Comentarii (45)
echilibrat
echilibrat  •  14 Mai 2015, 12:15
Postat de darkdark pe 14 Mai 2015, 12:07

Deocamdata clubul lui Roatru ala afiliat la FRF nu are nici stema nici culori. Singur ai spus ca nu sunt ale lor. :)))

Le au pe 15 ani prin asociere. Cind te afiliezi la FRF pui la dosar culori si steme OSIM.

echilibrat
echilibrat  •  14 Mai 2015, 12:12
Postat de darkdark pe 14 Mai 2015, 12:03

Normal ca-ti dau voie :))) Tii cu cine vrei. Doar ca "metoda" asta este o mare idiotenie pentru ca e posibil sa sustii anul asta o Sttiinta in prima liga, la anul una in liga a treia, peste doi ani una iar in prima liga in functie de cum vrea Pavel Badea sa se asocieze cu unul sau cu altul. Daca un contrcat de asociere insemana pentru tine Stiinta ai perfecta dreptate. Ar fi foarte amuzant ca CSA sa se asocieze cu Clubul Sportiv Universitate Craiova si impreuna sa se asocieze cu echipa din Bostosani. Echia aia ar fi Stiinta, Steaua sau Botosani ? :))))

Pai care e alternativa - Badea sa vinda stema originala cu leul altui nebun ? pai nu sint satul de echipa copiilor lui mititelu ? Cred ca orasul Craiova si clubul e drept public trebuie sa tina cu dintii de simbolurile Stiintei. Culorile alb-albastre nu pot fi proprietatea nici unui interlop care sa se laude la TV drept mare patron. Craiova a patit multe - Staicu, netoiu, mititelu : modelul vechi nu merge. Asociere tata - si daca nu merge, rupem asocierea dar raminen cu stema aia originala cu leul si o luam de la capat. Pina la urma eu tin cu Craiova pentru ce a fost in anii 70 si 80 - asa ca simbolurile de atunci imi sint dragi. *** de steme *** de Mititelu in ultimii ani ma lasa rece. Dar e o tara libera - unii aleg stema originala cu leul, altii aleg clonele acelei steme aflate la marele fotbalist Adi Mititelu JR.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

darkdark
darkdark  •  14 Mai 2015, 12:07
Postat de echilibrat pe 14 Mai 2015, 12:00

Si inca ceva - vezi ca lu' TAS nu-i place deloc cind doua echipe au culori si nume similare...Cazul timisoara e edificator. Cum singurul club creaiovean afiliat la FRF este asta din liga 1, tare ma tem ca orice clona a lui Mititelu nu va putea folosi culorile si un nume apropiat de echipa de liga 1, ca sa nu mai vorbim de variante ale stemei cu leul. Pina la urma orice club *** va fi NOU si proaspat afiliat la FRF, si nu va putea folosi insemne similare cu ale clubului deja afiliat la FRF...

Deocamdata clubul lui Roatru ala afiliat la FRF nu are nici stema nici culori. Singur ai spus ca nu sunt ale lor. :)))

darkdark
darkdark  •  14 Mai 2015, 12:03
Postat de echilibrat pe 14 Mai 2015, 11:54

Da tata - daca se rupe asocierea, adio. Sufletul Stiintei e acolo unde se afla numele "Universitatea" si stema originala cu leul. Aia e in liga 1 acum. Daca se rupe asocirea, care e pe 15 ani, SRL-ul lui rotaru e un FCSB fara valoare pentru mine. E mai bine sa te asociezi cu Stiinta, decit sa te asociezi cu copiii lui Mititelu - imi dai voie ?

Normal ca-ti dau voie :))) Tii cu cine vrei. Doar ca "metoda" asta este o mare idiotenie pentru ca e posibil sa sustii anul asta o Sttiinta in prima liga, la anul una in liga a treia, peste doi ani una iar in prima liga in functie de cum vrea Pavel Badea sa se asocieze cu unul sau cu altul. Daca un contrcat de asociere insemana pentru tine Stiinta ai perfecta dreptate. Ar fi foarte amuzant ca CSA sa se asocieze cu Clubul Sportiv Universitate Craiova si impreuna sa se asocieze cu echipa din Bostosani. Echia aia ar fi Stiinta, Steaua sau Botosani ? :))))

echilibrat
echilibrat  •  14 Mai 2015, 12:00
Postat de darkdark pe 14 Mai 2015, 11:51

Bravo ... s-au asociat. Deci echipa din prima liga este cel mult asociata Stiintei nicidecum Stiinta, in primul rand. In al doilea rand, daca la vara sau peste doi ani se rupe asocierea asta ce faceti geniule? Toata pasiunea voastra pentru fotbal inteleg ca atarna de un contract de asociere? :))))

Si inca ceva - vezi ca lu' TAS nu-i place deloc cind doua echipe au culori si nume similare...Cazul timisoara e edificator. Cum singurul club creaiovean afiliat la FRF este asta din liga 1, tare ma tem ca orice clona a lui Mititelu nu va putea folosi culorile si un nume apropiat de echipa de liga 1, ca sa nu mai vorbim de variante ale stemei cu leul. Pina la urma orice club *** va fi NOU si proaspat afiliat la FRF, si nu va putea folosi insemne similare cu ale clubului deja afiliat la FRF...

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

echilibrat
echilibrat  •  14 Mai 2015, 11:54
Postat de darkdark pe 14 Mai 2015, 11:51

Bravo ... s-au asociat. Deci echipa din prima liga este cel mult asociata Stiintei nicidecum Stiinta, in primul rand. In al doilea rand, daca la vara sau peste doi ani se rupe asocierea asta ce faceti geniule? Toata pasiunea voastra pentru fotbal inteleg ca atarna de un contract de asociere? :))))

Da tata - daca se rupe asocierea, adio. Sufletul Stiintei e acolo unde se afla numele "Universitatea" si stema originala cu leul. Aia e in liga 1 acum. Daca se rupe asocirea, care e pe 15 ani, SRL-ul lui rotaru e un FCSB fara valoare pentru mine. E mai bine sa te asociezi cu Stiinta, decit sa te asociezi cu copiii lui Mititelu - imi dai voie ?

darkdark
darkdark  •  14 Mai 2015, 11:51
Postat de echilibrat pe 14 Mai 2015, 11:28

Taica - clubul de drept public Universitatea Craiova (singurul pe lumea asta care chiar are numele asta) s-a asociat cu SA-ul lui Rotaru, si i-a oferit culorile, stemele, numele etc. Stema aia originala cu leul este la clubul de drept public, si doar data in folosinta lui Rotaru (ca nu mai doresc ca plozii vreunui interlop sa se mai laude cu stemele Craiovei) . Daca CSA Steaua doreste sa refondeze echipa de fotbal, o asociere similara este solutia (FCSB-ul este o caricatura, desi are continuitatea sportiva c***; echipa adevata e cea cu stema originala).

Bravo ... s-au asociat. Deci echipa din prima liga este cel mult asociata Stiintei nicidecum Stiinta, in primul rand. In al doilea rand, daca la vara sau peste doi ani se rupe asocierea asta ce faceti geniule? Toata pasiunea voastra pentru fotbal inteleg ca atarna de un contract de asociere? :))))

echilibrat
echilibrat  •  14 Mai 2015, 11:35
Postat de bosfor pe 14 Mai 2015, 11:26

simt asa un fel de manie in sufletul tau . ce ai *** esti deranjat de ceva ,? te cam oftici este . *** si acu iti pare rau . scrie ma aici ca *** scrie ca *** ***-n *** si ai gresit . te iertam dar *** .ramai cu clona ta *** olga . *** cu cs clona ca acolo jucarati cu totii de mici . cu toate ca oficial in acte cs clona apare ca infiintata in 2013 . dar nu conteza asta ca tu si cu plesan de mici erati fanii acestei echipe .

Fii taica linistit ! Ba - Craiova adevarata e acolo unde e stema cu leul din anii 80. Si aia e la clubul de drept public Universitatea Craiova. Fii taica linistit cu ***, ca eu n-am nimic cu voi. Voi cu interlopii - altii cu Corneliu Stroe.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

craioveanu91
craioveanu91  •  14 Mai 2015, 11:34

cand Sorin Cartu, Ticleanu, Crisan , Balaci , Ungureanu, Tilihoi,Lung ,Stefanescu ,Donose si restul din Craiova Maxima jucau pentru Romania la turnee finale ,invingeau campioana mondiala Italia ,cand Craiova Maxima umilea marile forte ale Europei la acea vreme, bayern munchen ,kaiserslautern, fiorentina ,leeds united etc, ***, ***, ajunse acest *** sa vorbeasca de cea mai frumoasa echipa din istoria acestei tari si mai rau este ca o fituica de 2 bani care se crede ''gazeta'' face articole zilnic despre *** asta.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

echilibrat
echilibrat  •  14 Mai 2015, 11:28
Postat de darkdark pe 14 Mai 2015, 11:23

Bah eu te-am intrebat ce treaba are SA-ul lui Rotaru cu Universitatea Craiova. Raspunzi sau nu? Am inteles ca Mititelu nu are nici o legatura cu Stiinta; explica-ne ce legatura au Rotaru si Andrici.

Taica - clubul de drept public Universitatea Craiova (singurul pe lumea asta care chiar are numele asta) s-a asociat cu SA-ul lui Rotaru, si i-a oferit culorile, stemele, numele etc. Stema aia originala cu leul este la clubul de drept public, si doar data in folosinta lui Rotaru (ca nu mai doresc ca plozii vreunui interlop sa se mai laude cu stemele Craiovei) . Daca CSA Steaua doreste sa refondeze echipa de fotbal, o asociere similara este solutia (FCSB-ul este o caricatura, desi are continuitatea sportiva c***; echipa adevata e cea cu stema originala).

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează