRIRO este societate care realizeaza utilaj petro-chimic. A fabricat si reparat si cazane cu abur. Rapid a fost infiintat de un sindicat al ceferistilor. Banuit ca ar fi fost finantat de bolsevici. Bolsevicii finantau astfel de asociatii sportive dupa modelul Ajutorului Rosu. Mai tarziu , in anii 30 lucrurile se schimba, dar e alta poveste.

Rapid a fost infiintata de niste muncitori care si-au confectionat pantofii si tricourile visinii chiar acolo in atelier, fara nici o finantare sau sponsorizare. GRIRO este Grivita Rosie, si-a modificat putin denumirea pentru a evita asocierea cu regimul comunist iar sistemele sub presiune pe care le produce acum sunt echivalentul modern al cazanelor cu abur de altadata. Te asteptai cumva sa se mai produca in ziua de azi cazane cu abur sau ca CFR-ul sa aiba nevoie de sisteme sub presiune?

TicX8.Junior
TicX8.Junior  •  21 Ianuarie 2024, 20:00
Postat de Catalynn_14 pe 21 Ianuarie 2024, 18:40

HGul lui Năstase a fost similar cu cel acel protocol încheiat pe 20 de ani între CSA și AFC. Doar ca Năstase l-a trecut și prin Parlament și l-a făcut pe 50 de ani nu pe 20, însă nu avea cum include Palmaresul. Mai greșești și când spui ca Farul a preluat Palmaresul Viitorului. Palmaresul a rămas și este al Viitorului, aparține clubului lui Hagi, însă acel club a fost rebranduit în Farul. Dacă între Viitorul și Farul se rupe lanțul de iubire și Farul anulează contractul prin care dă dreptul Viitorului să le folosească numele și marca, echipa lui Hagi va reveni la numele inițial (sau orice alt nume va alege) dar cele 2 titluri rămân în contul lor, nu al Farului. Despre Dinamo e clar ca ăștia caută o soluție să rămână cu Palmaresul nedefalcat. Legal nu există, asta caută și Steaua pt a reuși să obțină licența pt L1. Partea frumoasa e ca oricine, chiar și eu sau tu, ii poate acționa in Justiție pe dinamoviști pt clarificări. Însă la cat de complicate sunt lucrurile la ei, cel mai probabil tot niște dinamoviști nemulțumiți de bucata de ciolan primită vor merge cu pǎra la Tribunal. :-)))))

Eu înclin totuși să merg pe mâna lu' Sadiku. Știi că el spune mereu că Badea controlează tot ce mișcă la Dinamo. Și eu cred că el e în spatele celor de la Red&White... având influență și pe la CS. Ei așteaptă doar finalul procesului vostru pt a-și pune planul în aplicare, să vadă ce variantă vor alege. Interesul e s-o țină pe Dinamo 1948 cât mai jos, la limita supraviețuirii. Suporterii deja s-au obișnuit să sufere... vor privi asocierea ca pe o salvare,... în lipsa unui loc în prima ligă după care să plângă. Când totul e controlat de un singur om și toți sunt dispuși să colaboreze, lucrurile sunt mult mai simple... iar posibilitatea ca ele să se așeze așa cum fiecare câine își dorește... e destul de mare.

istet10
istet10  •  21 Ianuarie 2024, 19:47
Postat de talpaiadului pe 20 Ianuarie 2024, 22:47

Si uite-asa cel mai bine iese tot Rapidul, care a fost infiintata de muncitorii de la atelierele Grivita in 1923, intreprindere care nu a disparut niciodata si acum functioneaza sub numele de GRIRO. Daca Sucu devine actionar la GRIRO aduce Rapidul la apogeul legitimatii.

GRIRO nu are treaba cu CFR. GRIRO este societate care realizeaza utilaj petro-chimic. A fabricat si reparat si cazane cu abur. Rapid a fost infiintat de un sindicat al ceferistilor. Banuit ca ar fi fost finantat de bolsevici. Bolsevicii finantau astfel de asociatii sportive dupa modelul Ajutorului Rosu. Mai tarziu , in anii 30 lucrurile se schimba, dar e alta poveste.

danglumetu
danglumetu  •  21 Ianuarie 2024, 19:40

superb! patru ''ziaristi'' comenteaza comentariul celui de-al cincilea coleg la un meci absolut...fabulos!

istet10
istet10  •  21 Ianuarie 2024, 19:33
Postat de Catalynn_14 pe 21 Ianuarie 2024, 14:03

Mai ții minte discuția cu Yuri Marcel!? Ăluia, ca și minionului, a trebuit să îi fac practic desen pt a pricepe, sau poate mai potrivit ar fi să nu mai refuze, o realiate simplă. Probabil nu ai dat prea multă atenție detaliilor, ceva pt care nu te blamez, nefiind “războiul” tău. Așa ca voi încerca în câteva cuvinte sa te lămuresc: 1) CS Dinamo e instituție publică. 2) o instituție publică NU se poate privatiza și nu poate face parte din asociații sau SAuri. 3) departamentele unei instituții publice nu au personalitate juridică proprie și nu pot deci exista juridic în afara instituției publice mamă. 4) palmaresul aparține exclusiv celor care l-au realizat, nu poate fi transferat sub nicio formă. 5) pt a putea fi “continuat” trebuie ca noua entitate sa o aibă in componență pe cea veche. Clar până aici!? AFC Badea și cine mai vrei tu, NU poate avea în componența CS Dinamo pt ca CS Dinamo este și a fost instituție publică. Prin urmare palmaresul “istoric”, cel realizat de secția de fotbal a CS Dinamo NU putea fi “transferat” nimănui, ca și în cazul Stelei el se întrerupe în clipa în care activitatea a fost trecută pe altă societate pt ca, repet, juridic CS Dinamo NU avea cum să facă parte din noua societate. Te-ai lămurit acum!? FC DDB de exemplu are într-adevăr Palamaresul AFC Badea pt ca ultimul este acționar. Și FC Fcsb îl avea pe al AFC Păunescu, însă ne-a jjijji a falimentat-o. Dar îl avea pe al AFC, NU și pe al CSA, la fel aici FC DDB nu are cum să îl aibă pe al CS Dinamo!

Daca e cum spui, csa e condamnat sa aiba echipa in B.

Catalynn_14
Catalynn_14  •  21 Ianuarie 2024, 18:40
Postat de TicX8.Junior pe 21 Ianuarie 2024, 17:00

Orice urmă de 'deșteptăciune' e anulată de mahmureală în momentu' ăsta, Kev! :-((( La fel cum HG-ul lui Năstase care-l 'împroprietărea' pe Badea pe 50 de ani e anulat de verdictul ICCJ pe speța Steaua. :-))) Dar oricât de mahmur aș fi, tot îmi aduc aminte că am discutat fix pe exemplul ăsta cu Farul la câteva zile după Anul Nou și chiar eu am dat acel exemplu. Așa cum Farul a preluat palmaresul Viitorului, la fel și noul Dinamo rezultat prin asocierea între 2 sau 3 cluburi va putea merge mai departe cu palmaresul '48-2005... sau '48-'95 în cel mai nefericit caz. Știi bine că am zis și eu același lucru atunci: că nu se poate "suda" palmaresul... și că New Dinamo va fi nevoită să renunțe la titlul din 2007. Repet: realitatea, așa cum e prezentată ea publicului larg, spune că azi palmaresul e la Badea - la ACSFC-ul lui din Liga 4, nu la CS-ul din L3 al MAI. Lasă precedentele juridice. Procesul vostru vă decide soarta vouă, nu dinamoviștilor. Când o să avem o hotărâre definitivă care să le redea palmaresul celor din L3... și o să spună că CS-ul nu are voie să se asocieze cu nimeni, atunci vei putea liniștit să-i acuzi pe fanii lui Dinamo din Liga 1 că sunt ca fecesebiștii. Altfel, dacă la toamnă, de exemplu, se asociază cele 3 Dinamo și merg pe burtă cu palmaresul '48-2005, nu va avea nimeni interesul să deschidă proces în instanță atâta timp cât toată lumea va avea de câștigat. Poate doar tu ai face-o. :-)))

HGul lui Năstase a fost similar cu cel acel protocol încheiat pe 20 de ani între CSA și AFC. Doar ca Năstase l-a trecut și prin Parlament și l-a făcut pe 50 de ani nu pe 20, însă nu avea cum include Palmaresul. Mai greșești și când spui ca Farul a preluat Palmaresul Viitorului. Palmaresul a rămas și este al Viitorului, aparține clubului lui Hagi, însă acel club a fost rebranduit în Farul. Dacă între Viitorul și Farul se rupe lanțul de iubire și Farul anulează contractul prin care dă dreptul Viitorului să le folosească numele și marca, echipa lui Hagi va reveni la numele inițial (sau orice alt nume va alege) dar cele 2 titluri rămân în contul lor, nu al Farului. Despre Dinamo e clar ca ăștia caută o soluție să rămână cu Palmaresul nedefalcat. Legal nu există, asta caută și Steaua pt a reuși să obțină licența pt L1. Partea frumoasa e ca oricine, chiar și eu sau tu, ii poate acționa in Justiție pe dinamoviști pt clarificări. Însă la cat de complicate sunt lucrurile la ei, cel mai probabil tot niște dinamoviști nemulțumiți de bucata de ciolan primită vor merge cu pǎra la Tribunal. :-)))))

TicX8.Junior
TicX8.Junior  •  21 Ianuarie 2024, 17:00
Postat de Catalynn_14 pe 21 Ianuarie 2024, 14:23

Am așteptat pt ca ICCJ să închidă definitiv speța Palmaresului Stelei, tocmai pt a nu ne trezi ca dau dreptate celor de la TB care au spus ca Palmaresul AFC aparține Stelei, așa cum am crezut și sperat noi. Curtea Supremă însă și-a însușit punctul de vedere al CAB și a explicat de ce. Chiar daca nu îmi convine, chiar dacă pt mine personal AFC Steaua a fost și rămâne Steaua, sentința justiției e clară și desigur creează un precedent juridic. “Fuziune” sau “împăcare istorică” NU este posibilă. Nu ca nu vreau eu, nu ca nu vor Talpan, Badea, chestorii sau generalii burtoși, ci pur și simplu nu ai cum “suda” palmaresul mai multor entități, va trebui să mergi mai departe doar cu unul dintre ele, celelalte trec la arhivă și statistică. Cel mai bun exemplu e Farul. Dacă echipa era Farul, atunci azi avea in Palamres doar un titlu, cel din vară. Cum insa e Viitorul și doar redenumită Farul, are 2. Dacă sa spunem ca U și CFR fuzionează, la fel, fie se merge mai departe cu Palmaresul CFR iar echipa va fi CFR botezata U și Cupa voastră nu va fi în Palmaresul noii U, fie rămâneți U, aveți Cupa dar nu și titlurile CFR. Hai ca ești băiat deștept ce naibii, te-ai prins sigur cum stau lucrurile! :-)))

Orice urmă de 'deșteptăciune' e anulată de mahmureală în momentu' ăsta, Kev! :-((( La fel cum HG-ul lui Năstase care-l 'împroprietărea' pe Badea pe 50 de ani e anulat de verdictul ICCJ pe speța Steaua. :-))) Dar oricât de mahmur aș fi, tot îmi aduc aminte că am discutat fix pe exemplul ăsta cu Farul la câteva zile după Anul Nou și chiar eu am dat acel exemplu. Așa cum Farul a preluat palmaresul Viitorului, la fel și noul Dinamo rezultat prin asocierea între 2 sau 3 cluburi va putea merge mai departe cu palmaresul '48-2005... sau '48-'95 în cel mai nefericit caz. Știi bine că am zis și eu același lucru atunci: că nu se poate "suda" palmaresul... și că New Dinamo va fi nevoită să renunțe la titlul din 2007. Repet: realitatea, așa cum e prezentată ea publicului larg, spune că azi palmaresul e la Badea - la ACSFC-ul lui din Liga 4, nu la CS-ul din L3 al MAI. Lasă precedentele juridice. Procesul vostru vă decide soarta vouă, nu dinamoviștilor. Când o să avem o hotărâre definitivă care să le redea palmaresul celor din L3... și o să spună că CS-ul nu are voie să se asocieze cu nimeni, atunci vei putea liniștit să-i acuzi pe fanii lui Dinamo din Liga 1 că sunt ca fecesebiștii. Altfel, dacă la toamnă, de exemplu, se asociază cele 3 Dinamo și merg pe burtă cu palmaresul '48-2005, nu va avea nimeni interesul să deschidă proces în instanță atâta timp cât toată lumea va avea de câștigat. Poate doar tu ai face-o. :-)))

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 12
Comentează