Comentarii (478)
tallpaiadului
tallpaiadului  •  06 Martie 2024, 20:15
Postat de stefanf78 pe 06 Martie 2024, 20:00

Te contrazic cu o singură chestie: lângă FCSB au rămas 90+% dintre steliști, nu 50+%!

90% e prea mult, la ultimul sondaj de opinie 33% dintre microbistii romani declarandu-se fecesebisti, iar 34% fara echipa, din randul celor 34% facand parte stelistii in prezent neafiliati (majoritari) si fostii suporteri ai Universitatii Craiova in prezent neafiliati (minoritari). Si oricum, tu nu m-ai contrazis pe mine, deoarece 90% reprezinta "mai mult de jumatate", asa cum am spus eu.

stefanf78
stefanf78  •  06 Martie 2024, 20:11
Postat de Catalynn.16 pe 06 Martie 2024, 18:40

Ai perfectă dreptate! De altfel, am mai spus asta, eu am refuzat efectiv să accept ca unul ca ne-a jjijji e “patron la Steaua”! Am încercat la început să il ignor, așa cum se mint fcsbistii și astăzi “eu nu țin cu patronul ci cu echipa, cu “băeții”!” însă a fost imposibil! Deci unuia căruia i-a dat reject acestui *** încă se acum 20 ani, sa ii mai zici acum ca tu ești fcsbist dar nu și gigist este complet inutil … râde lumea! :-))))

Poți fi fan Steaua și să fii suporterul echipei continuatoare din prima ligă și urându’l pe cioban, frate stelist. Nu îi găsesc nicioa calitate ciobanului, nici măcar aia pe care o repetă unii cum că a salvat Steaua de la dispariție. Mai bine o lăsa să falimenteze și să înceapă curat de la zero în acel moment!

stefanf78
stefanf78  •  06 Martie 2024, 20:08
Postat de _Adrian_1 pe 06 Martie 2024, 16:16

***

Fix asta cred eu despre tine :))

stefanf78
stefanf78  •  06 Martie 2024, 20:05
Postat de Catalynn.16 pe 06 Martie 2024, 12:55

Minionul are dreptatea lui, omul v-a spus, și eu nu vreau decât să confirm, ca ceea ce vedeți aici nu e nicio mască, pur și simplu eu urăsc pe fcsbisti … îi urăsc din adâncul sufletului nu oricum! Iar dacă în cazul celor care odată demult, acum 20+ ani erau steliști, pot găsi unele elemente comune, cu “fcsbistii de mici” nu am absolut nimic în comun, chiar dacă mulți nu sunt încă majori, în cazul ca Balo îmi pune la dispoziție acel buton roșu de care spuneam, îl voi apăsa cu putere în secunda doi! Eu nu am fost niciodată conformist și partizanul incluziunii pt a considera “frate” pe oricine, ăla este un grup foarte “exclusivist”. Deși minionul îmi tot spune “frate stelist” și eu i-am făcut urări de Sărbători, este mai mult o chestie de respect și politețe, nu cred ca el mă considera “frate” iar eu cu siguranță nu! Dar repet, asta nu mă oprește să îl respect, dacă merită! Am mai făcut o afirmație de-a lungul vremii, chiar și faptul ca sunt stelist deși absolut totul mă conducea către Dinamo (familia și prietenii, cartierul, faptul ca am făcut sport în “Groapă”) a fost tot un puseu de rebeliune și nonconformism … de exclusivism! :-)))))

Îți spun “frate stelist” pentru că ne unește pasiunea pentru Steaua, nu pentru că te’aș considera frate. Asta nu înseamnă că nu te respect, ci doar că te consider mai apropiat, în ceea ce înseamnă pasiunea pentru fotbal, decât suporterul oricărei alte echipe românești. Am frate, de mamă, si tată rapidiști. Clar ei vin înaintea ta în orice. Am prieteni dinamoviști, rapidiști, fani ai Craiovei, chiar și alte rude. Clar și ei vin înaintea ta la orice! Dar între un necunoscut fan al altei echipe și tine, te’aș alege pe tine. Singura excepție aici e amicul B., pentru care am o afinitate ciudată, mi’a plăcut stilul lui de la începutul activității mele aici, e printre puținii care m’a respectat și tratat frumos, chiar dacă avem pasiuni fotbalistice diferite. Seară frumoasă, frate stelist!

stefanf78
stefanf78  •  06 Martie 2024, 20:00
Postat de tallpaiadului pe 06 Martie 2024, 16:58

M-a uns la inima comentariul tau, frate balo. Eu nu ma lupt cu nimeni in momentul de fata, dimpotriva, incerc sa explic de ce lupta nu mai are sens. Iar faptul ca suntem frati e o realitate, nu doar un apel la unitate. Becali a invins, asta e un fapt implinit si de domeniul trecutului acum, cearta dintre stelisti mai avand loc doar in virtutea inertiei, in prezent stelistii neluptandu-se intre ei cu un scop definit ci doar certandu-se intre ei degeaba. Iar reprosurile unora impotriva celorlalti si-au pierdut demult atat scopul cat si originalitatea, sunand acum doar ca o moara stricata. Si mai e un lucru care trebuie spus si inteles de catre toti stelistii, desi nu este usor de recunoscut de catre unii dintre noi: Vina pentru faptul ca Becali a invins, transformand Steaua in FCSB atat de usor, este mai mult a Stelei decat a fecesebistilor. Steaua a fost un fenomen national, iar stelismul o oglinda fidela a societatii romanesti, in asta a constat atat maretia cat si vulnerabilitatea ei. Curentul VPM a fost sortit esecului inca din fasa, la fel ca Piata Universitatii in cazul societatii romanesti. Cum sa pretinzi unei mase de oameni care era oglinda societatii romanesti, sa lupte la baioneta impotriva lui Becali, cand societatea romaneasca il votase pe Iliescu intr-o proportie covarsitoare? Faptul ca la FCSB au ramas mai mult de jumatate dintre stelisti nu ar trebui sa fie o supriza pentru nimeni, fiind doar confirmarea proverbului “mamaliga nu explodeaza”.

Te contrazic cu o singură chestie: lângă FCSB au rămas 90+% dintre steliști, nu 50+%!

stefanf78
stefanf78  •  06 Martie 2024, 19:57
Postat de tallpaiadului pe 06 Martie 2024, 18:03

Stai linistit, domnule detractor, ca nu ai nici pe departe dreptate. Toti gigistii aia despre care vorbesti tu sunt stelisti, absolut toti. Calitatea de stelist nu poate fi retrasa de catre cineva anume, ea se poate pierde doar atunci cand stelistul renunta la ea de bunavoie. Nici cei mai habotnici gigisti nu s-au dezis vreodata de Steaua, chiar daca i-au cantat in struna lui Becali ca rapidistii la nunti.

El are dreptate întotdeauna. Doar în mintea lui. Oricâte argumente valide i’ai da, tot nu recunoaște vreodată că ar fi greșit. Bine că e rapidistocsaist. E clar că echipa CS al Armatei are mai mulți suporteri amtisteliști decât steliști. Treaba lor…

stefanf78
stefanf78  •  06 Martie 2024, 19:55
Postat de _Adrian_1 pe 06 Martie 2024, 12:17

Tu faci in continuare greseala de a vorbi despre fecesebisti desi practic NU EXISTA ASA CEVA. Exista doar gigisti, sau mai bine zis o gigime amorfa, complet lipsita de individualitati capabile macar de cognitie normala. Pentru gigime "gandeste" subinginerul cartonat, tu nu vezi ca astia nu au pareri proprii? N-o sa vezi individ care tine cu fcsb si care sa-l injure real pe cioban. Asa, din coltul gurii, o sa mai maraie, pentru ca toti gigistii STIU CA RADE LUMEA DE EI. Dar daca ii faci sa lase garda jos, TOTI, fara exceptie sunt FANI BECALI. Asta e adevarul si de-asta fara cioban nu exista zecesebe.

Eu vreau să te contrazic, treaba ta ce crezi! Sunt stelist, țin cu FCSB și ÎL URĂSC pe cioban. Am strigat de fiecare dată pe stadion vepemeul de la Tribuna I. Sunt suporterul Stelei din anul 1984, nu stiu dacă erai născut. Joac’o p’asta.

tallpaiadului
tallpaiadului  •  06 Martie 2024, 19:20
Postat de Catalynn.16 pe 06 Martie 2024, 12:55

Minionul are dreptatea lui, omul v-a spus, și eu nu vreau decât să confirm, ca ceea ce vedeți aici nu e nicio mască, pur și simplu eu urăsc pe fcsbisti … îi urăsc din adâncul sufletului nu oricum! Iar dacă în cazul celor care odată demult, acum 20+ ani erau steliști, pot găsi unele elemente comune, cu “fcsbistii de mici” nu am absolut nimic în comun, chiar dacă mulți nu sunt încă majori, în cazul ca Balo îmi pune la dispoziție acel buton roșu de care spuneam, îl voi apăsa cu putere în secunda doi! Eu nu am fost niciodată conformist și partizanul incluziunii pt a considera “frate” pe oricine, ăla este un grup foarte “exclusivist”. Deși minionul îmi tot spune “frate stelist” și eu i-am făcut urări de Sărbători, este mai mult o chestie de respect și politețe, nu cred ca el mă considera “frate” iar eu cu siguranță nu! Dar repet, asta nu mă oprește să îl respect, dacă merită! Am mai făcut o afirmație de-a lungul vremii, chiar și faptul ca sunt stelist deși absolut totul mă conducea către Dinamo (familia și prietenii, cartierul, faptul ca am făcut sport în “Groapă”) a fost tot un puseu de rebeliune și nonconformism … de exclusivism! :-)))))

Foarte bine, cu totii avem dreptul la propriile sentimente si interpretari. Eu nu incerc sa te influentez pe tine in vreun fel, iti impartasesc doar din gandurile mele, fiind la latitudinea ta sa fii in acord sau dezacord cu fiecare dintre ele. Steaua nu sta in mine sau in tine, noi fiind doar doua boabe de nisip pe plaja unui ocean, interpretarile noastre capatand relevanta doar in cazul in care suficienti stelisti le considera acceptabile. Eu inteleg faptul ca nu accepti mana intinsa de catre unii fecesebisti, reprosandu-le faptul ca au zadarnicit miscarea impotriva lui Becali, doar ca diverg fata de tine in ceea ce priveste asocierea fecesebistilor cu ideea de vinovatie. E adevarat ca daca n-ar fi existat fecesebistii, Becali ar fi ramas fara nici un sustinator si ar fi fost nevoit sa vanda sau sa falimenteze echipa, dar fecesebistii nu l-au acceptat pe Becali cu scopul de a transforma Steaua in FCSB, ci doar din cauza ca au fost niste oameni slabi si usor influentabili, pe care nu-i deranjeaza suficient de tare sa fie condusi in mod despotic si pentru care ideea de sacrificiu in numele unui ideal nu inseamna mare lucru. Problema nu a fost fiecare fecesebist in parte, ci faptul ca stelistii au avut in randul lor un procent atat de mare de oameni de genul celor descrisi de mine. Tu practic le reprosezi fecesebistilor fapul ca erau si ei stelisti ca si tine si erau multi la numar, ceea ce nu are sens din moment ce maretia Stelei ni s-a datorat tuturor in egala masura.

D_veselu
D_veselu  •  06 Martie 2024, 19:15
Postat de stefanf78 pe 06 Martie 2024, 13:04

Lupta cu morile de vânt are farmecul ei. De am ele părți. Poduri se pot construi mereu, oricâte ai arde… Important e să vrei să construiești, nu să distrugi. Dacă m’am împăcat eu cu Catalynn, orice e posibil în direcția asta. Și noi, steliștii “fcsbiști”, și ei, steliștii “talpaniști”, iubim același nume și avem o pasiune comună pentru echipă. În plus, ne unește și ura împărtășită față de cioban și gândirea obtuză a sistemului de stat care patronează echipa CS al Armatei. Forța, STEAUA!

Orice e posibil dacă te-ai împăcat cu catalynn, zici?! O să cred asta când o să se "împace" cu TicX8 Senior, în sensu'-n care vor începe să dialogheze cu respect. Sau când instructorul de schi Benedic Duck va lega 3 reply-uri consecutive fără clopote și sirene. :-)))

Catalynn.16
Catalynn.16  •  06 Martie 2024, 18:40
Postat de _Adrian_1 pe 06 Martie 2024, 12:17

Tu faci in continuare greseala de a vorbi despre fecesebisti desi practic NU EXISTA ASA CEVA. Exista doar gigisti, sau mai bine zis o gigime amorfa, complet lipsita de individualitati capabile macar de cognitie normala. Pentru gigime "gandeste" subinginerul cartonat, tu nu vezi ca astia nu au pareri proprii? N-o sa vezi individ care tine cu fcsb si care sa-l injure real pe cioban. Asa, din coltul gurii, o sa mai maraie, pentru ca toti gigistii STIU CA RADE LUMEA DE EI. Dar daca ii faci sa lase garda jos, TOTI, fara exceptie sunt FANI BECALI. Asta e adevarul si de-asta fara cioban nu exista zecesebe.

Ai perfectă dreptate! De altfel, am mai spus asta, eu am refuzat efectiv să accept ca unul ca ne-a jjijji e “patron la Steaua”! Am încercat la început să il ignor, așa cum se mint fcsbistii și astăzi “eu nu țin cu patronul ci cu echipa, cu “băeții”!” însă a fost imposibil! Deci unuia căruia i-a dat reject acestui *** încă se acum 20 ani, sa ii mai zici acum ca tu ești fcsbist dar nu și gigist este complet inutil … râde lumea! :-))))

  • 1
  • •••
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • •••
  • 48
Comentează