Comentarii (70)
alexbibirica1
alexbibirica1  •  01 Iulie 2015, 17:13

mariuse ... lasa vrajeala se vede ca esti demagog, posibil angajat, pe post de postac, al lui negoita ionut ... "nu se stie exact cine ce a pierdut sau cistigat si cui apartine palmaresul." ... UEFA STIE CUI II APARTINE PALMARESUL !

alexbibirica1
alexbibirica1  •  01 Iulie 2015, 17:09

Azi mi-am luat bilete la SUPERCUPA Romaniei,... meciul disputandu-se la Constanta,va fi o placere sa-l vad live si sa strig catre muresan...."fructe de padure ba taietorule" :) inca o portie de fructe de padure pe care o sa le manance talpan,boroi,csa , mapn ! :)

us27mereusuperiori
us27mereusuperiori  •  01 Iulie 2015, 17:06
Postat de a.c.a.b_st pe 01 Iulie 2015, 16:54

exact! asta a ințeles si mapn-ul,iar acum nu știu incotro să meargă...niște tâmpiți,de ambele părți,au ciopârțit clubul...

Stati linistiti Johnannis dupa ce il va folosi pe Oprea o sa dea ordin sa fie arestat. Oprea are la DNA dosarul 293/P/2014 care este in asteptare in fisetul lui Kovessi. Acuzatii: numiri abuzive, activări de ofiţeri şi numiri pe funcţii fără concurs sau cu încălcarea dispoziţiilor lega.

a.c.a.b_st
a.c.a.b_st  •  01 Iulie 2015, 17:03
Postat de mariuss72 pe 01 Iulie 2015, 16:56

Uite ultima declaratie a Steaua Libera: "Trebuie insa sa precizam ca suntem alaturi de locotenent-colonelul Florin Talpan, nu alaturi de domnul Boroi, comandantul CSA, sau de alti “generali”.

păi,să fie frate alături de el...ăștia nu-s suporteri,o spun cu toată convingerea...arădean fiind,iubesc și UTA..club care a trecut de multe ori prin situații critice...și am ieșit in stradă,nu odată...dar acolo,fiind un club mai mic,nu-i vorba de interese,bani sau alte beneficii.....pe ăștia ce-i oprește să iasă in stradă,după atâtea luni in care nu s-a făcut nimic?

randoom_._
randoom_._  •  01 Iulie 2015, 16:49
Postat de mariuss72 pe 01 Iulie 2015, 16:45

Ehhh, nu se stie exact, dar eu banuiesc ca s-a facut o manevra tipic romaneasca si cineva s-a umplut de bani. Treaba cu mapn e simpla, a fost bun cind a dat de pomana, acum e nenorocit pentru ca vrea o bucatica din ciolan. Partea proasta e scandalul asta deja a afectat imaginea clubului si a impartit suporterii in doua categorii: cei care tin la traditie si il urasc *** si cei pentru care nu conteaza decit rezultatele imediate, indiferent de metode si repercursiuni. Tu in ce categorie te afli? :)))

deci dinamo aka rusinea europei a devenit acuma si rusinea romaniei,voi treceti prin umilinte inimaginabile si spui minciuni pe aici. nu s-au impartit suporterii stelei in doua. doar ca a fost o categorie de suporteri care a asteptat ca si uefa sa confirme ca Steaua are palmaresul,atata tot. pai daca nu avea palmaresul,era exclusa de uefa din ucl si nici nu mai era cap de serie. este evident ca Steaua are palmaresul.

nea_vanea.60
nea_vanea.60  •  01 Iulie 2015, 16:48

pana la urma si asa cum este si normal, clubul de fotbal al lui becali va pierde tot ce a dobandit mocca de la csa, pe vremea prietenului sau, babiuc, caruia becali i-a platit si daunele aduse de acesta ministerului/statului in procesul penal al schimburilor de terenuri... si ma refer la tot! la nume, brend, marca, sigla, la palmares! acestea pot fi vandute de csa oricarui doritor, inclusiv lui becali daca acesta doreste ca si clubul sau se se mai numeasca steaua! insa! palamaresul de pana la momentul in care paunestii si becali au praduit csa, ramane al csa! clubul lui becali nu are nici o tangenta cu performantele obtinute de clubul de fotbal al armatei, pe care, in fapt, nu da doi bani... nici el, dar nici, culmea, duckadam!

randoom_._
randoom_._  •  01 Iulie 2015, 16:41
Postat de mariuss72 pe 01 Iulie 2015, 16:35

Stiu unde bati, la treaba cu insolventa, dar nu ai dreptate, legea insolventei e la fel pentru toate societatile comerciale si nu doar in Romania. Dar clubului Steaua i s-au sters datoriile astea fara sa treaca prin procesul insolventei...oricum, multa bafta.

tu habar nu ai despre ce vorbesti. pai aia de la csa aproape ca au bagat clubul Steaua in faliment. faptul ca a fost cineva atata de fraier incat sa preia clubul a fost norocul celor de la csa. iar treaba cu stersul datoriilor este de ras. eu am fost primul pe gsp care am prezentat articolul de acum vreo 10 ani in care bodu spune ca Steaua nu are nicio datorie. acuma tu ce faci,prezinti un lucru bun ca si un lucru rau? wtf? daca cei de la anaf nu au fost in stare sa recupereze banii,nu este vina stelei sau a lui becali. dar treaba cu insolventa nu este asa. in bulgaria( o tara mai corupta,ca noi),tska sofia a fost retrogradata pentru ceva datorii. in toate tarile echipele aflate in insolventa, sunt retrogradate. si da,insolventa este o procedura legala in Romania,problema este ca peste 95% din firmele aflate in insolventa,intra si in faliment in Romania.la fotbal,vad ca 0% din echipele aflate in insolventa intra in faliment. aici este problema. mai mult,echipele aflate in insolventa nu numai ca nu sunt retrogradate dar mai au si drept de joc in playoff si nerusinarea de a spune ca se bat la primele locuri sau la trofee. oricum,ar trebui impuscat in cap judecatorul care a acceptat planul de reorganizare la dinamo. pai dinamo in continuare da salarii astronomice de 3-4-5 mii de euro si face transferuri. pai unde ai vazut tu firma in insolventa,in Romania sa dea salarii de 3-4-5 mii de euro? ca pentru fotbal,salarile alea sunt mici,este altceva,dar pentru o firm

daniel_daniel00
daniel_daniel00  •  01 Iulie 2015, 16:39
Postat de teodor.muresan pe 01 Iulie 2015, 16:37

Poate ca MAI sau CFR au vandut si palmaresul si nu dau in judecata Dinamo sau Rapid. MAN a hotarat sa dea in judecata Steaua. De aia. Poate( cel putin asa considera)MAN nu au vandut si numele, palmares, etc. Desi, atunci, personal, nu inteleg ce a cumparat jiji. Niste jucatori, la pachet? Pe de alta parte, daca UEFA a acceptat echipa in cupe, stiu ei ceva.

Interesant.Si cum se vinde palmaresul?As cumpara si eu o bucata...

mariuss72
mariuss72  •  01 Iulie 2015, 16:35
Postat de a.c.a.b_st pe 01 Iulie 2015, 16:32

sincer,nu crezi că-i cam mult,ca suporter dinamovist să-mi vorbești despre datorii șterse? :))) când mapn-ul a oferit clubul pe tavă,poate că a fost o greșeală din partea lor..sau poate unii au luat ceva bănuți la treaba aia..in oricare dintre situații,tot ei sunt cei care ar trebui să plătească..

Stiu unde bati, la treaba cu insolventa, dar nu ai dreptate, legea insolventei e la fel pentru toate societatile comerciale si nu doar in Romania. Dar clubului Steaua i s-au sters datoriile astea fara sa treaca prin procesul insolventei...oricum, multa bafta.

randoom_._
randoom_._  •  01 Iulie 2015, 16:30
Postat de sphinxx pe 01 Iulie 2015, 16:28

ce manipulari? ce suporteri neprihaniti? numai basme...fcsb nu este steaua, nu are sigla, nu are nimic, este o entitate noua care, de neinteles, joaca in liga 1 in loc sa inceapa ca orice entitate sportiva noua in ligile inferioare.

pai daca era cum spui tu,de ce mai sau cfr nu dau in judecata dinamo si rapid? ar trebui sa fie dati in judecata cei de la mai si cfr pentru ca nu fac la fel si in cazul dinamo si rapid,pentru a recupera sigla. daca era cum spui tu,Steaua nu avea drept de joc in europa si nici nu era cap de serie.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează