Comentarii (102)
catalin_cj
catalin_cj  •  02 Iunie 2014, 13:36
Postat de saviola2_8 pe 02 Iunie 2014, 13:17

ce au realizat urziceni si cfr? au luat locul 3 in grupe, dupa care una, s-a desfiintat, cealalta nu mai conteaza nici in romania darminte in europa! nu-mi aduc aminte sa fi ajuns vreouna in fazele superioare ale unei competii europene, doar ca cu facut mai multe puncte ca steaua in grupe, atat, dar nu au ajuns mai departe decat noi, nu au adus mai multe puncte la coeficient decat noi, deci cifrele nu te sustin, din contra...imi cer scuze daca par agitat, chiar nu sunt, sunt f calm, imi savurez cafeaua si citesc presa. Steaua asa praf are cele mai mari performante din romania, inainte si dupa revolutie, chiar daca nu-ti convine tie sau altora.Am primit 7 l;ike-uri? inseamna ca sunt apreciat.

ai mare dreptate in tot ce spui. dar tot timpul cand steaua va merge in UCL rezultatele ei vor fi comparate cu ale cfr-ului si unirii. voi tot timpul v-ati laudat ca veti face si veti drege. nu uita ca chelsea a castigat ucl cu autobaza in poarta. daca stiati sa jucati cu autobaza castigati si cu napoli. daca ma gandesc la boro... cand ati incercat autobaza nu a iesit nimic. iar italienii joaca de 50 ani cu autobaza in poarta. vara trecuta erati calificati din grupe imediat dupa tragerea la sorti. la sfarsitul meciurilor sunteti echipa cea mai slaba din istoria UCL lucru scris pe siteul UEFA. cu asta va puteti intradevar lauda. succes

saviola2_8
saviola2_8  •  02 Iunie 2014, 13:36
Postat de polistul68 pe 02 Iunie 2014, 13:26

Prietene, te certi singur, esti pe linga subiect....aici se vb de ultimi 4-5 ani la Steaua, ce realizari au avut ultimii antrenori...da, si CFR si Urziceniul, au avut aparitii episodice..dar au realizat CEVA...voi, in perioada asta, ati stabilit recorduri negative in CL....discutia era vis-a-vis de concurenta Stelei din Romania. Acum 4 ani, nu luati campionate ca erau si alte echipe tari, care, atit cit au aprticipat, au facuto onorabil..fara otelu....acuma, luati campionatul la pas, dar nici nu faceti nimic in Europa..despre asta era vb. Gresesc cu ceva ? Sicner, nu cred...

pretine., in primul rand eu nu ma cert, in al doilea rand eu iti aduc argumente, ce inseamna CEVA? mai multe puncte decat steaua in grupele UCL? da, asa e ai dreptate, dar tot LOCUL 3, au `obtinut`, si chiar in ultimii 4-5 ani, steaua a atins faze mai avansate ale cupelor europene decat orice echipa din ROMANIA, inclusiv cele 2 mentioante de tine, asa ca nu poate fi praf! e o alta discutie, una e sa spui ca cele doua au realizat ceva, alta e sa spui ca steaua este praf comparativ cu ele. Ti-am mai zis, nu vorbim despre conjuncturi, am vorbit clart doar de antrenorul stelei, care a cucerit 2 titluri cu STEAUA, punct! asta e tot ce conteaza pentru noi, au reusit sa ne aduca iar bucurii!

polistul68
polistul68  •  02 Iunie 2014, 13:26
Postat de saviola2_8 pe 02 Iunie 2014, 13:17

ce au realizat urziceni si cfr? au luat locul 3 in grupe, dupa care una, s-a desfiintat, cealalta nu mai conteaza nici in romania darminte in europa! nu-mi aduc aminte sa fi ajuns vreouna in fazele superioare ale unei competii europene, doar ca cu facut mai multe puncte ca steaua in grupe, atat, dar nu au ajuns mai departe decat noi, nu au adus mai multe puncte la coeficient decat noi, deci cifrele nu te sustin, din contra...imi cer scuze daca par agitat, chiar nu sunt, sunt f calm, imi savurez cafeaua si citesc presa. Steaua asa praf are cele mai mari performante din romania, inainte si dupa revolutie, chiar daca nu-ti convine tie sau altora.Am primit 7 l;ike-uri? inseamna ca sunt apreciat.

Prietene, te certi singur, esti pe linga subiect....aici se vb de ultimi 4-5 ani la Steaua, ce realizari au avut ultimii antrenori...da, si CFR si Urziceniul, au avut aparitii episodice..dar au realizat CEVA...voi, in perioada asta, ati stabilit recorduri negative in CL....discutia era vis-a-vis de concurenta Stelei din Romania. Acum 4 ani, nu luati campionate ca erau si alte echipe tari, care, atit cit au aprticipat, au facuto onorabil..fara otelu....acuma, luati campionatul la pas, dar nici nu faceti nimic in Europa..despre asta era vb. Gresesc cu ceva ? Sicner, nu cred...

saviola2_8
saviola2_8  •  02 Iunie 2014, 13:17
Postat de polistul68 pe 02 Iunie 2014, 12:48

Esti cam agitat...praf in comparatie cu ce a realizat CFR si Urziceni, cind au participat....sunt fan Poli, dar imi apcle si Real....sia sta cu "a luat 2 campionate", e buna pt cei ce nu au vazut nivelul fotbalului romanesc..am mai scris, nu e greus a fi chior in tara orbilor. Nimeni nu-i contesta meritele....dar pe cele REALE, nu pe cele care ni le sugereazza el....e un antrenor bun, dar pina la super-zeu, asa cum il vedeti voi, e drum lung....dovada e ce a realizat marele Reghe in Europa. La asta se rezuma toata discutia... P.S. Tu sti ce faci acum ? te incapatinezi sa spui ca Reghe efectiv a avut performante extraordinare la Steaua...

ce au realizat urziceni si cfr? au luat locul 3 in grupe, dupa care una, s-a desfiintat, cealalta nu mai conteaza nici in romania darminte in europa! nu-mi aduc aminte sa fi ajuns vreouna in fazele superioare ale unei competii europene, doar ca cu facut mai multe puncte ca steaua in grupe, atat, dar nu au ajuns mai departe decat noi, nu au adus mai multe puncte la coeficient decat noi, deci cifrele nu te sustin, din contra...imi cer scuze daca par agitat, chiar nu sunt, sunt f calm, imi savurez cafeaua si citesc presa. Steaua asa praf are cele mai mari performante din romania, inainte si dupa revolutie, chiar daca nu-ti convine tie sau altora.Am primit 7 l;ike-uri? inseamna ca sunt apreciat.

bivumu
bivumu  •  02 Iunie 2014, 13:17

Doua titluri la rand. Nu e chiar de ici-de-colo. Multi spuneti ca la campionatul asta slab al nostru, la ce echipa a avut Steaua, nu e mare branza. :) Iar banii care i- a luat jj de pe urma rezultatelor sunt falsi ! :) Daca e cum spuneti, inseamna ca Steaua va lua si-n urmatorii 2 ani titlul. :)) Ca Reghe n-a insemnat mare lucru. Nu-i asa ?

xhthu
xhthu  •  02 Iunie 2014, 13:07
Postat de polistul68 pe 02 Iunie 2014, 12:12

Esti subiectiv, amice....si vis-a-vis de noroc, stelisti nu pot sa vb des[re asta....daca Steaua nu a avut noroc, atunci nu mai exista echipa cu noroc..vezi parcursul cind ati cistigat CCE, si apoi cind ati ajuns in finala....si nu-mi amitnesc ca Steaua sa fi picat intr-o grupa grea....dar esti suporter sit e inteleg...si referitor la parizer, ala bun chiar imi place, recunosc, dar asta nu insemna ca ma limitez doar la parizer. iar despre valoarea de moment a unei echipe..repet, uita-te la cifre....ce ati facut voi in CL, si ce a facut CFR si Urziceniul....

ce sa zic nene ,asa e steaua ,norocoasa,in anul in care batea pe honved pentru a juca finala cu barcelona pe teren spaniol,altii mai ghinionisti erau eliminati de vardar skopje ,cunoscuti pentru valoarea imbadubitabila. cat priveste cfr ,grupa mai grea a avut steaua in europa league cand a picat cu liverpool si napoli si a ratat calificarea in minutul 97 .si nici n-a trebuit sa bage autobaza pentru asta dar ce stiu eu ,doar sunt subiectiv ,nu ?

steauamarius
steauamarius  •  02 Iunie 2014, 12:54

Dorinel Munteanu isi da cu parere despre Steaua? Acelasi dorinel (nu merita scris numele cu majuscule) care a zis ca sterge Steaua din cv sa mearga la insolventi? Acelasi dorinel care a castigat campionatul cu Otelul dupa niste favorizari crase de arbitraj? (o sa vina insolventii, negriciosii si ungurii acum sa zica ca si Steaua a beneficiat de arbitraje fav, dar noi am dominat orice echipa din Liga1). Acelasi dorinel care a fost demis de la Kuban Krasnodar, echipa mediocra din Rusia? Un antrenor de nimic isi da cu parerea despre Reghemeister? Cum indrazneste?!cand el nu a fost in stare sa impuna respect fata de Jijinho? Reghecampf e TheOne pentru Steaua si va fi mult timp. Respect MISTER!

polistul68
polistul68  •  02 Iunie 2014, 12:50
Postat de saviola2_8 pe 02 Iunie 2014, 12:35

polistule, iar le stii tu pe toate? care cifre `te sustine`? reghe a luat 2 campionate cu steaua, indiferent de conjucturi si alte lucruri, asta ramane scris in istorie, punct. Iar in europa am fost rpaf comparativ cu cine? esti suporter real madrid? schalcke? borussia? etc, daca da, imi cer scuze , ai dreptate, daca nu , atunci nu ai, nu poti spune ca am fost praf in 2 sezoane in europa, caci in ucl am facut 3 puncte dupa ce ne=am calificat iar in grupe, pe barba noastra nu direct ca altii, iar in uefa am castigat grupa si am ajuns in primavara. Daca asta inseamna praf pt nivelul romaniei, e bine, inseamna ca echipele rom,anesti joaca an de an semifinale cel putin, iar steaua e exceptia.

Am o nedumerire..ai postat de 5 min si ai deja 7 aprecieri ale comentariului....

polistul68
polistul68  •  02 Iunie 2014, 12:48
Postat de saviola2_8 pe 02 Iunie 2014, 12:35

polistule, iar le stii tu pe toate? care cifre `te sustine`? reghe a luat 2 campionate cu steaua, indiferent de conjucturi si alte lucruri, asta ramane scris in istorie, punct. Iar in europa am fost rpaf comparativ cu cine? esti suporter real madrid? schalcke? borussia? etc, daca da, imi cer scuze , ai dreptate, daca nu , atunci nu ai, nu poti spune ca am fost praf in 2 sezoane in europa, caci in ucl am facut 3 puncte dupa ce ne=am calificat iar in grupe, pe barba noastra nu direct ca altii, iar in uefa am castigat grupa si am ajuns in primavara. Daca asta inseamna praf pt nivelul romaniei, e bine, inseamna ca echipele rom,anesti joaca an de an semifinale cel putin, iar steaua e exceptia.

Esti cam agitat...praf in comparatie cu ce a realizat CFR si Urziceni, cind au participat....sunt fan Poli, dar imi apcle si Real....sia sta cu "a luat 2 campionate", e buna pt cei ce nu au vazut nivelul fotbalului romanesc..am mai scris, nu e greus a fi chior in tara orbilor. Nimeni nu-i contesta meritele....dar pe cele REALE, nu pe cele care ni le sugereazza el....e un antrenor bun, dar pina la super-zeu, asa cum il vedeti voi, e drum lung....dovada e ce a realizat marele Reghe in Europa. La asta se rezuma toata discutia... P.S. Tu sti ce faci acum ? te incapatinezi sa spui ca Reghe efectiv a avut performante extraordinare la Steaua...

saviola2_8
saviola2_8  •  02 Iunie 2014, 12:35
Postat de polistul68 pe 02 Iunie 2014, 12:15

Corect...dar discutia era despre ultimii 4-5 ani prietene...da, Steaua e cea mai reprezentativa echiap pt romania, cuc ele mai multe participari in cupele europene..asta nu cotnesta nimeni. Dar discutia a pornit de la declaratia lui munteanu, si viza performantele echipei in ultimi 4-5 ani...Dorinel spunea ca Steaua de azi e mai slaba, ca a cistigat doar campionatul ( in conditiile concurentei jalnice), si nu a facut mai nimic in Europa....de aici a pelcat toata discutia.

polistule, iar le stii tu pe toate? care cifre `te sustine`? reghe a luat 2 campionate cu steaua, indiferent de conjucturi si alte lucruri, asta ramane scris in istorie, punct. Iar in europa am fost rpaf comparativ cu cine? esti suporter real madrid? schalcke? borussia? etc, daca da, imi cer scuze , ai dreptate, daca nu , atunci nu ai, nu poti spune ca am fost praf in 2 sezoane in europa, caci in ucl am facut 3 puncte dupa ce ne=am calificat iar in grupe, pe barba noastra nu direct ca altii, iar in uefa am castigat grupa si am ajuns in primavara. Daca asta inseamna praf pt nivelul romaniei, e bine, inseamna ca echipele rom,anesti joaca an de an semifinale cel putin, iar steaua e exceptia.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 11
Comentează