Articol de Marius Mărgărit - Publicat miercuri, 27 iulie 2022 14:59 / Actualizat miercuri, 27 iulie 2022 15:02
Venirea lui Dan Șucu în acționariatul lui Rapid a început să dea roade și din rândul companiilor importante, care sunt atrase să sprijine clubul giuleștean.
Când a fost prezentat la Rapid, în calitate de coacționar, alături de Victor Angelescu, Dan Șucu spunea că „ne dorim ca Rapid să se susţină independent şi să nu stea niciodată cu mâna întinsă după bani publici. Mai mult, noi ne plătim taxele către stat şi comunitate şi nu ne interesează să fim protejaţii niciunui politician”.
Patronul Mobexpert își propunea ca obiectiv și atragerea de noi sponsori, astfel încât să se ajungă la un nivel de 2,5 milioane de euro pe an.
Rapid, aproape de obiectivul impus de Dan Șucu
Surse din cadrul clubului susțin că de la venirea lui Șucu lucrurile au început să se miște. Prezența în tribune a numeroși și importanți oameni de afaceri la meciul Rapid - FCSB 2-0 nu este o întâmplare, ci va deveni un obicei.
Iar sponsorizările către Rapid au ajuns deja, deși e doar început de sezon, la aproape două milioane de euro.
„Domnul Șucu va invita oameni de afaceri la fiecare meci de acasă al Rapidului, să vadă stadionul, atmosfera, să afle despre club. Pentru că-și dorește să atragă alături de echipă cât mai multe companii mari.
Oamenii de afaceri au încă rețineri să investească în fotbal, dar se poate, Rapidul e deja un club atractiv. Sunt destul de aproape să atingă targetul de 2,5 milioane de euro pe sezon și chiar îl pot depăși”, spun aceleași surse.
VIDEO » Atmosferă încinsă la Rapid - FCSB
Mai multe știri din Liga 1:
Prima reacție a șefilor Craiovei, după ce Becali a anunțat interesul pentru Nistor: „Suntem aici”