Comentarii (132)
euxin5
euxin5  •  20 Iulie 2013, 11:47
Postat de belagio pe 20 Iulie 2013, 10:51

din pacate mai gaseai fotbalisti de-astia ca atunci ???...erau multi de valoare..acum nu mai gasesti prietene ce era atunci...fluxul si valoarea sunt la 30 % fata de atunci..ma bucur acum si cu un serban , sau un lazar astia..adevarul ca sportul ..si Dinamo au avut mereu scoli de fotbal...

Gasesti talente, poate mai putine ca inainte, dar gasesti. Se intampla acelas lucru in toata Europa. Din cauze sociale, tehnologie, etc. Problema e infrastructura, umana si materiala. Problema e, patroni vagabonzi, bisnitari ordinari, megalo maniaci. Un Becali desfiinteaza aproape toate echipele de juniori si pitici, nu are echipa a doua si mai si face pe marele altruist, cu mila, etc....Si multi, prea multi cred in el. Problema e, un Sandu si un Dragomir, perpetuu la comanda, fara constiinta raului pe care il fac. Ca aproape tot, in Romania, se praduieste, glorie individului, moarte grupului din care face parte.

euxin5
euxin5  •  20 Iulie 2013, 11:28
Postat de xhthu pe 20 Iulie 2013, 11:16

ai bre,da ce esti tu asa negru de tre sa aduci steaua in discutie ,vreun complex ceva? :))))) dinu a fost crescut de targoviste nu de dinamo ,pe dumitrache l-a adus traian ionescu la dinamo ,parca nici parcalab nu si-a facut junioratul pe la voi.in ce priveste steaua,stai linistit ca nu ii trebuie hagi, are un dan petrescu,un ilie dumitrescu ,un marcel raducanu,alin stoica ,si lista poate continua :)

Daca aduci un junior de 14 ani ( cazul lui Dumitrache ) si-l cresti pana la echipa nationala, nu e jucatorul crescut de tine ? Pircalab a fost, la juniori, intre Dinamo si UTA ( Dumitrescu III, fratele sau, era antrenor acolo ). Nu e jucatorul lui Dinamo ? Varga a fost de la pitici, la fel Raducioiu ( antrenor, Dumitrache). Lista e mai lunga. Eu ma refeream la o stare de spirit, traditie, nu la rivalitate. Daca se pierd aceste lucruri, intru in "stand by" cu Dinamo. Recent, a fost nevoie de un strain, Bonetti, pentru a se promova tineri. Daca nu era el, nici Alexe sau Nica nu "existau"

old_shatterhand
old_shatterhand  •  20 Iulie 2013, 11:19
Postat de gabi_djg pe 20 Iulie 2013, 09:58

BALGRADEAN-RUS,LUCHIN,GRIGORE,FAI-ELTON,HASANOVICI-LAZAR,MATEI,STRATILA-DANCIULESCU merita incercat stratila pe dreapta ca macar are viteza. pacat ca inca nu e rezolvat serban

Aoleu..acum 2 zile va bucurati ca Balgradean pleaca si acuma il pupati in...Grigore la fel..va rugati sai plece si gata acuma e bun? :)).Daca baietii astia de la Severin s-au miscat bine in niste amicale cu echipe din liga a 3-a nu inseamna ca e ceva de ei.Sa nu mai spun ca Multescu a facut o strategie de 2 lei..pai cum sa construiesti echipa in jurul lui Alexe cand stii ca ala vrea sa plece?Acuma la Dinamo au mai ramas sptitele ca axul a plecat.

xhthu
xhthu  •  20 Iulie 2013, 11:16
Postat de belagio pe 20 Iulie 2013, 11:02

au fost cam crescuti dn ce spune el...crescuti de Dinamo hai sa-l exceptam pe lupu crescut la galati..dar nu compara tu ce a crescut Dinamo ca sii fotbalisti cu steaua..Dinamo a crescut fotbalisti mereu mai buni ca steaua in istorie..daca vrei discutam. PE VALOARE PE VANZARI CA TOTUL..SI SA NU-L PUI PE HAGIMANE CA ALA A FOSTCRESCUTDE FARUL NU DE STEAUA..VORBIM CRESCUTI.....

ai bre,da ce esti tu asa negru de tre sa aduci steaua in discutie ,vreun complex ceva? :))))) dinu a fost crescut de targoviste nu de dinamo ,pe dumitrache l-a adus traian ionescu la dinamo ,parca nici parcalab nu si-a facut junioratul pe la voi.in ce priveste steaua,stai linistit ca nu ii trebuie hagi, are un dan petrescu,un ilie dumitrescu ,un marcel raducanu,alin stoica ,si lista poate continua :)

old_shatterhand
old_shatterhand  •  20 Iulie 2013, 11:13
Postat de euxin5 pe 20 Iulie 2013, 09:47

Obiectiv, nu se putea mai mult. Problema e ca Dinamo, la acest inceput de drum, are doar cativa jucatori, nu echipa. Aparare nu exista, 0, nu poti juca cu Naumovski, Rus, Luchin, Asanovici. Atac, 0. Multescu a fost catastrofal. Sa joci cu Filip fundas cand, in pregatiri, a jucat cu Radu( care a dat satisfactie), sa-l schimbi pe Lazar care a fost cel mai activ, sa-l mentii pe Curtean care a gresit tot.Conducerea a inceput prost. A achizitionat nulitati, gen Asanovici si a pastrat alte nulitati, gen Rus. Singura sansa e sa se joace cu tinerii romani, Fai, Elton.. De aici trebuie construit, in plus, achizitionarea unor jucatori de calitate. Investitie necesara, nu cazino penibil.

Serios?Inainte sa inceapa campionatul, dupa amicale, Dinamo se batea la locurile 1-4..acuma gata nu se poate?Pai era evident ca nu poti fi o echipa cu pretentii cand aduci jucatori de la Severin..aia nu au reusit sa se salveze si vin la Dinamo ca sa ce?Sa ii ingroape si pe astia.

belagio
belagio  •  20 Iulie 2013, 11:02
Postat de xhthu pe 20 Iulie 2013, 10:57

vreo jumatate din aia enumerati de tine n-au fost crescuti de dinamo,doar lansati. poate avea sens ce spui acum 10 ani,azi nu prea mai renteaza sa cresti jucatori in romania.suntem prea in urma cu dotarile si restul prea in fata.99% din multele mari talente la 14-15 ani pana ajung la 20 se pierd pentru ca metodele de pregatire a juniorilor de la noi nu mai au nimic in comun cu fotbalul modern.daca nici hagi care se rupe in 2 sa faca turnee tari in strainatate &chestii nu reuseste mare branza in urmatorii 2-3 ani e clar,suntem pa

au fost cam crescuti dn ce spune el...crescuti de Dinamo hai sa-l exceptam pe lupu crescut la galati..dar nu compara tu ce a crescut Dinamo ca sii fotbalisti cu steaua..Dinamo a crescut fotbalisti mereu mai buni ca steaua in istorie..daca vrei discutam. PE VALOARE PE VANZARI CA TOTUL..SI SA NU-L PUI PE HAGIMANE CA ALA A FOSTCRESCUTDE FARUL NU DE STEAUA..VORBIM CRESCUTI.....

xhthu
xhthu  •  20 Iulie 2013, 10:57
Postat de euxin5 pe 20 Iulie 2013, 10:39

De acord. In plus, daca se vor aduce prea multi straini, in catastrofa, pentru a salva aparentele, noua conducere nu mai merita niciun suport. Trebuie selectionati si crescuti tineri de perspectiva. Asta trebuie sa fie strategia. In trecut Dinamo a crescut si lansat jucatori de imensa valoare, Nelu si Radu Nunweiler, Varga, Pircalab, Dumitrache, Dinu, Raducioiu, Lupu, lista e lunga, nu vreau sa jignesc pe nimeni.

vreo jumatate din aia enumerati de tine n-au fost crescuti de dinamo,doar lansati. poate avea sens ce spui acum 10 ani,azi nu prea mai renteaza sa cresti jucatori in romania.suntem prea in urma cu dotarile si restul prea in fata.99% din multele mari talente la 14-15 ani pana ajung la 20 se pierd pentru ca metodele de pregatire a juniorilor de la noi nu mai au nimic in comun cu fotbalul modern.daca nici hagi care se rupe in 2 sa faca turnee tari in strainatate &chestii nu reuseste mare branza in urmatorii 2-3 ani e clar,suntem pa

belagio
belagio  •  20 Iulie 2013, 10:51
Postat de euxin5 pe 20 Iulie 2013, 10:39

De acord. In plus, daca se vor aduce prea multi straini, in catastrofa, pentru a salva aparentele, noua conducere nu mai merita niciun suport. Trebuie selectionati si crescuti tineri de perspectiva. Asta trebuie sa fie strategia. In trecut Dinamo a crescut si lansat jucatori de imensa valoare, Nelu si Radu Nunweiler, Varga, Pircalab, Dumitrache, Dinu, Raducioiu, Lupu, lista e lunga, nu vreau sa jignesc pe nimeni.

din pacate mai gaseai fotbalisti de-astia ca atunci ???...erau multi de valoare..acum nu mai gasesti prietene ce era atunci...fluxul si valoarea sunt la 30 % fata de atunci..ma bucur acum si cu un serban , sau un lazar astia..adevarul ca sportul ..si Dinamo au avut mereu scoli de fotbal...

pinteaviteazul
pinteaviteazul  •  20 Iulie 2013, 10:50
Postat de motocfr pe 20 Iulie 2013, 08:44

vai ce rau e sa fii caine sa se pishe toti pe tine :)) UMILINTA MAXIMA de la niste no name ...

Stai asa ca nu am jucat la Botoseni...aia non name !! Sa vedem si noi daca am trecut in noul campionat ! Jocol de aseara a fost de LIGA B !! Sper ca Dinamo sa se trezeasca sa nu faca ce am facut noi campionatul trecut !! Macar Arpi i-a trimis acasa pe toti !!!

euxin5
euxin5  •  20 Iulie 2013, 10:39
Postat de belagio pe 20 Iulie 2013, 10:32

adevarul ca as incerca cu radu si fai de la inceput..si jucam cu elton acolo si astupam gaura..mai vine si serban..in misloc esti acoperit cat de cat...nu ai jucat cu raj danciulescu , cand ai batut pe hearts cu 5-1.. decat la sfarsit..nea gigi multescu nu te ingropa...suporterul dinamovist stie fotbal..daca-l tii pe danciulescu mereu in echipa te ingropi la suporteri....suporterii nu-l mai vor pe danciulescu in primul 11

De acord. In plus, daca se vor aduce prea multi straini, in catastrofa, pentru a salva aparentele, noua conducere nu mai merita niciun suport. Trebuie selectionati si crescuti tineri de perspectiva. Asta trebuie sa fie strategia. In trecut Dinamo a crescut si lansat jucatori de imensa valoare, Nelu si Radu Nunweiler, Varga, Pircalab, Dumitrache, Dinu, Raducioiu, Lupu, lista e lunga, nu vreau sa jignesc pe nimeni.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 14
Comentează