Comentarii (281)
steauaefcsb
steauaefcsb  •  04 Aprilie 2023, 17:58

Tocmai asta nu e normal,ca statul sa finanteze echipe de fotbal,nu ca Csa nu are drept de joc in liga 1! In concluzie,daca vor sa indrepte ceva,trebuie sa scoata din fotbal primariile si tot ce inseamna finantat de stat,altfel ce fotbal e asta,ce fair play? Unii trebuie sa produca bani,ca sa existe si la anul,altii n-au nici un stres,nu-si platesc apa in toata istoria lor ca datoriile li se sterg,iar altii sunt finantati indirect de toata tara.E corect?

xclx.
xclx.  •  04 Aprilie 2023, 17:56
Postat de fc_zcsb_manita_manita pe 04 Aprilie 2023, 17:48

Kratsgates, Kratsgates, :)))), te faci de râs de ani de zile. Tremurati toți fecesebistii de frică când auziți de promovarea Stelei București.

Scrie corect numele cu care sunteti inregistrati in competitie: CSA Steaua...

Catalynn_.._
Catalynn_.._  •  04 Aprilie 2023, 17:56
Postat de xclx. pe 04 Aprilie 2023, 17:47

Alt articol scris de cienva care nu cunoaste o chestie numita context... Restu echipe din Liga 1 sunt sustinute din bugetul local. Buget adminsitrat de persoane alese prin vot odata la 4 ani. Nu iti convine ca baga bani in echipe de fotbal, poti sa iti spui parerea si te afecteaza doar pe tine loca. revening al CSA, ne zici si noua cum putem vota sa schimbam prioritatile Armatei Romane de la fotbal profesionist la aparat tara ?

Însă de fapt nu despre proveniența banilor e vorba in lege, nu aia e cauza pt care Steaua nu primește licența pt L1 … Însă tu ești fcsbist, nu aveam vreo pretenție!

DoarUTAconteaza
DoarUTAconteaza  •  04 Aprilie 2023, 17:55

Un articol jenant si aberant. Primaria si Consiliul Judetean folosesc bani din impozitele locale, si au intre atributiiile lor ..si...sportul - cel local-si deci investesc si in sport. Logic...in cel local. O parte din impozite merge la Bucuresti, acolo Guvernul hotaraste unde trimite banii. Poate dona un stadion nou ,Armatei sau poate da Armatei bani...pentru Aparare. Chiar si politiei !. Dar Armata...vrea si echipa profesionista de fotbal si... "***" bani acolo ( produce militari salariati, apoi pensionari cu multi bani- ca Dl Talpan...sau unii...generali !) Prin metode similare s-ar putea ca Politia, Ministerul Invatamantului, Banca Nationala, Ministerul Transporturilor...dar si altele...sa vrea si ele,... echipe de fotbal ( sau in at sport). Va fi un Compionat...interministerial,......cum a mai fost in Romania. Asta vreti ? Este jalnic ca un ziarist sa nu cunoasca aceste probleme. Cum arata o echipa de fotbal a unui minister ...membru NATO ? Ati mai auzit asaceva,...altundeva ? Darca nu ar fi de plans...ar fi de ...ras !

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

submarina
submarina  •  04 Aprilie 2023, 17:53

Hai Romania!!!

Catalynn_.._
Catalynn_.._  •  04 Aprilie 2023, 17:53
Postat de gonzales pe 04 Aprilie 2023, 17:47

Tie unul ti se pare normal ca toata tara sa sponsorizeze CSA Steaua ? Totusi, 70% din microbistii din Romania nu sustin CSA Steaua. De ce un dinamovist, rival de moarte a Stelei, ar vrea sa dea bani ptr Steaua ? In aceasta situatie, hai sa fie echitate, iar toate cluburile din Romania sa aiba un buget fix, primit de la bugetul de stat. Si eliminam de tot privatii, asa scapam si de Varga, de nea Gigi, de Rotaru etc. Nu stiu cat de legal este, dar imi imaginez un scenariu: Promoveaza CSA in liga 1, pe 2 iulie se da ordonanta de urgenta, CSA Steaua primeste 100 milioane de euro, cu obligativitatea ca 50 milioane sa fie investiti in clubul de fotbal. Pai, Varga, Rotaru, Becali, Mititelu nu simt frustare ca ei platesc taxe de miliona de euro la stat, tin clubul in viata (cat il tin si cum il tin), iar unii vin si inventeaza bugete ?

Încă odată: NU despre proveniența banilor e vorba in lege ci dacă un club de drept public poate sau nu fi considerat “profesionist”. Sunt de acord cu bani publici in sport!? Pai fără ei nema sport! Suntem și așa vai mamele noastre, printre ultimii la orice concurs sau turneu, fără banii publici am dispare de tot! Deci io unul sunt de acord, chiar dacă înseamnă sa susțin CS Dinamo sau CS Rapid de exemplu. Sau CSM București fiind și bucureștean.

clasicpun
clasicpun  •  04 Aprilie 2023, 17:52
Postat de Catalynn_.._ pe 04 Aprilie 2023, 17:41

Nu despre proveniența banilor este dezbaterea de fapt, ci dacă Steaua este sau nu club profesionist. Pt ca poate fi complet privat, însă organizat ca SRL de exemplu, nu ar fi profesionist in accepția FRF, bazat pe lege, spun ei.

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

clasicpun
clasicpun  •  04 Aprilie 2023, 17:51
Postat de fc_zcsb_manita_manita pe 04 Aprilie 2023, 17:48

Kratsgates, Kratsgates, :)))), te faci de râs de ani de zile. Tremurati toți fecesebistii de frică când auziți de promovarea Stelei București.

***,dar clona csa nu are cum sa promoveze pentru ca este o clona,au demonstrat si anul trecut. o sa demonstreze si acum,sper sa nu piarda macar locul 2,asta este cel mai important,sa vada toti ca este o clona si chiar daca termina pe loc direct promovabil nu poate promova pentru ca este o clona. urmeaza desfiintarea.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

doar_dinamo_bucuresti.
doar_dinamo_bucuresti.  •  04 Aprilie 2023, 17:50

ne convine actuala forma de organizare a cesea talpan in unanimitate, important este sa nu mai auzim niciodata numele Stiaua in Superliga

fc_zcsb_manita_manita
fc_zcsb_manita_manita  •  04 Aprilie 2023, 17:48
Postat de retribution pe 04 Aprilie 2023, 17:28

iarasi suferi,nu am stat sa iti citesc elucubratile dar pare ca suferi. dupa rezultatul de ieri si cel de marti de la iccj,pe buna dreptate. se desfiinteaza si vitanul tau barzesti in scurt timp.

Kratsgates, Kratsgates, :)))), te faci de râs de ani de zile. Tremurati toți fecesebistii de frică când auziți de promovarea Stelei București.

  • 1
  • •••
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • •••
  • 29
Comentează