Comentarii (64)
doubleti
doubleti  •  01 Aprilie 2019, 13:29
Postat de baddog26 pe 01 Aprilie 2019, 13:20

Pai daca e sa ne luăm după asemenea aspecte, nici penalty pentru voi nu trebuia să fie,Barbut se baga in fata lui Texeira și cade, deci simulare.Hai că nu suntem cu toții orbi și nu vedem sau proști și nu înțelegem!!!

Daca te uiti mai atent e neglijenta lui Texeira. Ii da peste picior. Nu a fost fault dur, dar 11 m nu se da doar pentru interventii dure. Barbut a fost mai smecher, i-a luat fata si mingea si a picat la piedica pusa de Texeira. 11 clar, fara discutii. Dar fara nicio importanta. Degeaba ai atac foarte bun cand ai o aparare asa penibila. Dubiu poate fi la golul lui Cicaldau, unde un arbigtru fara experianta ar fi cazut in plasa lui Benzar si ar fi dat fault in atac, dar cum ti-am mai zis a fost doar o penibila simulare. Jucator slab si Benzar asta. Din pacate in Romania nu avem fundasi laterali, fara asa ceva e foarte greu si deschizi jocul.

baddog26
baddog26  •  01 Aprilie 2019, 13:20
Postat de doubleti pe 01 Aprilie 2019, 13:14

NU prietene te inseli. Fereira nici macar nu are timp sa reactioneze. Deci nici vorba de intentie de a juca, poate ca r fi vrut doar ca e prea lent iar mingea s-a lovit de el. Cat priveste golul lui Cicaldau, nici vorba de fault. Nu am vazut echipa mai jalnica decat fcsb care sa simuleze in asa hal. Acolo Benzar trebuia sa stea pe picioare, nu sa se prefaca ca este lovit si sa-si lase adversarul liber. Asa ceva nu se accepta intr-un campionat normal. In afara, la orice echipa, acest jucator era trecut pe linie moarta (cum ar trebui si fundasii Craiovei sa fie trecuti, ca sunt penibili). NU am contestat victoria voastra care a fost pe deplin meritata: ati avut un antrenor mai inspirat (care o fi fost el), mai norocosi la fazele de atac, fundasi o idee mai precizi decat asa-zisi fundasi ai Craiovei + mare avantaj, Donkor si Akca impreuna cu Mangia (astia 3 au jucat pentru voi). Deci, victorie meritata, dar mare atentie: jucati fooooarte slab. Va mananca CFR-ul cu fulgi cu tot. Duminica nu stiu daca CFR va bate la Craiova (nici nu conteaza pentru ei), cred doar ca nu se va mai intampla sa avem o astfel de prestatie jenanta. Paradoxal, CFR-ul cred ca-i va conveni o infrangere la Craiova. Pentru ea nu se schimba nimic, dar scoatere Craiovei din lupata pentru titlu atat de devreme o va dezavantaja pe CFR. De urmarit.

Pai daca e sa ne luăm după asemenea aspecte, nici penalty pentru voi nu trebuia să fie,Barbut se baga in fata lui Texeira și cade, deci simulare.Hai că nu suntem cu toții orbi și nu vedem sau proști și nu înțelegem!!!

doubleti
doubleti  •  01 Aprilie 2019, 13:14
Postat de baddog26 pe 01 Aprilie 2019, 12:42

Nu prietene, nu trebuia să conduceți cu 2-1 la pauza,golul lui Man,putea fi anulat, dar cum dovedești că Pereira a jucat sau nu intenționat mingea? Pentru că la faza respectivă mingea vine de la fundașul "oltean".La golul de 2-2 este fault în atac dar Hațegan s-a făcut că plouă.La 2-2 în repriza secundă au făcut arbitrii ce au putut că sa împiedice golul de 3-2.Dar nici ei nu au putut face totul.Culmea e că nu pentru voi se trăgea pentru un egal cu pentru alții.Si tot culmea e, că voi suporterii acum sunteți fani CFR de mici!!!

NU prietene te inseli. Fereira nici macar nu are timp sa reactioneze. Deci nici vorba de intentie de a juca, poate ca r fi vrut doar ca e prea lent iar mingea s-a lovit de el. Cat priveste golul lui Cicaldau, nici vorba de fault. Nu am vazut echipa mai jalnica decat fcsb care sa simuleze in asa hal. Acolo Benzar trebuia sa stea pe picioare, nu sa se prefaca ca este lovit si sa-si lase adversarul liber. Asa ceva nu se accepta intr-un campionat normal. In afara, la orice echipa, acest jucator era trecut pe linie moarta (cum ar trebui si fundasii Craiovei sa fie trecuti, ca sunt penibili). NU am contestat victoria voastra care a fost pe deplin meritata: ati avut un antrenor mai inspirat (care o fi fost el), mai norocosi la fazele de atac, fundasi o idee mai precizi decat asa-zisi fundasi ai Craiovei + mare avantaj, Donkor si Akca impreuna cu Mangia (astia 3 au jucat pentru voi). Deci, victorie meritata, dar mare atentie: jucati fooooarte slab. Va mananca CFR-ul cu fulgi cu tot. Duminica nu stiu daca CFR va bate la Craiova (nici nu conteaza pentru ei), cred doar ca nu se va mai intampla sa avem o astfel de prestatie jenanta. Paradoxal, CFR-ul cred ca-i va conveni o infrangere la Craiova. Pentru ea nu se schimba nimic, dar scoatere Craiovei din lupata pentru titlu atat de devreme o va dezavantaja pe CFR. De urmarit.

baddog26
baddog26  •  01 Aprilie 2019, 12:42
Postat de doubleti pe 01 Aprilie 2019, 12:02

Tu ocupate de blaturi si lasa pe altii sa-si dea cu pararea. IN afara de faptul sa urlati ca p.rost.ii ca sunteti furati de arbitrii nu mai stiti nimic. Golul 2 a fost clar offside, iar golul anulat era perfect regulamentar. Scorul nu a fost influentat. S-au poate ca da!!!! Daca la pauza era 1-2 (neacordandu-se golul 2 pentru voi) atunci poate ca Mangia ar fi stiut cum sa pastreze rezultatul si am fi castigat. POATE. SUPOZITII. Dar cred ca si intr-un astfel de scenariu, tot luam bataie. Cu astfel de pan.arame in aparare nu aveam cum. Intrebarea mea este cum am scapat doar cu atat, de aceea zic ca ne-a batut o echiupa slaba. CFR, ASTRA (intr-o zi buna) sau VIITORUL ne-ar fi dat cu terenul in cap la o astfel de aparare.

Nu prietene, nu trebuia să conduceți cu 2-1 la pauza,golul lui Man,putea fi anulat, dar cum dovedești că Pereira a jucat sau nu intenționat mingea? Pentru că la faza respectivă mingea vine de la fundașul "oltean".La golul de 2-2 este fault în atac dar Hațegan s-a făcut că plouă.La 2-2 în repriza secundă au făcut arbitrii ce au putut că sa împiedice golul de 3-2.Dar nici ei nu au putut face totul.Culmea e că nu pentru voi se trăgea pentru un egal cu pentru alții.Si tot culmea e, că voi suporterii acum sunteți fani CFR de mici!!!

chupacapra
chupacapra  •  01 Aprilie 2019, 12:36

EU personal cred ca acest Rotaru este pt Fcsb cum era netoiu pt Dinamo treaba cu sesizarea la frf Este praf in ochii pt suporterii Craiovei (Ceea ce Arata ca i este putin tarseala pt ce cred suporterii despre El si aceasta echipa poate si putin din cauza unor directive cu iz electoral de la acceasi oameni care I au incredintat echipa pt a pastra multimea linistita si impacata) dar blaturi in ziua de azi se pot face si altfel nu numai ca la Fcsb Astra cu nonkombat ajunge Sa faci o formula de start dezastruoasa, Sa fim seriosi nici un antrenor oricat de amator ar fii nu ar incepe meciul cu Acka sau Sa nu il introduca pe cristea in locul lui Bic, nu i de mirare ca CSU nu a batut o pe Fcsb decat atunci cand a murit Balaci - DUMNEZEU Sa l odihneasca-a fost singura data cand au jucat pe bune pt ai linistii pe suporteri, tot ce vreau Sa zic este ca suporterii sa aiba grija cui Arata sustinerea craiova a fost inainte de brutarel si de penalu Rotaru si va fii si dupa eu unul as pune l indoiala corctitudinea lui, echipa a fost readusa la viata pt suporteri nu ca unii Sa isi ingroase conturile si Sa arunce iluzii de campionate si alte babauri. E timpul Sa aratam cu nu putem fii prostiti exact cum ne am trezit si dupa Netoiu sau Mititelu putem sa o facem si dupa Rotaru!

baddog26
baddog26  •  01 Aprilie 2019, 12:26
Postat de observator_federal pe 01 Aprilie 2019, 12:03

De bine de rău, Craiova a relansat campionatul când a bătut-o pe CFR (căreia i-a luat un punct și la Cluj...). Fcsb depinde acum doar de ea însăși, adică poate bate (în fine!?) în ambele meciuri pe CFR, ultimul fiind pe Arena Națională - mulțumită ”amendamentului Gigi Becali” adoptat de LPF în privința programării mecurilor în PayOff, dar și lui Avram, care v-a oferit locul doi la finele campionatului regular, atât de dorit ... Felicitări cu anticipare... bucurați-vă, dacă puteți

Cum a oferit Avram locul doi?Nu de alta dar eu știu că în ultimă etapă din sezonul regulat, FCSB a făcut 2-2 la voluntari și Craiova daca bătea Astra trecea pe doi.Deci?

fabius_2014
fabius_2014  •  01 Aprilie 2019, 12:18
Postat de gorgeousroadkill pe 01 Aprilie 2019, 11:46

Multzam de aprecieri! Referitor la intrebarea ta, fara sa fi facut un sondaj si bazandu-ma exclusiv pe experienta limitata si anecdotica a comentariilor "fanilor"* facasabaului de pe aici si aiurea, tind sa banuiesc ca ar fi multumiti cu orice scenariu finalizat cu happy end fericit, id est trupa analfabetului castigand campionatul. Cat priveste moralitatea in fotbalul nostru miorlaitic, ok, exista suspiciuni mai mult sau mai putin fondate legate de toate cluburile, dar, repet, in cazul facasabaului vorbim de condamnari penale. Cat priveste CSU - este un "vanity project", la fel cum frana mea a fost pentru Arpi, sau cum sunt miriadele de trupe satesti care colcaie prin si polueaza liga 1. Diferenta o fac suporterii. Voi sustineti un club care de a carui istorie ati fost privati de circumstante asupra carora ati avut, cel mult, un control limitat. Nu ati avut de ales. Motivatia voastra este iubirea pentru oras si culori, a facasabistilor e pentru sugar rush-ul victoriei. Explicatie: "fanilor"* facasaba- cand pretinzi a fi cea mai iubita echipa din tara, cu milioane de suporteri, si esti umilit pe propriul teren de suporterii unei asa-zise "clone", ii momentul sa te uiti lung in oglinda.

Multumesc ! A fost o placere sa citesc comentariul tau.

doubleti
doubleti  •  01 Aprilie 2019, 12:06
Postat de dinamovist_1994 pe 01 Aprilie 2019, 11:59

Nu inteleg de ce suporterii Craiovei il ataca pe Mangia, daca pe Acka si Donkor ii are, nu cu ei trebuie sa joace? Daca conducerea il vinde pe Mitrita(7/8 mil.) si ii aduce ca inlocuitori pe Fortes si Cristea, primul pt. 200k iar celalalt gratis, cu cine vreti sa joace Mangia sau asteptati sa il inventeze pe noul Mitrita sau pe noul Baluta? Poate vreti sa intre el in locul lui Kolic? Mihaila nu are experienta iar Barbut inca traieste dintr-un meci bun cu Dinamo de acum 5 ani. Asta e lotul prieteni, daca ar antrena lotul CFR-ului atunci ati putea sa-l criticati, pana atunci criticatii pe Rotaru(ANRP) si Marcel Popescu. Ce distrug conducatori din fotbalul romanesc nu pot repara antrenori nici in 20 de ani, indiferent de nationalitatea lor.

Ai dreptate. Acesta este lotul. Dar tu il ai pe Briceag in lot si-l bagi pe Donkor fundas dreapta??? Cand a facut Donkor un meci bun? De ce il bagi pe Acka intr-un astfel de meci (cand el vine dupa o pauza de luni buni in care nu a jucat intr-un meci oficial) si il ti pe banca pe Kelic???? Despre asta e vorba. De asta il consider un antrenor slab (incomplet ca sa fiu mai bland). Briceag a jucat fundas dreapta mai mult de un tur de campionat, in care a facut meciuri foarte bune. De ce sa joci cu Donkor?

observator_federal
observator_federal  •  01 Aprilie 2019, 12:03
Postat de ticbis pe 01 Aprilie 2019, 11:52

Nu mai plange, ca etapa viitore o sa bage Craiolguta juniorii in meciul cu CFR-ul, o s-o ia cu 0-3 si o sa se "razbune" astfel pe Steaua!:) Sa vezi atunci zeci de mii de oltenasi verzi ca prazul ce-or sa mai aplaude "spectacolul" si cadre ample si generoase luate de camerele televiziunilor in direct, cu bucuria paroxistica a suporterilor olteni!:) Nu de alta, dar filmul asta l-am mai vazut deja! Rusine, umilinta... cam asa se numeste practica asta intrata deja in ADN-ul vostru...

De bine de rău, Craiova a relansat campionatul când a bătut-o pe CFR (căreia i-a luat un punct și la Cluj...). Fcsb depinde acum doar de ea însăși, adică poate bate (în fine!?) în ambele meciuri pe CFR, ultimul fiind pe Arena Națională - mulțumită ”amendamentului Gigi Becali” adoptat de LPF în privința programării mecurilor în PayOff, dar și lui Avram, care v-a oferit locul doi la finele campionatului regular, atât de dorit ... Felicitări cu anticipare... bucurați-vă, dacă puteți

doubleti
doubleti  •  01 Aprilie 2019, 12:02
Postat de blatistu49 pe 01 Aprilie 2019, 11:47

echipa de 2 bani clona CSU sunt chiar penibili nici cu arbitrii nu pot face mare lucru meci de meci fura va veni vremea cind se inchide robinetul

Tu ocupate de blaturi si lasa pe altii sa-si dea cu pararea. IN afara de faptul sa urlati ca p.rost.ii ca sunteti furati de arbitrii nu mai stiti nimic. Golul 2 a fost clar offside, iar golul anulat era perfect regulamentar. Scorul nu a fost influentat. S-au poate ca da!!!! Daca la pauza era 1-2 (neacordandu-se golul 2 pentru voi) atunci poate ca Mangia ar fi stiut cum sa pastreze rezultatul si am fi castigat. POATE. SUPOZITII. Dar cred ca si intr-un astfel de scenariu, tot luam bataie. Cu astfel de pan.arame in aparare nu aveam cum. Intrebarea mea este cum am scapat doar cu atat, de aceea zic ca ne-a batut o echiupa slaba. CFR, ASTRA (intr-o zi buna) sau VIITORUL ne-ar fi dat cu terenul in cap la o astfel de aparare.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 7
Comentează