Comentarii (48)
fcsb.86
fcsb.86  •  13 Martie 2016, 15:37
Postat de zecs93 pe 13 Martie 2016, 15:27

Bucuriile de care Varela spunea ca mereu cand pierde Steaua toti romanii se bucura, ai dreptate !!! Cine draqq se mandreste in grupele ucl cu un parcurs de 28 de meciuri fara victorie, fiind cea mai proasta combatanta din competitia respectiva, iar in europa league ati inceput sa va elimine toti boschetarii de la partizan pana la rosenborg tara elfilor lui mos craciun !!!

Nu te-ai plictisit de replica asta? Cu rezultate slabe prin CL ale clubului Steaua? Mai are rost sa aducem aminte ce echipe au scos Dinamo? La unele dintre ele nici numele nu il poti pronunta sau nu ai idee cum se pronunta? Cand esti vai de capul tau ca, club, automat te inteleg ca si suporter al clubului Dinamo... mai bine deloc in CL de cat ca Steaua in grupe, nu?! Grupele alea au oferit 24 mil euro cu victorii sau fara victorii acolo, bani care de ani buni fac diferenta in campionat, la mai o adica uitate la Dinamo, se bucura de un egal cu Steaua si o victorie la 1 gol dif devine data oficiala de sarbatorit, chiar nu vezi realitatea? sau nu doresti? Sau acum imi dai un raspuns de genul ca Ciobanul a devenit bogat pe banii din CL? Cui ii pasa? A investit? Da normal, se vede doar in ultimele 3 editii de campionat... tot aduceti vorba de Champions League... dar voi nu ati fost in stare nici in amaratele alea de grupe Europa League sa ajungeti.... ia de aici o scurta umilinta traita prin calificarile pentru Europa League, poate asa va potoliti cu comentariile aberante cum ca Steaua nu a castigat meciuri prin grupele CL.... NEC Nijmegen ?! :)) Elfsborg ?! :)) Hajduk Split?! :)) Oh.. sa nu uitam de Knattspyrnufelag in 1997 (Cupa UEFA). Pe bune... nu as mai sufla o vorba despre altii !

104772133226352
Petre Radulescu  •  13 Martie 2016, 15:33

Toti cei care sustin sau simpatizeaza clubul Dinamo, sufera de un sever complex de inferioritate fata de Steaua. Nu este vorba de "suferinta" celui de pe locul doi, care se manifesta oriunde in lume, la dinamovisti acest complex de inferioritate este mult mai acut si nu se manifesta doar la suporteri ci si in structurile de conducere. De unde provine? Un scurt istoric: atat Steaua cat si Dinamo sunt consecinta fireasca a instaurarii regimului comunist in Romania, care oriunde a ajuns la putere a infiintat echipe ale armatei si internelor: securitate si militie. Nenorocirea nu a venit de aici, ci de la desfiintarea celorlalte cluburi, cu exceptia CFR-Rapid, considerata si de conducere si de microbistii vremii drept echipa comunista. Pe masura ce si-au consolidat puterea comunistii au facut abuzuri din ce in ce mai mari. Peste tot, in toate sferele, in toata societatea. In sport. In fotbal.Lupta pentru putere intre interne si armata s-a terminat peste tot in tarile comuniste cu victoria structurilor securisto-militienesti.Romania nu a facut exceptie, ba dimpotriva, la noi securitatea si militia controlau tot. Si in fotbal a fost la fel. Abuzurile s-au inmultit odata cu trecerea anilor iar SECURITATEA-MILITIA-DINAMO si-au batut joc de soarta cariera si dragostea fata de fotbal si de sport in general a tuturor celor implicati. DE AICI PROVINE COMPLEXUL DE INFERIORITATE AL DINAMOVISTILOR, DE LA FAPTUL CA AU AVUT TOATA PUTEREA, DAR AU RAMAS MEREU PE LOCUL DOI.

randoom_._
randoom_._  •  13 Martie 2016, 15:32
Postat de nebraska pe 13 Martie 2016, 15:26

Era vorba de fcsb aici patrauleo,nu te prea duce capul.2003-prezent.

cum naiba sa commentezi de pe zeci de clone impotriva stelei,gratis,de dimineata pana seara? wtf? asa ca idee,astazi intre 7 si 8 dimineata era un singur user care comenta pe gsp tu,doar ca,comentai de pe vreo 5 clone. wtf? esti asa de prost ca mai te si dai de gol. macar daca era luni dimineata sau marti dimineata,chiar si sambata dimineata,dar duminica dimineata cand toti dorm pana cel tarziu la 9,tu sa comentezi intre 7 si 8 dimineata,asta inseamna ca practic te-ai dat de gol. repet,esti paralizat de la brau in jos? ca alta explicatie nu exista. ***? ca,cu siguranta nu ai atins in viata ta o femeie.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

zecs93
zecs93  •  13 Martie 2016, 15:32
Postat de Petre Radulescu pe 13 Martie 2016, 15:28

***, FCSB = Fotbal Club Steaua Bucuresti!!!!!! Minte scurta! Exact asa cum PSG = Paris Saint Germain sau QPR = Queens Park Rangers. Fugi cu cercul ca ne dai purici, potaie!

Si inainte de cuvantu asta de ce fcsb nu exista si exista simplu Steaua Bucuresti, acronimu ala e doar pentru tricouri, nu confunda tu psg si qpr cu fcsb, aia nu si-au pus tot numele peste tot, asa se numesc de cand era bunica fata mare, dar voi din steaua ati devenit fcsb de ce ?? si de ce v-a dat tribunalu interzis ?? oare ca sunteti ceea ce nu pareti ??

ando89
ando89  •  13 Martie 2016, 15:31

Cinci motive pentru care o să-l ratez: fotbal sub zero, circ, doua topmodele pasionale și deștepte, buzunarul plin:))

nebraska
nebraska  •  13 Martie 2016, 15:31
Postat de Petre Radulescu pe 13 Martie 2016, 15:28

***, FCSB = Fotbal Club Steaua Bucuresti!!!!!! Minte scurta! Exact asa cum PSG = Paris Saint Germain sau QPR = Queens Park Rangers. Fugi cu cercul ca ne dai purici, potaie!

Amice,***! Cum bine zis-a Caragiale:)))))E la fel de actual si azi cu voi prin preajma.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

104772133226352
Petre Radulescu  •  13 Martie 2016, 15:28
Postat de nebraska pe 13 Martie 2016, 15:26

Era vorba de fcsb aici patrauleo,nu te prea duce capul.2003-prezent.

***, FCSB = Fotbal Club Steaua Bucuresti!!!!!! Minte scurta! Exact asa cum PSG = Paris Saint Germain sau QPR = Queens Park Rangers. Fugi cu cercul ca ne dai purici, potaie!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

zecs93
zecs93  •  13 Martie 2016, 15:28
Postat de randoom_._ pe 13 Martie 2016, 15:23

***,bai gymd? cum naiba sa aiba Steaua doar 3 titluri din 2003 si pana atsaiz? dinamop aka rusinea romaniei are 2 sau 3 titluri din 2003 si pana astazi. wtf? tu incurci borcanele. adevarata dinamop joaca in liga a 4-a. in vara,in cupa romaniei o sa joace dinamop cu dinamop. sunt curios cu cine o sa ti.

ce dinamo in liga 4 ma *** ?? tu nu vezi ca exista doar dinamo bucuresti in liga 1 si atat !!! Tu esti *** tu nu vezi ca voi nu mai aveti voie sa va numiti Steaua ci doar un hibrid FCSB,tu esti chior, chiar nu vezi realitatea ?? nici daca te arunci de la etaju 10 si tot nu-ti dai seama !!!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

zecs93
zecs93  •  13 Martie 2016, 15:27
Postat de Petre Radulescu pe 13 Martie 2016, 15:24

Iti mai repet inca o data, scote unghia din gat ca faci buba. Neam de neamul tau nu va trai bucuriile pe care Steaua le-a adus miloanelor de suporteri ros'albasti! STEAUA, REGIANA ROMANIEI!

Bucuriile de care Varela spunea ca mereu cand pierde Steaua toti romanii se bucura, ai dreptate !!! Cine draqq se mandreste in grupele ucl cu un parcurs de 28 de meciuri fara victorie, fiind cea mai proasta combatanta din competitia respectiva, iar in europa league ati inceput sa va elimine toti boschetarii de la partizan pana la rosenborg tara elfilor lui mos craciun !!!

randoom_._
randoom_._  •  13 Martie 2016, 15:26
Postat de zecs93 pe 13 Martie 2016, 15:23

tu oricum ai creieru mic si mintea ingusta, tu vorbesti de hotzii de furturi de 17 milioane cand voi ANAFULUI nu ati mai dat nmk inapoi, cu excrocheria aia de 30 de milioane ?? sau cu paunescu si becali cand au preluat steaua la inceput si au facut o noua societate de au preluat doar pasivele iar activele unde erau datoriile clubului le-au trecut pe societatea aia noua si normal ca au disparut facand o excrocherie care se penaliza cu inchisoarea !!! Voi sfidati legile omenesti, daca era o tara corecta si necorupta pai voi trebuia sa fiti in ultima liga posibila cand va-ti schimbat numele din steaua in fcsb in plin campionat care acest lucru e interzis, pr9999stalaule, intai cunoasteti istoria si dupai debiteaza ineptiile care le scoti pe gura !!! INSOLVENTA E legala si Dinamo a actionat legal cu procedura asta, dar am uitat ca la fcsb acest cuvant legal nu exista, la voi cuvantu de ordine e penal si ilegal, daia aveti in conducere o gramada de infractori, puscariasi,hotzi,etc !!!

bai ***,nimeni nu a spus ca insolventa nu este legala,dar insolventa inseamna automat liga 4-a pentru dinamop aka rusinea romaniei. 100% din echipele romanesti care au intrat in insolventa,au intrat si in faliment. asta este problema. iar in legatura cu bodu si anaf,s-a mai discutat de sute de ori lucru asta,chiar bodu a spus ca cei de la anaf au fost de vina pentru situatie,nu Steaua. ce sa fac eu,daca aia nu sunt in stare sa isi faca treaba? wtf?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentează