Comentarii (191)
mbd555
mbd555  •  30 Mai 2014, 14:52
Postat de mario_seppona pe 30 Mai 2014, 14:30

ma esti nebun! si pe wikipedia cine scrie ma tampitelule? ai habar ca si tu poti contribui la realizarea textelor de pe wikipedia? asa ca cine a scris despre steaua pe wikipedia, decat tot un stelist! care, normal ca nu o sa scrie despre cum a fost infiintata steaua! o sa scrie la fel ca aici! doar ce da bine in ochii suporterilor de langa monitor si tari in tastatura!

Da ma ce scrie la voi e adevarat, ce scrie la noi e minciuna. Tot pe pagina aia scrie si de sprijinul fam ceausescu nu doar despre casa regala si armata. Pt voi e greu de inteles ca stelistii au puterea sa recunoasca, noi nu tipam ca am fost curati ca lacrima, voi plangeti ca a fost nenea ceausescu rau cu voi. Ideea e ca steaua nici nu exista si voi erati unelte de campanie comunista!

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  30 Mai 2014, 14:48
Postat de minosu pe 30 Mai 2014, 14:44

da prietene erau dusi inpotriva vointei lor.Erau dusi sa faca curat pe stadion sa ingrijeasca gazonul Da poate erau si suporteri stelisti dar nu toti avand in vedere ca majoritatea erau din provincie unde cea mai iubita echipa era craiova da tu nai de unde sa sti ca te-ai nascut in epoca de aur numita becaliada

Este clar, tu esti Mama Omida sau Jean Luc Picard si citesti gandurile oamenilor din trecut :)) Tu faci parte din categoria Copii Spun Lucruri Traznite :)

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  30 Mai 2014, 14:46
Postat de minosu pe 30 Mai 2014, 14:39

sa fie clar nimeni nu contesta performantele stelei in europa dar asta nu sar fi realizat fara sprijin din partea regimului .Pai ce daca rapidul ar fi avut sprijin cum tot incearca sa ne intoxice uni de pe aici ar fi obtinut si ea rezultate de succes in europa

Sunt total de acord cu tine, pentru ca daca Piturca, Duckadam , Iovan, Bumbescu, Belodedici, Bărbulescu - Majearu, Stoica, Boloni, Balint - Lăcătuş, tot dream teamul Stelei din 86 ar fi fost manevrati de regim sa ajunga la Rapid, Rapidul ar fi castigat Cupa Campionilor, sunt de acord.... Eu nu pun la indoiala evidenta, dar nici nu doresc sa accept marota cu Rapid cea mai curata echipa si Steaua = comunism.... De aici si nevoia de a restabili adevarul istoric.... Copaci, Grigore, Ghe.Ghe. Dej, Atelierele Grivita, ulterior Grivita Rosie ca omagiu adus pentru aportul la lupta comunistilor ....

minosu
minosu  •  30 Mai 2014, 14:45
Postat de mario_seppona pe 30 Mai 2014, 14:41

esti irecuperabil! cand eu iti spun ca galeria stelei nu exista pe vremurile alea, tu vii sa mi spui ca de fapt verzisorii aia din tribuneerau dolari stelisti! pffff! plec sa nu ma molipsesc!

lasai frate ca sunt indoctrinatiComentariul tău...

minosu
minosu  •  30 Mai 2014, 14:44
Postat de gigi_becali_4 pe 30 Mai 2014, 14:36

Si aia erau militari in termen ai armatei Americane ??? Ca nu inteleg ce vrei sa spui.. nu erau romani, sau ce ? Aaaaa, sa inteleg ca erau acolo impotriva vointei lor, si ca erau de fapt suporteri ai echipei rapid, obligati sa vina la meci :) Serios vorbind, erau adusi acolo, la multe meciuri, dar nici tu nici eu nu stim daca tineau cu Steaua sau nu, asa ca.... nu prea este un argument... Si atunci, si acum , Steaua are tot 80% din suporerii Romaniei.... desi de 25 de ani nu mai exista comunism, TOT STEAUA are cele mai multe trofee, cele mai mari performante interne si internationale, asa ca.... STEAUA RULZ !

da prietene erau dusi inpotriva vointei lor.Erau dusi sa faca curat pe stadion sa ingrijeasca gazonul Da poate erau si suporteri stelisti dar nu toti avand in vedere ca majoritatea erau din provincie unde cea mai iubita echipa era craiova da tu nai de unde sa sti ca te-ai nascut in epoca de aur numita becaliada

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  30 Mai 2014, 14:41
Postat de minosu pe 30 Mai 2014, 14:36

BINE BINE si chiar daca ar fi asa asta inseamna ca a fost o echipa comunista?in vremea accea partidul comunist nu exista ca forta politica iar cand au venit la putere au favorizat alte echipe nu pe rapid ce nu intelegi? Si asta cu toate ca isi intemeiau puterea pe puterea poporului ei doar au stapanit poporul nu lau lasat sa conducaComentariul tău...

LOOOOL !! Deci cand s-a infiintat Rapidul , Partidul Comunist NU EXISTA !!! ( desi NU EXISTA, era totusi INTERZIS de lege în 1924 ca urmare a acceptării tezei cominterniste „a dreptului popoarelor oprimate din România imperialistă la autodeterminare până la despărțirea de stat” ), loooool, si conducatorul acelui Partid Comunist care NU EXISTA, si anume Ghe Ghe Dej, lucra totusi la Atelierele Grivita, mama Rapidului si organiza greve comuniste :)))) looooool

mario_seppona
mario_seppona  •  30 Mai 2014, 14:41
Postat de gigi_becali_4 pe 30 Mai 2014, 14:36

Si aia erau militari in termen ai armatei Americane ??? Ca nu inteleg ce vrei sa spui.. nu erau romani, sau ce ? Aaaaa, sa inteleg ca erau acolo impotriva vointei lor, si ca erau de fapt suporteri ai echipei rapid, obligati sa vina la meci :) Serios vorbind, erau adusi acolo, la multe meciuri, dar nici tu nici eu nu stim daca tineau cu Steaua sau nu, asa ca.... nu prea este un argument... Si atunci, si acum , Steaua are tot 80% din suporerii Romaniei.... desi de 25 de ani nu mai exista comunism, TOT STEAUA are cele mai multe trofee, cele mai mari performante interne si internationale, asa ca.... STEAUA RULZ !

esti irecuperabil! cand eu iti spun ca galeria stelei nu exista pe vremurile alea, tu vii sa mi spui ca de fapt verzisorii aia din tribuneerau dolari stelisti! pffff! plec sa nu ma molipsesc!

minosu
minosu  •  30 Mai 2014, 14:39

sa fie clar nimeni nu contesta performantele stelei in europa dar asta nu sar fi realizat fara sprijin din partea regimului .Pai ce daca rapidul ar fi avut sprijin cum tot incearca sa ne intoxice uni de pe aici ar fi obtinut si ea rezultate de succes in europa

gigi_becali_4
gigi_becali_4  •  30 Mai 2014, 14:36
Postat de mario_seppona pe 30 Mai 2014, 14:26

ba esti dus? fa ti nene un control amanuntit! de unde ba 80% cu armata? ai habar ca pana n anii 85-86 steaua si umplea tribunele cu militari in termen? sau ca la cuplaje suporterii stelei cu chiu cu vai umpleau o peluza? in ce an esti nascut pretenas? ca vezi totul doar cum iti convine tie! adica pe dos!

Si aia erau militari in termen ai armatei Americane ??? Ca nu inteleg ce vrei sa spui.. nu erau romani, sau ce ? Aaaaa, sa inteleg ca erau acolo impotriva vointei lor, si ca erau de fapt suporteri ai echipei rapid, obligati sa vina la meci :) Serios vorbind, erau adusi acolo, la multe meciuri, dar nici tu nici eu nu stim daca tineau cu Steaua sau nu, asa ca.... nu prea este un argument... Si atunci, si acum , Steaua are tot 80% din suporerii Romaniei.... desi de 25 de ani nu mai exista comunism, TOT STEAUA are cele mai multe trofee, cele mai mari performante interne si internationale, asa ca.... STEAUA RULZ !

minosu
minosu  •  30 Mai 2014, 14:36
Postat de gigi_becali_4 pe 30 Mai 2014, 14:27

Eu mint ??? :)) POFTIM : Istoria clubului începe din ziua de 25 iunie 1923, când, într-o sală a școlii primare din cartierul Grivița, lucrătorii de la Atelierele Grivița și jucătorii unei echipe (Excelsior) care deja activa în cartier au pus bazele "Asociației Culturale și Sportive CFR". Președinte de club a fost ales Teofil Copaci, maistru la Atelierele Grivița, iar căpitan de echipă, Grigore Grigoriu, strungar, dar jucător cu experiență, care mai activase și la Venus.CFR Grivița va fi un nume asociat pentru totdeauna cu Marea Recesiune, deoarece pe 16 februarie 1933 a izbucnit aici o grevă uriașă, în care a fost implicat Gheorghe Gheorghiu-Dej.

BINE BINE si chiar daca ar fi asa asta inseamna ca a fost o echipa comunista?in vremea accea partidul comunist nu exista ca forta politica iar cand au venit la putere au favorizat alte echipe nu pe rapid ce nu intelegi? Si asta cu toate ca isi intemeiau puterea pe puterea poporului ei doar au stapanit poporul nu lau lasat sa conducaComentariul tău...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 20
Comentează