samertx
samertx  •  02 Aprilie 2016, 00:41

Băăăă, ce ne bătură ăștia, trecură pe locul întâi vagabonzii! Ptiu! :))

100002473541087
Danut Ognean  •  02 Aprilie 2016, 00:35
Postat de Robert Damian pe 02 Aprilie 2016, 00:32

Iata deci ce iese din imperecherea a doua coarde de tip caine-capra!!!!Un animalut nou-nout cu nume SUMRED !!!!!!Mai e nevoie de alte demonstratii ca echipa canina e RUSINEA ROMANIEI ???????Sau ca circarul bolnav grav la mansarda ,parior si conlocuitor de giuleasca,e bun de dus intr-o aripa izolata de puscarie?????E clar ca NU !!!!FORZA STEAUA,totul depinde doar de tine!!!!

bravo Dinamo! felicitari Astra! fcsb-istii sunt iarasi in doliu

194362334230310
Robert Damian  •  02 Aprilie 2016, 00:32

alexpescaru
alexpescaru  •  02 Aprilie 2016, 00:21

Rednic poate să facă show la conferința de presă, dar e principalul vinovat ! Păi dacă ne uităm la ce a plecat de la Dinamo ( dați afară de Rednic ) și la ce a venit, te doare capul... Amintesc numai de Fai ( Rednic să i-o spună lui mutu că ăla a plecat de capul lui la Standard ), Vojnovic, chiar Feussi, și dacă ne uităm la ce a venit... Hanca, Ekeng, Romario ( ăsta zici că-i ăla care joacă roluri de bețiv la Divertis )... te doare mintea. Plus jucători aduși să frece banca ( dacă prind lotul ) gen Bartalstovu, plus ăla de care zice toată lumea că e nemaipomenit, Bicfalvi, dar cade când se lovește mingea de el... Putem spune, fără să greșim, că Rednic a distrus echipa pe care tot el a facut-o în tur. Sau n-o fi făcut-o el ?

923627714363420
Crs Dvd  •  02 Aprilie 2016, 00:08

BA hai dinamo,nu stiu care bea mai mult dupa infrangerile altora in europa.Daca e sa ai dreptate,inseamna ca 90% din stelisti au fost in coma si au si murit dupa atatea eliminari rusinoase al lui dinamo in ultimii 25 de ani.Fraiere

1425838917717550
John Milne  •  01 Aprilie 2016, 23:54
Postat de nicolas_blu pe 01 Aprilie 2016, 23:45

Ma *** cu arbitrii tai cu tot...ati prins curaj dupa doua blaturi cu arbitrii *** !!

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

nicolas_blu
nicolas_blu  •  01 Aprilie 2016, 23:45

randoom_._
randoom_._  •  01 Aprilie 2016, 23:43
Postat de hai_d1nam0 pe 01 Aprilie 2016, 23:33

ce va mai roade invidia...per sempre m333 fcsp, in meciurile din Europa ne vom bucura din nou. ce frumos o sa intre berea si vinul impreuna cu marile bucurii la infrangerile voastre :))))))))))))))) oricum toata suflarea din conducerea fotbalului e in mare parte fcsp-ista...macar ne mai distram si noi pe seama voastra m1z3rab1l1lor. asta nu mai e tara cum naum si restul comentatorilor de la digi sunt CAINI

mircea rednic aka agentul 007 aka pe66arda de antrenor strikes back. ha ha ha. nu mai castigati voi niciun meci cu rednic pe banca. cum sa va bucurati in meciurile din europa,cand astia nu va lasa in europa? iarasi,ca de fiecare data in ultimi 30 de ani,tot Steaua o sa aduca cele mai multe puncte pentru Romania din europa. si anul trecut,Steaua a rezistat cel mai mult in europa dintre echipele din Romania si a facut cele mai multe puncte. da,daca astra lui sumudica intra in grupele e.l.,era dezastru pentru Steaua,dar asa,sumudica a dat-o in bara si tot Steaua a facut cele mai multe puncte. doar totul se raporteaza la tara. nu poate o echipa din Romania sa mearga ca barcelona in europa si celalte echipe din Romania sa mearga ca echipele din malta. cand ai vazut tu,ca doar o echipa din Romania sa meraga foarte departe si celalte sa nu mearga deloc mai departe in europa? iti spun eu,niciodata. de aia am ramas peste austria si cu 5 locuri in europa si la anu,pentru ca Steaua a facut cele mai multe puncte si sezonul asta in europa,din Romania. la asta ne raportam.

bogdangeorge84
bogdangeorge84  •  01 Aprilie 2016, 23:42

Deci , hai sa recapitulam, traim in Romania, oamenii sunt romani, mentalitatea este romaneasca, Cum a facut Borcea bani? cum a facut becali bani? ca doar sunt fini. Va spun eu cum au facut bani, asa cum fac si in seara asta, profita de amarati, de cei care scriu degeaba comentarii, din suflet, din pasiune, din inima. credeti ca valoarea celor 3 enumerate in fata banilor are vreun procent? neah , astia isi bat joc de noi si noi ne batem joc de noi ca sa castige mai mult ei...

1425838917717550
John Milne  •  01 Aprilie 2016, 23:42

***