Articol de Aurelian Botezatu - Publicat vineri, 11 octombrie 2024 15:53 / Actualizat vineri, 11 octombrie 2024 16:06
Universitatea Craiova a decis să vină în întâmpinarea firmelor mici și, prin tragere la sorți, le promovează pe „Ion Oblemenco”.
Proiectul oltenilor, unic în fotbalul românesc, a demarat la meciul Universității cu Unirea Slobozia (3-0) și s-a bucurat de succes. Aproape 200 de firme care se află la început de drum sau care nu au buget de promovare și au nevoie de o vizibilitate mai mare în fața publicului s-au înscris la tombola efectuată înaintea fluierului de start al partidei.
Tombolă în cadrul căreia au fost extrase din urnă 3 startup-uri, cărora li s-a făcut apoi promovare pe stadion. Modalitățile folosite: un spot de promovare de 15 secunde pe sistemul led afișat de 4 ori pe durata meciului, unul de 15 secunde difuzat pe tabelele stadionului înaintea meciului și la pauză, precum și o postare în social-media după disputarea partidei.
„Poate peste ani, cine știe, multe dintre firmele astea se vor alătura Universității Craiova, ca sponsori”
„Ideea a fost a noastră, a departamentului de marketing al clubului. Ne-am gândit să returnăm ceva comunității. Să facem ceva și pentru mediul de afaceri.
Poate peste ani, cine știe, multe dintre firmele astea se vor alătura Universității Craiova, ca sponsori. Se pot înscrie societăți din toată țara și chiar am văzut una al cărei patron știu că este rapidist. Dar nu contează, toți sunt bineveniți”, a declarat Sabin Hera, directorul de marketing al juveților, pentru Gazeta Sporturilor.
Cine-și dovedește și atașamentul față de Universitatea Craiova „are șanse mai mari”
În regulamentul de înscriere se specifică faptul că firma trebuie să fie activă din punct de vedere fiscal, fără activități economice care ar provoca o imagine negativă clubului, dar și „să demonstreze pasiunea față de Știința. Administratorii companiilor care postează aici o fotografie care să dovedească iubirea pentru alb-albastrul din Cetatea Băniei pornesc cu șanse mai mari în această cursă”.
Hera a anunțat că proiectul „Știința, fă-mă cunoscut!” va fi derulat pe toată perioada campionatului, iar înscrierile se vor face începând de lunea, pentru fiecare meci programat în week-end pe stadionul Ion Oblemenco”.