Comentarii (186)
paolo19
paolo19  •  14 Noiembrie 2024, 09:04
Postat de Catalynn_27 pe 13 Noiembrie 2024, 22:38

Au curs si curg râuri de lacrimi fcsbiste, respect Cian! Am spus deja, mai repet odată: până nu văd procesul pe rolul instanței eu nu cred, însă asta nu mă împiedică să mă desfăt cu suferința și trauma produsă fcsbistilor cu ceva atât de banal! Voi realizați ca ăstora le e frică și de umbra lor acum?! Cat poți să mai ascunzi sau să refuzi realitatea juridică?! Cat să mai negi și să răstălmăcești sentințele definitive?! Puteai acum 8 ani, puteai chiar și acum 5 ani, însă astăzi e GATA! :-))) În Berceni plutește aceeași atmosferă ca în Berlin în Aprilie 1945, ei încă se declară în învingători, încă speră la o minune. Așa ceva?! :-)))))

Asta nu schimba cu nimic faptul ca tot la matineu trebuie sa mergi, dacă vrei să-ți susții echipa...

Yuri_macel
Yuri_macel  •  14 Noiembrie 2024, 03:01
Postat de muzzi3 pe 13 Noiembrie 2024, 22:14

***

Vorbeste civilizat vacare ca te cenzureaza astia. N-a iesit satul din tine?

john_milne_iosif_aluat_crt
john_milne_iosif_aluat_crt  •  14 Noiembrie 2024, 01:21
Postat de Catalynn_27 pe 13 Noiembrie 2024, 22:38

Au curs si curg râuri de lacrimi fcsbiste, respect Cian! Am spus deja, mai repet odată: până nu văd procesul pe rolul instanței eu nu cred, însă asta nu mă împiedică să mă desfăt cu suferința și trauma produsă fcsbistilor cu ceva atât de banal! Voi realizați ca ăstora le e frică și de umbra lor acum?! Cat poți să mai ascunzi sau să refuzi realitatea juridică?! Cat să mai negi și să răstălmăcești sentințele definitive?! Puteai acum 8 ani, puteai chiar și acum 5 ani, însă astăzi e GATA! :-))) În Berceni plutește aceeași atmosferă ca în Berlin în Aprilie 1945, ei încă se declară în învingători, încă speră la o minune. Așa ceva?! :-)))))

Atentie dinamovisti !!!! Nu va mai bagati cu randoom in seama !!! Nu este postac va garantez eu !!! El este paznicul de pe balta care rupe bilete la pescuit !!!! Va cenzureaza cuvintele , pana sunteti banati !!! La 3 cuvinte cenzurate ati luat ban !!!! Toti dinamovistii de pe GSP sunt cenzurati in fiecare comentariu !!! Cand scrie el la foc automat de steaua din prima liga , este la munca ....

FCSteauaBucurestiFCSB
FCSteauaBucurestiFCSB  •  14 Noiembrie 2024, 00:39
Postat de muzzi3 pe 13 Noiembrie 2024, 19:57

exact! daca mamica a fost in tinerete o femeie usoara nu schimba cu nimic ca era nevoita, de foame sau lipsa de pregatire sau ca toate erau asa! sa zici ca nu a fost asa cand a dat de bine, inseamna sa o renegi! despre asta vorbeam! cat va place sau nu, asta e Steaua! o echipa bolsevica ! acceptati-va istoria! ai dreptate, daca taceai....

de fapt poate ***, a altora a avut educatie si d-aia putem scrie corect romaneste. Iar Steaua (FCSB) a fost creata in vara lui 1947 ca un club sportiv al Armatei Regale Romane, Regele Mihai era inca suveran nu bolsevicii, mai treci pe la scoala, macar tu sa ridici nivelul familiei si sa nu mai sapi la praz sa iti castigi existenta.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

FCSteauaBucurestiFCSB
FCSteauaBucurestiFCSB  •  14 Noiembrie 2024, 00:32
Postat de tictictic pe 13 Noiembrie 2024, 22:16

Nenea, habar n-ai de principiile de baza ale dreptului. Pe scurt, intr-un proces juridic in instanta se identifica DOUA parti, numite astfel: reclamant si parat (in prima faza); apelant si intimat (la apel); recurent si intimat (la recurs); contestator si intimat (la contestatia in anulare); revizuent si intimat (la revizuire). O hotarare judecatoreasca definitiva devine obligatorie pentru lucrul judecat si executorie exclusiv pentru cele DOUA parti implicate in proces, niciodata pentru terti, NU se extinde in afara tribunalului. Deci, Talpan a castigat procesele cu Becali; efectele juridice (schimbarea denumirii, interzicerea apelativului Steaua, schimbarea siglei, a marcii, in raporturile oficiale si comerciale) privesc strict societatea lui Becali, aka actuala FCSB, fosta Steaua Bucuresti. Talpan a mai obtinut si o decizie a CNA prin care se interzice mass-mediei publice sa numeasca FCSB cu apelativul Steaua. Insa, atat si nimic mai mult; orice cetatean din lume ii poate zice FCSB-ului Steaua, acasa, in public sau pe retelele sociale de pe net; orice jurnalist, ziarist, comentator din lume are voie sa zica ca FCSB este fosta Steaua Bucuresti, in virtutea dreptului universal al libertatii de opinie si de exprimare. Talpan NU poate ingradi asta decat in DOUA variante: ori da in judecata cateva zeci de mil de oameni din lume; ori promoveaza o lege la nivel mondial prin care sintagma "Steaua" sa fie interzisa (la fel cum este de ex interzisa zvastica)... :)

Las-o pe catalynna, a inhalat prea multa crema de ghete la apelul bocancilor. FCSteauaBucuresti(FCSB) e Steaua, le-a zis-o si Lucescu, asta i-a umilit serios vad :))) Auzi penibilitate, cica de aia e stadionul gol cand joaca clona csa, ca admite Lucescu ca FCSteauaBucuresti(FCSB) e Steaua! :)))) Altfel era plin ... de praf :)))) V-ati facut de rusine in fata unei tari intregi si ne delectam cu frustrarea voastra. Pe UEFA ati dat-o deja in judecata? :)))))

FCSteauaBucurestiFCSB
FCSteauaBucurestiFCSB  •  14 Noiembrie 2024, 00:28
Postat de Catalynn_27 pe 13 Noiembrie 2024, 22:38

Au curs si curg râuri de lacrimi fcsbiste, respect Cian! Am spus deja, mai repet odată: până nu văd procesul pe rolul instanței eu nu cred, însă asta nu mă împiedică să mă desfăt cu suferința și trauma produsă fcsbistilor cu ceva atât de banal! Voi realizați ca ăstora le e frică și de umbra lor acum?! Cat poți să mai ascunzi sau să refuzi realitatea juridică?! Cat să mai negi și să răstălmăcești sentințele definitive?! Puteai acum 8 ani, puteai chiar și acum 5 ani, însă astăzi e GATA! :-))) În Berceni plutește aceeași atmosferă ca în Berlin în Aprilie 1945, ei încă se declară în învingători, încă speră la o minune. Așa ceva?! :-)))))

bra catalynna, eu credeam ca doar esti o frustrata penibila dar acum realizez ca esti clienta la *** :))) traiesti in lumea ta care e si fosa septica a noastra. :))) csa talpan si fanii ei au devenit bataia de joc a intregii Romanii, ce simti tu acolo pe obrajori nu sunt lacrimi, e alt fluid :))) In continuare spunem toti , milioane de stelisti ca FCSteauaBucuresti(FCSB) e Steaua si de doare in bascheti! Ne da talpanica in judecata pe toti? :)))) Ati ajuns de rasul curcilor umilitilor, vor cei care ati tradat echipa.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

lauruco
lauruco  •  14 Noiembrie 2024, 00:13
Postat de cj666 pe 13 Noiembrie 2024, 20:25

Stimabile, aberezi ca orice fecesebist. Steaua e marca inregistrata, Cand folosesti o marca inregistrata pentru a specifica sau promova altceva, incalci legile si esti pasibil de pedeapsa.

Aici gresesti ! Nu contest dreptul unitatii militare de a avea dreptul proprietatii asupra marcii ''Steaua''. Dar ca sa intelegi contextul am sa iti dau doua , trei exemple: cand te duci la magazin continui sa zici ca iti cumperi adidasi , cu toate ca marca ta de pantofi de sport pe care ii cumperi sunt Nike ; iti cumperi un frigider Arctic , dar cuvantul vine de la FRIGIDAIRE , care este o marca cunoscuta de refrigeratoare ; iti iei o iala sa o pui la Ghencea de ce marca vrei tu dar cuvantul vine de la Yale , care este tot o firma foarte cunoscuta. S-a schimbat denumirea , se cheama FCSB , dar lumea continua sa o cheme asa cum s-a obisnuit cu echipa asta care a continuat sa existe si dupa ce armata nu a mai avut bani sa o intretina . Nu poate nimeni sa ia dreptul unei persoane sa isi numeasca echipa de suflet asa cum se chema inainte . Si mai e o chestie , ai uitat cand erati gata sa vindeti marca pentru un pret rezonabil?

Stelistconvins
Stelistconvins  •  14 Noiembrie 2024, 00:00

Da este corect trebuie să plătească cine greșește.Fosrte bine greșiți cît mai mulți banii voștri vor fi folosiți în CSA.Stelistii sunt fericiți .

tictictic
tictictic  •  13 Noiembrie 2024, 23:44
Postat de Dona1313 pe 13 Noiembrie 2024, 23:02

cu totul de acord. Numai ca interzicerea unor simboluri pe motiv ca ele au fost utilizate de grupuri sau organizatii care sint cosiderate gresite sau criminale sau oricum ar putea fi ele catalogate nu este corecta, normala, nici chiar legala. Faptul ca zvastica a fost folosita si de nazisti ca un simbol nu justifica interzicerea ei caci asta denatureaza si anuleaza dreptul altor popoare sa-si aprecieze un vechi simbol care are semnificatii total diferite de cele atribuite prin legarea simbolului de o ideologie care l-a folosit si care nu convine unora. Astfel, generalizind "judecata" care interzice unele simboluri, inseamna ca ar trebui interzise TOATE simbolurile, caci fiecare simbol deranjeaza pe cineva. Mai corect ar fi sa nu se interzica nimic dar sa se explice corect semnificatiile vechi, rteale ale fiecarui simbol (atunci cind vine vorba de el) si sa se arate de asemenea si circumstantele cind simbolul respectiv a fost folosit de grupar cu ideologii care au subminat oameni sau grupuri de oameni. Interdictiile simbolurilor si cuvintelor sint absurde si ele ataca direct libertatile umane. E ca si absurdul ridicat la plan de ineptie de a monstuofica cuvimte simple care descriu o realitate dar deranjeaza pe unii. Exemplu sa spui ceva despre ala negru, cuvintul negru fiind folosit doar pentru a identifica pe cineva care chiar e asa, nu pentru a-l ponegri sau injura. La urma urmei nu e vina nimaniu ca acel om s-a nascut negru, cel mult natura si parintii lui. La fel

Absolut de acord cu precizarile din comentariul tau. Am facut analogia intre dreptul de a mentiona si clama public numele Steaua echipei pe care milioane de oameni o considera a fi aia si svastica nazista interzisa la nivel mondial, doar pentru a atrage atentia asupra pericolului ce ar urma ca derapaj de democratie si de constitutie daca Talpan, sub sustinerea MApN si a Guvernului Romaniei ar da in judecata ziaristi, oameni de fotbal, comentatori sau oficiali din sport care sustin realitatea istorica incontestabila ca actuala FCSB este fosta Steaua Bucuresti. De altfel, in motivarile instantelor din toate procesele castigate de Talpan, apare frecvent sintagma "FCSB, fosta Steaua Bucuresti", utilizata de catre judecatori in deplina cunostinta de cauza. Daca Talpan da in judecata ziaristi si oameni de fotbal pe motivul asta, nu m-ar mira ca de maine cuvantul "Steaua" sa-mi fie cenzurat (moderat) in comentariile pe care le postez pe gsp si inlocuit cu *** :))) De aici analogia cu svastica... pentru ca, n-asa, orice se poate, indiferent cat de absurd ar parea...

dr.jivago
dr.jivago  •  13 Noiembrie 2024, 23:35

Cred , mai mult ca sigur ca *** de la csa au facut o mare eroare ,depasind linia rosie ... Nu -i dau mai mult de 6 luni , pana la disparitia, acestei ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 19
Comentează