Comentarii (520)
lapusneanul
lapusneanul  •  21 Aprilie 2014, 18:15

reghe talent manelistul bunul, nu stie atatea cuvinte, nu el a postat acel mesaj, e opera "domnului prodan" ..

djeurofighter
djeurofighter  •  21 Aprilie 2014, 18:12
Postat de saviola2_8 pe 21 Aprilie 2014, 18:04

dj, gresesti, o vina foarte mica o au cei de la steaua, ei isi fac munca, si si-o fac bine, pai cum sa nu raspunzi cand tu esti campion dar se gaseste alde neica nimeni sa te critice, si asta in MOD REPETATA si total NEJUSTIFICAT. Despre ce vorbim? Orice om normal ar reactiona, eu unu as fi reactionat si mai dur, sigur ca reghe ar trebuie sa taca si sa vorbeasca altcineva din club, dar nu poti spune ca ambele parti sunt vinovate, poti spune doar ca regretam ca reghe nu si vede de treaba si nu lasa pe altii sa raspunda atacurilor. E ca si cum unul iti da cu parul in cap dar esti si tu vinovovat ca dupa ce ti-a dat cu paru in cap, i=-ai tras si tu o injuratura.

Sunt de acord cu tine doar pentru anul asta. Nu am fost de acord cu atacurile presei si a celor de la Astra! Nu am fost de acord cu atacurile lui Negoita si a celuilalt de la Dinamo. Iar cum am spus si mai jos, Negoita este de vina cu atacul de ieri, Reghe doar ca a raspuns intr-o maniera mai putin civilizata. Insa sa nu uitam ca si oficialii nostri ii atacau pe cei de la CFR Cluj, dupa acestia ne-au permis sa jucam cu TSKA Sofia si Schalke la ei pe stadion. Cu Schalke a fost chiar o masura disperata dupa ce cei de la UEFA au spus ca nu se poate juca pe National Arena si nici in Ghencea. Nu sunt fan CFR Cluj, insa nici de acord cu atacurile noastre de dupa nu am fost.

lupulverde
lupulverde  •  21 Aprilie 2014, 18:11

Reghe e puternic, i-a umilit pe dinamovisti mereu. De asta il invidiaza dinamovistii. E simplu.

grigio121
grigio121  •  21 Aprilie 2014, 18:06

Negoita fraiere, tu crezi ca Reghe daca vroia sa parieza ,sau a chiar pariat pe Viitorul o facea inainte cand cotele ereau mai mari nu acum cand au scazut,prostule. A doua e ca nu vad de ce-ti pare rau daca Steaua pierde. Va apropiati si voi acolo sus,poate aveti sanse la titlu :)))))))

saviola2_8
saviola2_8  •  21 Aprilie 2014, 18:04
Postat de djeurofighter pe 21 Aprilie 2014, 18:00

Si asta-i foarte corect. Trebuie sa invatam sa nu ne mai balacarim noi pe aici dupa ce se cearta oficialii nostri. Daca o facem, inseamna ca aducem din nou rating ziarelor, iar daca ei vad asta, vor urmari numai balacareli intre oficialii Stelei si ai lui Dinamo, sau Astra, sau CFR Cluj, etc. De vina sunt din toate taberele, iar legat de acest conflict recent, vinovatul principal a fost Negoita. Ce treaba avea el cu Steaua dupa o victorie de-a lor cu Astra? Reghe este vinovat ca a raspuns in maniera cu care a facut-o. Putea sa fie mai discret. Iar per total, sper sa-i batem pe cei de la Viitorul si atunci nu va mai comenta nimeni.

dj, gresesti, o vina foarte mica o au cei de la steaua, ei isi fac munca, si si-o fac bine, pai cum sa nu raspunzi cand tu esti campion dar se gaseste alde neica nimeni sa te critice, si asta in MOD REPETATA si total NEJUSTIFICAT. Despre ce vorbim? Orice om normal ar reactiona, eu unu as fi reactionat si mai dur, sigur ca reghe ar trebuie sa taca si sa vorbeasca altcineva din club, dar nu poti spune ca ambele parti sunt vinovate, poti spune doar ca regretam ca reghe nu si vede de treaba si nu lasa pe altii sa raspunda atacurilor. E ca si cum unul iti da cu parul in cap dar esti si tu vinovovat ca dupa ce ti-a dat cu paru in cap, i=-ai tras si tu o injuratura.

mariuss72
mariuss72  •  21 Aprilie 2014, 18:01

Frumos, gsp imi sterge un comentariu foarte pertinent, in timp ce altii se injura in cel mai oribil mod. Si ne mai miram de ce vedem balacareli in fotbalul nostru...pentru ca asta ni se serveste, chiar daca unii nu meritam asta. Sa aveti o zi buna!

saviola2_8
saviola2_8  •  21 Aprilie 2014, 18:01

vina este de ambele parti,dar nu pot fi judecati cu aceeasi OCA, un aspect important este cel care are interes sa inceapa mereu aces razboi mediatic este neg oita sau cei de la dinamo! vina celor de la steaua este ca nu p[ot fi diplomati si se cobor la nivelul celor de la dinamo! cum nu stii cine a inceput?pai hai sa-ti dau eu un refresh, dupa meciul vostru cu astra, patronul vostru, fara sa fie intrebat de meciul stelei sau ceva, s-a oferit singuri sa faca ironii ieftine si acuze voalate de blat, acum realizezi cine a inceput? sa te mai ajut, dupa un meci in care steaua a fost avantajata de arbitrul, conducerea dinamovsta a scos tricou cu dima, ti se pare corect, nu? a cui este vina??

djeurofighter
djeurofighter  •  21 Aprilie 2014, 18:00
Postat de totdd pe 21 Aprilie 2014, 17:54

vina e de ambele parti, adevarat ! doar ca nu este inceputa de ambele parti ! de afiecare data de cand este negoita la dinamo, numai negoita a inceput....s-a tot legat de steaua ! si steaua greseste ca raspunde! tu ce ai face ? ai raspunde la atacuri repetate ? DA? atunci ai gresi si tu !

Si asta-i foarte corect. Trebuie sa invatam sa nu ne mai balacarim noi pe aici dupa ce se cearta oficialii nostri. Daca o facem, inseamna ca aducem din nou rating ziarelor, iar daca ei vad asta, vor urmari numai balacareli intre oficialii Stelei si ai lui Dinamo, sau Astra, sau CFR Cluj, etc. De vina sunt din toate taberele, iar legat de acest conflict recent, vinovatul principal a fost Negoita. Ce treaba avea el cu Steaua dupa o victorie de-a lor cu Astra? Reghe este vinovat ca a raspuns in maniera cu care a facut-o. Putea sa fie mai discret. Iar per total, sper sa-i batem pe cei de la Viitorul si atunci nu va mai comenta nimeni.

superstar23
superstar23  •  21 Aprilie 2014, 17:55

Uite ca de data asta nu sunt de vina ambele parti. Ca daca vine unul si iti da un pumn iar tu il impingi nu inseamna ca sunt de vina amandoi. De data asta de vina este unul singur, NegOita. Care s-a trezit vorbind ca prostul in targ. El, care a pierdut de 2 ori acasa cu Viitorul. Mai ales dupa o dubla din cupa in care Steaua te-a calcat in picioare. Iar dupa acea dubla, Steaua prin Reghecampf si jucatori s-au comportat au fost foarte fair play. In schimb, NegOita s-a apucat sa ne spuna ca Steaua s-a zbatut in mediocritate. Dar Steaua in anii astia s-a calificat de fiecare data in europa trecand prin preliminarii si terminand de 5 ori din 6 inaintea lui dinamo in campionat.

mariuss72
mariuss72  •  21 Aprilie 2014, 17:54
Postat de adrian.1984 pe 21 Aprilie 2014, 17:47

Vrei sa pari obiectiv dar cel subiectiv esti tu. Eu ma retrag din discutiile astea. Voi vedeti doar ce vreti voi. Spui ca ambele pot fi suspectate dar mai evident este la Steaua...si asa faceti mereu. Tot incercati sa scoateti Steaua ca fiind raul suprem in fotbalul mondial. Dar pe undeva este normal. Dinamo este in cea mai neagra perioada din istoria ei si asta este reactia suporterilor care nu accepta asta. Mi se pare normal ca o echipa aflata in deriva sa isi vada de reconstructia ei, nu de ce fac altii, nu sa dau declaratii aberante, sa ma leg la fiecare interviu de rivali. Negoita de cand a venit la Dinamo stie una si buna: Steaua. De ce?Ar trebui sa fiti atenti la ce face la Dinamo...

Imi pare rau, dar cred ca n-ai inteles ce am scris acolo. Inca o data, am spus ca cele doua meciuri au fost suspecte, doar ca la meciul stelei, prostul de cioban s-a dat de gol, asta a intarit afirmatiile de blat. Eu n-am spus ca steaua e raul suprem, sau ca dinamo e echipa lui Dumnezeu, chiar nu stiu de unde ai scos asta.

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 52
Comentează