Comentarii (115)
saviola2_8
saviola2_8  •  30 Septembrie 2012, 03:42
Postat de lupul46 pe 30 Septembrie 2012, 03:32

Corect, ai gasit cativa. Momentan esti mai jos decat Petrolul din punctul asta de vedere. Eu iti pot spune mai multi, asta daca putem compara Super echipa Steaua cu biata Petrolul. Hamza, Bokila si Boudjemaa intra la categoria jucatorilor adusi pe 100 de mii maxim si acum depasesc milionul de euro. In afara de Hamutovski, a mai transferat Steaua vreun jucator strain de doamne ajuta? Lasa-ma cu Thereau ca pe ala poate il vedeati voi bun din criza de atacanti. A venit pe o caruta de bani si a plecat pe nimica toata la fel de repede!

iti mai spun `cativa`? belodedici iti spune ceva? voinescu? sau mai recent, nesu, paraschiv? sunt destui `cativa` este?:)) vezi ce usor e sa vorbesti in necunostiinta de cauza? sa jignesti aiurea fara sa stii despre ce vb? repet steaua n-a fopst niciodata un club care sa-si creasca jucatori dar a avut si ea destui juatori emblematici, cua devarat emblematici, nu ca petrolul.Deci stai flexat , prietene.

lupul46
lupul46  •  30 Septembrie 2012, 03:38
Postat de saviola2_8 pe 30 Septembrie 2012, 03:26

wow cew de jucatori importanti:)) pai asa si steaua i-a dat pe laurentiu rosu, ilie dumitrescu, ogararu, anghel iordanescu si care or mai fi, acum fa o comparatie intre dan petrescu sau ilie dumitrescu sau tata puiu si fane presa sau vivi rachita:))) ideea n0-am inteles-o, logic, pentru ca e aberanta, nici o echipa nu are jucatori numai din propria peiniera, mai ales la noi in ro, poate mai erau candva acum vreo `suta` de ani.Tu ai tasta mai jos ca de asta e steaua buba, nu eu, dar de faot petrolul are mai putini jucatori din propria peiniera. daca tu-i pui pe chirita, maldarasanu etc ca fiind juatori importanti pentru romania asa iti zic si eu ca steaua a crescut pe luca:)) sau ochirosii

Nu e vorba de jucatori importanti pentru Romania. Pur si simplu de jucatori crescuti de club. Mai ales la nivelul vostru ar trebui sa fie cu gramada (nu importanti, repet, dar sa fie). Vezi ca Real Madrid umple Europa de jucatori tineri ca produce pe banda rulanta, chiar daca echipa mare e formata din diversi. Ideea e ca nu poti sa stai si sa iei de la altii cum ai facut o viata si apoi sa te dai mare cu nu stiu ce realizari in nume propriu. Pe vremea comunistilor mergea ca realizarile erau la comun, de unde si numele. Daca aveai un ha de pamant si eu aveam 10 (ca eu sunt taran) productia a 11 ha se impartea la 2. Asa se intampla si cu Steaua si cu palmaresul. Era pentru Romania.

saviola2_8
saviola2_8  •  30 Septembrie 2012, 03:37
Postat de lupul46 pe 30 Septembrie 2012, 03:32

Corect, ai gasit cativa. Momentan esti mai jos decat Petrolul din punctul asta de vedere. Eu iti pot spune mai multi, asta daca putem compara Super echipa Steaua cu biata Petrolul. Hamza, Bokila si Boudjemaa intra la categoria jucatorilor adusi pe 100 de mii maxim si acum depasesc milionul de euro. In afara de Hamutovski, a mai transferat Steaua vreun jucator strain de doamne ajuta? Lasa-ma cu Thereau ca pe ala poate il vedeati voi bun din criza de atacanti. A venit pe o caruta de bani si a plecat pe nimica toata la fel de repede!

bai nene, tu pui jucatori adusi de 6 luni ca fiind crescuti de petrolul? pe aia i-a adus rachita, si bravo lui, toti sunt jucatori buni,am recunoscut ca steaua nu prea a impresionat cu `strainii` dar sunt destule exemple, banuiesc ca de albert durop n-ai auzit:)) thereau ti-a placut?:) multi nu sunt dar sunt destui. cum adica am gasit cativa? unde s-ai gasesc, eu STIU, doar nu i-am cautat prin camara:)) eu imi cunosc echipa si istoria ei, nici petrolul n-a excelat la jucatori din propria pepeniera stai linistit, craiova si argesul erau no1 la acest capitol.Pana la urma urmei nu e o regula sa-ti cresti juatori, fiecare echipa adopta ce stratgie doreste.

afc13
afc13  •  30 Septembrie 2012, 03:35

Hai Petrolul! Sa-i bateti pe oi, sa le clocoteasca apa in cap

lupul46
lupul46  •  30 Septembrie 2012, 03:32
Postat de saviola2_8 pe 30 Septembrie 2012, 03:13

jucatori emblematici din propria pepniera? pai poate a auzit de amrcel raducanu, anghel iordanescu, dan petrescu, ilie dumitrescu, george ogarau etc etc etc si mai sunt si altii care poate nu au nume atat de sonore, plus ca sunt destui care au venit la steaua la 17 18 ani si apoi steaua i-au facut mar,gen hagi, adrian ilie, radoi s.a.m.d i dar fotbalul a evoluat , de ex cati jucatori are in primul 11 real madrid crescuti in propria pepiniera? jucatori straini care au venit la steaua si au confirmat? destul de putini dar sunt cativa, ma gandesc la un hamutovsk, thereau tot nu mi0-ai raspuns la intrebare, cati jucatori are petrolul crescuti in propria peiniere, boudjema, bokila sau hamza ?:)

Corect, ai gasit cativa. Momentan esti mai jos decat Petrolul din punctul asta de vedere. Eu iti pot spune mai multi, asta daca putem compara Super echipa Steaua cu biata Petrolul. Hamza, Bokila si Boudjemaa intra la categoria jucatorilor adusi pe 100 de mii maxim si acum depasesc milionul de euro. In afara de Hamutovski, a mai transferat Steaua vreun jucator strain de doamne ajuta? Lasa-ma cu Thereau ca pe ala poate il vedeati voi bun din criza de atacanti. A venit pe o caruta de bani si a plecat pe nimica toata la fel de repede!

saviola2_8
saviola2_8  •  30 Septembrie 2012, 03:29
Postat de saviola2_8 pe 30 Septembrie 2012, 03:26

wow cew de jucatori importanti:)) pai asa si steaua i-a dat pe laurentiu rosu, ilie dumitrescu, ogararu, anghel iordanescu si care or mai fi, acum fa o comparatie intre dan petrescu sau ilie dumitrescu sau tata puiu si fane presa sau vivi rachita:))) ideea n0-am inteles-o, logic, pentru ca e aberanta, nici o echipa nu are jucatori numai din propria peiniera, mai ales la noi in ro, poate mai erau candva acum vreo `suta` de ani.Tu ai tasta mai jos ca de asta e steaua buba, nu eu, dar de faot petrolul are mai putini jucatori din propria peiniera. daca tu-i pui pe chirita, maldarasanu etc ca fiind juatori importanti pentru romania asa iti zic si eu ca steaua a crescut pe luca:)) sau ochirosii

de panait ai auzit? dar de iulian filipescu, vad ca dan petrescu sau george ogararu nu iti spune nimic, ilie dumitrescu iti spune ceva? Anghel Iordanescu?Marcel Raducanu???? nimic???? Laurentiu rosu? stiai ca e e produs suta la suta al stelei? e singurul roman care a marcta un hatrrick realului de madrid, entiendes?:) cum era faza aia ca doar un jucator a produs steaua?:)) fii serios, omule e drept steaua n-a produs jucatori pe badna rulanta, ca mai topate echipele mari din lumea asta a preferat sa-i ia de prin alte parti, nu uita cea mai mare echipa din lume a castigat numeraoase cupe al camp cu strainisau jucatori veniti de la alte echipe, incepan cu puskas sau di stefano pana la rona

scorpi123
scorpi123  •  30 Septembrie 2012, 03:26

Sunt ploiestean, dar...sunt STELIST 100%. Petrolul intotdeauna a pus probleme echipelor din capitala, doar ca in seara asta Steaua va fi intr-o mare forma si daca Petrolul obtine un egal, ar trebui sa fie multumiti. Nu inteleg ce atata gura pe petrolisti, stiti bine ca nu prea insemnati nimic. Sa va aducem aminte ca nu ati fost capabili sa faceti o serie de 2-3-4 meciuri bune, consecutive?! Va lipseste determinarea, si tot asta o sa va lipseasca si in aceasta seara, unde veti pierde. Sper doar ca fanii petrolului sa fie suficienti de capabili sa isi vada de treaba lor sa nu fie nimeni nevoit sa intrerupa meciul si sa castigam iar la masa verde...

saviola2_8
saviola2_8  •  30 Septembrie 2012, 03:26

wow cew de jucatori importanti:)) pai asa si steaua i-a dat pe laurentiu rosu, ilie dumitrescu, ogararu, anghel iordanescu si care or mai fi, acum fa o comparatie intre dan petrescu sau ilie dumitrescu sau tata puiu si fane presa sau vivi rachita:))) ideea n0-am inteles-o, logic, pentru ca e aberanta, nici o echipa nu are jucatori numai din propria peiniera, mai ales la noi in ro, poate mai erau candva acum vreo `suta` de ani.Tu ai tasta mai jos ca de asta e steaua buba, nu eu, dar de faot petrolul are mai putini jucatori din propria peiniera. daca tu-i pui pe chirita, maldarasanu etc ca fiind juatori importanti pentru romania asa iti zic si eu ca steaua a crescut pe luca:)) sau ochirosii

saviola2_8
saviola2_8  •  30 Septembrie 2012, 03:13
Postat de lupul46 pe 30 Septembrie 2012, 03:08

Ideea e urmatoarea. Datorita trecutului vostru comunist unde tot ce era mai bun trebuia sa fie pentru Steaua, obtinandu-se astfel si ceva rezultate foarte bune, conducerea echipei a ramas cu aceleasi deprinderi. Steaua nu produce si nu a produs niciodata un fotbalist. Spune-mi te rog un singur jucator din lotul actual al Stelei care este produs propriu. Spune-mi un singur transfer de jucator strain facut de Steaua, care sa fii confirmat in Romania. Spune-mi cati jucatori emblematici ai Stelei sunt din productia proprie? Singurul vostru nume 100% rosu-albastru este Anghel Iordanescu, in care da desteptul de MM cu rahat!

jucatori emblematici din propria pepniera? pai poate a auzit de amrcel raducanu, anghel iordanescu, dan petrescu, ilie dumitrescu, george ogarau etc etc etc si mai sunt si altii care poate nu au nume atat de sonore, plus ca sunt destui care au venit la steaua la 17 18 ani si apoi steaua i-au facut mar,gen hagi, adrian ilie, radoi s.a.m.d i dar fotbalul a evoluat , de ex cati jucatori are in primul 11 real madrid crescuti in propria pepiniera? jucatori straini care au venit la steaua si au confirmat? destul de putini dar sunt cativa, ma gandesc la un hamutovsk, thereau tot nu mi0-ai raspuns la intrebare, cati jucatori are petrolul crescuti in propria peiniere, boudjema, bokila sau hamza ?:)

saviola2_8
saviola2_8  •  30 Septembrie 2012, 03:08
Postat de daveroirl pe 30 Septembrie 2012, 03:06

maine ,dupa meciul cu lupii astia domestici o sa fie liniste p-aci ,acuma gura bate kuru !

salve dave. sper sa batem ssconcsii galbeni, pentru mine e un mci caa oricare alta, doar ei ne considera rivali, petrolul de fapt cu exceptia a 2-3 anii np0au fost niciodata rivalii stelei, si asta a fost acum 70 de ani:)) oricum e meci greu, rednic e bun si petrolul au o echipa buna, oricum eu zic ca nu pierdem.

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 12
Comentează