Comentarii (253)
_Adrian_1
_Adrian_1  •  21 Mai 2024, 10:17
Postat de alexh pe 20 Mai 2024, 23:42

"Nu muri magare ca-ti dau fan cu floare", e o zicala. Sau "cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia", zice un proverb. Nu ma intereseaza Becali sau oricare altul care ar fi la carma echipei, ma intereseaza ECHIPA STEAUA. Cum nu m-a interesat cand era Valentin Ceausescu, nici acum nu ma intereseaza cine conduce. Mi-ar placea sa fie condusa de o legenda. Pentru moment nu se poate, asta e.

Baiete, lasa pildele pe care nici nu le intelegi, concentreaza-te pe intrebare: cum tii tu cu Steaua cand toate instantele au zis ca zecesebe NU E STEAUA si mai ales CE-O SA FACI CAND SI UEFA O SA SPUNA CA NU E STEAUA? :)) Uite, ti-am subliniat cu litere mari, sa pricepeti pana si tu si ceilalti gigisti.

Yuri_macel
Yuri_macel  •  21 Mai 2024, 00:27
Postat de Catalynn.19 pe 20 Mai 2024, 21:24

Am o nelămurire: și tu și doormanul aveți certitudinea asta cum ca sentințele definitive nu contează iar FRF și UEFA le vor ignora pur și simplu, desconsiderând astfel Justiția Română. Deci sunt curios dacă asta e ceva ce chiar credeți sau doar vă faceți curaj singuri și sperați să fie adevărat!? :-)))

100% uefa ignora sentintele date in constatare date de o instanta civila. Mai ales exista NUP dat in urma unei anchete PENALE (adica coruptie) pe speta preluarii clubului de catre Becali. Colonelul abject nu mai are decat varianta TAS, pe care a mai incercat-o o data si i-au aruncat aia dosarele pe hol. In momentul in care va incerca sa dea in judecata, la o instanta alta decat sportiva, pe LPF sau FRF, csa steaua va fi dezafiliata conform regulamentului uefa. Vezi cazul lui Mititelu care a dat FRF in judecata pe civil. Asa ca multumeste-te cu costatarea justitiei ca pana in 2003 s-a numit Steaua si dupa Fcsb. Si pregateste-te sufleteste pentru dezfiintare. In curand nu vei mai avea echipa. Asa zic gurile rele ca deja procesul a inceput

Yuri_macel
Yuri_macel  •  21 Mai 2024, 00:21
Postat de _Adrian_1 pe 20 Mai 2024, 20:46

Si cand li se va comunica de catre FRF ca de fapt cupa e la Steaua si fcsb nu are nimic CE-O SA FACI? :)) O sa spui ca l-au "facut" pe ciobanas "statul paralel" si bubulii? :))

Nu o sa comunice nimeni nimic r-ist inept sustinator de echipa inventata acum 7 ani cu zero palmares si o calificare in play off, terminat rusinos pe ultimul loc.

Yuri_macel
Yuri_macel  •  21 Mai 2024, 00:18
Postat de fabulos pe 20 Mai 2024, 21:05

Inteligența ta dă pe afară când afirmi ca o societate comerciala înființată în 2003 a câștigat CCE din 1986 și campionatele premergătoare anului 2003. Vezi când faci afirmațiile astea sa nu audă oamenii îmbrăcați în alb ca primești cadou un halat cu mânecile prinse la spate. Dar de unde nu e ce sa cerem!? Batem pasul pe loc în coada Europei.

Nu societatile comerciale castiga trofee ci echipele pe care le detin. Daca o companie infiintata astazi cumpara maine Barcelona, Barcelona nu pierde tot palmaresul obtinut inainte de a se naste societatea care o detine. Dar esti mult prea porst ca sa intelegi nuantele astea.

alexh
alexh  •  21 Mai 2024, 00:16
Postat de _Adrian_1 pe 20 Mai 2024, 15:02

Sarmane, fanteziile tale gigiste nu intereseaza pe nimeni :)) Ce am scris eu in mesajul precedent sunt FAPTE IMPOSIBIL DE CONTESTAT: Rapid vs zecesebe 4 meciuri, 3 victorii, 1 egal , golaveraj 10 (ZECE :)) - 3 (trei :)). Trei dintre acest 4 meciuri s-au jucat cu titlul disputat, iar in ala in care gigistii penibili invocau "copiii bagati in teren" noi am avut un copil in poarta si un U19 fundas SI TOT V-AM DAT CU TERENUL IN CAP. Canta la alta masa cu campioana ta de carton ma :)) Ce ati patit cu noi e nimic fata de ce urmeaza in preliminariile europene. Sa nu dati de aia din Gibraltar :))

Nimeni nu contesta ce ai scris! Ne dorim sa castigati mereu meciurile cu Steaua! Si noi sa iesim campioni! Si voi pe locul 6!

alexh
alexh  •  21 Mai 2024, 00:09
Postat de fabulos pe 20 Mai 2024, 20:58

1985/86 Steaua stun Barcelona. Am mai văzut asta. Citește si tu despre ce s-a întâmplat acolo. Dacă tu crezi ca o societate comercială înființată în 2003 putea sa câștige o cupa în 1986 pot eu sa te contrazic? Poate fi periculos pentru sănătatea ta. Ai dreptate, Duckadam a apărat 4 penalty-uri pentru Fcsb. :))))) :)))))) :)))))))

Pe cei de la UEFA nu-i intereseaza politica din nici o tara afiliata. UEFA(ca si FIFA) devine "agresiva" cand ii sunt amenintate interesele. Ultima data, interventia politicului in Spania. I-a amenintat cu excluderea din cupele europene sau competitiile intre natiuni si totul s-a rezolvat "cat ai zice peste". Nu ma lua cu "societatea infiintata in 2003". Asta-i pentru copii mici. Daca UEFA considera ca FCSB e continuatoarea Stelei, asa e. Nu ca o fi, ca o plesni! Pentru ei conteaza continuitatea! Cand csu, a fost refuzata in cupele europene pentru ca nu avea 3 ani de vechime, nu a comentat nimeni. Informatia pe care mi-ai trimis-o este din 7 mai 1986. Intre timp, au trecut aproape 40 de ani si informatia a fost actualizata. De UEFA! UEFA zice ca FCSB este continuatoarea echipei Steaua, fie ca vrei, fie ca nu vrei. Joci in competitiile lor, dupa regulile lor. In schimb, UEFA nu zice nimic de csa. Dupa logica ta, o echipa infiintata in 2003 nu poate castiga o cupa in 1986 (cu toate ca UEFA zice contrariul), dar una infiintata in 2017, poate.

alexh
alexh  •  20 Mai 2024, 23:42
Postat de _Adrian_1 pe 20 Mai 2024, 20:46

Si cand li se va comunica de catre FRF ca de fapt cupa e la Steaua si fcsb nu are nimic CE-O SA FACI? :)) O sa spui ca l-au "facut" pe ciobanas "statul paralel" si bubulii? :))

"Nu muri magare ca-ti dau fan cu floare", e o zicala. Sau "cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia", zice un proverb. Nu ma intereseaza Becali sau oricare altul care ar fi la carma echipei, ma intereseaza ECHIPA STEAUA. Cum nu m-a interesat cand era Valentin Ceausescu, nici acum nu ma intereseaza cine conduce. Mi-ar placea sa fie condusa de o legenda. Pentru moment nu se poate, asta e.

Catalynn.19
Catalynn.19  •  20 Mai 2024, 21:24
Postat de Yuri_macel pe 20 Mai 2024, 18:18

Mamaie Lyna sentintele definitive in constatate au efectul ca constata ca din 2003 Steaua a devenit Fcsb. La uefa nu conteaza deciziile data in civil de judecatoria de sector. Se merge pe continuitate. Si asa cum tu te-ai nascut porst si continui sa fii porst, tot asa Steaua s-a nascut CSCA si continua da fie Fcsb

Am o nelămurire: și tu și doormanul aveți certitudinea asta cum ca sentințele definitive nu contează iar FRF și UEFA le vor ignora pur și simplu, desconsiderând astfel Justiția Română. Deci sunt curios dacă asta e ceva ce chiar credeți sau doar vă faceți curaj singuri și sperați să fie adevărat!? :-)))

fabulos
fabulos  •  20 Mai 2024, 21:05
Postat de Yuri_macel pe 20 Mai 2024, 16:57

Mare vorba ai spus. Fara sa vrei iti dai singur in cap. Nu conteaza realitatea. Contraza ce spuneti cativa porsti pe aici. Nu conteaza titlurile castigate pe teren daca o adunatura de inepti nu e de acord, te trezesti cu zeci de ani de istorie stersi cu buretele. Idiocracy 2

Inteligența ta dă pe afară când afirmi ca o societate comerciala înființată în 2003 a câștigat CCE din 1986 și campionatele premergătoare anului 2003. Vezi când faci afirmațiile astea sa nu audă oamenii îmbrăcați în alb ca primești cadou un halat cu mânecile prinse la spate. Dar de unde nu e ce sa cerem!? Batem pasul pe loc în coada Europei.

fabulos
fabulos  •  20 Mai 2024, 20:58
Postat de alexh pe 20 Mai 2024, 18:48

Ia și citește ce scriu "anonimii de la UEFA": https://www.uefa.com/uefachampionsleague/match/63987--fcsb-vs-barcelona/ Într-adevăr, nu te mai faci bine!

1985/86 Steaua stun Barcelona. Am mai văzut asta. Citește si tu despre ce s-a întâmplat acolo. Dacă tu crezi ca o societate comercială înființată în 2003 putea sa câștige o cupa în 1986 pot eu sa te contrazic? Poate fi periculos pentru sănătatea ta. Ai dreptate, Duckadam a apărat 4 penalty-uri pentru Fcsb. :))))) :)))))) :)))))))

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 26
Comentează