Comentarii (308)
statham_j
statham_j  •  01 Mai 2012, 21:38
Postat de fran1923 pe 01 Mai 2012, 21:32

1. Nu ai inteles nimic din tot ce am spus pana acum. 2. Nu mai folosi cuvinte carora nu le cunosti complet sensul. Nu am cum sa fiu demagog. Demagog poate fi doar un politician. Eu nu caut aici nici voturi, nici popularitate. Revenind la 1. Nu am spus ca ai tot dreptul sa incalci acea lege fara sa patesti nimic. Pentru ca nu poti face asta. Automat vei pati ceva daca o incalci. Am spus doar ca legea e aberanta si nu ar trebui inchise stadioane pentru doua torte. Acum, sincer nici nu stiu legea pe de rost, si e foarte posibil ca ea sa se refere la inchiderea stadioanelor doar in cazul unor incidente produse de acele materiale pirotehnice. Dar la noi se impart amenzi si suspendari pt nimic

ai o problema MARE de memorie.....ia uita-te putin in urma, si vezi unde ai scris ca "nu am incalcat legea daca am aprins torte, pt ca legea e proasta..." acum o intorci ca la Ploiesti.....poate ca totusi esti DEMAGOG ps:deschide un dex, poate nu mai vii cu glume proaste de genul"politicienii sunt demagogi, eu nu pot fi pt ca nu sunt politician" asta-i treaba amice....de aici a plecat disputa noastra: cand sustineai ca aprinsul tortelor nu reprezinta infractiune pt ca legea e proasta.....ce vorbesti, ma?

fran1923
fran1923  •  01 Mai 2012, 21:36
Postat de steaua.libera pe 01 Mai 2012, 21:28

(continuare) alte abuzuri care au loc, chiar si cand sunt facute impotriva stelistilor sau oricaror suporteri.

Mi-au placut de exemplu galeria Vasluiul, care la un meci, nu mai tin minte care, a iesit din stadion in semn de protest fata de evacuarea galeriei adverse de catre jandarmerie.

steaua.libera
steaua.libera  •  01 Mai 2012, 21:33
Postat de weissburgund pe 01 Mai 2012, 21:31

toti suporterii din fotbalul romanesc, indiferent de echipa si culori sa ia in p.u.l.a. pe dragomir, comisiile lui si familiile lor!

corsicanu nu e de acord, cica el nu se aliaza in veci cu stelistii si rapidistii. problema e numele echipelor steaua si dinamo, nu dragomir.. ce-i mai trist e ca unii sunt de acord cu el.

fran1923
fran1923  •  01 Mai 2012, 21:32
Postat de statham_j pe 01 Mai 2012, 21:25

"dupa caderea comunismului au fost retrocedate"......mda, dar in timpul comunismului ce ti-au retrocedat aia? o camera la Jilava?....esti demagog.... eu ti-am spus clar ca a lua atitudine e total diferit de a incalca legea aia proasta......tu spui: "eu spun ca legea e proasta, deci am tot dreptul s-o incalc fara sa patesc nimic"....ce vorbesti? ia mai gandeste-te putin

1. Nu ai inteles nimic din tot ce am spus pana acum. 2. Nu mai folosi cuvinte carora nu le cunosti complet sensul. Nu am cum sa fiu demagog. Demagog poate fi doar un politician. Eu nu caut aici nici voturi, nici popularitate. Revenind la 1. Nu am spus ca ai tot dreptul sa incalci acea lege fara sa patesti nimic. Pentru ca nu poti face asta. Automat vei pati ceva daca o incalci. Am spus doar ca legea e aberanta si nu ar trebui inchise stadioane pentru doua torte. Acum, sincer nici nu stiu legea pe de rost, si e foarte posibil ca ea sa se refere la inchiderea stadioanelor doar in cazul unor incidente produse de acele materiale pirotehnice. Dar la noi se impart amenzi si suspendari pt nimic

valah.redandblue
valah.redandblue  •  01 Mai 2012, 21:32
Postat de weissburgund pe 01 Mai 2012, 21:31

toti suporterii din fotbalul romanesc, indiferent de echipa si culori sa ia in p.u.l.a. pe dragomir, comisiile lui si familiile lor!

Te-am votat.

weissburgund
weissburgund  •  01 Mai 2012, 21:31

toti suporterii din fotbalul romanesc, indiferent de echipa si culori sa ia in p.u.l.a. pe dragomir, comisiile lui si familiile lor!

statham_j
statham_j  •  01 Mai 2012, 21:31
Postat de steaua.libera pe 01 Mai 2012, 21:28

(continuare) alte abuzuri care au loc, chiar si cand sunt facute impotriva stelistilor sau oricaror suporteri.

tu ai dreptate, doar ca fiecare isi vede interesul.....tipa cand sunt nedreptatiti ei, ironizeaza cand sunt pedepsiti altii.....in schimb, toata lumea vorbeste de moralitate? CARE MORALITATE?

steaua.libera
steaua.libera  •  01 Mai 2012, 21:28

(continuare) alte abuzuri care au loc, chiar si cand sunt facute impotriva stelistilor sau oricaror suporteri.

statham_j
statham_j  •  01 Mai 2012, 21:27
Postat de fran1923 pe 01 Mai 2012, 21:17

Bine ... nu cred ca o sa mai continui discutia asta, e inutil. Cu gandirea asta inca eram in Evul Mediu. Iar dai exemple ca nuca-n perete. Sa dau si eu unul. In regimul comunist nu aveai dreptul la proprietate privata asa ca ele au fost confiscate. Era o lege si asta, dar ghici ce, dupa caderea comunismului ele au fost retrocedate. Asta vreau sa spun, daca o lege e proasta, de ce trebuie sa mergem cu ea pana in panzele albe, doar pentru ca este lege ? De ce sa persistam in greseala ?

ps: cu gandirea asta....." legea aia e proasta, o incalc si nu am voie sa patesc nimic"....esti mai rau ca in Evul Mediu, fara suparare

steaua.libera
steaua.libera  •  01 Mai 2012, 21:26

Momentele de apreciere ale societatii civile si ale media la adresa ultasilor s-au consemnat de 2 ori de-a lungul timpului: 1. mitingul de protest comun din fata ministerului afacerilor externe din 2005, dupa levski-dinamo atunci cand 5 dinamovisti au fost retinuti pe nedrept de bulgari 2. mitingul de protest din ianuarie 2012 din piata universitatii impotriva legii dragomir. Ideea care se desprinde este ca reprezentam ceva doar atunci cand suntem UNITI! Daca ne irosim in dispute inutile, nimeni nu ia in serios si, inevitabil, abuzurile la adresa suporterilor vor continua! Nu-mi doresc suspendarea Giulestilui, dar mi-as dori ca si voi sa semnalati, la randul vostru, alte abuzuri care au

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 31
Comentează