Comentarii (114)
polistul68
polistul68  •  03 Martie 2014, 14:06
Postat de eventulroute25 pe 03 Martie 2014, 14:01

Poate sunt mai multi stelisti care realizeaza ca Reghe a mutat prost si Stoican foarte bine si ca sistemul fara varf a fost falimentar, dar din orgoliu prostesc sustin contrariul. Steaua nu tin minte de cand a avut asa de putine ocazii de gol intr-un derbi. In rest sunt 100% de acord cu tine.

Ma bag si eu.....Reghe a mutat gresit, sau nu a mutat...cam in nici un meci dificl al stelei, din pacate. Ideea de "Barca", fara virf impins, poate merge cel mult cu Sageata, Poli si Chiajna, pt ca nu are la dispozitie jucatorii necesari unui asemenea stil. Eu de anut recut tot spun ca jocul stelei, ca echipa, nu functioneaza. Steaua a cistigat pe conditie fizica si rezolvari persoanle a jucatorilor. Oricum, principalii vinovati il consider pe Reghe si Mimi, prina cele declaratii care au pus o rpesiune suplimentara pe jucatori, dar, paradoxal, au si creat o stare de superioritate vis-a-vis de adversar.

speedy73
speedy73  •  03 Martie 2014, 14:04
Postat de eventulroute25 pe 03 Martie 2014, 14:01

Poate sunt mai multi stelisti care realizeaza ca Reghe a mutat prost si Stoican foarte bine si ca sistemul fara varf a fost falimentar, dar din orgoliu prostesc sustin contrariul. Steaua nu tin minte de cand a avut asa de putine ocazii de gol intr-un derbi. In rest sunt 100% de acord cu tine.

nu am inteles faza cu varela sincer sa fiu. nici de ce a inceput cu el (era clar ca rotariu e peste el la viteza), dar nici de ce l-a schimbat (in aparare nu facuse greseli, iar in atac prepelita nu a adus nimic nou). mi s-a parut pur si simplu o schimbare irosita

eventulroute25
eventulroute25  •  03 Martie 2014, 14:01
Postat de speedy73 pe 03 Martie 2014, 13:57

cred ca nu mi-ai citit comentariile, altfel nu te-ai contra atata cu un om (poate singurul :P) care e de aceeasi parere cu tine

Poate sunt mai multi stelisti care realizeaza ca Reghe a mutat prost si Stoican foarte bine si ca sistemul fara varf a fost falimentar, dar din orgoliu prostesc sustin contrariul. Steaua nu tin minte de cand a avut asa de putine ocazii de gol intr-un derbi. In rest sunt 100% de acord cu tine.

speedy73
speedy73  •  03 Martie 2014, 13:57
Postat de eventulroute25 pe 03 Martie 2014, 13:46

Nu stiu ce meci ai vazut tu, Dinamo nu a stat pe 3 linii, a aglomerat mijlocul foarte bine si Reghe cu sistemul lui cel nou nu a stiut cum sa raspunda. Am jucat bambilici in prima repriza, centarile lui Popa la dracul in praznic, intr-un careu unde nu era un varf. Fac ceva pe sistemul asta, de ce nu joaca niciun club din lume asa decat Barca? Ca stelist o spun cu mana pe inima, Stoican a fost superior lui Reghe in acest meci.

cred ca nu mi-ai citit comentariile, altfel nu te-ai contra atata cu un om (poate singurul :P) care e de aceeasi parere cu tine

speedy73
speedy73  •  03 Martie 2014, 13:54
Postat de eventulroute25 pe 03 Martie 2014, 13:46

Nu stiu ce meci ai vazut tu, Dinamo nu a stat pe 3 linii, a aglomerat mijlocul foarte bine si Reghe cu sistemul lui cel nou nu a stiut cum sa raspunda. Am jucat bambilici in prima repriza, centarile lui Popa la dracul in praznic, intr-un careu unde nu era un varf. Fac ceva pe sistemul asta, de ce nu joaca niciun club din lume asa decat Barca? Ca stelist o spun cu mana pe inima, Stoican a fost superior lui Reghe in acest meci.

dinamo nu a stat pe 3 linii, a stat numai pe 2, corona, sageata, botosani sau altele ar putea sta pe 3. la asta ma refeream

speedy73
speedy73  •  03 Martie 2014, 13:53
Postat de eventulroute25 pe 03 Martie 2014, 13:47

A doua Keseru, singura noastra faza de fotbal clasic, angajare varf, preluare perfecta isi face mingea in fata, sut perfect in coltul lung.

aia a fost in sistemul cu varf; vorbeam de ocaziile avute fara varf, in prima repriza. a fost numai bara lui tanase. si sutul lui sanmartean, dar pe ala nu-l consider ocazie din 2 motive: 1. a fost un sut destul de moale (desi plasat), daca era gol era de portar 2. a fost realizare personala, venea in orice sistem. si in 9-1-0

eventulroute25
eventulroute25  •  03 Martie 2014, 13:47
Postat de speedy73 pe 03 Martie 2014, 13:43

care 2 ocazii? eu am vazut doar una in prima repriza - bara lui Tanase

A doua Keseru, singura noastra faza de fotbal clasic, angajare varf, preluare perfecta isi face mingea in fata, sut perfect in coltul lung.

eventulroute25
eventulroute25  •  03 Martie 2014, 13:46

Nu stiu ce meci ai vazut tu, Dinamo nu a stat pe 3 linii, a aglomerat mijlocul foarte bine si Reghe cu sistemul lui cel nou nu a stiut cum sa raspunda. Am jucat bambilici in prima repriza, centarile lui Popa la dracul in praznic, intr-un careu unde nu era un varf. Fac ceva pe sistemul asta, de ce nu joaca niciun club din lume asa decat Barca? Ca stelist o spun cu mana pe inima, Stoican a fost superior lui Reghe in acest meci.

speedy73
speedy73  •  03 Martie 2014, 13:43
Postat de eventulroute25 pe 03 Martie 2014, 12:52

DOAR DOUA OCAZII DE GOL ? OARE DE CE? Eu zic ca sistemul fara varf este principala cauza si a doua declaratiile inaite de meci arogante, ca le dam nu stiu cate goluri, au demobilizat jucatorii. Treaba de amatori, asta a facut staful Stelei la acest derbi.

care 2 ocazii? eu am vazut doar una in prima repriza - bara lui Tanase

eventulroute25
eventulroute25  •  03 Martie 2014, 13:36
Postat de valiza.epo pe 03 Martie 2014, 13:27

Poti sa-i fluturi si un tramvai... Lasa-l, e prea prost ca sa inteleaga. Pierzi vremea.

Ciangaul Alpin, peste 10000 de postari, niciuna despre fotbal. Du-te inapoi in Mongolia, iti cumparam noi o iurta.

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 12
Comentează